Rnskalla tuli mitta täyteen Win vakoilua

OikeaSuunta

19

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eroonwindowsista

      Ei vakoile, Eihän? Heh...

      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    • Missä wintubutin, siellä saadaan virallinen varoitus.

    • KylläKesti

      Kauvan siinä kesti, eikä suomen velttoperseet ole edes noteeraanut mitenkään.

    • windows__________kymppi

      Saa nähdä saako miklotoft vakoilun pois, se kun on Windows 10:sä sisäänrakennettuna, keyloggerin kera.
      Melkoisia selkärangattomia velttoilijoita kympin käyttäjät, luopioita.

    • öhöhöhöhöh
      • WindowsOnSyvältä

        Ne on fiksuja! Toisin kun Suomen usan perseenuolijat!
        Luulee että windowsilla saisi sieltä jotain hybee!!
        sen ainioostaan että venäjäkin lukee joka dokumentin!
        Avoimmuus muille paitsi omalle kansalle, Ihan turkin touhua!


      • vakoilu
        WindowsOnSyvältä kirjoitti:

        Ne on fiksuja! Toisin kun Suomen usan perseenuolijat!
        Luulee että windowsilla saisi sieltä jotain hybee!!
        sen ainioostaan että venäjäkin lukee joka dokumentin!
        Avoimmuus muille paitsi omalle kansalle, Ihan turkin touhua!

        Venäjällä luetaan parhaillaan sinun sossuun lähettämiäsi papereita.


      • Rapulapaskaa
        vakoilu kirjoitti:

        Venäjällä luetaan parhaillaan sinun sossuun lähettämiäsi papereita.

        Ja sun löylykauhastas otetut kakkadopingnäytteet..


    • Linuks_Vainoharhat

      Miten tuo kaikki vaikuttaa kotikäyttäjiin? Eihän meillä ole mitään valtiosalaisuuksia?

      • LuetunYmmärrys

        Luepa ihan siitä linkistä.


      • LinuxOnHuono

        Aina löytyy noita "ei haittaa mulla ei ole salattavaa" :D
        Kyse ei ole siitä, vaan kyse on siitä että ei sulta kysytä, niin vain tehdään!, eli sillä ei ole merkitystä mitä mieltä olet niin vain tehdään silti


    • MS-Spy

      Tuo artikkeli ei kerro Ranskan viranomaisten olevan huolissaan W10:n sisäänrakennetusta kayloggerista, eikä siitä miten MS on W7 ja W8 päivityksien mukana ujuttanut valtaosaan niistäkin kaikki W10:n spy-perkeleet.

      • USAnorjaksiko

        syyytä ollakkin


    • dhdhdhddhf

      Näin se MS toimii, keskeneräisillä väliratkaisuilla testaillaan ensin kaikkea mahdollista, käyttäjien kustannuksella ”mikään ei ole ilmaista”. Parannetusta W10:stä tehdään todennäköisesti myöhemmin vielä oma kehittyneempi versio ja pakosta myös parannetulla tietoturvalla - Ja uudella Windows nimellä ja teemalla saadaan pyyhittyä edeltävän W10:n päälle kertyneet kurat pois.

      Kunhan nyt kokeilivat vielä kepillä jäätä, että mikä menee massoille läpi ja mikä ei. Windows järjestelmissä ja laitteissa on aina ollut omat takaporttinsa, mutta W10 kohdalla haluttiin mennä jo paljon pidemmälle (keskeneräinen ja kokeellinen Windows välimalli, näitä on nähty ennenkin).

      Eikä MS ole tässä pelissä ainut, esim. Google harrastaa tätä samaa peliä vielä laajemmin, mutta oveluuden ero lienee siinä, että Google on osittain myöntänyt vakoilun ja MS taas ei. Aina vedotaan kuitenkin samaan, eli asiakaspalvelun kehittämiseen ym. vastaavaan bull shittiin.

    • Epäilijä

      Lopettaako toi vakoilun Suomessakin?

      • EiVaikutaSuomeen

        Ei vaikuta suomeen, ms vakoilee suomalaisia edelleenkin ihan täysillä!

        Suomen pitäisi itse tehdä vastaava!


    • arvonNostaja

      Windows vakoilu on parasta mitä Linux genressä on tapahtunut aikoihin ^^

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe