Uusi Nörttihuhu, Win10 voi jumittaa kaikki win10:t

UusiNärttihuhu

Nörttien keskustelupalstalla oli juttua että windows 10 sisältää kyber-sodan komponentteja, Josta koneen terminoiminen on mahdollista.

22

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkakymppi

      Jotenkin ei edes yllätä! Windows 10 "Pentagon" on kakkaaa

    • Yksijumitusriittää

      Siinä se sitten onkin, Windowsin tarina!

    • tfgyiuifgy

      Vammainen linuks-vajakki jaksaa suoltaa paskaa.

      • Vajakkifani

        Suksi sinä lemmari vittuun taas, Vajakki


      • Jahvetti2

        Vammaisen käyttäminen haukkumasanana kertoo kaiken tarpeellisen sinusta ja kannattamastasi ideologiasta.


      • tfgyiuifgy

        Kyseessä ei ole tavallinen vammainen vaan linuks-vammainen. On eri asia. Pyydän anteeksi.


      • windows_vamma_päässä
        tfgyiuifgy kirjoitti:

        Kyseessä ei ole tavallinen vammainen vaan linuks-vammainen. On eri asia. Pyydän anteeksi.

        Windows-vammainen luulee kaikkia 10:n ongelmia keksityiksi.


    • Linuks_tubutin_

      "Win10 voi jumittaa kaikki win10:t"

      Microsoftilla on etälamautin KAIKKIA Windows versioita varten, joten Microsoft voi halutessa lamauttaa.

      Tosin kun tuollainen mahdollisuus on järjestelmään pultattu oletuksena, niin se ei tarkoita että jokin muu taho ei voisi lamauttaa myös...

      • Miksilamauttaisi

        Tuskin olisi kenenkään hyöty, paitsi vahinkon mahdollisuus...


      • Linuks_tubutin_
        Miksilamauttaisi kirjoitti:

        Tuskin olisi kenenkään hyöty, paitsi vahinkon mahdollisuus...

        Likaa niitä jotka on erehtynyt windows tuotteita käyttämään. Rikollisille on hyöty tyhmien käyttäjien kustannuksella.

        On se sitten rikolliselle vahingon saavutus tai vaikkapa elanto. Enpä tiedä onko hyöty?


    • HöpöPöpöö

      Lemmako taas seonnut?

    • Eikö se noin ole ollut XP:stä saakka?

      • Linuks_tubutin_

        On ja on aina ollut, mutta eihän sitä kukaan usko, jos sitä ei todisteta.

        Nörtithän näistä puhuu ja kaikki hullut ympäri maailmaa.

        Ei koske normaaleja ihmisia, kun ne eivät usko asian olevan totta.


      • Lukekaaitsenetistä

        Ei, Windowsiin on tullut itsetuho vasta tänä vuonna, jos netiin on uskomista, ja miksei olisi? Sillä niin moni asia on tuolta samalta saitilta tullut juki ennen uutisointia.
        Eikä tässä kai ole kysymys mistään sellaisesta itsetuhosta, vaan bugista joka leviää ms p2p kautta toisiin, ja tekee mitä tekee.
        Palstan mukaan tietty paketti varmenne saa aikaan lumipalloefectin.
        Siis vain Kympissä.


      • Linuks_tubutin_
        Lukekaaitsenetistä kirjoitti:

        Ei, Windowsiin on tullut itsetuho vasta tänä vuonna, jos netiin on uskomista, ja miksei olisi? Sillä niin moni asia on tuolta samalta saitilta tullut juki ennen uutisointia.
        Eikä tässä kai ole kysymys mistään sellaisesta itsetuhosta, vaan bugista joka leviää ms p2p kautta toisiin, ja tekee mitä tekee.
        Palstan mukaan tietty paketti varmenne saa aikaan lumipalloefectin.
        Siis vain Kympissä.

        Joku vuoti tänä vuonna, että windowsissa on itse-tuho namiska-takaportti.

        Niin on joku vuotanut 20 vuotta sittenkin.

        Tuo on ollut KAIKISSA windowseissa vuosia, joten asia ei ole oikeastaan mikään uusi juttu.

        Microsoft Billy itsekin sanoi jossain haastattelussa, että Windowsia ei ole koskaan tehty internet käyttöön.

        Kunpa löytäis sen jutun jostain. Fyysinen lehti oli.

        Turha niistä ongelmista on jauhaa, kun ne kuuluu ominaisuuksiin. Kenenkään EI OLE pakko käyttää tuollaisia palveluita.


    • etälamauttavakokemus

      Tällä viikolla todelttua: iE on W10:ssä kaikkein takkuisin selain.

      Eli kyllä se palstalla mainittu "etälamautin" taitaa olla totta.
      Explorer on sellainen komponentti.

    • kertokaaTyhmälle

      Varmenne tappaa windowsin ????

      Mikä varmenne???

    • Ödkvghjbfj

      W7 käyttö on jo tuhottu W Updaten kautta viime syksynä- talvena. Ei auta Ms oma Fix it eikä netistä luetut ohjeet eri maista. Kun ei halua hyvää koneesttaan muuttaa kympiksi. Palautus ei onnistu eikä auta johonkin edelliseen päiväm. Ei uskalla automaattisia sallia koska kone muuttuu W10 itsekseen ja sitten kaikki on sekaisin. Tehdasaetuksiin ei kannata mennä W7Pro,on liian paljon tekemistä ja voi olla ettei saa enää toimivaksi. Joten jos haluaa käyttää Windows käyttis konetta niin on ostettava uusi. Siinäkin on riski koska näyttää siltä että W10 onkin susi vikoja täynnä oleva käyttis!
      Olen estänyt päivityksen haun kokonaan ja kone on hiljaa ja kylmä kuten aikaa ennen Ms alettua rikkoa konetta tahallaan.

    • kakkakymppit

      Kakkaa se onkin

    • doctor_no
    • exSeiska

      Kyllä minulla toimaa hyvin tää kymppi, ei mitään valittamista.

    • Voihirveetä

      Sitä jäämme kauhulla vartoomaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe