Ranska varoittaa Microsoftia: Windows 10:n lopetettava tietojenkeruu pc-koneista
http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2016/07/21/ranska-varoittaa-microsoftia-windows-10n-lopetettava-tietojenkeruu-pc-koneista/20167716/66
Microsoftin on saatava tietojenkeruu kuriin kolmessa kuukaudessa tai muuten se altistaa itsensä viranomaisen kurinpidolle.
Tulee todennäiköisesti koskemaan koko eurooppaa..
Rnskalla tuli mitta täyteen Win vakoilua
19
291
Vastaukset
- Eroonwindowsista
Ei vakoile, Eihän? Heh...
( ͡° ͜ʖ ͡°) Missä wintubutin, siellä saadaan virallinen varoitus.
- KylläKesti
Kauvan siinä kesti, eikä suomen velttoperseet ole edes noteeraanut mitenkään.
- pieniMerirosvo
1.9.2015
https://piraattipuolue.fi/2015/09/piraatit-varoittavat-microsoftin-tuotteiden-kaytosta/
- windows__________kymppi
Saa nähdä saako miklotoft vakoilun pois, se kun on Windows 10:sä sisäänrakennettuna, keyloggerin kera.
Melkoisia selkärangattomia velttoilijoita kympin käyttäjät, luopioita. - öhöhöhöhöh
Ranskan parlamentti siirtyi Linuxiin jo vuonna 2007.
Suomen parlamentti on edelleenkin Microsoftin, NSA:n ja CIA:n vakoiltavana.
Viite:
http://www.digitoday.fi/data/2006/11/29/ranskan-parlamentti-siirtyy-linuxiin/200621978/66- WindowsOnSyvältä
Ne on fiksuja! Toisin kun Suomen usan perseenuolijat!
Luulee että windowsilla saisi sieltä jotain hybee!!
sen ainioostaan että venäjäkin lukee joka dokumentin!
Avoimmuus muille paitsi omalle kansalle, Ihan turkin touhua! - vakoilu
WindowsOnSyvältä kirjoitti:
Ne on fiksuja! Toisin kun Suomen usan perseenuolijat!
Luulee että windowsilla saisi sieltä jotain hybee!!
sen ainioostaan että venäjäkin lukee joka dokumentin!
Avoimmuus muille paitsi omalle kansalle, Ihan turkin touhua!Venäjällä luetaan parhaillaan sinun sossuun lähettämiäsi papereita.
- Rapulapaskaa
vakoilu kirjoitti:
Venäjällä luetaan parhaillaan sinun sossuun lähettämiäsi papereita.
Ja sun löylykauhastas otetut kakkadopingnäytteet..
- Linuks_Vainoharhat
Miten tuo kaikki vaikuttaa kotikäyttäjiin? Eihän meillä ole mitään valtiosalaisuuksia?
- LuetunYmmärrys
Luepa ihan siitä linkistä.
- LinuxOnHuono
Aina löytyy noita "ei haittaa mulla ei ole salattavaa" :D
Kyse ei ole siitä, vaan kyse on siitä että ei sulta kysytä, niin vain tehdään!, eli sillä ei ole merkitystä mitä mieltä olet niin vain tehdään silti
- MS-Spy
Tuo artikkeli ei kerro Ranskan viranomaisten olevan huolissaan W10:n sisäänrakennetusta kayloggerista, eikä siitä miten MS on W7 ja W8 päivityksien mukana ujuttanut valtaosaan niistäkin kaikki W10:n spy-perkeleet.
- USAnorjaksiko
syyytä ollakkin
- dhdhdhddhf
Näin se MS toimii, keskeneräisillä väliratkaisuilla testaillaan ensin kaikkea mahdollista, käyttäjien kustannuksella ”mikään ei ole ilmaista”. Parannetusta W10:stä tehdään todennäköisesti myöhemmin vielä oma kehittyneempi versio ja pakosta myös parannetulla tietoturvalla - Ja uudella Windows nimellä ja teemalla saadaan pyyhittyä edeltävän W10:n päälle kertyneet kurat pois.
Kunhan nyt kokeilivat vielä kepillä jäätä, että mikä menee massoille läpi ja mikä ei. Windows järjestelmissä ja laitteissa on aina ollut omat takaporttinsa, mutta W10 kohdalla haluttiin mennä jo paljon pidemmälle (keskeneräinen ja kokeellinen Windows välimalli, näitä on nähty ennenkin).
Eikä MS ole tässä pelissä ainut, esim. Google harrastaa tätä samaa peliä vielä laajemmin, mutta oveluuden ero lienee siinä, että Google on osittain myöntänyt vakoilun ja MS taas ei. Aina vedotaan kuitenkin samaan, eli asiakaspalvelun kehittämiseen ym. vastaavaan bull shittiin. - Epäilijä
Lopettaako toi vakoilun Suomessakin?
- EiVaikutaSuomeen
Ei vaikuta suomeen, ms vakoilee suomalaisia edelleenkin ihan täysillä!
Suomen pitäisi itse tehdä vastaava!
- arvonNostaja
Windows vakoilu on parasta mitä Linux genressä on tapahtunut aikoihin ^^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592