Homojen puolustajien logiikkaa

TurvaJumalassa

Tässä muuten hyvä esimerkki kuinka julmaa on "homopuolustajien" tapa toimia.

Eräs tällainen kirjoittaa:

" Heille on jäänyt merkittävä puutos lapsuudessa siitä, että vanhemmat heitä eivät rakasta. Nyt on jälki sitten tämän näköistä, mitä Koivulan sepustukset ovat. Debiiliä tasoa."

Tässä kiusataan AA-porukan ihmisiä. Ihmisiä jotka ajavat asiaa, että lapsilla olisi isä ja äiti ja turvallinen perheyhteys. Myös naispapit vielä muutama vuosi sitten pitivät turvallista perhettä ihanteena ja toivottavana asiana.

Mutta miten toimii kiusaaja? Kun hän toteaa, että AA-porukan ihmiset ovat saaneet lapsuuden vamman, niin syyllistetään heidät siitä julmin sanamuodoin. Eli toimitaan kuten koulukiusaajat, jotka vain yltyvät kun kiusattu puhkeaa epätoivoiseen itkuun.

Me uskovat emme toimi näin. Kun me kohtaamme lapsuuden traumaisen heteron taikka homon, niin emme kiusaa häntä. Me alamme hoitamaan hänen sieluaan ja eheyttämään häntä taas tasapainoiseksi ihmiseksi. Me annamme hänelle Kristuksen rakautta hoitamisessa ja rukouksessa. Näin pitäisi toimia jokaisen ihmisen kun kohtaa kärsivän lähimmäisensä.

142

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et siis halua toimia "Raamatun mukaan". Siellä ei ketään homoa eheytetä, joten toimillanne ei ole siunausta.

• Eheytymistielle

Joka kohdassa, sekä Uudessa Testamentissa, että Vanhassa Testamentissa, kun homoseksuaalista toimintaa käsitellään, se tuomitaan kattavasti.

Siitä lähtökohdasta lähtien eheyttäminen on oikeaa rakkaudellista toimintaa. Ja vapaaehtoista. Se saa tulla eheytymään, joka tahtoo niin.

• Eheytymistielle kirjoitti:

Joka kohdassa, sekä Uudessa Testamentissa, että Vanhassa Testamentissa, kun homoseksuaalista toimintaa käsitellään, se tuomitaan kattavasti.

Siitä lähtökohdasta lähtien eheyttäminen on oikeaa rakkaudellista toimintaa. Ja vapaaehtoista. Se saa tulla eheytymään, joka tahtoo niin.

Siis tuomitaan vähemmän "kattavasti". Aivan kuin jos työpaikalta olisi jatkuvasti suurin osa poissa.

En usko "eheyttämiseen". Miten sukupuolinen suuntaus voidaan muuttaa toiseksi? Aivopesulla? "Joka tahtoo niin".

• " Heille on jäänyt merkittävä puutos lapsuudessa siitä, että vanhemmat heitä eivät rakasta. Nyt on jälki sitten tämän näköistä, mitä Koivulan sepustukset ovat. Debiiliä tasoa."
      "Tässä kiusataan AA-porukan ihmisiä. Ihmisiä jotka ajavat asiaa, että lapsilla olisi isä ja äiti ja turvallinen perheyhteys. Myös naispapit vielä muutama vuosi sitten pitivät turvallista perhettä ihanteena ja toivottavana asiana."

Ei, tässä vain sanotaan mielipide Koivulan kirjoituksista. Aivan kuten Koivulalla on oikeus esittää mielipiteitään niin myös niillä jotka ovat eri mieltä on oikeus esittää mielipteensä.

"Mutta miten toimii kiusaaja? Kun hän toteaa, että AA-porukan ihmiset ovat saaneet lapsuuden vamman, niin syyllistetään heidät siitä julmin sanamuodoin. Eli toimitaan kuten koulukiusaajat, jotka vain yltyvät kun kiusattu puhkeaa epätoivoiseen itkuun."

AIvan samoin kun jotkut syyllistävät homot sanomalla homoutta esim. synniksi tai vieläkin pahmmaksi. Onko tämä syyllistäminen vain niiden oikeus jotka käyttävät sitä homoja vastaan? Saavatko homoutta sairautena tai syntinä pitävät siis koulukiusata homoja?

"Me uskovat emme toimi näin. Kun me kohtaamme lapsuuden traumaisen heteron taikka homon, niin emme kiusaa häntä. Me alamme hoitamaan hänen sieluaan ja eheyttämään häntä taas tasapainoiseksi ihmiseksi. Me annamme hänelle Kristuksen rakautta hoitamisessa ja rukouksessa. Näin pitäisi toimia jokaisen ihmisen kun kohtaa kärsivän lähimmäisensä."

Tämä kommenttisi on esimerkki siitä että kun uskot oman mielipiteesi olevan totta kuvittelet että sen nojalla saat sanoa tai kirjoittaa erilailla ajattelevista tai muuten erilaisista ihmisistä mitä vain. Koulukiusaamisen malliesimerkki.

• JoHelpottiKiitos

Koulukiusaajat pitäisi kiduttaa kivuliaasti kuoliaaksi.

• TurvaJumalassa

Jeesus parantaa haavat ja hoitaa särjettyjen sielut eheäksi jälleen ....

Ps. 51:17
      (51:19) Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.

Ps. 147:3
      Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän, ja sitoo heidän haavansa.

Jes. 57:15
      Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.

Jes. 66:2
      Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.

• Sinulla on oikeus uskoa kuten haluat.
        Niin myös niillä jotka eivät usko samalla tavalla kun sinä.

• taastätäsamaa

Ps. 51:17 ,

Jeesuksen parantajataidot saavat taustaksi tekstit jotka eivät liity häneen. Hän joka näissä lainauksissa parantaa, ei ole Jeesus.

• TurvaJumalassa
        RauhoituJo kirjoitti:

Sinulla on oikeus uskoa kuten haluat.
        Niin myös niillä jotka eivät usko samalla tavalla kun sinä.

Ja samoin Jumalalla oikeus toimia kauttamme kuten Hän haluaa :)

• No, eipä monellakaan homoseksuaalisella ole edes "särjetty henki".

Eniten särkyneitä on tietysti heteroissa, koska heitä on kaikkein eniten. Ylhäinen katsoo paljon siis heterojen puoleen.

• TurvaJumalassa kirjoitti:

Ja samoin Jumalalla oikeus toimia kauttamme kuten Hän haluaa :)

Jumalalle ei tällaista oikeutta ole Suomen laissa annettu.

• taastätäsamaa kirjoitti:

Ps. 51:17 ,

Jeesuksen parantajataidot saavat taustaksi tekstit jotka eivät liity häneen. Hän joka näissä lainauksissa parantaa, ei ole Jeesus.

Kannattaisi harkita mitä kirjoittaa, voit nimittäin joutua raastupaan manaamaan jalkoja takaisin amputoidulle. Jos se ei onnistu, saat häkkiä vedellä ja leivällä puoskaroinnista tuomittuna.

• näinsenytmenee
        torre12 kirjoitti:

No, eipä monellakaan homoseksuaalisella ole edes "särjetty henki".

Eniten särkyneitä on tietysti heteroissa, koska heitä on kaikkein eniten. Ylhäinen katsoo paljon siis heterojen puoleen.

"No, eipä monellakaan homoseksuaalisella ole edes "särjetty henki". "

Hyvän huomio, että on paljon homoseksuaaleja, jotka ovat jo paatuneet sydämeltään taikka sitten traumat on pakotettu syvälle alitajuntaan, josta ne sitten tulee vääjäämättä esiin ensin psykosomaattisina oireina, aggresioina ym. Mutta koskaan ihminen ei voi kokonaan ohittaa traumojaan.

• näinsenytmenee kirjoitti:

Hyvän huomio, että on paljon homoseksuaaleja, jotka ovat jo paatuneet sydämeltään taikka sitten traumat on pakotettu syvälle alitajuntaan, josta ne sitten tulee vääjäämättä esiin ensin psykosomaattisina oireina, aggresioina ym. Mutta koskaan ihminen ei voi kokonaan ohittaa traumojaan.

Mitä sinä oikein horiset?

En tunne lainkaan tuollaisia tapauksia homojen joukossa.

• näinsenytmenee
        torre12 kirjoitti:

Mitä sinä oikein horiset?

En tunne lainkaan tuollaisia tapauksia homojen joukossa.

Jumalan kiitos että ovat ymmärtäneet pysyä sinusta kaukana.

Jumalan kiitos että ovat ymmärtäneet pysyä sinusta kaukana.

Mitä horiset? Miksi minusta pitäisi olla kaukana?

• näinsenytmenee
        torre12 kirjoitti:

Mitä horiset? Miksi minusta pitäisi olla kaukana?

Kuten kerroit niin et tiedä yhtään ainutta ongelmaista homoa, mikä merkitsee, että ovat itse ymmärtäneet pysyä sinusta tosi kaukana. Ei sinun tarvi tietää syytä, riittää kun nämä homoseksuaalit tietää syyn.

• tuttua.koulukiusaa
        näinsenytmenee kirjoitti:

Kuten kerroit niin et tiedä yhtään ainutta ongelmaista homoa, mikä merkitsee, että ovat itse ymmärtäneet pysyä sinusta tosi kaukana. Ei sinun tarvi tietää syytä, riittää kun nämä homoseksuaalit tietää syyn.

Menikös se kiusaaminen ihan edellä olevan kaavan mukaisesti. Minun kaveli ei ole sinun kalevi, tokasi ekaluokkalainen naperoni kollegalleen.

On sulla jutut! Olet varmaan pöhköin palstalla kirjoittaja. Tai sitten vaan olet pelkkä kieroilija.

Ja minkähänlaiseen puolueettomasti tutkittuun tietoon tämä väitteesi perustuu?
        "Hyvän huomio, että on paljon homoseksuaaleja, jotka ovat jo paatuneet sydämeltään taikka sitten traumat on pakotettu syvälle alitajuntaan, josta ne sitten tulee vääjäämättä esiin ensin psykosomaattisina oireina, aggresioina ym. Mutta koskaan ihminen ei voi kokonaan ohittaa traumojaan."

Vastaan puolestasi: "En nyt lähde vastaamaan kiusaaviin kysymyksiisi"

• torre12 kirjoitti:

On sulla jutut! Olet varmaan pöhköin palstalla kirjoittaja. Tai sitten vaan olet pelkkä kieroilija.

Tai itse asiassa tunnen yhden homon, jolla on ongelmia, ollut vaikka kuinka kauan.

Hän on hyvä ystäväni.

• näinsenytmenee
        torre12 kirjoitti:

Nyt olet taas omalla tasollasi, valitettavasti ...

• näinsenytmenee
        RauhoituJo kirjoitti:

Ja minkähänlaiseen puolueettomasti tutkittuun tietoon tämä väitteesi perustuu?
        "Hyvän huomio, että on paljon homoseksuaaleja, jotka ovat jo paatuneet sydämeltään taikka sitten traumat on pakotettu syvälle alitajuntaan, josta ne sitten tulee vääjäämättä esiin ensin psykosomaattisina oireina, aggresioina ym. Mutta koskaan ihminen ei voi kokonaan ohittaa traumojaan."

Vastaan puolestasi: "En nyt lähde vastaamaan kiusaaviin kysymyksiisi"

"Vastaan puolestasi: "En nyt lähde vastaamaan kiusaaviin kysymyksiisi""

Kyllä sinäkin vaan alat oppimaan. Hyvä juttu :)

"Vastaan puolestasi: "En nyt lähde vastaamaan kiusaaviin kysymyksiisi""

Kyllä sinäkin vaan alat oppimaan. Hyvä juttu :)

No sinullahan ei ole koskaan mitään valheidesi tueksi joten ne voidaan todeta valheiksi jo saman tien.
        Erikoista että kai kristittynä itseään pitävä viitsii valehdella noin paljon.

Nyt olet taas omalla tasollasi, valitettavasti ...

Minkäs minä sille voin, kun esität aivan päättömiä juttuja. No niistä näkee, ettet tunne homoja etkä homoliikettä. Yrität vain muokata mielipiteitä.

• kui2

Vanha tuttu tt11 taitaa pyöriä ketjussa :)

• itsekyydenhuippu

"Me uskovat emme toimi näin. Kun me kohtaamme lapsuuden traumaisen heteron taikka homon, niin emme kiusaa häntä. Me alamme hoitamaan hänen sieluaan ja eheyttämään häntä taas tasapainoiseksi ihmiseksi. Me annamme hänelle Kristuksen rakautta hoitamisessa ja rukouksessa. Näin pitäisi toimia jokaisen ihmisen kun kohtaa kärsivän lähimmäisensä."

Miksi ihmeessä kuvittelet että sinulla on oikeus määritellä se mitä jokin toinen kokee kiusaamiseksi tai ei koe kiusaamiseksi?

• TurvaJumalassa

Tässä luotamme ihmisen itsensä näkemykseen ja kokemuksiin. Kannattaa aina kuunnella ihmistä, kun hän kokee tulleensa kiusatuksi.

Tässä luotamme ihmisen itsensä näkemykseen ja kokemuksiin. Kannattaa aina kuunnella ihmistä, kun hän kokee tulleensa kiusatuksi.

Mitä olen viime vuosina pannut merkille, niin uskovilla on homoja kohtaan kiusaajan ja tuomion henki.

• Itsekyydenhuippu
        TurvaJumalassa kirjoitti:

Niimpä, miksi etten sitten kuuntele vaan jatkatte kiusaamista?

• varoituksen.Sana
        torre12 kirjoitti:

Mitä olen viime vuosina pannut merkille, niin uskovilla on homoja kohtaan kiusaajan ja tuomion henki.

Tänne Luterilaisuus-palstalle änkeävät kaikki kynnelle kykenevä patmoslainen Aa-siipi, jotka (2) eivät todellakaan edusta luterilaisen kirkon uskovia. Iltakymmeneltä voit kuulla seinän takaa ahdistunutta huutoa "Ado nai!" Siitä erotat, että hän asuu naapurissasi.

• NIMBY
        varoituksen.Sana kirjoitti:

Tänne Luterilaisuus-palstalle änkeävät kaikki kynnelle kykenevä patmoslainen Aa-siipi, jotka (2) eivät todellakaan edusta luterilaisen kirkon uskovia. Iltakymmeneltä voit kuulla seinän takaa ahdistunutta huutoa "Ado nai!" Siitä erotat, että hän asuu naapurissasi.

Entäs se toinen?

• näinsenytmenee
        torre12 kirjoitti:

"Mitä olen viime vuosina pannut merkille, niin uskovilla on homoja kohtaan kiusaajan ja tuomion henki."

Tiedämme kyllä että koet rakkauden ja evankelioinnin näin. Kuvastaa vaan kuinka vääristynyt onkaan suhtautumisesi kristinuskoon.

>Kannattaa aina kuunnella ihmistä, kun hän kokee tulleensa kiusatuksi.

Ei kuitenkaan pidä kuunnella lukemattomia uskonlahkojen kiusaamia, eh?
        No eivät he tosin teidän puoleenne käännykään...
        Epäilen vähän kääntyykö kukaan, mutta kai sellaisiakin muutama onneton löytyy.

• torre12 kirjoitti:

Nyt kannattaa muistaa, että varsinaisesta kiusaamisesta ei pääse eroon kuin poistumalla kiusaajien ulottuvilta kokonaan. Uskonnollinen kiusaaminen taas tähtää kiusatun muuttumiseen kiusaajan kaltaiseksi, jolloin se ainakin pääosin loppuu uhrin siirtyessä kiusaajien riveihin. Kiusaaminen ei siis yleensä ole itsetarkoitus vaan väline, niin julmaa kuin se voikin olla.

"Mitä olen viime vuosina pannut merkille, niin uskovilla on homoja kohtaan kiusaajan ja tuomion henki."

Tiedämme kyllä että koet rakkauden ja evankelioinnin näin. Kuvastaa vaan kuinka vääristynyt onkaan suhtautumisesi kristinuskoon.

"Homot hirteen ja sitten roviolle". Minulla on kyllä aivan realistinen kuva kristinuskosta ja sen edustajista. Mutta ikävä kyllä olen liiankin hyvä muistamaan.

Repelle: Niin juurikin. Moni onkin jättänyt hengelliset piirit kiusaamisen takia. Kannattaa lukea lestadiolaispalstaakin.

Kiusaajako päättää kiusanun puolesta onko kysymys kiusaamisesta?

• RauhoituJo kirjoitti:

kiusatun

• 186
        torre12 kirjoitti:

Uskovan mielipiteet löytyvät Raamatusta. Ne ei ole ihmisen luomia. Jumala kerran tuomitsee ihmiskunnan sanansa mukaan ja sieltä se tulee vastaan, homous on kauhistus Jumalalle. Sodoma paloi tuhkaksi siitä syystä. Sama lienee kansammekin kohtalo, ellei parannusta tehdä. Uskovat ohjattiin alta pois.
        Paljon muutakin varoituksia, kehoituksia ja lupauksia löytyy, kunhan vaivautuu tutkimaan Elämän Kirjaa.
        Jokaista kohtaa oman elämän valinnat. Nöyrät perivät maan eli taivaan. Uskottomien kohtalona on kadotus, pimeys ja tulijärvi. Se on luotu Paholaista varten, mutta jokainen uskosta osaton menee perässä sitä seuraten, jota palveli eläessään.
        Me yritämme herätellä ihmisiä, jotta mahdollisimman moni pelastuisi julmalta kohtalolta.

• 186 kirjoitti:

Uskovan mielipiteet löytyvät Raamatusta. Ne ei ole ihmisen luomia. Jumala kerran tuomitsee ihmiskunnan sanansa mukaan ja sieltä se tulee vastaan, homous on kauhistus Jumalalle. Sodoma paloi tuhkaksi siitä syystä. Sama lienee kansammekin kohtalo, ellei parannusta tehdä. Uskovat ohjattiin alta pois.
        Paljon muutakin varoituksia, kehoituksia ja lupauksia löytyy, kunhan vaivautuu tutkimaan Elämän Kirjaa.
        Jokaista kohtaa oman elämän valinnat. Nöyrät perivät maan eli taivaan. Uskottomien kohtalona on kadotus, pimeys ja tulijärvi. Se on luotu Paholaista varten, mutta jokainen uskosta osaton menee perässä sitä seuraten, jota palveli eläessään.
        Me yritämme herätellä ihmisiä, jotta mahdollisimman moni pelastuisi julmalta kohtalolta.

Käskikö Jeesus tai Jumala herättelemään pakolla niitä ketkä eivät ole tällaisesta herättelystä kiinnostuneita?

• 186 kirjoitti:

Minä tunnen Raamatun nyt sen verran hyvin, että tiedän uskovilla olevan omia mielipiteitä hyvinkin runsaasti, jotka eivät perustu Raamattuun.

Teidän jutuista saisi aivan toisenlaisen Raamatun.

• näinsenytmenee
        torre12 kirjoitti:

Minä tunnen Raamatun nyt sen verran hyvin, että tiedän uskovilla olevan omia mielipiteitä hyvinkin runsaasti, jotka eivät perustu Raamattuun.

Teidän jutuista saisi aivan toisenlaisen Raamatun.

No et ainakaan kertaakaan ole tuonut esiin, että mitenkään tuntisit Raamattua.

No et ainakaan kertaakaan ole tuonut esiin, että mitenkään tuntisit Raamattua.

Ai niinkö? No olen ainakin osoittanut sen, että moni itseään uskovana pitävä ei osaa edes Jeesuksen opetuksia.

• näinsenytmenee
        torre12 kirjoitti:

Ai niinkö? No olen ainakin osoittanut sen, että moni itseään uskovana pitävä ei osaa edes Jeesuksen opetuksia.

Mutta Pyhä Henki osaa ja Hänhän on se meidän opettajamme. Amen

Mutta Pyhä Henki osaa ja Hänhän on se meidän opettajamme. Amen

Eilen vielä asiat löytyivät "Raamatusta", nyt sitten Pyhän Hengen opettamana.
        Ja siitä saisikin erikoisen Raamatun nykyiseen verrattuna.

• LutkutanMunaa
        RauhoituJo kirjoitti:

Kiusaajille munaa niin lujaa että hanuri vaan soi

• Lapsen.etu.1

Ei ole väärin osoittaa eheytyksen tarvetta niille lapsuudessaan rikkoutuneille ja rikkinäisille Jumalan saviastioille, joita AA-porukoissa paljon liikkuu. Tämä ei ole pilkkaa vaan sisarellista huolenpitoa Magdalan Marian hengessä. Ihmisen ei tule kätkeä Jumalalta mitään saastaa, jota AA-porukan eheyttämistä vailla oleva lapsuuden heitteillejätöstä katkeroinut aggressiokäytös tuottaa. Jo yleinen turvallisuus edellyttää, että heitä muistutetaan, miten tärkeä heidän on käsitellä omat lapsuuden pettymyksensä, jotta voivat toimia yhteiskuntaa rakentavasti ja kasvattaa mahdollisen jälkipolvensa terveiksi ja vapaiksi perityiltä ongelmilta. Tuskin ne geneettisiä lienee. Siinä tapauksessa adoptiokaan ei näitä kasvatusongelmia ratkaise. Kaikista ei liene hyviksi vanhemmiksi, kuten AA-poppoon kirjoitukset osoittavat. Lapsen etu ennen kaikkea.

• Peruskysymyksiä

Kuten tunnettua, tiede ei ole löytänyt merkkejä homoseksuaalisuuden periytymisestä. Monestihan homoseksuaaleille tarjolla olevaa eheytymistä kritisoidaan sillä, että homoseksuaalisuus olisi perintötekijöistä johtuvaa.

Useissa tieteellisissä tutkimuksissa on asiaan perehdytty. Keskeisimmät tutkimukset ovat identtisillä kaksosilla tehdyt tutkimukset. Identtisillä kaksosillahan on samat geenit. Jos heistä toinen on homoseksuaali, niin toisenkin pitäisi olla. Mutta kaksostutkimuksissa ei näy positiivista synkkaa tässä suhteessa. So. homoseksuaalisuus on jotakin, joka syntyy ihmisen elämän aikana. Silloin on mielekästä kysyä, voiko homoseksuaalin eheyttää heteroseksuaaliksi.

• kenen.virsiä.veisaat
        Peruskysymyksiä kirjoitti:

Kuten tunnettua, tiede ei ole löytänyt merkkejä homoseksuaalisuuden periytymisestä. Monestihan homoseksuaaleille tarjolla olevaa eheytymistä kritisoidaan sillä, että homoseksuaalisuus olisi perintötekijöistä johtuvaa.

Useissa tieteellisissä tutkimuksissa on asiaan perehdytty. Keskeisimmät tutkimukset ovat identtisillä kaksosilla tehdyt tutkimukset. Identtisillä kaksosillahan on samat geenit. Jos heistä toinen on homoseksuaali, niin toisenkin pitäisi olla. Mutta kaksostutkimuksissa ei näy positiivista synkkaa tässä suhteessa. So. homoseksuaalisuus on jotakin, joka syntyy ihmisen elämän aikana. Silloin on mielekästä kysyä, voiko homoseksuaalin eheyttää heteroseksuaaliksi.

Aa-ideologia ei ole todettu olevan periytyvää. Se on samanlaista kuin taistolaisuus oli 1970-luvulla eli seuraavat sukupolvet ovat siitä jo vapaita.

Psykiatria on kädetön näitä aa-hihhuleita parantamaan, mutta täältä Luterilaisuus-palstalta he hakevat eheyden kokemusta kohtaamalla heistä aidosti välittäviä ja sääliviä homoja ja kristittyjä läheisiä.

Tällä eheyttämisellä on aa-hihhuleita aktivoiva ja heidän päivätoimintaa ylläpitävä vaikutus, etteivät ihan turhaudu, kun Jeesus ei tullutkaa oven taakse koputtamaan.

• Peruskysymys

Kuten tunnettua homoseksuaalisuus ei ole sairaus. Joten miksi homoseksuaalin pitäisi muuttua hetroksi?

• Peruskysymys kirjoitti:

Kuten tunnettua homoseksuaalisuus ei ole sairaus. Joten miksi homoseksuaalin pitäisi muuttua hetroksi?

Toisaalta emme tiedä miksi osa on heteroja, osa biseksuaalisia, osa homoja.

On pakko vaan hyväksyä se, että meitä on monenlaisia.

• näinsenytmenee
        Peruskysymys kirjoitti:

No kyllä ainakin monet homot ovat eheytyneet kun ovat saaneet vaikka vaan rukoilla ja jutella lapsuuden traumoistaan.

• tule.eheytymään.aidosti

No kyllä ainakin monet homot ovat eheytyneet kun ovat saaneet vaikka vaan rukoilla ja jutella lapsuuden traumoistaan.

Kyllä niistä AA-kerhokin voi parantua.

"No kyllä ainakin monet homot ovat eheytyneet kun ovat saaneet vaikka vaan rukoilla ja jutella lapsuuden traumoistaan."

Eli olet sitä mieltä että KAIKILLA homoilla on jonkinlainen trauma taustalla?? :)
        Vitsi mikä aivopieru !!! :D :D

• Peruskysymys

Et vastannut siihen miksi homoseksuaalisuudesta pitäisi eheytyä? Homoseksuallisuushan, kuten yleisesti tunnettua, ei ole sairaus josta pitäisi parantua, eheytyä tai ylensäkään muuttua.

Saat kuulostamaan hullulta: että vain ne voisivat homoudesta eheytyä, joilla on ollut lapsuudessa traumoja, ja niistä puhuu myöhemmin.

• Avioon2017

Väitteesi ei ole täysin totta:
        >>Monozygotic twins are genetically nearly identical and they are always the same sex unless there has been a mutation during development. The children of monozygotic twins test genetically as half-siblings (or full siblings, if a pair of monozygotic twins reproduces with another pair or with the same person), rather than first cousins. Identical twins do not have the same fingerprints, due to the fact that even in a small space inside the womb, people have contact with different parts of this environment, which gives small variations in the same digital, making them unique.[24] Monozygotic twins always have different phenotypes. Normally due to an environmental factor or the deactivation of different X chromosomes in female monozygotic twins, and in some extremely rare cases, due to aneuploidy, twins may express different sexual phenotypes, normally from an XXY Klinefelter syndrome zygote splitting unevenly.[25][26][27]

Monozygotic twins, although genetically very similar, are not genetically exactly the same. The DNA in white blood cells of 66 pairs of monozygotic twins was analyzed for 506,786 single nucleotide polymorphisms known to occur in human populations. Polymorphisms appeared in 2 of the 33 million comparisons, leading the researchers to extrapolate that the blood cells of monozygotic twins may have on the order of one DNA-sequence difference for every 1.2 x 107 nucleotides, which would imply hundreds of differences across the entire genome.[28] The mutations producing the differences detected in this study would have occurred during embryonic cell-division (after the point of fertilization). If they occur early in fetal development, they will be present in a very large proportion of body cells.<<
        https://en.wikipedia.org/wiki/Twin
        Kuten tuosta käy ilmi, edes identtiset kaksoset eivät jaa täysin samoja geenejä, vaan pientä vaihtelua esiintyy.

• asia.kritiikki

"" Heille on jäänyt merkittävä puutos lapsuudessa siitä, että vanhemmat heitä eivät rakasta. Nyt on jälki sitten tämän näköistä, mitä Koivulan sepustukset ovat. Debiiliä tasoa.""

"Tässä kiusataan AA-porukan ihmisiä...
      - ei kiusata, vaan yritetään ymmärtää, mitä ja mistä motiiveista johtuen Koivula kirjoittaa, mitä kirjoittaa.

Esimerkiksi Koivulan kirje tulevaisuudestahan on katkeruutta täynnä olevan rakkaudettoman ihmisen sekava esitys. Jos Koivula höpöttäisi sen mielisairaalassa, häntä ei olisi päästetty sieltä koskaan pois.

• Raamattu käsittääkseni kieltää ennustamisen muuten.

• JeesusParantaa
        RauhoituJo kirjoitti:

Raamattu käsittääkseni kieltää ennustamisen muuten.

Juuri siksi Jeesuksellakin on Koivulassa aika mahdoton urakka ellei ala itse ottaa vaaria viralta.

• näinsenytmenee

"Esimerkiksi Koivulan kirje tulevaisuudestahan on katkeruutta täynnä olevan rakkaudettoman ihmisen sekava esitys. Jos Koivula höpöttäisi sen mielisairaalassa, häntä ei olisi päästetty sieltä koskaan pois."

Tällaiseksi vihanpidoksi näiden liberaalien touhu on nyt näköjään mennyt.

Ongelmaksi muodostuu nyt myös kirkon papit, koska he ovat pakotettuja hyväksymään nämä vihakirjoitukset. Näin papit muuttavat moraalikoodistoaan homouden puolestaminen nimissä ihmiselle vieraaseen ja pahaan suuntaan. Kirkko ja yhteiskunta homoutta puolustaessaan menee nyt kovaa vauhtia kohta raa'istumista ja sitä pientä ihmistä ja pientä vähemmistöä vastaan.

• ihan.itsesäälissä.ryven

"Esimerkiksi Koivulan kirje tulevaisuudestahan on katkeruutta täynnä olevan rakkaudettoman ihmisen sekava esitys. Jos Koivula höpöttäisi sen mielisairaalassa, häntä ei olisi päästetty sieltä koskaan pois."

Ongelmaksi muodostuu nyt myös kirkon papit, koska he ovat pakotettuja hyväksymään nämä vihakirjoitukset. Näin papit muuttavat moraalikoodistoaan homouden puolestaminen nimissä ihmiselle vieraaseen ja pahaan suuntaan. Kirkko ja yhteiskunta homoutta puolustaessaan menee nyt kovaa vauhtia kohta raa'istumista ja sitä pientä ihmistä ja pientä vähemmistöä vastaan.

Voi voi tätä marttyyriuden määrää, voi, voi.

Siis oli niin, että Koivula esitti mustamaalaavan ja herjaavan, sairasmielisen "ennustuksen".

Se kohdistui "pieneen vähemmistöön".

"Tällaiseksi vihanpidoksi näiden liberaalien touhu on nyt näköjään mennyt".

Jos koet jonkin kirjoituksen vihapuheeksi voit tehdä rikosilmoituksen. Oikeus sitten päättää oliko vihakirjoitusta vai ei. Muuten kyse on henkilökohtaisista tunteista joita jokaisen aikuisen on opittava hallitsemaan. Vaikka koet jonkin asian vihanpidoksi se on sinun vain hyväksyttävä (ellei siis ole kyse laittomuudesta).

"Ongelmaksi muodostuu nyt myös kirkon papit, koska he ovat pakotettuja hyväksymään nämä vihakirjoitukset. "

Kuka pappeja pakottaa? Käsittääkseni ei kukaan. Pappien asema on täysin kirkon oman lainsääsännön sisäinen eli kirkon sisäinen asia. Jos kirkko ei ole jostain yksimielinen se ei ole kenenkään muun kun kristillisen yhteisön asia.

"Näin papit muuttavat moraalikoodistoaan homouden puolestaminen nimissä ihmiselle vieraaseen ja pahaan suuntaan."

Enemmistön mielestä on kyse yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta.

"Kirkko ja yhteiskunta homoutta puolustaessaan menee nyt kovaa vauhtia kohta raa'istumista ja sitä pientä ihmistä ja pientä vähemmistöä vastaan. "

Tästä ei ole minkäänlaisia merkkejä suomessa eikä muuallakaan missä vähemmistöjen oikeuksia on parannettu. Päinvastoin, raaisistumista ja vähemmistöjen vainoja esiintyy yhteiskunnissa missä ei huolehdita vähemmistöjen asemasta.

• AA.seilin.saarelle

Hyvä huomio, että on paljon AA-kerhon kannattajia, jotka ovat jo paatuneet sydämeltään taikka sitten traumat on pakotettu syvälle alitajuntaan, josta ne sitten tulee vääjäämättä esiin ensin psykosomaattisina oireina, aggresioina ym. Mutta koskaan ihminen ei voi kokonaan ohittaa traumojaan.

• näinsenytmenee
        ihan.itsesäälissä.ryven kirjoitti:

No me olemme aina olleet marttyyreita ja vainon kohteina. Ja sitten vielä syytetään siitä, että joudumme aina vainojen ja vihan kohteeksi. Tyypilistä liberaalien julmuutta. Kristitty ihminen säälii vainottuja, mutta liberaaleilla näyttää menneen kaikki moraaliasiat ihan päälaelleen, kuten muuten ennustettu onkin Raamatussa.

• näinsenytmenee
        RauhoituJo kirjoitti:

"Tällaiseksi vihanpidoksi näiden liberaalien touhu on nyt näköjään mennyt".

Jos koet jonkin kirjoituksen vihapuheeksi voit tehdä rikosilmoituksen. Oikeus sitten päättää oliko vihakirjoitusta vai ei. Muuten kyse on henkilökohtaisista tunteista joita jokaisen aikuisen on opittava hallitsemaan. Vaikka koet jonkin asian vihanpidoksi se on sinun vain hyväksyttävä (ellei siis ole kyse laittomuudesta).

"Ongelmaksi muodostuu nyt myös kirkon papit, koska he ovat pakotettuja hyväksymään nämä vihakirjoitukset. "

Kuka pappeja pakottaa? Käsittääkseni ei kukaan. Pappien asema on täysin kirkon oman lainsääsännön sisäinen eli kirkon sisäinen asia. Jos kirkko ei ole jostain yksimielinen se ei ole kenenkään muun kun kristillisen yhteisön asia.

"Näin papit muuttavat moraalikoodistoaan homouden puolestaminen nimissä ihmiselle vieraaseen ja pahaan suuntaan."

Enemmistön mielestä on kyse yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta.

"Kirkko ja yhteiskunta homoutta puolustaessaan menee nyt kovaa vauhtia kohta raa'istumista ja sitä pientä ihmistä ja pientä vähemmistöä vastaan. "

Tästä ei ole minkäänlaisia merkkejä suomessa eikä muuallakaan missä vähemmistöjen oikeuksia on parannettu. Päinvastoin, raaisistumista ja vähemmistöjen vainoja esiintyy yhteiskunnissa missä ei huolehdita vähemmistöjen asemasta.

"Jos koet jonkin kirjoituksen vihapuheeksi voit tehdä rikosilmoituksen. Oikeus sitten päättää oliko vihakirjoitusta vai ei."

Kyllä nuo vihakirjoitukset täällä ratkaisee aina nuo kirjoittajat, joiden moraali on mennyt ihan väärinpäin..

""Ongelmaksi muodostuu nyt myös kirkon papit, koska he ovat pakotettuja hyväksymään nämä vihakirjoitukset. "

Kuka pappeja pakottaa? Käsittääkseni ei kukaan."

No sanotaan nyt että ajan liberaali henki pakottaa kirkon papit muuttamaan käsityksiään oikeasta ja väärästä. Kristinuskon kautta ajateltuna pakottajana on aina paholainen.

""Näin papit muuttavat moraalikoodistoaan homouden puolestaminen nimissä ihmiselle vieraaseen ja pahaan suuntaan."

Enemmistön mielestä on kyse yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta."

Silloin kun kuvio menee vihakirjoituksien kirjoittamiseksi ja perherakenteiden tuhoamiseksi, niin kyse ei enää ole mistään tasa-arvosta. Kyse on poliittisesta valtataistelusta.

"Jos koet jonkin kirjoituksen vihapuheeksi voit tehdä rikosilmoituksen. Oikeus sitten päättää oliko vihakirjoitusta vai ei."

Kyllä nuo vihakirjoitukset täällä ratkaisee aina nuo kirjoittajat, joiden moraali on mennyt ihan väärinpäin..

""Ongelmaksi muodostuu nyt myös kirkon papit, koska he ovat pakotettuja hyväksymään nämä vihakirjoitukset. "

Kuka pappeja pakottaa? Käsittääkseni ei kukaan."

No sanotaan nyt että ajan liberaali henki pakottaa kirkon papit muuttamaan käsityksiään oikeasta ja väärästä. Kristinuskon kautta ajateltuna pakottajana on aina paholainen.

""Näin papit muuttavat moraalikoodistoaan homouden puolestaminen nimissä ihmiselle vieraaseen ja pahaan suuntaan."

Enemmistön mielestä on kyse yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta."

Silloin kun kuvio menee vihakirjoituksien kirjoittamiseksi ja perherakenteiden tuhoamiseksi, niin kyse ei enää ole mistään tasa-arvosta. Kyse on poliittisesta valtataistelusta.

"Kyllä nuo vihakirjoitukset täällä ratkaisee aina nuo kirjoittajat, joiden moraali on mennyt ihan väärinpäin.."

Edelleen jos koet jonkin asian viharkirjoitukseksi niin tee rikosilmoitus.

"No sanotaan nyt että ajan liberaali henki pakottaa kirkon papit muuttamaan käsityksiään oikeasta ja väärästä. Kristinuskon kautta ajateltuna pakottajana on aina paholainen."

Ei mikään henki voi ketään pakottaa. Kyllä se omien käsitysten muutos lähtee ihan omasta ajattelusta. Paholaiseen tietysti voi uskoa tai olla uskomatta.

"Silloin kun kuvio menee vihakirjoituksien kirjoittamiseksi ja perherakenteiden tuhoamiseksi, niin kyse ei enää ole mistään tasa-arvosta. Kyse on poliittisesta valtataistelusta."

Annatko esimerkin mikä on ollut vihakirjoitusta? Annatko esimerkin mikä on perherakenteiden tuhouamista? Tarkoitan ihan oikeita esimerkkejä eikä niitä mitä kuvittelet olevan "vihakirjoitusta" tai "perherakenteiden tuhoamista", siis ihan oikeita konkreettisia esimerkkejä.

Onko poliittinen valtataistelu kielletty Suomessa? Käsittääkseni esim. KD osallistuu politiikkaan edustamalla kristillisiä arvojaan ja pyrkii valtaan ja tämän vallan myötä vaikuttamaan omien päämääriensä saavuttamiseksi. Kritissoitko siis Kristillisdemokraattista puoluetta?

• polvistu.ja.rukoile

No me olemme aina olleet marttyyreita ja vainon kohteina. Ja sitten vielä syytetään siitä, että joudumme aina vainojen ja vihan kohteeksi. Tyypilistä liberaalien julmuutta. Kristitty ihminen säälii vainottuja, mutta liberaaleilla näyttää menneen kaikki moraaliasiat ihan päälaelleen, kuten muuten ennustettu onkin Raamatussa.

Säälin sinua niin paljon, että alkaa itkettää. Ota Jeesus asumaan sydämeesi niin saat rauhan sieluusi. Ei sinun tarvitse maallisista asioista huolehtia, jos sinulla on turva Herrassa. Silloin ei maailman myskyt paljon hetkauta. Älä -näinsenytmenee - jauha täällä paskaa, kuten muut aa-koivulat. Ota armo synneillesi ja huolehdi sydämestäsi.

• näinsenytmenee
        AA.seilin.saarelle kirjoitti:

Hyvä huomio, että on paljon AA-kerhon kannattajia, jotka ovat jo paatuneet sydämeltään taikka sitten traumat on pakotettu syvälle alitajuntaan, josta ne sitten tulee vääjäämättä esiin ensin psykosomaattisina oireina, aggresioina ym. Mutta koskaan ihminen ei voi kokonaan ohittaa traumojaan.

Pyydän anteeksi tätä vihakirjoitusta?

• Iesus
        polvistu.ja.rukoile kirjoitti:

Säälin sinua niin paljon, että alkaa itkettää. Ota Jeesus asumaan sydämeesi niin saat rauhan sieluusi. Ei sinun tarvitse maallisista asioista huolehtia, jos sinulla on turva Herrassa. Silloin ei maailman myskyt paljon hetkauta. Älä -näinsenytmenee - jauha täällä paskaa, kuten muut aa-koivulat. Ota armo synneillesi ja huolehdi sydämestäsi.

Minä otin kerran espanjan matkallani Jesuksen asumaan hotelliini ja asuipa myös hetkittäin anuksessani. Jeesuskin oli siis homoseksuaali :)

• vertaileva.tutkimus

Pyydän anteeksi tätä vihakirjoitusta?

Alkuperäinen:

Ja varioitu toisinto:

Kumpi vaikuttaa paremmalta?

• näinsenytmenee
        RauhoituJo kirjoitti:

"Kyllä nuo vihakirjoitukset täällä ratkaisee aina nuo kirjoittajat, joiden moraali on mennyt ihan väärinpäin.."

Edelleen jos koet jonkin asian viharkirjoitukseksi niin tee rikosilmoitus.

"No sanotaan nyt että ajan liberaali henki pakottaa kirkon papit muuttamaan käsityksiään oikeasta ja väärästä. Kristinuskon kautta ajateltuna pakottajana on aina paholainen."

Ei mikään henki voi ketään pakottaa. Kyllä se omien käsitysten muutos lähtee ihan omasta ajattelusta. Paholaiseen tietysti voi uskoa tai olla uskomatta.

"Silloin kun kuvio menee vihakirjoituksien kirjoittamiseksi ja perherakenteiden tuhoamiseksi, niin kyse ei enää ole mistään tasa-arvosta. Kyse on poliittisesta valtataistelusta."

Annatko esimerkin mikä on ollut vihakirjoitusta? Annatko esimerkin mikä on perherakenteiden tuhouamista? Tarkoitan ihan oikeita esimerkkejä eikä niitä mitä kuvittelet olevan "vihakirjoitusta" tai "perherakenteiden tuhoamista", siis ihan oikeita konkreettisia esimerkkejä.

Onko poliittinen valtataistelu kielletty Suomessa? Käsittääkseni esim. KD osallistuu politiikkaan edustamalla kristillisiä arvojaan ja pyrkii valtaan ja tämän vallan myötä vaikuttamaan omien päämääriensä saavuttamiseksi. Kritissoitko siis Kristillisdemokraattista puoluetta?

"Ei mikään henki voi ketään pakottaa. Kyllä se omien käsitysten muutos lähtee ihan omasta ajattelusta. Paholaiseen tietysti voi uskoa tai olla uskomatta."

Liberaali henki taikka aate taikka ajan trendi on pakottanut liberaalit papit ym. maukautumaan, koska haluavat miellyttää ja myötäillä mukavuussyistä tätä maailmaa.

"Annatko esimerkin mikä on ollut vihakirjoitusta? Annatko esimerkin mikä on perherakenteiden tuhouamista? "

No edelleenkään en lähde mukaan jatkuviin kiusaaviin tivailuihisi, mutta tarkkaile homopuolustajien kirjoituksia esim. Päivi Räsäsestä ja tarkkaile mitä kaikkea suunnitellaan homojärjestöjen taholta perheiden tuhoamiseksi ja lasten tuhoamiseksi.

"Onko poliittinen valtataistelu kielletty Suomessa? "

Ja nyt sitten itsekin epäsuoraan myönsit, että kyse on vain poliittisesta valtakamppailusta johon aina kuuluu myös valheet ja vihapuheet.

"Ei mikään henki voi ketään pakottaa. Kyllä se omien käsitysten muutos lähtee ihan omasta ajattelusta. Paholaiseen tietysti voi uskoa tai olla uskomatta."

Liberaali henki taikka aate taikka ajan trendi on pakottanut liberaalit papit ym. maukautumaan, koska haluavat miellyttää ja myötäillä mukavuussyistä tätä maailmaa.

"Annatko esimerkin mikä on ollut vihakirjoitusta? Annatko esimerkin mikä on perherakenteiden tuhouamista? "

No edelleenkään en lähde mukaan jatkuviin kiusaaviin tivailuihisi, mutta tarkkaile homopuolustajien kirjoituksia esim. Päivi Räsäsestä ja tarkkaile mitä kaikkea suunnitellaan homojärjestöjen taholta perheiden tuhoamiseksi ja lasten tuhoamiseksi.

Ja nyt sitten itsekin epäsuoraan myönsit, että kyse on vain poliittisesta valtakamppailusta johon aina kuuluu myös valheet ja vihapuheet.

"Liberaali henki taikka aate taikka ajan trendi on pakottanut liberaalit papit ym. maukautumaan, koska haluavat miellyttää ja myötäillä mukavuussyistä tätä maailmaa."

Liberaali henki pakottaa täsmälleen yhtä paljon kun konservatiivinen henki. Pakottamiseksi ei voi väittää mitään minkä ihminen omasta vapaasta tahdostaan päättää uskota/todeta itselleen sopivaksi. Eihän sinuakaan kukaan ole pakottanut ajattelemaan siten kun ajattelet.

"No edelleenkään en lähde mukaan jatkuviin kiusaaviin tivailuihisi, mutta tarkkaile homopuolustajien kirjoituksia esim. Päivi Räsäsestä ja tarkkaile mitä kaikkea suunnitellaan homojärjestöjen taholta perheiden tuhoamiseksi ja lasten tuhoamiseksi."

Eli et löytänyt yhtään esimerkkiä vihakirjoituksesta, jos olisit löytänyt olisit sen tietysti kertonut. Etkä löytänyt yhtään esimerkkiä perherakenteen tuhoutumisesta, jos olist löytänyt olisit sen tietysti kertonut.

"Ja nyt sitten itsekin epäsuoraan myönsit, että kyse on vain poliittisesta valtakamppailusta johon aina kuuluu myös valheet ja vihapuheet. "

No onko poliittinen valtataistelu kielletty Suomessa? Jos niin missä se on kielletty? Oletko sinä sitä mieltä että Kristillisdemokraatit eivät saisi tavoitella valtaa ja sen avulla yrittää saada heille tärkeitä asioita eteenpäin? Vastaatko kiitos.

>tarkkaile mitä kaikkea suunnitellaan homojärjestöjen taholta perheiden tuhoamiseksi ja lasten tuhoamiseksi.

No mitä?

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>tarkkaile mitä kaikkea suunnitellaan homojärjestöjen taholta perheiden tuhoamiseksi ja lasten tuhoamiseksi.

No mitä?

Tähän ei taida löytyä yhtään esimerkkiä eli ei ole näyttöä.

Joku haluaa vaan muokata mielipiteitä.

• näinsenytmenee
        RauhoituJo kirjoitti:

"Liberaali henki taikka aate taikka ajan trendi on pakottanut liberaalit papit ym. maukautumaan, koska haluavat miellyttää ja myötäillä mukavuussyistä tätä maailmaa."

Liberaali henki pakottaa täsmälleen yhtä paljon kun konservatiivinen henki. Pakottamiseksi ei voi väittää mitään minkä ihminen omasta vapaasta tahdostaan päättää uskota/todeta itselleen sopivaksi. Eihän sinuakaan kukaan ole pakottanut ajattelemaan siten kun ajattelet.

"No edelleenkään en lähde mukaan jatkuviin kiusaaviin tivailuihisi, mutta tarkkaile homopuolustajien kirjoituksia esim. Päivi Räsäsestä ja tarkkaile mitä kaikkea suunnitellaan homojärjestöjen taholta perheiden tuhoamiseksi ja lasten tuhoamiseksi."

Eli et löytänyt yhtään esimerkkiä vihakirjoituksesta, jos olisit löytänyt olisit sen tietysti kertonut. Etkä löytänyt yhtään esimerkkiä perherakenteen tuhoutumisesta, jos olist löytänyt olisit sen tietysti kertonut.

"Ja nyt sitten itsekin epäsuoraan myönsit, että kyse on vain poliittisesta valtakamppailusta johon aina kuuluu myös valheet ja vihapuheet. "

No onko poliittinen valtataistelu kielletty Suomessa? Jos niin missä se on kielletty? Oletko sinä sitä mieltä että Kristillisdemokraatit eivät saisi tavoitella valtaa ja sen avulla yrittää saada heille tärkeitä asioita eteenpäin? Vastaatko kiitos.

" Eihän sinuakaan kukaan ole pakottanut ajattelemaan siten kun ajattelet."

No Jumala on tavallaan ohjannut ajatuksiani. Samoin nämä liberaalit on ohjattu ajattelemaan kuten pahuuden voimat tahtoo. Ei ole mikään sattuma, että KAIKKI liberaalit yhtaikaa ympäri maailmaa alkaa ajatella samalla tavalla.

" Etkä löytänyt yhtään esimerkkiä perherakenteen tuhoutumisesta, jos olist löytänyt olisit sen tietysti kertonut. "

Kuten sanoin niin en koskaan lähde mukaan kiusaavaan jankkaukseen. Muissa yhteyksissä kyllä tuomme esiin esimerkkejä, mutta ei sinulle.

"No onko poliittinen valtataistelu kielletty Suomessa?"

Nyt jo annoit toisen vahvistuksen että kyseessä on poliittinen valtataistelu.

" Eihän sinuakaan kukaan ole pakottanut ajattelemaan siten kun ajattelet."

No Jumala on tavallaan ohjannut ajatuksiani. Samoin nämä liberaalit on ohjattu ajattelemaan kuten pahuuden voimat tahtoo. Ei ole mikään sattuma, että KAIKKI liberaalit yhtaikaa ympäri maailmaa alkaa ajatella samalla tavalla.

" Etkä löytänyt yhtään esimerkkiä perherakenteen tuhoutumisesta, jos olist löytänyt olisit sen tietysti kertonut. "

Kuten sanoin niin en koskaan lähde mukaan kiusaavaan jankkaukseen. Muissa yhteyksissä kyllä tuomme esiin esimerkkejä, mutta ei sinulle.

"No onko poliittinen valtataistelu kielletty Suomessa?"

Nyt jo annoit toisen vahvistuksen että kyseessä on poliittinen valtataistelu.

:-)
        Ei edelleenkään mitään mikä tukisi omia väitteitäsi.

Ilmeisesti myöskään Kristillisdemokraatit eivät saa tavoitella valtaa vai miksi väistät jo toistamiseen kysymyksen?

• PauloCoelho
        ihan.itsesäälissä.ryven kirjoitti:

Tällä palstalla on niin paljon aivokuolleita ettei tosikaan. Vitun juopot painukaa vittuun täältä. Olen jumala.

• Homojen puolustajien logiikka on täällä ja muuallakin aina oikea tieto ja todellisuus.

• Iesus

Miksi käytät niin paljon aikaa homouden pohtimiseen. Ei normaali hetero käytä hetkekään elämästään ajatellen homoilua. Vain homot ja kaappihomot näin tekevät. Oletko sinäkin sellainen?

• HyvinKysyttyä
        Iesus kirjoitti:

Miksi käytät niin paljon aikaa homouden pohtimiseen. Ei normaali hetero käytä hetkekään elämästään ajatellen homoilua. Vain homot ja kaappihomot näin tekevät. Oletko sinäkin sellainen?

Miksi käytät niin paljon aikaa heterouden pohtimiseen. Ei normaali käytä hetkekään elämästään ajatellen heteroilua. Vain homot ja kaappihomot näin tekevät. Oletko sinäkin sellainen?

• Iesus
        HyvinKysyttyä kirjoitti:

Miksi käytät niin paljon aikaa heterouden pohtimiseen. Ei normaali käytä hetkekään elämästään ajatellen heteroilua. Vain homot ja kaappihomot näin tekevät. Oletko sinäkin sellainen?

Miksi homot ajattelisivat heteroutta? Minä ajattelen vain Jeesusta polvistumassa eteeni..

• Iesus kirjoitti:

"Miksi käytät niin paljon aikaa homouden pohtimiseen. Ei normaali hetero käytä hetkekään elämästään ajatellen homoilua. Vain homot ja kaappihomot näin tekevät. Oletko sinäkin sellainen?"

Kyllä se kuule näyttää siltä että uskikset sitä homoutta eniten pohtii :) Toiseks, mitä helvettiä se sulle kuuluu, mitä kukin miettii?? :)

• MunaaMenee
        Iesus kirjoitti:

Minä tykkään homoilla, jou jou. Mennäänkö vähän panemaan? lutkuti lutkuti

• Iesus

En ymmärä mitä te uskovaiset täällä homoja vastustatte. Jeesuskin oli homoseksuaali, kaikkihan sen tietävät. Minä hartaana uskovana olen sitä mieltä, että juuri Jeesuksen vuoksi meidän tulee ylistää homoutta. Kirkon tulisi ristin lisäksi ottaa käyttöön myös sateenkaarilippu.

• näinsenytmenee

Kuten huomaamme, niin homopuolustajat koko ajan vaan kyselevät ja kiusaavat uskovaisia, mutta me uskovaiset vaan jaksamme julistaa rakkauden evankeliumia. Tässä on se oleellisin ero tämän maailman voimien ja hengellisten voimien välillä.

• Sanoo multinikki jälleen valehdellen ja kieroillen.

• näinsenytmenee
        sage8 kirjoitti:

Sanoo multinikki jälleen valehdellen ja kieroillen.

Eräs nikki tuossa edellä kirjoitti näin kuvaavasti: "Eli olet sitä mieltä että KAIKILLA homoilla on jonkinlainen trauma taustalla?? :)
        Vitsi mikä aivopieru !!! :D :D"

Kannattaa nyt lukea myös alustus, niin saa jonkinlaista kuvaa missä nykyään mennään.

• Kyllä kirjoitin ja pysyn sanojeni takana!!! Kyllä se melkoinen aivopieru on, jos luulee kaikilla homoilla olevan jonkinlainen trauma taustalla, joka vaatii "sielunhoitoa" ja eheytymistä!!!

"Kannattaa nyt lukea myös alustus, niin saa jonkinlaista kuvaa missä nykyään mennään."

Luin myös alustuksen enkä vastannut siihen vaan kyseiseen viestiin!!! Tosin onko sulla vastausta siihen mitä oikeasti kysyin??? Jos olen väärässä niin oikaise toki!!

• Jostain syystä Jumalasi ei anna sinulle faktoja joita voisit käyttää väitteidesi tukena.
        Ovatko väitteesi siis valheita?
        Vai eikö Jumalasi ole samaa mieltä kun sinä?

• RauhoituJo kirjoitti:

Jostain syystä Jumalasi ei anna sinulle faktoja joita voisit käyttää väitteidesi tukena.
        Vai eikö Jumalasi ole samaa mieltä kun sinä?

"Jostain syystä Jumalasi ei anna sinulle faktoja joita voisit käyttää väitteidesi tukena.
        Vai eikö Jumalasi ole samaa mieltä kun sinä?"

Jaa, mistä "jumalasta nyt taitaa olla kyse??? eiks te osaa ilmaista itseään selvästi?? :)

• code_red kirjoitti:

"Jostain syystä Jumalasi ei anna sinulle faktoja joita voisit käyttää väitteidesi tukena.
        Vai eikö Jumalasi ole samaa mieltä kun sinä?"

Jaa, mistä "jumalasta nyt taitaa olla kyse??? eiks te osaa ilmaista itseään selvästi?? :)

Kommentti oli nimimerkille "näinsenytmenee", ei sinulle. Hän tietää jumalansa.

• näinsenytmenee
        RauhoituJo kirjoitti:

Kommentti oli nimimerkille "näinsenytmenee", ei sinulle. Hän tietää jumalansa.

Toteutat alustuksessa esiintuotuja asioita! Yleensäkin itse keskusteluun eikä asiaan vastailla, vaan aloitellaan jatkuva kuulustelu, minkä tarkoitus on vain kiusata lähimmäistä. Ei koskaan kannata kiusaavaan jankkaukseen lähteä mukaan.

• "Toteutat alustuksessa esiintuotuja asioita! Yleensäkin itse keskusteluun eikä asiaan vastailla, vaan aloitellaan jatkuva kuulustelu, minkä tarkoitus on vain kiusata lähimmäistä. Ei koskaan kannata kiusaavaan jankkaukseen lähteä mukaan."

Miksi itse et vastaa itse esille ottamiesi väitteiden suhteen siihen mihin faktoihin ne perustuvat? Esität väitteen, ja kun sinulta kysytään perusteluja tai faktatietoa väitteesi tueksi väität sitä kiusaamiseksi. Eli et vastaa asiaan vaan lopetat, itse valitsemastasi aiheesta, keskustelun.

Väite jonka esität ilman perusteluja tai faktoja on vain valhe.

• näinsenytmenee

Koska en ole kuulustelu huoneessa, haluan vain keskustella eri asioista ja kertoa sen oikean näkemyksen asioista. Itse nostan täällä aina asioita, joista on täällä monta ketjua menossa ja joissa on sitä fakta tietoa ja esimerkkejä pilvin pimein. Toistamaan en kuulustelu tilanteissa koskaan lähde näitä esimerkkejä ollenkaan. Jos haluat keskustella, niin keskustele - älä kuulustele.

Koska en ole kuulustelu huoneessa, haluan vain keskustella eri asioista ja kertoa sen oikean näkemyksen asioista. Itse nostan täällä aina asioita, joista on täällä monta ketjua menossa ja joissa on sitä fakta tietoa ja esimerkkejä pilvin pimein. Toistamaan en kuulustelu tilanteissa koskaan lähde näitä esimerkkejä ollenkaan. Jos haluat keskustella, niin keskustele - älä kuulustele.

Valhe ei ole oikea näkemys. Esimerkkejä sinulla ei ole koskaan. Faktoja ei koskaan.

• näinsenytmenee
        RauhoituJo kirjoitti:

Valhe ei ole oikea näkemys. Esimerkkejä sinulla ei ole koskaan. Faktoja ei koskaan.

Rauhoitus nyt :) - ja ala keskustelemaan itse aiheesta.

Uskomatonta, jos tosissaan uskot päättömiin juttuihisi. Olet siis täysin sekaisin totuudesta ja valheesta.

Tuli mieleen, että sinullako niitä traumoja onkin ollut?

• näinseraamattunytsanoo

Keskustellaas sitten itse aiheesta. Olit jättänyt lainaamatta aloituksessa tärkeän osan viittaamaasi lähdettä ja kommentoit sitten tätä tynkää heittäytyen marttyyriksi. Alkuperäinen oleelliselta osaltaanhan meni näin (lainaus alkaa):

>>Lasta rakastetaan ehdoitta, mutta aikuiselta odotetaan jo kehittyneempää käyttäytymistä, johon AA-kerholaiset eivät henkisesti kykene. Heille on jäänyt merkittävä puutos lapsuudessa siitä, että vanhemmat heitä eivät rakasta. Nyt on jälki sitten tämän näköistä, mitä Koivulan sepustukset ovat. Debiiliä tasoa.>>

Mitä julmaa on tässä totuuden kertomisessa. Eikö hihhulit haluakaan tietää totuutta vaan haluavat todellisuudelle vieraan harhamaailman omassa kuplassaan. Kyllä meillä uskovaisille on tärkeä kertoa totuus kiertelemättä suoraan. Siihen Jeesuskin elämän antaessaan velvoitti. Valhe on synti, vaikka se tulisi itse KD-Koivulan suusta. Koivula ei ole Jumala, se on täällä monet kerrat todettu. Jos et sitä usko, palvelet väärää Herraa. Jeesus julisti kadotusta valhepuhujille ja samanlaista ikuisuutta tulijärvessä kuin muille syntisille, jos et parannusta tee!

Miksi keskustelisin valheita suoltavan kanssa valheista? Tarkoitukseni on vain paljastaa valheesi muille lukijoille.
        Keskustelemaan alan heti kun sinä lopetat valehtelun.

• näinsenytmenee
        näinseraamattunytsanoo kirjoitti:

Keskustellaas sitten itse aiheesta. Olit jättänyt lainaamatta aloituksessa tärkeän osan viittaamaasi lähdettä ja kommentoit sitten tätä tynkää heittäytyen marttyyriksi. Alkuperäinen oleelliselta osaltaanhan meni näin (lainaus alkaa):

>>Lasta rakastetaan ehdoitta, mutta aikuiselta odotetaan jo kehittyneempää käyttäytymistä, johon AA-kerholaiset eivät henkisesti kykene. Heille on jäänyt merkittävä puutos lapsuudessa siitä, että vanhemmat heitä eivät rakasta. Nyt on jälki sitten tämän näköistä, mitä Koivulan sepustukset ovat. Debiiliä tasoa.>>

Mitä julmaa on tässä totuuden kertomisessa. Eikö hihhulit haluakaan tietää totuutta vaan haluavat todellisuudelle vieraan harhamaailman omassa kuplassaan. Kyllä meillä uskovaisille on tärkeä kertoa totuus kiertelemättä suoraan. Siihen Jeesuskin elämän antaessaan velvoitti. Valhe on synti, vaikka se tulisi itse KD-Koivulan suusta. Koivula ei ole Jumala, se on täällä monet kerrat todettu. Jos et sitä usko, palvelet väärää Herraa. Jeesus julisti kadotusta valhepuhujille ja samanlaista ikuisuutta tulijärvessä kuin muille syntisille, jos et parannusta tee!

">>Lasta rakastetaan ehdoitta, mutta aikuiselta odotetaan jo kehittyneempää käyttäytymistä, johon AA-kerholaiset eivät henkisesti kykene. Heille on jäänyt merkittävä puutos lapsuudessa siitä, että vanhemmat heitä eivät rakasta. Nyt on jälki sitten tämän näköistä, mitä Koivulan sepustukset ovat. Debiiliä tasoa.>>

Mitä julmaa on tässä totuuden kertomisessa."

Tyypillinen vihaviesti, siinä se julmuus :)

Jos haluaa keskustella AA-liikkeestä, niin tulisi perustaa tosiasioihin, ei valheisiin.

">>Lasta rakastetaan ehdoitta, mutta aikuiselta odotetaan jo kehittyneempää käyttäytymistä, johon AA-kerholaiset eivät henkisesti kykene. Heille on jäänyt merkittävä puutos lapsuudessa siitä, että vanhemmat heitä eivät rakasta. Nyt on jälki sitten tämän näköistä, mitä Koivulan sepustukset ovat. Debiiliä tasoa.>>

Jos haluaa keskustella AA-liikkeestä, niin tulisi perustaa tosiasioihin, ei valheisiin.

Tuohan ei ole vihaviesti. Se on samaa tekstiä mitä uskovaiseksi itseään kutsuvat käyttävät palstalla. Ovatko uskovat siis vihaviestien kirjoittajia?

• Asiaa.tai.ei

Tuohan on mitä ilmeisin vihaviesti, jolla pyritään luomaan ja ylläpitämään faktoihin perustumattomia ennakkoluuloja tiettyä ryhmää kohtaan ja halventamaan heitä lukijoiden mielissä. Kommentin kirjoittaja osoittaa omaksi häpeäkseen sen, ettei hän ole lukenut eikä ymmärtänyt Koivulan artikkelia, johon hänen "kritiikkinsä" on kohdistuvinaan. Vihaviestin kirjoittaja ei esitä "kririsoimastaan" artikkelista ensimmäistäkään asiaa, jota kritisoi, vaan kirjoittaa kuvitteellista potaskaa Aito avioliitto ry:n henkilöihin liittyen. Viesti on siis tarkoituksellista vihaa toisia halventamalla tai lukutaidottoman tyypillistä tyhjänräksytystä, joka on myös suurta julmuutta.

• et.kykene.keskustelemaan

"kertoa sen oikean näkemyksen asioista."
        Tässä kiteytyy se olennainen miksi et kykene keskustelemaan. Olet vain kiinnostunut oman mielipiteesi ja näkemyksesi esille tuomisesta.

• Asiaa.tai.ei kirjoitti:

Tuohan on mitä ilmeisin vihaviesti, jolla pyritään luomaan ja ylläpitämään faktoihin perustumattomia ennakkoluuloja tiettyä ryhmää kohtaan ja halventamaan heitä lukijoiden mielissä. Kommentin kirjoittaja osoittaa omaksi häpeäkseen sen, ettei hän ole lukenut eikä ymmärtänyt Koivulan artikkelia, johon hänen "kritiikkinsä" on kohdistuvinaan. Vihaviestin kirjoittaja ei esitä "kririsoimastaan" artikkelista ensimmäistäkään asiaa, jota kritisoi, vaan kirjoittaa kuvitteellista potaskaa Aito avioliitto ry:n henkilöihin liittyen. Viesti on siis tarkoituksellista vihaa toisia halventamalla tai lukutaidottoman tyypillistä tyhjänräksytystä, joka on myös suurta julmuutta.

Samanlaista tekstiä kirjoittavat uskovat ovat siis vihaviestin kirjoittajia. Asia harvinaisen selvä.

• muunneltu.on.valetta
        Asiaa.tai.ei kirjoitti:

"Kommentin kirjoittaja osoittaa omaksi häpeäkseen sen, ettei hän ole lukenut eikä ymmärtänyt Koivulan artikkelia, johon hänen "kritiikkinsä" on kohdistuvinaan. "

Mitä artikkelia? Älä vääristele totuutta taas. Kirjoittaja ei ole viitannut eikä sinun lainauksessa ole viitattu mihinkään artikkeliin. Älä viitsi valehdella! Pysytää totuudessa täälläkin.

• Asiaa.tai.ei
        muunneltu.on.valetta kirjoitti:

"Kommentin kirjoittaja osoittaa omaksi häpeäkseen sen, ettei hän ole lukenut eikä ymmärtänyt Koivulan artikkelia, johon hänen "kritiikkinsä" on kohdistuvinaan. "

Mitä artikkelia? Älä vääristele totuutta taas. Kirjoittaja ei ole viitannut eikä sinun lainauksessa ole viitattu mihinkään artikkeliin. Älä viitsi valehdella! Pysytää totuudessa täälläkin.

Ote on peräisin Jep, Seta-setifioitu ketjusta, joka osoittaa sen, ettei kyseinen "kriitikko" arvioi itse asiaa, vaan ymmärryksen puutteessa käy kiinni viestin tuojaan. Tässä ketjussa kommenttia on käsitelty irrallisena siihen sisältyvän vihaviestin vuoksi, joten ymmärrän sen ettet hahmota kokonaisuutta. US-blogiin ja sen kommenttiosioon perehtymällä pääset paremmin jyvälle asiakysymyksistä.

Ote on peräisin Jep, Seta-setifioitu ketjusta, joka osoittaa sen, ettei kyseinen "kriitikko" arvioi itse asiaa, vaan ymmärryksen puutteessa käy kiinni viestin tuojaan. Tässä ketjussa kommenttia on käsitelty irrallisena siihen sisältyvän vihaviestin vuoksi, joten ymmärrän sen ettet hahmota kokonaisuutta. US-blogiin ja sen kommenttiosioon perehtymällä pääset paremmin jyvälle asiakysymyksistä.

Silti se ei tee viestistiä vihaviestiä, ellet sitten ole sitä mieltä että myös uskovien vastaavaa sisältöä sisältävät kirjoitukset tänne ovat vihaviestejä.

• ei.ihan.strömsö
        Asiaa.tai.ei kirjoitti:

Jos kerran viittaat johonkin, olisi reilua lukijaa kohtaan pysyä asiassa niin ettei tarvitse jälkikäteen selitellä muunneltua totuutta totena. Miksi valehdella heti alussa?

Vihapuhe sinulla on siis vaihtununut valhepuheeksi?

case wc :-).

• miksipuolustatvihaa
        RauhoituJo kirjoitti:

Silti se ei tee viestistiä vihaviestiä, ellet sitten ole sitä mieltä että myös uskovien vastaavaa sisältöä sisältävät kirjoitukset tänne ovat vihaviestejä.

Viesti sisältää vihaa ja vääristelyä ja myös valheita. Näin uskovien vihamiehet aina toimii ja sillä siisti.

• miksipuolustatvihaa kirjoitti:

Viesti sisältää vihaa ja vääristelyä ja myös valheita. Näin uskovien vihamiehet aina toimii ja sillä siisti.

Viesti sisältää samanlaista tekstiä mitä uskovat kirjoittavat homoista, eli todistit juuri uskovien tekstin sisältävän vihaa ja vääristelyä ja valheita.

Näin se taas asiat kääntyvät mustasta valkoiseksi. Kun esim. Aa-kerho kirjoittaa vastaavaa, se on vain "rakkaudellista" ja se tulisi ilman kristiikkiä hyväksyä - kun asia käännetään toisinpäin, aivan samat ilmaisut ovatkin nyt "vihakirjoituksia".

ja huh huh...

• Upsidedownsideup
        mummomuori kirjoitti:

Näin se taas asiat kääntyvät mustasta valkoiseksi. Kun esim. Aa-kerho kirjoittaa vastaavaa, se on vain "rakkaudellista" ja se tulisi ilman kristiikkiä hyväksyä - kun asia käännetään toisinpäin, aivan samat ilmaisut ovatkin nyt "vihakirjoituksia".

ja huh huh...

"kirjoittaa vastaavaa jne...
        Aika turha heitto, koska et konkreettisesti esitä mitään vastaavaa. Ja siitä "kristiikistä" näyttää olevan monenmoista käsitystä. Solvaavien sanojen käyttö ei sellaista edusta. Kritiikki käsittelee asiakysymyksiä, ei henkilöä.

• Upsidedownsideup kirjoitti:

"kirjoittaa vastaavaa jne...
        Aika turha heitto, koska et konkreettisesti esitä mitään vastaavaa. Ja siitä "kristiikistä" näyttää olevan monenmoista käsitystä. Solvaavien sanojen käyttö ei sellaista edusta. Kritiikki käsittelee asiakysymyksiä, ei henkilöä.

Lue palstaa niin löydät vastaavia kirjotuksia. Paljon.

• näinsenytmenee

Kannattaa vielä käydä kurkkaamassa aloitusta, jossa hyvin tuodaan esiin miten liberaalien logiikka menee. Ensin kiusataan ihmistä ja kun hän reagoi, niin kiusataan lisää. Eli tyypillistä koulukiusaajien taktiikkaa mikä on nyt yleistynyt tänne nettiinkin.

Uskovat taasen hoidamme särjettyjä ja kiusattuja ja eheytämme heidät Herramme Jeesuksen avulla ja ohjaamana.

• Varoitus.Sana.hihuleista

"Uskovat taasen hoidamme särjettyjä ja kiusattuja ja eheytämme heidät Herramme Jeesuksen avulla ja ohjaamana."

Tässä yllä olevassa näinsenytmenee-väitteessä on kätkettynä kaksi valhetta, joita hän käyttää hihhuleille tyypilliseen tapaan. Koska he puuttuvat muiden elämään vaarallisella ja terveyttä uhkaavalla tavalla heistä on syytä pysyä erossa.
        Varoitus. Jos joku näistä hihhuleista alkaa ns. eheyttää sinua. He käyttävät silloin sinua hyväkseen. Hihhulien hyväksikäyttö tässä tapauksessa voi olla henkistä, seksuaalista tai taloudellista aivopesua. Seuraukset hoidettavana olevalle koituvat pahimmassa tapauksessa kuolemaksi. Tästä varoitan Jumalan äänen ohjaamana. Karta näitä hihhuleita. Juokse pois. He eivät ole uskovia!

• nolompi.juttu

Koivula on vastuussa sanoistaan ja ainoa oikea teko olisi (ollut) pyytää vilpittömästi anteeksi sekä Jumalalta että valehtelelun/panettelun/vihapuheen kohteilta.
      Kyllä Jumala näkee suljettuunkin tilaisuuteen. Ja ko. tilaisuuteen näköjään aika moni muukin.

• täsmennys

Koivulan ei tarvitse pyytää anteeksi muiden keksimiä juttuja. Jokainen pyytäköön itse anteeksi omista asioistaan, jos on tarpeen.

• näinsenytmenee

Tässä muuten hyvä esimerkki viestistä, joka sisältää silmitöntä vihaa Jeesukseen uskovaisia kohtaan. Kirjoittaja ei enää hallitse itseään. Alkuperäinen teksti tuolla yllä, jos kirjoittaja ei vaan poista sitä:

"Tässä yllä olevassa näinsenytmenee-väitteessä on kätkettynä kaksi valhetta, joita hän käyttää hihhuleille tyypilliseen tapaan. Koska he puuttuvat muiden elämään vaarallisella ja terveyttä uhkaavalla tavalla heistä on syytä pysyä erossa.
      Varoitus. Jos joku näistä hihhuleista alkaa ns. eheyttää sinua. He käyttävät silloin sinua hyväkseen. Hihhulien hyväksikäyttö tässä tapauksessa voi olla henkistä, seksuaalista tai taloudellista aivopesua. Seuraukset hoidettavana olevalle koituvat pahimmassa tapauksessa kuolemaksi. Tästä varoitan Jumalan äänen ohjaamana. Karta näitä hihhuleita. Juokse pois. He eivät ole uskovia!"

• hihuli.Saatanaparannus

Kyllä hihhuliparantajia kannattaa karttaa. Alkuperäisen kommentin kirjoittanut henkilö on täysin oikeassa. Hihhuliparannuksesta varoittaminen ei ole vihaa vaan, sillä estetään kaikenlaisten katteeettomien hoitojen ja hyväksikäytön toisinto (koivisto, pirkko ja monet muut rukoushihhulit).

Usen hihhulien kohteena ovat psyykenrakenteeltaan hauraat ihmiset, joita on esimerkiksi ikäväestössä ja mieleltään epävakaissa psyykesairautta potevissa.

Heillä on suurin todennäköisyys joutua hihhulimeedioiden ryöstämiksi ja tahdonvastaisen hipelöinnin kohteeksi.

Tätä rikosta ei Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään henkeen uskova missään olosuhteissa lähimmäiselleen tee. Jos hihhuliparannusta pusketaan noin aggressiivisella painostuksella tiedät, että keskustelet Saatanan kanssa. Kannattaa tosiaan juosta pakoon - jos kykenee!

• näinsenytmenee

Eli tämän ketjun alustaja oli oikeassa. Viha viestit uskovaisia kohtaan senkun vaan pahenee.

Tämä viesti sisältää erään valheen heti kättelyssä. Suomessa ei ole ainuttakaan "hihhuliparantajaa". Kristinuskoon liitettynä ihminen ei paranna ketään eli vain lääkärit voi parantaa ja uskomushoitajat, joissa edellä olikin pitkä luettelo, yrittävät parantaa ihmisiä. Ja heillehän suodaan tämä oikeus, vaikkei todisteita parantumisista ole, mutta ihmisten rahat ovat menneet heidän taskuihinsa.

Mutta kristinuskoon liitettynä parantaja on AINA Jeesus Kristus, jota voimme yhä rukoilla eikä kukaan voi tätä estää. Amen

• hihuliparannus.sucks

Eli tämän ketjun alustaja oli oikeassa. Viha viestit uskovaisia kohtaan senkun vaan pahenee.

Tämä viesti sisältää erään valheen heti kättelyssä. Suomessa ei ole ainuttakaan "hihhuliparantajaa". Kristinuskoon liitettynä ihminen ei paranna ketään eli vain lääkärit voi parantaa ja uskomushoitajat, joissa edellä olikin pitkä luettelo, yrittävät parantaa ihmisiä. Ja heillehän suodaan tämä oikeus, vaikkei todisteita parantumisista ole, mutta ihmisten rahat ovat menneet heidän taskuihinsa.

Mutta kristinuskoon liitettynä parantaja on AINA Jeesus Kristus, jota voimme yhä rukoilla eikä kukaan voi tätä estää. Amen

Rukoilla voit Jeesuksen nimeen, mutta vetoamalla Jeesukseen monet hihuliparantajat saavat tungettua kätensä uhrin paidan alle ja se on Saatanasta.

• näinsenytmenee

"Rukoilla voit Jeesuksen nimeen, mutta vetoamalla Jeesukseen monet hihuliparantajat saavat tungettua kätensä uhrin paidan alle ja se on Saatanasta."

No tässä olet oikeassa, että uskomus hoitajat voivat tehdä potilaalleen ihan mitä tahtovat.

Mutta uskovaiset emme ole minkään sortin parantajia, vain Jumala on se parantaja.

2. Moos. 15:26

Hän sanoi: "Jos sinä kuulet Herraa, Jumalaasi, ja teet, mikä on oikein hänen silmissänsä, tarkkaat hänen käskyjänsä ja noudatat kaikkea hänen lakiansa, niin minä en pane sinun kärsittäväksesi yhtäkään niistä vaivoista, jotka olen pannut egyptiläisten kärsittäviksi, sillä minä olen Herra, sinun parantajasi".

• varoitus.hihulihujarista

"Rukoilla voit Jeesuksen nimeen, mutta vetoamalla Jeesukseen monet hihuliparantajat saavat tungettua kätensä uhrin paidan alle ja se on Saatanasta."

No tässä olet oikeassa, että uskomus hoitajat voivat tehdä potilaalleen ihan mitä tahtovat.

Mutta uskovaiset emme ole minkään sortin parantajia, vain Jumala on se parantaja.

2. Moos. 15:26

Hän sanoi: "Jos sinä kuulet Herraa, Jumalaasi, ja teet, mikä on oikein hänen silmissänsä, tarkkaat hänen käskyjänsä ja noudatat kaikkea hänen lakiansa, niin minä en pane sinun kärsittäväksesi yhtäkään niistä vaivoista, jotka olen pannut egyptiläisten kärsittäviksi, sillä minä olen Herra, sinun parantajasi".

Tarkatkaa, miten Saatana yllä tekee työtää. Hälytyskellot soimaan ja isoin kirjaimin:

"VAROITUS. Jos joku näistä hihhuleista alkaa ns. eheyttää sinua. He käyttävät silloin sinua hyväkseen. Hihhulien hyväksikäyttö tässä tapauksessa voi olla henkistä, seksuaalista tai taloudellista aivopesua."

• näinsenytmenee
        varoitus.hihulihujarista kirjoitti:

Tarkatkaa, miten Saatana yllä tekee työtää. Hälytyskellot soimaan ja isoin kirjaimin:

"VAROITUS. Jos joku näistä hihhuleista alkaa ns. eheyttää sinua. He käyttävät silloin sinua hyväkseen. Hihhulien hyväksikäyttö tässä tapauksessa voi olla henkistä, seksuaalista tai taloudellista aivopesua."

Eli annetaan Jumalan hoitaa parantamiset. Amen

• parantunut.uskova

Eli annetaan Jumalan hoitaa parantamiset. Amen

Näin on. Nyt kirjoitat ensimmäisen kerran lähes asiaa. Olen samaa mieltä, että hihhuliparantajista on varoitettava aina ja kaikkialla. He saavat aikaan saatanallista tuhoa ja jättävät seuraukset yhteiskunnan hoidettavaksi. Näistä eheyttäjäpedoista on kerrottava tietoa pimittämättä silläkin seurauksella, että joutuu hihhulien kiusattavaksi ja pilkattavaksi. Hehän monet usein pakenevat kuin Perkeleet rikospaikalta ja aloittavat tuppisuustrategialla marttyyrinäytöksen. Eivät ota vastuuta ei maallisen eikä Taivaallisen tuomioistuimen edessä vaan pakenevat housut kintuissa.

Jumala on antanut ihmiselle järjen, jos se ei riitä mennään lääkäriin. Jooko?

• näinsenytmenee
        parantunut.uskova kirjoitti:

Näin on. Nyt kirjoitat ensimmäisen kerran lähes asiaa. Olen samaa mieltä, että hihhuliparantajista on varoitettava aina ja kaikkialla. He saavat aikaan saatanallista tuhoa ja jättävät seuraukset yhteiskunnan hoidettavaksi. Näistä eheyttäjäpedoista on kerrottava tietoa pimittämättä silläkin seurauksella, että joutuu hihhulien kiusattavaksi ja pilkattavaksi. Hehän monet usein pakenevat kuin Perkeleet rikospaikalta ja aloittavat tuppisuustrategialla marttyyrinäytöksen. Eivät ota vastuuta ei maallisen eikä Taivaallisen tuomioistuimen edessä vaan pakenevat housut kintuissa.

Jumala on antanut ihmiselle järjen, jos se ei riitä mennään lääkäriin. Jooko?

"Jumala on antanut ihmiselle järjen, jos se ei riitä mennään lääkäriin. Jooko?"

Ja näin voimme luottaa suhteessa parantumisissakin Jumalaan. Hän osaa ja tahtoo hoitaa ja parantaa meidät, myös homoseksuaalit. Amen

• Aamenia

"Jumala on antanut ihmiselle järjen, jos se ei riitä mennään lääkäriin. Jooko?"

Ja näin voimme luottaa suhteessa parantumisissakin Jumalaan. Hän osaa ja tahtoo hoitaa ja parantaa meidät, myös homoseksuaalit. Amen

Kommentissasi Saatana nostaa edelleen sarviaan aamenista huolimatta. Kehotan sinua Jumalan nimessä nimimerkin ^näinsenytmenee^ takaa: Tee parannus, pyydä syntiesi anteeksiantoa, ja niin voit olla siunattu ihminen lähimmäisellesi ja antaa sitä tukea, mihin sinullakin on kaipuu. Jumala ei erottele, sillä ihminen ovat Jumalan kuva.

• kusipääkunolen
        hihuli.Saatanaparannus kirjoitti:

Kyllä hihhuliparantajia kannattaa karttaa. Alkuperäisen kommentin kirjoittanut henkilö on täysin oikeassa. Hihhuliparannuksesta varoittaminen ei ole vihaa vaan, sillä estetään kaikenlaisten katteeettomien hoitojen ja hyväksikäytön toisinto (koivisto, pirkko ja monet muut rukoushihhulit).

Usen hihhulien kohteena ovat psyykenrakenteeltaan hauraat ihmiset, joita on esimerkiksi ikäväestössä ja mieleltään epävakaissa psyykesairautta potevissa.

Heillä on suurin todennäköisyys joutua hihhulimeedioiden ryöstämiksi ja tahdonvastaisen hipelöinnin kohteeksi.

Tätä rikosta ei Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään henkeen uskova missään olosuhteissa lähimmäiselleen tee. Jos hihhuliparannusta pusketaan noin aggressiivisella painostuksella tiedät, että keskustelet Saatanan kanssa. Kannattaa tosiaan juosta pakoon - jos kykenee!

Minä parannan kaikki. T. Iltalehden älykäs toimittaja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe