Miksi Euroopan Yleisurheilun Mestaruuskisojen keihäskarsinta vietiin "pellolle". Kaiken yleisurheilun ja lajien kunnian vuoksi karsinta pitää toteuttaa samalla paikalla kuin loppukilpailu. Tämä toimenpide halveksii keihäänheittoa lajina suurkilpailuissa. Miksi muita heittolajeja ei pidetty "lehmäaitauksessa"? Nyt Suomen urheilujohto. Ryhtykää toimenpiteisiin.
Naurettavaa
9
247
Vastaukset
- JoutavaPaskaAvaus
Ei se urheilujohto täältä narinoitas lue..
- Ilmaisnäytteitä
Myös kiekkokarsinnat pidetään sillä pellolla. Tarkoituksena on kai houkutella katsojia stadionille antamalla amsterdamilaisille ilmaisia näytöspaloja yleisurheilusta keskellä kaupunkia. Pahoin pelkään, että tapa yleistyy. Tai onhan niitä ilmaispaloja ollut aina ennenkin, koska kävelyt ja maratonit on perinteisesti järjestetty kisakaupungin kaduilla.
- heittäjä
Varmaan ajatuksena oli myös se, että saataisiin pitempiä heittoja kuin stadionolosuhteissa. Veikkaanpa, että stadionilla Ruuskanenkin kiskaisee sen perus 82-83-metrisen.
- yleimee
Ylläri että suora keihäslähetys Areenassa ei toimi, koko sivut kaatuneet, ei kai suomalaiset nyt em keihäskisaa halua katsoa, vähän niinkuin talven tulo vr:lle
- TOSIhörhöpersu
Muttei läheskään niin naurettavaa kuin Persuhörhön typerät avaukset!
- KokkolanTOSIrealisti
Tällä konstilla Suomelta vietiin toinen mitali. Jos karsinta olisi pidetty samalla paikalla kuin itse loppukilpailu, niin Pitkämäki olisi ottanut pronssia ja Ruuskanen hopeaa. Uskokaa taas kerran Tosirealistin viisauksia...
Kävelyt ja maratonit on iät ajat järjestetty kaupungin kaduilla. Olisihan se tosi naurettavaa ja puuduttavaa katsella miesten 50 km:n kävelyä 400 m:n radalla, kun se on sitä muutenkin, kuten laulussa lauletaan "Sari Yessajah"...huh hah hei!
Joten hölmöt kommentoijat, pitäkää typerä suuri suunne kiinni, kun ette mistään mitään näy ymmärtävän. Vai onko se ainut periaate olla aina Tosirealistia vastaan - tavalla tai toisella.
Tehän alatte olla kuin se eräs vanha kitisevä akka, joka oli aina miehensä mielipiteitä vastaan. Jos mies sanoi, että lähti kuin hauki rannasta, niin vaimo vastasi, että vai hauki muka. Se oli sorsa...- TOSIripulisti
Onko se enää mahdollista ripulistille!
- TOSItahvo
Tahvossa tyhmyys tiivistyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583006
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!141051- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595