Olenko liian lihava

randomtyttö

Olen siis 11 vuotias tyttö ja noin 149cm pitkä ja painan 57kg :*( Olenko liian lihava ja jos olen niin miten saisin kilot lähtemään ilman että lääkärin pitää puuttua asiaan ;*

16

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhfjegb

Painoindeksin mukaan olet juuri ja juuri siinä lievän ylipainon paikkeilla. Mee keskustelemaan terkkarin kanssa jos huolestuttaa.

• sirpa16

Onko sinulla joku sairaus koska olet noin lihava?

• Entinennuortenlääkäri

Tähän keskusteluun tullessani oletin taas jonkun huomiohuoran kerjäävän huomiota, vaikka tietää itsekkin painavansa juuri oikean verran, mutta ei saatana, nyt onkin tosi kyseessä. Vaikka pyysitkin ettei lääkärin tarvitsisi puuttua asiaan, ei sinulla taida olla vaihtoehtoja. Jos et laihdu erittäin nopeasti, saattavat jotkin terveyshäiriöt aiheuttaa ongelmia, jotka kestävät loppu elämäsi.

• Emtrr

Mä oon 160cm ja 51kg O-o Oon siis 11v kans

• Nuortenlääkäri

Kyllä on nykyajan nuoret pullukoita...

• Emtrr

No syön kyllä 1-3 hampurilaista joka päivä ja paljon suklaata. Myös sipseistä tykkään.

• 11vuotiaaksi tytöksi sinä olet ylipainoinen. Kannattaa alkaa harrastamaan jotain, niin kilot alkaa lähtee. En tiedä olenko itse lihava. Painan 49kg. Oon 11v ja oon 157cm pitkä. Help?

• Vastausleydezille

Oot normipainoinen. Riippuu toki myös lihasmassastasi. Itse täytän pian 13vuotta. Olen myös 157cm pitkä. Painoni on 43kg. Minulla on lihaksia. Kylkiluut näkyvät hiukan, mutta ainakin painoindeksini on normaali.

• Voitko vaikka katsoa vatsaasi peilistä, jos näytät ylipainoiselta olet ylipainoinen.

• 11 vuotias huolehtii painostaan?..

• Penismestari22

Vitu läski tappaisit ittes

• ripuliratsastaja22

miksi olen melkein 30 cm pidempi ja painan saman verran???
      onko minulla suopa?

• aidss

Mitä ripuliratastaja? Ja aloittaja on SAATANAN ylipainoinen

• Mikä suopa?

• Ponittaja01 kirjoitti:

Mikä suopa?

suopa on romanialaisten slangisana syövälle.

• SADSTORYP

En suosittele hakee täältä neuvoja.. Kaikki vaa haukkuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2937
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      46
      2844
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2629
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1694
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      722
    Aihe