Ubuntu uhkaa pilata ymmärrykseni

kiireesti.pois.Ubuntusta

Apuva, miten sais 10 takas, kun tuo Ubuntu aiheuttaa jatkuvaa hermopainetta, on myös hyvin vastenmielisen näköinen eikä siihen saa edes mitään oikeita ohjelmia, joista ois jotain hyötyä arkielämässä.
Auttakee nyt hyvät ystävät ennenkuin menee hermot!

24

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autetaanautetaan

      helpointen saat helpotusta kun menet takaisin sodat-palstalle.

      • Katso_peiliin_eiliseen

        Kyllä kysymys oli ihan asiallinen - noinhan te itsekin trollaatte täällä.


    • kohtakouluunmars

      Kahjoja nuo kakarat, tunkevat itsensä joka paikkaan eivätkä pääse pois.

    • Ubuntuun saa vain oikeita ohjelmia. Windows 10:n saa hankittua vaikka kaupasta.

      • weermeet

        * Ubuntuun saa vain oikeita ohjelmia

        Ja mitähän ne OIKEAT ohjelmat ovat?


      • kerrokerro

      • weermeet kirjoitti:

        * Ubuntuun saa vain oikeita ohjelmia

        Ja mitähän ne OIKEAT ohjelmat ovat?

        Niitä on niin paljon että ei tähän mahdu listattavaksi. Tuhansia ohjelmia millä ihmiset tekee töitä.



      • windows-pikkupieru
        kerrokerro kirjoitti:

        Kun M-Kar tuntuu olevan kaikkitietävä, niin kerropa Ubuntuun vastaava softa:

        http://www.skillsoft.com/business-solutions/

        Kylläpäs onkin hyvä opettelusofta pikkupierulle.
        Ehkä sitten joskus sinustakin tulee ammattilainen.


      • asennademo


      • qwxbcvyrthgfhfg

        Kun lusikalla sait en voi kauhalla pyytää.


      • luetunymmärtäminen
        M-Kar kirjoitti:

        Demoa MIHIN?

        Avasin Ubuntun selaimella http://www.skillsoft.com ja se toimi.

        Nyt sitten selität jostain kumman demoista. Mitä olisi tarkoitus tehdä? Ohjelmat kun valitaan vaatimusmäärittelyn mukaisesti.

        * Kun M-Kar tuntuu olevan kaikkitietävä, niin kerropa Ubuntuun vastaava softa:

        Mitä et ymmärtänyt???
        Tuossahan AIVAN selvästi pyydettiin sinua kertomaan Ubuntussa toimiva vastaavanlainen ohjelma, * EI * nettisivu.


      • tarttis
        luetunymmärtäminen kirjoitti:

        * Kun M-Kar tuntuu olevan kaikkitietävä, niin kerropa Ubuntuun vastaava softa:

        Mitä et ymmärtänyt???
        Tuossahan AIVAN selvästi pyydettiin sinua kertomaan Ubuntussa toimiva vastaavanlainen ohjelma, * EI * nettisivu.

        Saako Windowsiin ohjelmaa missä neuvotaan Volvo PV:n moottorin asentaminen tipparenuun?


      • saatoki
        tarttis kirjoitti:

        Saako Windowsiin ohjelmaa missä neuvotaan Volvo PV:n moottorin asentaminen tipparenuun?

        Saa.
        Jopa Ubuntuun.
        Ja Macciin.


      • luetunymmärtäminen kirjoitti:

        * Kun M-Kar tuntuu olevan kaikkitietävä, niin kerropa Ubuntuun vastaava softa:

        Mitä et ymmärtänyt???
        Tuossahan AIVAN selvästi pyydettiin sinua kertomaan Ubuntussa toimiva vastaavanlainen ohjelma, * EI * nettisivu.

        Annoit vain linkin etkä mitään määrittelyjä minkälainen softa.


      • Ei kerrota.


        "Business, Digital, IT and Compliance Learning Solutions
        We train more professionals than any other company in the world.
        400 million users, one billion learning modules and counting."

        Ja sovellus on mikä?

        Kertovat opettavansa asioita. Opettamista on tehty mm. kynää ja ruutuvihkoa käyttämällä. Tästä ei selviä sovelluksen vaatimukset millään tavalla.


    • jkfofl

      Onpa huono trolli.

    • onIHANA

      Wintrollin avaus!

      Ubuntu on IHANA!

    • uusi_kansanviisaus

      Missä Ubuntu, siellä hermopaine.

    • hermukka65
    • Jallulla on taas ollut tylsää.

    • tässä-syyt

      Minustakin Ubuntu oli aluksi, monta monta vuotta sitten, hyvin vastenmielisen pikkulapsen kakan värinen. Mutta huomasin sen mukavaksi käyttää, vielä sen Gnomen kanssa. Kakanvärisyys ja Unity (hyydytti Core 2 koneen) olivat kumminkin syitä miksi vaihdoin Xubuntuun ja Minttiin.

      • Onneksi_Windows_jäi

        Minulla taasen tökkäsi mokkula huawei 153E tikkuun koko linuks! Mikään linuks ei kyennyt toimimaan sillä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe