Naurettavaa

KokkolanTOSIrealisti

Miksi Euroopan Yleisurheilun Mestaruuskisojen keihäskarsinta vietiin "pellolle". Kaiken yleisurheilun ja lajien kunnian vuoksi karsinta pitää toteuttaa samalla paikalla kuin loppukilpailu. Tämä toimenpide halveksii keihäänheittoa lajina suurkilpailuissa. Miksi muita heittolajeja ei pidetty "lehmäaitauksessa"? Nyt Suomen urheilujohto. Ryhtykää toimenpiteisiin.

9

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoutavaPaskaAvaus

      Ei se urheilujohto täältä narinoitas lue..

    • Ilmaisnäytteitä

      Myös kiekkokarsinnat pidetään sillä pellolla. Tarkoituksena on kai houkutella katsojia stadionille antamalla amsterdamilaisille ilmaisia näytöspaloja yleisurheilusta keskellä kaupunkia. Pahoin pelkään, että tapa yleistyy. Tai onhan niitä ilmaispaloja ollut aina ennenkin, koska kävelyt ja maratonit on perinteisesti järjestetty kisakaupungin kaduilla.

    • heittäjä

      Varmaan ajatuksena oli myös se, että saataisiin pitempiä heittoja kuin stadionolosuhteissa. Veikkaanpa, että stadionilla Ruuskanenkin kiskaisee sen perus 82-83-metrisen.

    • yleimee

      Ylläri että suora keihäslähetys Areenassa ei toimi, koko sivut kaatuneet, ei kai suomalaiset nyt em keihäskisaa halua katsoa, vähän niinkuin talven tulo vr:lle

    • TOSIhörhöpersu

      Muttei läheskään niin naurettavaa kuin Persuhörhön typerät avaukset!

    • KokkolanTOSIrealisti

      Tällä konstilla Suomelta vietiin toinen mitali. Jos karsinta olisi pidetty samalla paikalla kuin itse loppukilpailu, niin Pitkämäki olisi ottanut pronssia ja Ruuskanen hopeaa. Uskokaa taas kerran Tosirealistin viisauksia...
      Kävelyt ja maratonit on iät ajat järjestetty kaupungin kaduilla. Olisihan se tosi naurettavaa ja puuduttavaa katsella miesten 50 km:n kävelyä 400 m:n radalla, kun se on sitä muutenkin, kuten laulussa lauletaan "Sari Yessajah"...huh hah hei!
      Joten hölmöt kommentoijat, pitäkää typerä suuri suunne kiinni, kun ette mistään mitään näy ymmärtävän. Vai onko se ainut periaate olla aina Tosirealistia vastaan - tavalla tai toisella.
      Tehän alatte olla kuin se eräs vanha kitisevä akka, joka oli aina miehensä mielipiteitä vastaan. Jos mies sanoi, että lähti kuin hauki rannasta, niin vaimo vastasi, että vai hauki muka. Se oli sorsa...

      • Päivä päivältä muutut yhä tyhmemmäki.


      • TOSIripulisti

        Onko se enää mahdollista ripulistille!


    • TOSItahvo

      Tahvossa tyhmyys tiivistyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3006
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      14
      1051
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe