Hei!
Mahtaisko kellään olla kokemusta Grand city hotellista? Olen lukenut arvosteluja joo, mutta jos jollain olisi tällä saitilla kokemuksia ,olisi kiva kuulla :)
Kuuluuko liikenteen melu miten kovaa huoneisiin jne...
Joulukuussa lomalle :)
Kokemuksia Grand city hotel
5
270
Vastaukset
- HyväValinta
Ei mun huoneeseen ainakaan viime kuussa liikenteen äänet kuuluneet. Mukava pieni hotelli sopivan kokoinen uima-allas jossa ei pyyhkeillä tuolien varaajia ollut. Rantaan matkaa mutta pääsee nopeasti skootterilla. Viimekuussa huoneen sai 13€ vrk huoneen kuukauden olin. Perushotelli ilman turhuuksia (kokoustiloja,Kampaamoa kuntosalia ym ym) . Hyvää lomaa
- laklak
Kiitos kommentista :) Todellakin meille kelpaa perushotelli..luksusta ei tarvita. Ilmeisesti siellä toimi siivous ja pyyhkeiden vaihto jne...Osaatko kertoa aamupalasta? Ja onko ruokapaikkoja siinä lähellä? Ollaan oltu Khao lakissa ennenkin mutta en jotenkin osaa hahmottaa hotellin sijaintia :D
https://www.google.fi/maps/uv?hl=fi&pb=!1s0x3050eec3a249bfbb:0xef33499fec772b0b!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i100!3m1!7e115!4s/maps/place/grand city hotel khao lak/@8.6415683,98.2508759,3a,75y,130.38h,90t/data=*213m4*211e1*213m2*211s1fIRgWLqVfTVAaGiC73YnQ*212e0*214m2*213m1*211s0x0:0xef33499fec772b0b!5sgrand city hotel khao lak - Google-haku&imagekey=!1e2!2s1fIRgWLqVfTVAaGiC73YnQ&sa=X&ved=0ahUKEwial8e7nObNAhUjYJoKHSm1D5EQpx8IwQEwCg
Vähän pitkä linkki, mut siitä voi tutkailla mitä löytyy läheltä. hiirellä vain klikkailee minne suuntaan haluaakin mennä.- laklak
m.y.m en saa linkkiä auki :( Nyt olemme varanneet huoneet kyseisestä hotellista :)
https://www.google.fi/maps/uv?hl=fi&pb=!1s0x3050eec3a249bfbb:0xef33499fec772b0b!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i100!3m1!7e115!4s/maps/place/grand city hotel khao lak
Kokeileppas tolla. Koko pätkä kopioida ja liittää, niin onnistuu. Sitten valitset vasemmalta keskimmäisen kuvan jossa on pyöreä nuoli. Sitten vain katselemaan ympäristöä, hiiren avulla.
Jos ei vieläkään onnistu. niin sitten googleta: google maps khao lak grand city.
Ennen ton kartan on saanut kyllä, hotellin viereen, nyt on tien toisella kaistalla.
Kirjoittakaapa hotellista sitten arvionne. Se varmastikin monia kiinnostaa.
Mukavaa lomaa ja sen odotusta. Itse matkustan taas sesongin jälkeen khao lakkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504