Mahtava nainen

Pneta

Olen 40v suomalainen mies. Minulla on ollut jo pitkään seksisuhde 79v naisen kanssa.
Aivan mahtava valio pillu tällä naisella, ei uskoisi koskaan.
Seksimme on hieman rauhallisempaa, mutta todella aistikasta.
Suutelemme pitkään ja hän on aina se joka kaivaa kovan kaluni esiin, ottaa sen hellään hyväilyyn ja pyytää tulemaan hänen sisälleen...On upea nähdä miten hän valuu lakanoilleen spermastani.

15

22731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7576mature

      Minulla on seksi suhde 76 ja 75 kanssa molemmat haluavat kovasti , imeä kullia ja naida, tykkäävät myös kun minä nuolen....

      • Eggie

        Onhan se hyvä että mummotkin saa munaa : )


      • mistä tuollaisia 75 ja 76v naisia löytyy? Kelpaisi kyllä.


      • munni
        Hki61ukm kirjoitti:

        mistä tuollaisia 75 ja 76v naisia löytyy? Kelpaisi kyllä.

        Olen iäkäs mummi tykkään seksistä , kun nuollaan ja nussitaan .


      • urheaksi

        hei iäkäs mummi täällä olis 41.v mies joka haluisi nuolla ja nussia kirjoita os [email protected]


      • Anonyymi
        munni kirjoitti:

        Olen iäkäs mummi tykkään seksistä , kun nuollaan ja nussitaan .

        Tsekkaa sun nimimerkki....urpå


    • 7576mature1

      Löysin heidät netistä....24 treffeiltä

    • Ihanaamummoa

      Olen 60 v mies. Minullakin on tyttöystävänä 75 v nainen. Todella ihana ja kiihkeä. Paljon parempi kuin ikäiseni tai 20 v nuorempi. Jotenkin menee vielä niin, että ei tule käynnistä syyllistä olea, kuin jos kävisi nuoremmalla naisella.

    • jyrkis

      hei olen 40.v mies on pitempään haaveillut vanhemmasta naisesta n 65- 90.v oln varattu joten pitää pysyä salassa jos semmoista upeaa vanhempaa naista öytyy ketä vois haluta nuorempaa miestä sänkyyn niin kirjoittele s- postia [email protected] olen hellä huumoritajuinen terve ja luotettava mies voit olla myös rouva joka miehensä luvalla sekstailee

    • jyrkis

      sori pieniä kirj virheitä olen varattu olisi upea jos löytyisi sellasta vanhempaa naista ketä haluais nuorempaa miestä sänkyyn os [email protected]

    • Vanhanaikainenvaan

      Vimoni on 69 vuotias ja ahkera laivaristeilijä. Hän käy laivalla vähintään 2-3 kertaa kuussa ja sanoo joka kerta löytävänsä nuorempia miehiä seurakseen, aina neljäkymppisistä ylöspäin. MInua, vanhaa aisuria homma kiihottaa kovasti. Hän sai luvan kulkea vieraissa jo kohta kun olimme käyneet vihillä.

    • Herrasmies-Dom

      Minulla oli D/s- ilmoitus eräällä treffipalstalla vuosia sitten. Olin aluksi ihmeissäni, kun vastaaja oli 78 -vuotias hento tohtorinainen, jonka tiesin nimeltä. Hän oli ollut hyvin tietämäni eri alan tohtorin leski pari vuotta. Viestit olivat alussa hyvin hienovaraisia ja hän käytti monenlaisia kiertoilmaisuja.
      Vähitellen kerroin itse ja kyselyihin vastaten selvitin, mitkä ovat ajatukset ja mitä haluan tehdä hänelle. Vanha leskirouva kiinnostui ja sanoi, että hän on aina kannattanut tasa-arvoa, mutta nyt koki, että seksissä pitäsi olla uros ja naaras. Uros määrää mitä tehdään. Muunlaista seksiä hän ei enää kaipaakaan.

      Leskirouva kutsui minut kotiinsa. Hän oli hyvin hermostunut alussa. Otin ohjat käteeni ja aloitan käyttää lähes rivoa kieltä (,vaikka sähköposteissa olin ollut itsekin "sivistynyt"). Nainen punastui ja alkoi totella välittömästi määräyksiäni. Onneksi hän oli ikäisekseen aika notkea, koska sidoin hänet hyvin käytettävään asentoon.. Monta kerta vanharouva oli orgasmin partaalla, mutta en antanut hänen laueta.
      Lopulta otin kiimaa tihkuvan vanhan naisen. Molemmat saimme ikimuistettavat orgasmit. Vanha tohtorirouva itkiorgasmin jälkeen ja sanoi, että ei enää voinut kuvitella nauttivansa näin valtavasti seksistä.

      Tein hänelle lahjana lisäksi toisen orgasmin uuden lisäkahvien jälkeen. Hän näytti taitonsa ottaessaan suuhun minulta ja samalla teemällä "eturauhashieronnan") En ollut sellaista nautintoa kokenut.
      Tapasin häntä noin kuukausittain lähes khaden vuoden ajan. Sen jälkeen hän kaatui jäällä ja vammat jäivät niin pahoiksi, että kaksi hellavaraista rakastelua enää nautimme yhdessä.

      Kaipaan häntä edelleen, kun katson häneltä saamaani Helsingin nuorten opiskelijoiden kuvaa. Kuva on vuosikymmenien takaa ja siinä subini on todella kaunis, hoikka ja seksikäs nainen.

    • Joo tätiseksi on parasta. Itsekin arvostan 70 ladyja. Ovat vapautuneita eikä tule vääntöjä.
      Jos kiinnostaa [email protected].

    • Anonyymi

      Olen autellut samassa talossa asuvaa hienosto rouvaa joka jäi leskeksi parivuotta sitten. Laittelin kaappia kasaan kun rouva toi konjakkia työpalkaksi pöydälle otettiin muutamat paukut ja kun alkoi olla valmis kiitteli halauksen kera. Halatessa puristin kunnolla antoi suukkoja poskelle hyväilin vähän kertoi kuinka on tätä haaveillut. istuttiin vierekkäin ja keskusteltiin ja naurettiin, käännyin suutelin suulle hyväilin sievästi rintoja antoi hyväillä puseron alta kuiskas en sais näin tehdä nostin puseron otin liivit ja suutelin rintoja käänsin selälleen hieroin pikkarien päältä kuiskas haluan munaa otti kalun esille hyväili ja suukotti sitä menin kontalleen laitoin kalun sisään rakastelimme hitaasti Meeri nautti veti kunnolla pakaroista ja halusi sisään nopeammin vedin pois ja aloin imeä painoi päätä pilluun kuiskas tulen tulen ja sai orgasmin, tulin uudelleen sisään tunsin kuinka supisteli piti niskasta kiinni suuteli ja kertoi anan sievästi rakasteltiin pitkään kunnes tunsin en voi pidättää puristi pakaroista kun laskin sisään piti pitkään sisällä. Noustiin ylös halsi ja kiitteli kuika oli tullut tarpeeseen. Vein makkariin ja peittelin keskusteltiin vähä aiaa ja tunsin halua riisuuduin ja Meeri veti peiton pois menin suoraan sisään lämmin liukas pillu otti vastaan kertoi kuinka olen saanut sen halukkaaksi rakasteltiin taas kauniin hitaasti. Käyn epäsäännöllisin välein hänen luona

    • Anonyymi

      Tuota minäkin olen vuosia haaveillut siis että löytyisi minua vanhempi Rouva seuraksi vaikka päiväkahvien merkeissä . Voisin samalla tehdä vaikka ” talonmies ” töitä . M 51 Vantaa

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe