Ennen näkemätön nousu tubuttimilla ja ensimmäistä kertaa ohi Windows 8:n tai ylipäätään minkään Windowsin ohi.
Toki tähän sitten pitää laskea KAIKKI linuksit yhteen päästäkseen tuohon.
Windows 7..................47.01%
Windows 10.................21.13%
Windows XP................10.34%
Windows 8.1...............7.80%
Mac OS X 10.11...........4.69%
Linux...............................2.33%
Windows 8...................2.09%
Mac OS X 10.10............1.75%
Windows Vista.............1.22%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Linuks 2.33% !
12
251
Vastaukset
- Näinköhän_se_tuhoo
PS. Pieni virhe - onhan siellä alempana muutama jo käytösä poistunut Windows.
- Kuusakoski_kutsuu
Väittäisin kuitenkin, että noistakin linukseista suuri osa on pelkkiä kokeiluja ja jäävät sinne komeroihin ja autotalleihin hätäritarpeisiin.....†
- windows-ser
Kuusakoski tukehtuu Windows tietokoneisiin.
- win_tuhoaa_elämää
Afrikka kukoistaa windosin tuhoamilla laitteilla.. ja myös saastuu, ja paljon.
- buahaahaahahhaaaa
Hyvä se on nyt märät ripulit housussa tulkuttaa, kun Linux on maailman suosituin. Ah mutta winhihhulit ei edes sitä tiedä, että kädessäsi on Android, joka on LINUXi. Se ei siis ole se kuppanen windows...
- Linuks-ydin_imee
Sekö linuks-ydin andero, joka imee 99,9% kaikista mobiililaitteiden haittaohjelmista?
- PenttiVonNelonen
Poika se johtuu siitä että Andoirin osuus haittaohjelmista on 99.9 % koska windoussin osuus puhelimista on 0,01 %
Päivitysten saatavuus on jätetty valmistajien harteille. Sitä se on, kun luottaa sulkeutuneisiin, kaupallisiin tahoihin missään asiassa.
- Linuks-Ydin_Imee
Seli seli seli seli seli.........†
- sököttäjä
Linuks viiittaa aina johonkin windowsiin, joten tuokaan ei ole uskottava. piste sököti sököti....
- keps
Hatun nosto Linuxille! Kumminkin kyse käyttiksestä jota ei raiskausasenneta pakottamalla ja pitää itse asentaa vapaaehtoisesti.
- 89lh66
Mulla Linux 66.6% ja W10 33.3%.
Käyttö Linux 99% ja W10 1 %.
Tärkeä käyttö kuten pankki Linux 100%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514