Rakas koiramme Frida poistui luotamme 10.1.2004.
Jouduimme nukuttamaan Fridan lyhyen mutta vakavan sairauden murtamana.
Fridan muistoa kunnioittaen: Perhe ja tutut
Rakkaamme poistui luotamme
10
1062
Vastaukset
- Lide-hiiri95
Harmi!!!
Varmaan tyhmää kun se teidän koira(Frida)jouduttiin lopettaa! Olen mukana surunsaatossa, ja haluaisin lähettää teille oikein suuren kukkakimpun..!!! ): - Minkeli
Surullista mutta ainakin Fridalla on nyt parempi olla. Meidänkin Kassu nukutettiin, ja on sitä aina vaan ikävä, vaikka eihän siitä ole kuin reilu kuukausi. Onneksi mulla on vielä kaksi karvanaamaa lohduttamassa.
- Sörö
Voin nyt, vuoden, 7 kuukauden ja 3 viikon kokemuksella sanoa, että sen surun kanssa oppii elämään - mutta ainakin meillä ikävä taitaa todella olla ikuinen. Kun tapahtuneesta oli jo kuukausia, aloin nähdä unia, joissa Sörö oli vielä menossa mukana. Nykyään ne saavat hymyilemään, samoin kuin kuvat ja muut muistot.
Osanottoni.
- Bersikka
Osanottoni! Ottaa aikaa, ennen kuin niin elävä ja todellinen elämän ystävä muuttuu kauniiksi muistoksi, jota ei voi koskettaa. Mutta aika auttaa...aikanaan :'(
Vaikeeta tämä on koko perheelle, mutta mieluummin nukutettiin rakkaamme kuin annoimme kärsiä. Frida pysyy muistoissamme ikuisesti. Parempi antaa rakkaalle lopetus päätös ettei hänen tartte kärsiä, sehän on meidän kaikkien tehtävä jossain vaiheessa. Ei tässä asiassa voi ajatella itseään, vaan rakasta... Osannottoni myöskin muille rakkaansa menettäneille.
Kiitoksia kaikille osanotoista, kyllä elämä paranee päivä kerrallaan, pakko jaksaa eteenpäi vaikka se onkin rankkaa...
- spiigeli
Tiedän tunteen vaikkakin me jokainen tunnemme erilailla. Jouduin viime kuussa lopetuttamaan hevoseni ja olen siitä kiitollinen ettei sitä laitettu teuraaksi vaan se sai ansaitsemansa lepopaikan meidän omasta pihasta...Olen joutunut viemään lopetettavaksi useammankin koiran ja kissan ja voin kokemuksesta sanoa ettei siihen ikinä totu...Eikä pidäkkään tottua!!!Lopuksi pieni runo Fridalle:
When A Loved One's Gone
Those we love remain with us,
for love itself lives on.
And cherished memories
never fade because a
loved one's gone...
Those we love can never
be more than a though apart.
For as long as there
is memory they'll
live on in the heart.Olen aikaisemmin joutunut lopettamaan koiran, pelastimme sen ex-mieheni kanssa. Nartun omistaja hakkasi ja potki sitä. Kahden viikon kuluttua piti koira lopettaa, oli vihainen... Aivan ihana muuten, mutta tuli salakavalaksi.... Olishan sen voinut pitää, mutta eläinlääkäri sanoi et on parempi lopettaa, eihän sitä tiedä vaikka olis ollut sisäisiä vammoja... Mutta olen onnellinen ettei koiran tarvinnut enää kärsiä....
- Kultsu
Eipä sitä muut tajua kuin koiranomistajat miltä tuntuu kun oma lemmikki kuolee.Voimia teille,kyllä se elämä voittaa.Ainahan on muistot olemassa;);)
- Juuli
Heidi-78 kirjoitti:
Niinhän se on, elämä jatkuu, ja koiramme on aina muistoissamme...
"Sä olit koira jonka siivet eivät kauas kantaneet,sä väsyit sairautees.Nyt kun iltaisin katson taivaalle ja sun silmäs siellä nään,vaivun muistoihin uudelleen...
Rakkaan koiramme menosta kulunut n.kuukausi.
Lepää rauhassa ystäväni.Olet mielessämme aina.
Lämmöllä muistaen,Rakkaimpasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691