Olemme pienellä budjetilla lähdössä santa marian kylään mallorcalle. 3 aikuista 2 nuorta. Paljon menee viikossa ruokaan rahaa jos itse teemme? Entä jos syömme.vaik kerran päivässä jossain noutopöydässä. Tuliaisia ei osteta kunhan viikko siellä selvitään hyvä. Vinkkejä?onko mäkkärit halvempia kuin suomessa. Ei ole varaa kun halpaan ruokailuun. Kaikki vinkit kiitos
pieni budjetti ja ruoka
2
339
Vastaukset
Miksi pikkukylään, jossa ei ole rantaa.Moottoritien myötä varsin hiljaiseksi jäänyt kylä, lieneekö "mäkkäreitäkään", noutopöydistä puhumattakaan, en ymmärrä.
- Terkkujasanaugustista
Itse tällä hetkellä san augustissa palman vieressä lomailemassa. Suhteellisen halpaa joo mäkkäri ehkä hitusen helvempi käytiin porukalla noin viikko sitten. Ruoka muuten on myöskin halvempaa kuin Suomessa ite tehnyt ruokaostoksia mercadonassa. Ravintolat myöskin halpoja ite tosiaa pizzaa hamppareita pastaa intialaista ja aasialaista syönyt :D alle kympillä pärjää noissa perus ruokapaikoissa esim kebab ateria oli jossai 5,65 € iso pitaleipä kebabilla ja ranskalaiset ja juoma samaan :) hienommista ravintoloista en oikeen itsekkään tiedä. jos syö paljon ulkona ja tykkää varautuu että tekee ostoksia Ehkä itse ottaisin 200-400? Huom itellä jää aina yli reissuista. Otan aina liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863