Tarjolla on win-10-tubutin ja kaiken kattava vakoilu, siis kaiken kattava vakoilu. Tai jokin muu parempi. Maksaisitko vakoilevasta tubuttimesta 129€, no en minäkään...
129 eeroo, minkälaisesta tubuttimesta maksaisit
12
152
Vastaukset
- linuxlelux
windowsilla ei ole ikinä ollut mitään tekemistä Ubntun kanssa, vain Ubuntu on tubutin ja sen kuulee usein linuxistin suusta.
Linux sopii vain lelux- Vain_linuks_Tubutin
Niin, kyllähän tässä meni aloittajalla pasmat täydellisesti sekaisin......†
Onhan se selvää, että vain linuks on tubutin.......ja ilmainen kurttaus kaiken lisäksi, mutta huonosti toimiva ja huonosti ihmisille kelpaava........†
Windows taasen tietokoneen k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä ! - windows-hassut-pojat
Hassut pojat ne vaan jaksaa, jaksaa ..... ..... ..
Eihän aloituksessa mistään Ubuntusta eikä Linuxista tai edes Ubntusta puhuttu, ainoastaan Windowsista. Tubutin on väännös Ubuntusta ja se tarkoittaa jotain vähän Ubuntun kaltaista, mutta jota tuputetaan. Windows on Ubuntun tavoin käyttöjärjestelmä ja sitä tuputetaan, joten tubutinhan se Windows on.
- seppo-pc
pieni tarkennus: vindovs on kylläkin käyttökelvotonjärjestelmä!
- LinuxLelux
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Eihän aloituksessa mistään Ubuntusta eikä Linuxista tai edes Ubntusta puhuttu, ainoastaan Windowsista. Tubutin on väännös Ubuntusta ja se tarkoittaa jotain vähän Ubuntun kaltaista, mutta jota tuputetaan. Windows on Ubuntun tavoin käyttöjärjestelmä ja sitä tuputetaan, joten tubutinhan se Windows on.
Jallu se jaksaa vanhoja ketjuja nostella ja vastailla niihin.
- goodnightwin
En ole koskaan maksanut tubuttimesta, enkä tule maksamaankaan. Vuosia pärjännyt ilmaisella Ubuntulla ja windowsia (tubutinta) ei ole koneellani.
- paska_windows
Windows on paska.
- Linuks_Levy_Päällä
Tännekinkö sinä tulit tuota lausetta toistamaan. Nyt on jäänyt levy päälle linukshihhulilla......†
- katse_peiliin
Linuks_Levy_Päällä kirjoitti:
Tännekinkö sinä tulit tuota lausetta toistamaan. Nyt on jäänyt levy päälle linukshihhulilla......†
Kannattaisko katsoa peiliin, heh heh...
- keps
Jos haluan Windowsin, änkeen sen ruskeen pökäleen olohuoneen lattialle, mutta en en ole sairas.
- windows-virhe-ostos
Ostin marketista W 10 tabletin, se maksoi 39.90.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504