SHERIFFI HOI!!!

OLISI ASIAA!!!

Tunnut aika lapselliselta ihmiseltä blue-tree, kuinka vanha olet? Niin ja luetko viestit ennen poistoa? Viestejä ei tarvitse (eikä periaatteessa ole lupa [edes sinulla]) poistaa, elleivät ne sisällä sääntöjä rikkovaa tai rasistista aineistoa.

15

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLISI ASIAA!!!

Ja piti kysyä vielä, että miten sheriffit valitaan ja saatteko palkkaa? Jos, niin paljonko?

• KTi

Minkä tähden oikeastaan hait tänne seriffiksi, blue-tree? (Tai niille muille palstoille, joilla häiriköidään vielä vähemmän kuin täällä?) Kuuleman mukaan tämän palstan seriffiksi on hakenut viimeksi eräs pätevä (eli en siis minä, eh heh) henkilö edellisen trollihyökkäyksen aikana, mutta jostain syystä häntä ei sitten kelpuutettu. Nyt täällä ei pahemmin trollata, mutta meillä on sentään blue-tree. Kuka näitä seffiksiottamispäätöksiä oikein tekee? Valvomaton anarkia takaisin, kiitos.

• fendou

Sheriffimme on varmaan jotain sukua ylläpidolle, kun tähän virkaan on kelpuutettu. Nepotisimi kukoistakoon.

• Tämä asia on jo käsitelty. Eli tässä ei ole enää mitään käsiteltävää, kiitos.

Eikä minun ole pakko vastata mihinkään teidän kysymykseen.

blue-tree

• Pikarililja

Minusta tuo olikin täysin turhaa vitutuksen purkamista.

Minusta ole oikein pätevä, mielistelemättä.

• hfd586
        Pikarililja kirjoitti:

Minusta tuo olikin täysin turhaa vitutuksen purkamista.

Minusta ole oikein pätevä, mielistelemättä.

Tarkoitatko tuolla "ole" sanalla, että blue-tree ei ole pätevä vai että blue-tree on pätevä?

• Pikarililja
        hfd586 kirjoitti:

Tarkoitatko tuolla "ole" sanalla, että blue-tree ei ole pätevä vai että blue-tree on pätevä?

Oi anteeksi, arvon sekasotkukirjainjono, se oli kirjoitusvirhe!
        Tarkoitan siis että hän ON pätevä.

• Kalmakoira

Mustakin tän asian pitäis olla jo loppuun käsitelty... Eikös tästä ole ollut jo (jos ei lasketa tätä) 2 keskustelua? *haukottelee*

• Luna-fani
        Kalmakoira kirjoitti:

Mustakin tän asian pitäis olla jo loppuun käsitelty... Eikös tästä ole ollut jo (jos ei lasketa tätä) 2 keskustelua? *haukottelee*

Eiköhän tästä asiasta ole jo keskusteltu tarpeeksi.

• SiriusMusta
        Kalmakoira kirjoitti:

Olen samaa mieltä... Eikö asia ole jo loppuun käsitelty??

• marsipaanipossu
        SiriusMusta kirjoitti:

Olen samaa mieltä... Eikö asia ole jo loppuun käsitelty??

loppuunkäsitelty... Jotakuta nyt ärsyttää jokin ja purkaa sen seriffiimme... Mene muualle huutamaan!

• KTi
        marsipaanipossu kirjoitti:

loppuunkäsitelty... Jotakuta nyt ärsyttää jokin ja purkaa sen seriffiimme... Mene muualle huutamaan!

No se seriffi tässä nimenomaan ärsyttää.

• Enpäs kerrokkaan
        KTi kirjoitti:

No se seriffi tässä nimenomaan ärsyttää.

Blue on oikeasti kauhea tyranni ja kaikki chatissa käyneet tietää sen! Tylypahka-chattiin pitäisi hankkia uusi sefiffi!

Blue-tree alas!!!

• en kerrodhf
        Enpäs kerrokkaan kirjoitti:

Blue on oikeasti kauhea tyranni ja kaikki chatissa käyneet tietää sen! Tylypahka-chattiin pitäisi hankkia uusi sefiffi!

Blue-tree alas!!!

eikös tämä asia ollut loppuun käsitelty. minusta täst on todella tyhmää jauhaa enää. lopetetaan tämä keksustelu nyt.

• James Potkukelkka
        Enpäs kerrokkaan kirjoitti:

Blue-tree alas!!!

no minust nykyinen valvoja eli blue tree on ihan hyvä...jos osaat itse paremmin tehdä sen niin näytä mallia!!!minusta blue tree hoitaa asiallisesti...tiedän et täst tulee mulle palautetta mut antaa tulla...mut toivottavasti jotkuu ymmärtää minua=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4945
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3656
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3453
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2808
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2690
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2640
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1723
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1566
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1448
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1321
    Aihe