SHERIFFI HOI!!!

OLISI ASIAA!!!

Tunnut aika lapselliselta ihmiseltä blue-tree, kuinka vanha olet? Niin ja luetko viestit ennen poistoa? Viestejä ei tarvitse (eikä periaatteessa ole lupa [edes sinulla]) poistaa, elleivät ne sisällä sääntöjä rikkovaa tai rasistista aineistoa.

15

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLISI ASIAA!!!

      Ja piti kysyä vielä, että miten sheriffit valitaan ja saatteko palkkaa? Jos, niin paljonko?

    • KTi

      Minkä tähden oikeastaan hait tänne seriffiksi, blue-tree? (Tai niille muille palstoille, joilla häiriköidään vielä vähemmän kuin täällä?) Kuuleman mukaan tämän palstan seriffiksi on hakenut viimeksi eräs pätevä (eli en siis minä, eh heh) henkilö edellisen trollihyökkäyksen aikana, mutta jostain syystä häntä ei sitten kelpuutettu. Nyt täällä ei pahemmin trollata, mutta meillä on sentään blue-tree. Kuka näitä seffiksiottamispäätöksiä oikein tekee? Valvomaton anarkia takaisin, kiitos.

      • fendou

        Sheriffimme on varmaan jotain sukua ylläpidolle, kun tähän virkaan on kelpuutettu. Nepotisimi kukoistakoon.


    • Tämä asia on jo käsitelty. Eli tässä ei ole enää mitään käsiteltävää, kiitos.

      Eikä minun ole pakko vastata mihinkään teidän kysymykseen.

      blue-tree

      • Pikarililja

        Minusta tuo olikin täysin turhaa vitutuksen purkamista.

        Minusta ole oikein pätevä, mielistelemättä.


      • hfd586
        Pikarililja kirjoitti:

        Minusta tuo olikin täysin turhaa vitutuksen purkamista.

        Minusta ole oikein pätevä, mielistelemättä.

        Tarkoitatko tuolla "ole" sanalla, että blue-tree ei ole pätevä vai että blue-tree on pätevä?


      • Pikarililja
        hfd586 kirjoitti:

        Tarkoitatko tuolla "ole" sanalla, että blue-tree ei ole pätevä vai että blue-tree on pätevä?

        Oi anteeksi, arvon sekasotkukirjainjono, se oli kirjoitusvirhe!
        Tarkoitan siis että hän ON pätevä.


      • Kalmakoira

        Mustakin tän asian pitäis olla jo loppuun käsitelty... Eikös tästä ole ollut jo (jos ei lasketa tätä) 2 keskustelua? *haukottelee*


      • Luna-fani
        Kalmakoira kirjoitti:

        Mustakin tän asian pitäis olla jo loppuun käsitelty... Eikös tästä ole ollut jo (jos ei lasketa tätä) 2 keskustelua? *haukottelee*

        Eiköhän tästä asiasta ole jo keskusteltu tarpeeksi.


      • SiriusMusta
        Kalmakoira kirjoitti:

        Mustakin tän asian pitäis olla jo loppuun käsitelty... Eikös tästä ole ollut jo (jos ei lasketa tätä) 2 keskustelua? *haukottelee*

        Olen samaa mieltä... Eikö asia ole jo loppuun käsitelty??


      • marsipaanipossu
        SiriusMusta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä... Eikö asia ole jo loppuun käsitelty??

        loppuunkäsitelty... Jotakuta nyt ärsyttää jokin ja purkaa sen seriffiimme... Mene muualle huutamaan!


      • KTi
        marsipaanipossu kirjoitti:

        loppuunkäsitelty... Jotakuta nyt ärsyttää jokin ja purkaa sen seriffiimme... Mene muualle huutamaan!

        No se seriffi tässä nimenomaan ärsyttää.


      • Enpäs kerrokkaan
        KTi kirjoitti:

        No se seriffi tässä nimenomaan ärsyttää.

        Blue on oikeasti kauhea tyranni ja kaikki chatissa käyneet tietää sen! Tylypahka-chattiin pitäisi hankkia uusi sefiffi!

        Blue-tree alas!!!


      • en kerrodhf
        Enpäs kerrokkaan kirjoitti:

        Blue on oikeasti kauhea tyranni ja kaikki chatissa käyneet tietää sen! Tylypahka-chattiin pitäisi hankkia uusi sefiffi!

        Blue-tree alas!!!

        eikös tämä asia ollut loppuun käsitelty. minusta täst on todella tyhmää jauhaa enää. lopetetaan tämä keksustelu nyt.


      • James Potkukelkka
        Enpäs kerrokkaan kirjoitti:

        Blue on oikeasti kauhea tyranni ja kaikki chatissa käyneet tietää sen! Tylypahka-chattiin pitäisi hankkia uusi sefiffi!

        Blue-tree alas!!!

        no minust nykyinen valvoja eli blue tree on ihan hyvä...jos osaat itse paremmin tehdä sen niin näytä mallia!!!minusta blue tree hoitaa asiallisesti...tiedän et täst tulee mulle palautetta mut antaa tulla...mut toivottavasti jotkuu ymmärtää minua=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe