Lerpan Pattayan seikkailut

UteliaanaOdotan

Numerolerppa on nyt siis tarinan mukaan Pattayalla.

Kerropas Lerppa omin sanoin että mitä olet siellä tehnyt, missä käynyt ja kuinka olet viihtynyt paikassa, jonka olet julistanut "pattajapoissien pahuuden, synnin ja kauheuksien tyyssijaksi? Oletko nyt siis pattajapoi itsekin vai tarkkailijan roolissa, ettei syntiä pääse tapahtumaan?

Mihin jätit kauniin thaivaimosi? Kukkiako kastelemaan Hua Hiniin vai heittääkö hän Patilassa keikkaa? Paritus on laitonta Thaimaassa tiesit kai Lerppa?

Onpas sinusta tullut syntisäkki nyt sitten.

69

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrfantasia

Minusta on loukkaus 150 kiloista alkoholista perverssiä kohtaan.miten voit edes verrata pattayan kelapummeihin heilläkin on jonkunlainen oma elämä.
      Numerolla on netti ja sadut joihin ei usko itsekkään.

• lerppaHiekkiksessä

Vai lerppa Pattayalla, kehtaatekin Hiekkaharun pummista kertoa sellaista.
      Totuus eilisestä aamiaisesta Pattayalla:
      Lerppa todellisuudessa lähtee työkkärin haastatteluun, haluavat nähdä luonnossa, onko nukkavierusta, lähes sataneljäkymmentä kiloa painavasta, 160 cm pitkästä kiljulle tuoksuvasta vanhuksesta enää työnhakijaksi, vai siirretäänkö kokonaan sossun huoleksi. Sellaista se lerpan elo on, Hiekkaharjun alivuokralaisloukossa.

• ÄlkääViitsiköVäittää

Älä hei viitsi... Come on hei... Kohta kai varmaan väitätte ettei numeromies olekaan Nasan avaruusohjelman kantavia neroja (??!??) ja sillä ei ole jahteja, eikä 280m2 altaallista huvilaa orkideojen automaattisella tabletti-pohjaisella älykastelulaitteistolla jossa hän käyskentelee viinilasi toisessa kädessä ja sikari toisessa kädessä ja kukkakastelu-tabletti kolmannessa kädessä jossa on ohjelmoituna englanninkieliset kirjoitusvirheet jo Applen tehtaalla...? Ette kai te kehtaa väittää ettei nuo olekaan totta...?

Kukkaharrastuksensa lisäksihän tuolla ihmisnerolla on sanojensa mukaan vittuiluharrastus, joka on kuulema platinaa. Eiköhän jokainen Nasan tiedenero ole kova vittuilemaan, vai väitättekö ettei Nasa ole vääränään Suomi24 Pattaya palstalla vittuilevia tiedemiehiä? Katsokaas kun kun ihminen on nero, niin hän ehtii olla nero ja Suomi24 Pattaya palstalla vittuilemassa samaan aikaan! Resuperseet ette tajuu!

• ResuperseReppana
        ÄlkääViitsiköVäittää kirjoitti:

Älä hei viitsi... Come on hei... Kohta kai varmaan väitätte ettei numeromies olekaan Nasan avaruusohjelman kantavia neroja (??!??) ja sillä ei ole jahteja, eikä 280m2 altaallista huvilaa orkideojen automaattisella tabletti-pohjaisella älykastelulaitteistolla jossa hän käyskentelee viinilasi toisessa kädessä ja sikari toisessa kädessä ja kukkakastelu-tabletti kolmannessa kädessä jossa on ohjelmoituna englanninkieliset kirjoitusvirheet jo Applen tehtaalla...? Ette kai te kehtaa väittää ettei nuo olekaan totta...?

Kukkaharrastuksensa lisäksihän tuolla ihmisnerolla on sanojensa mukaan vittuiluharrastus, joka on kuulema platinaa. Eiköhän jokainen Nasan tiedenero ole kova vittuilemaan, vai väitättekö ettei Nasa ole vääränään Suomi24 Pattaya palstalla vittuilevia tiedemiehiä? Katsokaas kun kun ihminen on nero, niin hän ehtii olla nero ja Suomi24 Pattaya palstalla vittuilemassa samaan aikaan! Resuperseet ette tajuu!

10 pistettä. Hyvä läpileikkaus Hua Hin lahkon saarnaajan kirjoituksista.

• Kastepastori_Kononen

Lerpassa on niin paljon amerikkaa Orlandoineen ja New Yorkeineen että on aika vaihtaa hänelle internationaalinen nimi: -Flabby.

• 6566464757564

Resuperse, täällähän on taas oikein rattayapoissien kokoontumisajot, reppana, ja pattayalla ollaan katsotaan kauanko vielä viitsin, ennenkuin palaan kotiin Hua Hiniin, reppana. Todennäköisesti puoleltakuulta tai ennemmin tai myöhemmin, riippuu miten viihtyy.... Hyvin on viihtynyt, juomia on mennyt kohtuudella, ei kannata vastata pääsen huonosti nettiin, resuperseet.

• putkastaeinettiin

Lerppa työkkärin jälkeen meni kaverin luo kiljulle ja joutuivat yhdessä putkaan, eipä sieltä hetkeen kirjoitella, sääliksi antoivat yhden mailin lähettää ja ottivat sitten puhelimen pois. Kellepä muulle lerppa meilasi, kuin tänne, koska kavereita hänellä on vain kiljukaverinsa, joka on viereisessä sellissä.

• 656546456456

Tuskinpa vaan resuperse, kiljua en ole koskaan edes maistanut eiks se ole vettä ja hiivaa, taitaa olla rattayapoissien lempijuoma, kun sitä kokoajan tarjoilet, reppana... olen pois muutaman päivän netistä, kun menemme kavereiden kanssa saraburin lähellä olevaan kansallispuistoon, jossa ole käynyt muutaman kerran aiemminkin, mukavasti tähän toyota pikkubussiin mahtuu koko porukka, kirjoitellaan resuperseet.

• 656546456456

• 656546456456

• googletravels.com
        656546456456 kirjoitti:

tuonne menemme, lähdemme klo 10.00. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Khao_Yain_kansallispuisto

Lerpan googlematkat on valinneet huonot päivät mielikuvitusmatkalleen. Tästä seuraavat kolme päivää eteenpäin Khao Yaissa sataa 3-4 päivää ja ainakin huomenna koko päivän.

Lerppa kertoi myös että juomia mennyt Pattayalla kohtuudella. Aiemmin hän kertonut että ottaa korkeintaan lasin viiniä kerran viikossa.

Ei muuta taas Lerppa keksinyt Pattayasta matkailutarinaa kuin etsi mapsista lähimmän luonnonpuiston ja päräytti siitä linkin.

• 654767567657

Resuperse, tuolla korkeudella thaimaassa sateet ovat kuuroluonteisia, eikä niistä ole haittaa, sateet saavat vaan luonnon kukoistamaan ja ilma viilenee, reppanat.
        Olen käynyt tuolla ainakin kolme kertaa ennenkin, ja se on hieno paikka, siis todella... Juon kohtuudella, kavereiden kanssa lasiviiniä on niukanlaisesti, mutta niin kuin totesin käyttö on pysynyt kohtuudessa, eikä pahemmin ole krapulasta tarvinnut kärsiä.

• Lerpanmukamatkat
        654767567657 kirjoitti:

Resuperse, tuolla korkeudella thaimaassa sateet ovat kuuroluonteisia, eikä niistä ole haittaa, sateet saavat vaan luonnon kukoistamaan ja ilma viilenee, reppanat.
        Olen käynyt tuolla ainakin kolme kertaa ennenkin, ja se on hieno paikka, siis todella... Juon kohtuudella, kavereiden kanssa lasiviiniä on niukanlaisesti, mutta niin kuin totesin käyttö on pysynyt kohtuudessa, eikä pahemmin ole krapulasta tarvinnut kärsiä.

Kirjoitat viestejäsi Thaimaan ajassa et siis lähtenyt keelo kymmenen kun kirjoittelet Thaimaan aikaa 11.36 ja 13.25.

• Tapsapallomerestä

Lerppa ei ollut Thaimaassa.... Enkä edes halua sanoa mistä sen näkee.

En tiedä miten muut, jotka haukkuvat Thaimaata ?

• Tapsapallomerestä

Tai oikeastaan näyttäkkää viisautenne... mistä sen tietää ja perustelkaa älkää panetelko ja olko tyhmiä, vaan mistä sen näkee... se ei ole aika.

Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.

Kuka ratkasiee teistä tai kuka teistä kykenee ratkaisemaan ?

• 4asiaa
        Tapsapallomerestä kirjoitti:

Tai oikeastaan näyttäkkää viisautenne... mistä sen tietää ja perustelkaa älkää panetelko ja olko tyhmiä, vaan mistä sen näkee... se ei ole aika.

Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.

Kuka ratkasiee teistä tai kuka teistä kykenee ratkaisemaan ?

Pattayalta kun mennään Khao Yain puistoon, minkä tahansa sen provinssin alueelle, niin olet jo ajanut pahasti ohi jos menet "saraburin lähelle".
        Sinne ajetaan suunnilleen suoraan pohjoiseen Pattayalta, eikä edes Bangkokista tullessa kannata ajaa tielle 33 saakka, vaan käännytään koilliseen reilusti ennen Saraburia. Saraburin päässä puistosta on vain rippeitä jäljellä. Ei sinne kannata mennä ainakaan Pattayalta tullessa.

Toinen seikka on tuo paska sää jota nyt on luvassa.

Kolmanneksi sanamuoto "tähän minibussiin mahtuu.." ja lähdemme kello 10.00. on ristiriidassa. Kellonaika kielii seuramatkasta, kun taas sanamuoto "tähän minibussiin mahtuu.." kertoo että Lerppa olisi jo bussissa.

Neljänneksi Lerppa kertoo "pääsevänsä huonosti nettiin". Täh? Nasalle työskentelevä ATK- rakettinerolla ei ole siinä uudessa hienossa älytabletissaan mukamas nettiä? Vastahan se ohjaili kukkasiaan sillä tabletillaan? Miltei kaikilla Thaimaassa asuvilla suomalaisilla on netti älypuhelimessaan tai tabletissaan. Miksei tuolla Nasan nerolla mukamas ole?

Lerppa on silkka päihdeongelmainen trolli Suomesta. Tunnettiin ennen nimellä OtaHanuriinPoju.

• 654767567657

mitähän sinä resuperse yrität toistaa valkoista mustaksi, vai päin vastoin... kommentit on niin typeriä ettei niihin viitsi edes vastata, reppana...

• lerppislerppis
        654767567657 kirjoitti:

mitähän sinä resuperse yrität toistaa valkoista mustaksi, vai päin vastoin... kommentit on niin typeriä ettei niihin viitsi edes vastata, reppana...

Sinun piti juttujesi mukaan olla perillä Khao Yaissa jo noin tunti sitten....? Eihän sinne aja Pattayalta kuin kolmisen tuntia ja sanoit lähteväsi kympiltä...? Ja nettiinkin näytät taas pääsevän vaikka sanoit ettet pääse...?

Meinaatko siis siellä "luonnonpuistossa" roikkua Suomi-kaksnelosella koko ajan vai...?

Äijä dokaa Hiekkaharjussa.

• Kalif_Paradoxus
        lerppislerppis kirjoitti:

Sinun piti juttujesi mukaan olla perillä Khao Yaissa jo noin tunti sitten....? Eihän sinne aja Pattayalta kuin kolmisen tuntia ja sanoit lähteväsi kympiltä...? Ja nettiinkin näytät taas pääsevän vaikka sanoit ettet pääse...?

Meinaatko siis siellä "luonnonpuistossa" roikkua Suomi-kaksnelosella koko ajan vai...?

Äijä dokaa Hiekkaharjussa.

Äläs nyt! Kaikki kuuluisat NASAn alihankkijanerot kirjoittelevat resuperseistä netissä Pattaya palstalla silloin kun he ovat ystävineen luonnonpuistossa ilman nettiä.

• Tapsapallomerestä

Lerppa pelkää kysymystä vaikka Lassin paidan väristä !

Sitä se ei pysty sanomaan tai Hapen tai Hapen vaimon paidan väriä tänään.

Mutta se vastaus ei ollut tuo.. mistä tiesin, että lerppa ei ole Thaimaassa.
      Olit lähellä sitä vastausta...

• PhomJuuPattaya

En minäkään tiedä Lassin paidan väriä ja kuka Hape? Ei Tapsa kaikki kulje samoja polkuja kuin sinä täällä Pattayalla. Aika moni pärjää ilman päivittäistä tai viikottaista suomi-baari visiittiä.

Ja numeropelle ei kulje kuin netissä.

• Tapsapallomerestä

Tiedätkö mitä tämä lause paljasti ?
        Kyllä se pikku hiljaa alkaa näkymään näiden Pattayan haukkujien tiedon lähde:
        YLE Dokumentti, MV-PATTAYA lehti... ym.

Kyllä Pattayalla on keskeisiä paikkoja mitä ei sun MV-lehdessä kerrota tai YLE:n dokumentti tiedota.... Ne ovat yleisesti tiedossa, niillä jotka siellä ovat käyneet usein tai asuvat siellä.

• Matkakertomuksia_kiitos

Ne puuttuvat yksityiskohdat paljastavat lerpan ja kumppanien tietämättömyyden ja missään käymättömyyden. Minulla on kahdenkin viikon reissuista monta tarinaa kerrottavanani ja älypuhelimella kun ottaa kuvia niin paikan nimet, päiväys ja kellonaika tallentuu siihen automaattisesti.

Khao Yaissa useasti käynyt (kuten lerppa väitti) olisi tiennyt Khao Yaista varmasti enemmän kuin epärelevantin tiedon Saraburin läheisyydestä. Saraburista kun on noin 50-80 kilometriä puiston pohjoiselle ja eteläiselle sisäänkäynnille. Saraburin lähellä ei kulje yksikään puiston kuudesta reitistä. Itse olen kulkenut puiston reiteistä kahdessa.

Lerpalle kysymys: Mikä on jalan liikkuvan suurin ongelma tähän aikaan vuodesta Khao Yaissa? Pattayalta toinen kysymys Lerpalle varsin näkyvältä paikalta: Missä Pattayalla on liukuportaat taivasalla ja mikä kiinnittää huomiota liukuportaiden vieressä?

• 657886578865

En tiedä en ole ollut koskaan jalan, mutta epäilisin pehmeää maa-ainesta tai hyttysiä joita sadekaudella on paljon, pattayalla yhdet liukuportaat on kävelykadulla, johonkin gogo paikkaan toisessa kerroksessa, muistaakseni siinä strippaa joku venakkoopas lasintakana vasemmalla puolella, voi olla muuallakin. Saraburista on muistaakseni 30 kilsaa tuonne puistoon, kävin siellä viimeeksi noin vuosi sitten.

• oolraitsitten
        657886578865 kirjoitti:

En tiedä en ole ollut koskaan jalan, mutta epäilisin pehmeää maa-ainesta tai hyttysiä joita sadekaudella on paljon, pattayalla yhdet liukuportaat on kävelykadulla, johonkin gogo paikkaan toisessa kerroksessa, muistaakseni siinä strippaa joku venakkoopas lasintakana vasemmalla puolella, voi olla muuallakin. Saraburista on muistaakseni 30 kilsaa tuonne puistoon, kävin siellä viimeeksi noin vuosi sitten.

Iilimadot on ärhäköitä märässä puistossa. Olet oikeassa että liukuportaat löytyy myös walkkarilta ulkosalta muttei taivasalta ja venakkomesta on vieressä, mutta tarkoitin Hiltonin liukuportaita joiden vieressä on jättimäinen screeniverkko jossa pyörii mainoksia. Olet sinä varmaan joskus Pattayalla käynytkin.

• 654767567657

joo en ole ollut kävellen autolla aina voisiko siltä saada iilimatoja pitää kysyä huomenna, tarkoitatko sitä ostoskeskusta hiltoninen vieressä, siinä on mm. H&M taisi olla iso screeni, ja rullaportaat, voi olla... en muista tarkkaa, olen minä käynyt pattaylla monia kertoja, en pysy edes laskemaan ei se minua enää kauheasti kiinnosta... ei siellä ole mitään sellaista mitä en löydä muualta thaimaasta, kavereiden kanssa tulee käytyä, joskus... Jos tunnet Gizmon tuli vastaan eilen, ollaan vanhoja kavereita... käytiin pitkällä.

• PattayaThaimaanPARAS
        654767567657 kirjoitti:

joo en ole ollut kävellen autolla aina voisiko siltä saada iilimatoja pitää kysyä huomenna, tarkoitatko sitä ostoskeskusta hiltoninen vieressä, siinä on mm. H&M taisi olla iso screeni, ja rullaportaat, voi olla... en muista tarkkaa, olen minä käynyt pattaylla monia kertoja, en pysy edes laskemaan ei se minua enää kauheasti kiinnosta... ei siellä ole mitään sellaista mitä en löydä muualta thaimaasta, kavereiden kanssa tulee käytyä, joskus... Jos tunnet Gizmon tuli vastaan eilen, ollaan vanhoja kavereita... käytiin pitkällä.

Totta eihän Pattayalla sellaista ole mitä ei muualta Thaimaasta löydy. Mutta huomattavasti enemmän sellaista mitä Hua Hinistä ei löydy. Enkä nyt tarkoita nyt seksipalveluita.
        Numerolerpan kaveritkin lomailevat mielummin Pattayalla kuin Hua Hinissä.

• 658767876578

Keksihän nyt resuperse jotain muuta kun tuota lapsellista eipä juupas paskaa, sinun mielestäsi voi Pattaya olla maailman paras paikka, minun mielestä se ei sitä ole, joten eiköhän asia ole tältä osin loppuun käsitelty, reppana. Meillä on todennäköisesti hieman ikä- ja elämänkokemus puolella eroa, kummallakin on oikeus omaan näkemykseensä.

• NumerolerppaOnPelkuri
        658767876578 kirjoitti:

Keksihän nyt resuperse jotain muuta kun tuota lapsellista eipä juupas paskaa, sinun mielestäsi voi Pattaya olla maailman paras paikka, minun mielestä se ei sitä ole, joten eiköhän asia ole tältä osin loppuun käsitelty, reppana. Meillä on todennäköisesti hieman ikä- ja elämänkokemus puolella eroa, kummallakin on oikeus omaan näkemykseensä.

Ystäviesi perässä Pattayalla kuljet poju, kun et muuten taida uskaltaa, pelkuri.

• 65875798543

Hienoa resuperse kukaan ei ole minua kutsunut pojuksi, ainakaan 30 vuoteen, taas kukaan minua vanhempi tai edes samanikäinen ei käytä tuota pelkurisanaa tuntemattomille, joten tästä voi johtaa yhden faktan jonka voinet itse arvata mikä se on reppana.

• perässätullaan
        65875798543 kirjoitti:

Hienoa resuperse kukaan ei ole minua kutsunut pojuksi, ainakaan 30 vuoteen, taas kukaan minua vanhempi tai edes samanikäinen ei käytä tuota pelkurisanaa tuntemattomille, joten tästä voi johtaa yhden faktan jonka voinet itse arvata mikä se on reppana.

No mutta takaisin asiaan nyt. Mites meni apinatemppelille retki siellä Lopburissa? Millainen keli on nyt? Ajattelin tutustua siihen Khao Yaihin patalaiskan tyttöystävän kanssa. Pääseekö siellä kaikkialla liikkumaan autolla?

• 654767567657

Puolipilvistä, apinatemppelillä käynti oli apinatemppelillä käynti, ei mitenkään ihmeellinen, khao yaihin ei pääse autolla joka paikkaan, mutta helppo kulkea... jalkasin, upea paikka.

• PattayaThaimaanPARAS
        658767876578 kirjoitti:

Lerppahan on 9-vuotiaan tasolla. Odotti kansallispuisto vierailuakin niin paljon että piti ihan suomi24 palstalle lähtöaikakin postata. Lerppa odottaa jo Joulupukin saapumistakin kuten kaikki pojut ja muut infantiilit.
        On meillä siis ikä- ja elämänkokemus puolella paljonkin eroja. Ensimmäinen Thaimaan reissu 1976 kaksikymmentä vuotiaana, sen jälkeen säännöllisesti Thaimaassakin tullut käytyä ( myös Laos, Singapore, Philippiinit, Vietnam, Japani ja Indonesia). Asunnon hankinta vakavassa harkinnassa jostain Chonburin provinssin alueelta.

• BaccuksenJengiTurvana
        65875798543 kirjoitti:

Pelle pelkuri Lerppa tarvitsee Pattayalle kavereita seurakseen ei poju uskalla muuten Pattayalla olla, pelkuri kun on.

• NumeroLerppaOnPelkuri
        65875798543 kirjoitti:

Lerppa kyllä sinut tunnetaan. Olet niin paljon kirjoittanut itsestäsi. Kyllä Lerppa pelkuri olet, sen ovat kaikki palstaa lukevat kyenneet havaitsemaan kirjoituksistasi.

• Anonyymi
        654767567657 kirjoitti:

outoa ettei gizmo tunne sinua.

• 655756885478

Resuperseet lopburissa ollaan, illalla käydään vielä ruokailun jälkeen apinatemppelin raunioilla, huomenna matka jatkuu khao yaihin auringon noustessa, reppanat.

• kaikkiBuccikseen

Ette sitten ajaneet kuin 150 kilsaa luonnonpuiston sisäänkäyntien ohitse matkalla Pattayalta Khao Yaihin? Puistossakin on yöpymismahdollisuus. No, apinatemppeli kuulostaa kuitenkin sopivalta paikalta sulle siellä Hiekkaharjussa. Onko Bucciksessa uusi omistaja siis ja se on nimetty "apinatemppeliksi"?

• jatkasamaanmalliin

Mä oon niin ylpee susta.Olet herrasmies ja viimeisenpäälle fiksu.Muka suomalaiset ovat tyhmiä.654767567857 osoittaa tämän väitteen vääräksi.
        Sympaattinen avarakatseinen ja iloinen kaveri yrittää tartutaa teihinkin oman elämänilonsa.Hänessä korostuu suomalaisten paras piirre hän on valmis maksamaan ettei toisillakaan mene hyvin.

• 65764646474635

Ei kannata, oon vain vittumainen luonne, enkä oikein sulata idiootteja, eikä näissä rattayapoisseissa muuta olekaan, ja kiitos minulla menee aika mukavasti.

• Mrfantasia

Siis yritätkö selitellä vittumaisella luonteensa typeriä juttujasi.
        Vittumaisen luonteen uskon siksi varmaan vihaatkin mukavia hauskoja ja anteliaita ihmisiä.
        Minusta vaikuttaa ettet tunne yhtään pattayan kävijää henkilökohtaisesti näitä tänne soopaa kirjoittavia ei lasketa.
        Ps.en usko sinun pattayalla edes käyneen.kaikki sinun jutut vaikuttavat Google jutuista.
        Ps vain idiootti pitää itseään vittumaisella.

• 654767567657

Opettele resuperse kirjoittamaan, "Ps vain idiootti pitää itseään vittumaisella", taidat olla kaikkien idioottien äiti, kirjoituksessasi ainakin kymmenen virhettä, reppana.

• hulluseon

Niin se on tärkeää miten kirjoittaa ei mitä.

• Tapsapallomerestä

Nyt kun sä sitten liikut siellä suomalaisten kanssa. Niin sä olet saanut uuren nimen.. ?

• säälikäämmelerppaa

Ahaa, lerppa on päässyt jo putkasta. HevosManne kun ei ole poikaansa valvomassa, hairahtuu lylleröriepu nopeasti, Hiekkiksen houkutuksiin, kiljukaverinsa kera.
      Elämä on...

Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

• Historioitsija

Lerpan seikkailut on sellaisia, että Indiana Jones tekee pian niistä elokuvan. Sisältää vauhtia ja vaarallisia tilanteita sekä juonenkäänteitä ja poikkeuksellista rohkeutta.

Lerpan matkailukertomukset tässä tiivistettynä: (ei herkille)

-Olen Hua Hinissä resuperseet.
      -Olen Pattayalla resuperseet.
      -Olen Lopburissa resuperseet.
      -Apinatemppeli on apinatemppeli resuperseet.
      -Menen tänne luonnonpuistoon *linkki* resuperseet.
      -Kiharsin Nasalle jutun resuperseet.
      -Kastelin kukat resuperseet.

Täytyy sanoa että siinä meillä on oikea Action Man ja Runebergi. Kaakkois-Aasian Folke West ja Rauli Virtanen ynnä universaali Phileas Fogg. Tarinaniekka vailla vertaa. Sama mies kertoo vihaavansa idiootteja. Ei ihme, sillä kyseessä on ihmisnero jolla on korkea moraali sekä otsa. Joskus hänen seikkailujensa nopeat käänteet saavat arempien selkäkarvoituksen pystyasentoon ja kylmän hien otsalle. Oma suosikkini noista matkakertomuksista on tuo viimeinen: -Kastelin kukat resuperseet. Siinä on sitä jotakin.

Lukekaa ja nauttikaa! -Resuperseet!

*Tekijänoikeuslaki estää kopioimasta näitä matkakertomuksia*

• Tapsapallomerestä

Joko se lerppa on päässyt sinne luonnonhelmaan ?
      Onko samassa Bussissa muita Suomalaisia ... olettako rakentaneet sellaisen Thai majan tikkujen päälle ja oljet katoksi ?

• valmistumassa

Sen majan nimeksi tulee "Villa Resuperse", ja siinä on 280 neliömetriä tilaa.

• Tapsapallomerestä

Villa risuperse sounds better ?

• scifiukko
        Tapsapallomerestä kirjoitti:

Villa risuperse sounds better ?

Aika hyvä, mutta notta high techiä saataisiin siihen niin miten ois Villa Nasaperse?

• suomenkomeini

Ainakin tällä naisella on ylimääräistä aikaa. Kuinkahan kauan amalia jaksaa leikkiä tämän hahmon kanssa.

• 654767567657

Aamulla heräsin puolisoni toi kahvia ja tuoretta leipää sänkyyn.Pian se ottikin minut rajusti.Sinä vain silikoonit heilu,kun poika pani parastaan.Te resuperseet saatte vain maksullisia hivisiä pikkutyttöjä ette ymmärrä kunnon seksistä mitään.Säälittäviä reppanoita.Minä vanhana miehenä osaan ottaa suihinkin paremmin kuin kukaan teistä resuperseistä.

• Larppadiggaaleidareista

Lerpan vaimolla ei heilu kuin kivespussit.

• 654767567657

kateus on kamala sairaus, resuperseet.

• matkailutarinapeliin

Mainitse yksi asia josta sinulle joku voisi olla kateellinen? En keksi ensimmäistäkään. Minä en ole kateellinen kenellekään. En koskaan ole ollut. Ihailla saatan jonkun elämäntapoja, en sinua koska sinullahan ei ole edes elämää, tai se ei käy ainakaan mistään ilmi. Sinulla on vaan kyrpä otsassa 24/7.

Meinaatko lerppa että jollekin ollaan jossakin siksi kateellisia, että tämä on jossakin ulkomailla lämpöisessä? Ei se niin mene. Ei se Hua Hinin kaduilla horjuva spurgukaan ole onnellinen ja kateuden kohde siksi, että hän on Hua Hinissä. Pitää olla jotakin muutakin.

Kerropas nyt matkailukertomus sieltä Khao Yaista, jossa päivän vietitte. Mitä eläimiä näitte ja oliko paljon porukkaa liikkeellä? Mikä oli suosikkisi tuolla puistoreissulla?

Vai oliko se taas niin että sinä vaan olit siellä Khao Yaissa? Et nähnyt, kuullut, haistanut etkä tuntenut mitään taaskaan, kuten Hua Hinissäkään, jossa high lightisi on toistaiseksi ollut "minähän olen täällä"?

• 65976589976

Katkeruus ja kateus on kamalia sairauksia resuperseet.

• KertaRiittiHuaHinissä
        65976589976 kirjoitti:

Katkeruus ja kateus on kamalia sairauksia resuperseet.

Lerppa on karkera Pattayalle siksi aina morkkaamassa kohdetta. Silti sinne "kavereiden" kanssa pitää toistuvasti mennä. Miksi kun et pidä kohteesta?

• pelkkää_satua
        KertaRiittiHuaHinissä kirjoitti:

Lerppa on karkera Pattayalle siksi aina morkkaamassa kohdetta. Silti sinne "kavereiden" kanssa pitää toistuvasti mennä. Miksi kun et pidä kohteesta?

Lerppa on satusetä. Joskus käynyt Pattayalla, joku kusettanut sitä siellä tai jättänyt sen sittemmin. Siitä katkeruus. Nykyään elelee persaukisena eläkeläisenä Hiekkaharjussa tai Hua Hinissä, joissa molemmissa elelee persaukisia eläkeläisiä.

Ei tullut matkakertomusta puistostakaan, ei apinatemppelistä eikä edes matkan varrelta ei Pattayalta. Syynä tähän on se että ukko on jäänyt niin usein valheesta kiinni, ettei halua jäädä enää enempää. Googlemies se on vaan.

• Lerpanmukatiedot

Lerppa väitti jopa ettei Pattayalla ole taxi metereitä taannoin.

• Vuosijuhla

Up! Tässä ketjussa Lerppa kertoo vuosi sitten motiivikseen sen että on vittumainen jätkä. Mahtava motiivi palstatrollille. Onneksi olkoon.

Nyt voit Lerppa samalla miettiä tässä että mitä olisit muuta voinut tehdä kuluneen vuoden aikana kuin istua täällä vittuilemassa typerillä jutuillasi.

• MaijanJaLerpanVuosiJuhla

Laskekaa Maija ja Lerppa v-saldonne.

Arvioin Maija noin 100.000 ja Lerppa 2.000 piruilua.

Maijan rivimäärän arvioin olevan 750.000 ja Lerpan vastaavasti 3.000.

Nämä vain arvioita, siis ei fagtaa.

Mitä mieltä itse olette poijat ?

• päivästä-toiseen

Neljä vuotta joka ikinen päivä suomikaksikymmentäneljä palstalla numeroukkelin seikkailuja. Sanoma oli jo vuonna 2016 tämä sama kuin tänäkin päivänä. Lyhyet ja ytimekkäät matkakertomukset:
      -Olen Hua Hinissä resuperseet.
      -Olen Pattayalla resuperseet.
      -Olen Lopburissa resuperseet.
      -Apinatemppeli on apinatemppeli resuperseet.
      -Menen tänne luonnonpuistoon *linkki* resuperseet.
      -Kiharsin Nasalle kuidun resuperseet.
      -Kastelin kukat älytabletilla ja poltin sikaria resuperseet.

• Anonyymi

Tästä ketjusta löytyy numeroherran kuuluisa seikkailu apinatemppelissä lopburista. Kun katsot aikajanaa ja kertomuksia niin sanakaan ei ole totta. Alkoi vain erittäin kostea kausi hänellä kotonaan huoneessaan.

• Resupetteri olen itseasiassa ollut tuolla apinatemppelillä ainakin kolme kertaa, katsos poika olen asunut myös saraburissa, ja saraburin immigration on lopburissa, joskaan ei lähellä tuota apinatemppeliä...

Kirjoitas oikein aikajana ja laita se tänne, niin saan nauraa...

Olen ollut myös monen monta kertaa Khao Yaihin kansallispuistossa, se on yksi thaimaan upeimpia paikkoja, oletko koskaan reppana käynnyt siellä, tai yleensäkään missään muualla kuin tällä palstalla totuustarkkailemassa, takuulla jo 20 vuotta.

• Anonyymi
        Numball kirjoitti:

Resupetteri olen itseasiassa ollut tuolla apinatemppelillä ainakin kolme kertaa, katsos poika olen asunut myös saraburissa, ja saraburin immigration on lopburissa, joskaan ei lähellä tuota apinatemppeliä...

Olen ollut myös monen monta kertaa Khao Yaihin kansallispuistossa, se on yksi thaimaan upeimpia paikkoja, oletko koskaan reppana käynnyt siellä, tai yleensäkään missään muualla kuin tällä palstalla totuustarkkailemassa, takuulla jo 20 vuotta.

Kello kymmeneltä Thaimaan aikaa läksitte kohti Khao Yain luonnonpuistoa. Sinne on 3 tunnin automatka. Läyrysit tällä palstalla koko sen päivän. 7 tuntia myöhemmin ette vieläkään olleet missään minibussillanne. Aurinko laski tuntia myöhemmin. Sitten olittekin Lopburissa seuraavana aamuna kello 7, joka on pohjoisessa puoli tuntia kauempana kun taas Khao Yain luonnonpuisto on taasen Pattayasta koilliseen.

Ei ole mitenkään mahdollista että olet samaisena päivänä takaisin Pattayalla käyden edellisenä iltana pimeän aikaan Lopburin temppelissä ja aamulla aikaisin Khao Yain luonnonpuistossa. Etkö itse ymmärrä että se on mahdotonta eikä mitään totuustarkkailua?

• Anonyymi kirjoitti:

Kello kymmeneltä Thaimaan aikaa läksitte kohti Khao Yain luonnonpuistoa. Sinne on 3 tunnin automatka. Läyrysit tällä palstalla koko sen päivän. 7 tuntia myöhemmin ette vieläkään olleet missään minibussillanne. Aurinko laski tuntia myöhemmin. Sitten olittekin Lopburissa seuraavana aamuna kello 7, joka on pohjoisessa puoli tuntia kauempana kun taas Khao Yain luonnonpuisto on taasen Pattayasta koilliseen.

Ei ole mitenkään mahdollista että olet samaisena päivänä takaisin Pattayalla käyden edellisenä iltana pimeän aikaan Lopburin temppelissä ja aamulla aikaisin Khao Yain luonnonpuistossa. Etkö itse ymmärrä että se on mahdotonta eikä mitään totuustarkkailua?

Laitatko oikein kellonajat esille, niin kommentoin niitä tarpeen mukaan, siis kellonaika milloin olen mitäkin kirjoittanut, itse en viitsi ei maksa vaivaa.... tiedän kyllä missä olen ollut ja milloin.

• Anonyymi
        Numball kirjoitti:

Resupetteri olen itseasiassa ollut tuolla apinatemppelillä ainakin kolme kertaa, katsos poika olen asunut myös saraburissa, ja saraburin immigration on lopburissa, joskaan ei lähellä tuota apinatemppeliä...

kätevästi tuo palstapäivystäjä vaihtoi persoonaa, ihan lennosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Enpä nyt muista matkaa enään tarkkaan, kerran tein yhden matkan pattayalta khoa yai kansallispuistoon vuokravanilla, ja kuskilla... mentiin saraburin kautta kun vaimon sisko miehineen ja hänen lapsensa asuvat siellä, poimittiin ne kyytiin, ja oltiin monta tuntia kansallispuistossa jota suosittelin jokaiselle joka käy thaimaassa, mun piti samalla resuilla käydä myös immigrationissa joku juttu en muista enää mikä, joku paperi hakemassa...

Samalla käytiin syömässä siinä apinatemppelin parkkipaikan vieressä on pienehkö ravintola, nautimme siinä jonkin riisikupin ja jatkoimme matkaa pattayalle tai hua hiniin...

Olen myös ajanut omalla autolla saraburiin monta kertaa, joskus pattayan kautta joskus suoraan hua hinistä, yleensä vaimon veli tulee kyytiin bangkokista josta eteenpäin hän ajaa... ollaan käyty vuokraautolla ja omalla bueng kanissa useita kertoja, riippuen siitä pitääkö kuskailla vaimon sukulaisia vaikkapa kotiseudelle, itse pidättäydyn ajamasta pitkiä matkaja, vaimo ajakoon hän on huomattavasti nuorempi, osaa jopa ajaa, ja on suomalainen ajokortti, vaikka sen saanti hieman hankalaa suomessa olikin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      21
      8331
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1611
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      377
      1339
    4. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      278
      1285
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1275
    6. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      66
      1217
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1030
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1026
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      982
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      958
    Aihe