Olenko liian lihava

randomtyttö

Olen siis 11 vuotias tyttö ja noin 149cm pitkä ja painan 57kg :*( Olenko liian lihava ja jos olen niin miten saisin kilot lähtemään ilman että lääkärin pitää puuttua asiaan ;*

16

172

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhfjegb

Painoindeksin mukaan olet juuri ja juuri siinä lievän ylipainon paikkeilla. Mee keskustelemaan terkkarin kanssa jos huolestuttaa.

• sirpa16

Onko sinulla joku sairaus koska olet noin lihava?

• Entinennuortenlääkäri

Tähän keskusteluun tullessani oletin taas jonkun huomiohuoran kerjäävän huomiota, vaikka tietää itsekkin painavansa juuri oikean verran, mutta ei saatana, nyt onkin tosi kyseessä. Vaikka pyysitkin ettei lääkärin tarvitsisi puuttua asiaan, ei sinulla taida olla vaihtoehtoja. Jos et laihdu erittäin nopeasti, saattavat jotkin terveyshäiriöt aiheuttaa ongelmia, jotka kestävät loppu elämäsi.

• Emtrr

Mä oon 160cm ja 51kg O-o Oon siis 11v kans

• Nuortenlääkäri

Kyllä on nykyajan nuoret pullukoita...

• Emtrr

No syön kyllä 1-3 hampurilaista joka päivä ja paljon suklaata. Myös sipseistä tykkään.

• 11vuotiaaksi tytöksi sinä olet ylipainoinen. Kannattaa alkaa harrastamaan jotain, niin kilot alkaa lähtee. En tiedä olenko itse lihava. Painan 49kg. Oon 11v ja oon 157cm pitkä. Help?

• Vastausleydezille

Oot normipainoinen. Riippuu toki myös lihasmassastasi. Itse täytän pian 13vuotta. Olen myös 157cm pitkä. Painoni on 43kg. Minulla on lihaksia. Kylkiluut näkyvät hiukan, mutta ainakin painoindeksini on normaali.

• Voitko vaikka katsoa vatsaasi peilistä, jos näytät ylipainoiselta olet ylipainoinen.

• 11 vuotias huolehtii painostaan?..

• Penismestari22

Vitu läski tappaisit ittes

• ripuliratsastaja22

miksi olen melkein 30 cm pidempi ja painan saman verran???
      onko minulla suopa?

• aidss

Mitä ripuliratastaja? Ja aloittaja on SAATANAN ylipainoinen

• Mikä suopa?

• Ponittaja01 kirjoitti:

Mikä suopa?

suopa on romanialaisten slangisana syövälle.

• SADSTORYP

En suosittele hakee täältä neuvoja.. Kaikki vaa haukkuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      229
      1733
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      191
      859
    3. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      53
      843
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      61
      824
    5. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      37
      754
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      391
      730
    7. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      605
    8. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      20
      556
    9. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      31
      554
    10. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      536
    Aihe