Olen siis 11 vuotias tyttö ja noin 149cm pitkä ja painan 57kg :*( Olenko liian lihava ja jos olen niin miten saisin kilot lähtemään ilman että lääkärin pitää puuttua asiaan ;*
Olenko liian lihava
16
130
Vastaukset
- bhfjegb
Painoindeksin mukaan olet juuri ja juuri siinä lievän ylipainon paikkeilla. Mee keskustelemaan terkkarin kanssa jos huolestuttaa.
- sirpa16
Onko sinulla joku sairaus koska olet noin lihava?
- Entinennuortenlääkäri
Tähän keskusteluun tullessani oletin taas jonkun huomiohuoran kerjäävän huomiota, vaikka tietää itsekkin painavansa juuri oikean verran, mutta ei saatana, nyt onkin tosi kyseessä. Vaikka pyysitkin ettei lääkärin tarvitsisi puuttua asiaan, ei sinulla taida olla vaihtoehtoja. Jos et laihdu erittäin nopeasti, saattavat jotkin terveyshäiriöt aiheuttaa ongelmia, jotka kestävät loppu elämäsi.
- Emtrr
Mä oon 160cm ja 51kg O-o Oon siis 11v kans
- Nuortenlääkäri
Kyllä on nykyajan nuoret pullukoita...
- Emtrr
No syön kyllä 1-3 hampurilaista joka päivä ja paljon suklaata. Myös sipseistä tykkään.
11vuotiaaksi tytöksi sinä olet ylipainoinen. Kannattaa alkaa harrastamaan jotain, niin kilot alkaa lähtee. En tiedä olenko itse lihava. Painan 49kg. Oon 11v ja oon 157cm pitkä. Help?
- Vastausleydezille
Oot normipainoinen. Riippuu toki myös lihasmassastasi. Itse täytän pian 13vuotta. Olen myös 157cm pitkä. Painoni on 43kg. Minulla on lihaksia. Kylkiluut näkyvät hiukan, mutta ainakin painoindeksini on normaali.
Voitko vaikka katsoa vatsaasi peilistä, jos näytät ylipainoiselta olet ylipainoinen.
11 vuotias huolehtii painostaan?..
- Penismestari22
Vitu läski tappaisit ittes
- ripuliratsastaja22
miksi olen melkein 30 cm pidempi ja painan saman verran???
onko minulla suopa?- aidss
Mitä ripuliratastaja? Ja aloittaja on SAATANAN ylipainoinen
- SADSTORYP
En suosittele hakee täältä neuvoja.. Kaikki vaa haukkuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722