Oletko huomannut palstalla lisääntyvää

kauankojaksattekatsoa

vittuilua?
Tällä kerralla kaikki tiet eivät viekään Roomaan ja jäljet eivät johdakaan sille kuuluisalle sylttytehtaalle.
Virtuaalinen kuivakäymälä löytyykin paljon lähempää:
Help-po ar-va-ta , jos vä-hän-kin viit-sii a-ja-tel-la.
Hulluilla on tunnetusti halvat huvit, mutta joillakin se on ihan ilmaista.

76

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauankoPitäisiVai

Ehkä kannattaisi miettiä, mitä itse voisi tarjota.
      Pystyisitkö sinä tekemään rakentavan aloituksen ja käynnistää kiinnostavaan keskustelun?

• jakoiratnuolee

lurps...lurps...lurps...

• onhansenähty

???
        Milläs sen teet, kun Hiukka-Uuno on heti saivartelemassa ja nuljuilemassa.

• v-sanan

käyttäminen paljastaa kirjoittajan äidin sivistystason.

• tööttt

Ehkäpä - jos pytytyksen pahimmat oireet silleen rakentavasti purkautuvat
      - eikä ensteks joku aina ole vetämässä nyrkillä naamatauluun ketään
      - tai karateiskuilla niskoja poikki.
      Mikä on syy siihen etteivät ihmiset saisi tuntojaan sanoiksi pukea
      - harmiensa aiheitakin? Ei ne muuten tolla hoito- ja sosiaalpuolellakaan jaksa
      immeisten, varsinkin hulluiksi nimettyjen, harmin ja huolen aiheita millään tasolla kuulostella - eikö vammaisilla saisi olla minkäänlaisia kanavia yhteyksienpitoon toisiin ihmisiin - jos joku sensuellia seuraa kaipaa - eikö treffikanavat olekin toisaalla?

• mottipää

Vittuilu on palstojen suola.

• Sopivasti.siroteltuna

Kyllä näin on. Se on se kulminaatiopisteen sokeri-hunaja suolan lisukkeeksi. Mielellään toimitettuna niin, ettei vastapeluri hoksaa. Kaikki muut saavat hoksata ja nauraa. (Paitsi umpitosikot joista ei ole pulaa tälläkään palstalla).

• bessie-

Lisääntyvää? Ihka ensimmäisestä palstalla vierailustani lähtien täällä on vittuiltu. Sellaista havaintoa, että olisi lisääntynyt, ei minulla ole.

Mutta jos näin todellakin on, niin syy ja seuraus juttu varmaan? Täällähän on nykyään aivan uskomattoman mauttomia ja sivistymättömiä provoiluja ja todella tyhmää muka tosina tarjoiltujen umpikujaongelmien väsäämistä. Sellaisten kirjoittajat yleensä vittuilevat itse, joten on aivan luonnollista että heillekin vittuillaan tai "vittuillaan". Luonnollista on sekin, että he kokevat aivan asiallisenkin eri mieltä olemisen vittuiluna, eli olisikohan suurin osa huomaamastasi lisääntymisestä sinun oma tuntemuksesi?

Luotsiakaan ei taida enää olla, ei ainakaan riittävän ryhdikästä ja puolueetonta, kaipa sekin jossain näkyy.

• Plossiposkisavut

Luotsit ovat katoava kansanperinne, myös merillä ja järvissä. Pian ei ole lossejakaan.

• bessie-
        Plossiposkisavut kirjoitti:

Luotsit ovat katoava kansanperinne, myös merillä ja järvissä. Pian ei ole lossejakaan.

En usko, että luotsit katoaa, meriltä ja järviltä meinaan. Losseja ei tule ikävä.

• saaperin-raatokärpäset

Hitsin hyvä havainto "bessie" ja hyvin kerrottu "kansantajuisesti" ilman sivistys sanoja.

Itseäni ikuisesti ihmetyttää, kun tämä palstan "paska" tulee mitätöimään jonkun kirjoituksen tai jopa aloituksen, toistellen jopa samaa jargoniaan toistuvasti, niin miksi sinne ilmestyy kymmenen kärpästä keskustelemaan hänen kanssaan???

• bessie-
        saaperin-raatokärpäset kirjoitti:

Hitsin hyvä havainto "bessie" ja hyvin kerrottu "kansantajuisesti" ilman sivistys sanoja.

Itseäni ikuisesti ihmetyttää, kun tämä palstan "paska" tulee mitätöimään jonkun kirjoituksen tai jopa aloituksen, toistellen jopa samaa jargoniaan toistuvasti, niin miksi sinne ilmestyy kymmenen kärpästä keskustelemaan hänen kanssaan???

Käytän joskus sanaa 'oma-aloitteisestikin', mutta tällä kertaa käytin koska sitä käytettiin aloituksessa.

Muiden kirjoittajien pitäminen "raatokärpäsinä" tai "perskärpäsinä" tai minä nyt milloinkin on sekin minun mielestäni vittuilua, mautonta, sivistymätöntä ja ennen kaikkea tyhmää. Vaikka nyt osa viesteistä laskettaisiinkin raadoiksi, niin ketkä ja missä vaiheessa niihin vastaamalla muuttuvat raatokärpäsiksi tai kärpäsiksi? Keskustelupalstalla ei ole (yhteistä) käsikirjoitusta, ei siis myöskään vääriä vuorosanoja.

Kukaan ei pysty mitätöimään kenenkään kirjoitusta tai aloitusta. Ja kenenkään ei kannata odottaa vain mieleisiään kommentteja.

• saaperin-raatokärpäset kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi ne ns lytätyt ei anna takaisin samalla mitalla ,yhtälailla he voivat yrittää lytätä vihamaansa ihmisen tekstiä ja aloitusta.
        Ei tääl kukaan tierä kuka on minkin tunnuksen takana ,itensä kanssakin voi ns keskustella ja usein sitä epäilläänkin .

• "koti-kiusattu"

Hyvin kirjoitettu.
        Älä nyt kuitenkaan ihan toivomaan ala :)
        Muuten saattaa liipata v-tyyliä.
        Minä saan kuvaamaasi palautetta ihan tarpeeksi yhdelle miehelle.
        -
        Mitäs tuumit?
        Pitäisiköhän minun alkaa kiltikisi?
        Minulla kun on vain yksi nikki.
        -
        Saat minultakin seiso-peukun.

H.

• hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Hyvin kirjoitettu.
        -
        Mitäs tuumit?
        -

H.

kiltiksi siis...

H.

• hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Hyvin kirjoitettu.
        -
        Mitäs tuumit?
        -

H.

Mulla taas on kaks sinistä ,ja kovasti tuntuu sun tyylis närästävän jotakin ,olisko jääny ilman lirkkua.
        Tossa tuli esille peitelty toivomus et kaik lopettais sulle vastailun ,sellanen porukalla yhren kimpussa vistottaa .
        Vähemän nykyään kiinostaa kirjotella vaik ehtoisin kattelenkin alotuksia.

• korppikorpinsilmää
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mulla taas on kaks sinistä ,ja kovasti tuntuu sun tyylis närästävän jotakin ,olisko jääny ilman lirkkua.
        Tossa tuli esille peitelty toivomus et kaik lopettais sulle vastailun ,sellanen porukalla yhren kimpussa vistottaa .
        Vähemän nykyään kiinostaa kirjotella vaik ehtoisin kattelenkin alotuksia.

Vuoroin vieraissa sillä tuon nimimerkin tyylinä on kirjottaa ilkeitä.

• julkinensalaisuus
        korppikorpinsilmää kirjoitti:

Minkä ihmeen nimimerkin?
        Ei täällä ole ketään nimimerkiltä mainittu, mutta kuitenkin kaikki tietävät sen, kenestä on kysymys.
        Jos aloitus olisi ollut täysin aiheeton ja tuulesta temmattu, niin ei kai kukaan olisi sen kohdetta millään arvannut.
        Voitaisiin jopa todeta, että kyllä osui ja upposi.

• korppikorpinsilmää kirjoitti:

Onks sun tyylinä lisätä tuskaa palstalla ?

• korppikorpinsilmää
        koti-kiusattu kirjoitti:

Onks sun tyylinä lisätä tuskaa palstalla ?

Kysypä joltain toiselta.

Kysypä joltain toiselta.

Mullehan sä kysymykses osoitit .

• korppikorpinsilmää
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mullehan sä kysymykses osoitit .

Mä en ole kysynyt sulta mitään.

Mä en ole kysynyt sulta mitään.

Koska mun juttu on tekstisi liitteenä mä jälleen luulin et mullehan sinä , toisaalt ihan sama.
        Mä laitan patterit ottalamppuun ja painun maantielle tölkkejä kerämään .

• korppikorpinsilmää
        koti-kiusattu kirjoitti:

Koska mun juttu on tekstisi liitteenä mä jälleen luulin et mullehan sinä , toisaalt ihan sama.
        Mä laitan patterit ottalamppuun ja painun maantielle tölkkejä kerämään .

Vastasin sun viestiisi mutta en kysynyt mitään.

• bessie-
        julkinensalaisuus kirjoitti:

Minkä ihmeen nimimerkin?
        Ei täällä ole ketään nimimerkiltä mainittu, mutta kuitenkin kaikki tietävät sen, kenestä on kysymys.
        Jos aloitus olisi ollut täysin aiheeton ja tuulesta temmattu, niin ei kai kukaan olisi sen kohdetta millään arvannut.
        Voitaisiin jopa todeta, että kyllä osui ja upposi.

"Minkä ihmeen nimimerkin?
        Voitaisiin jopa todeta, että kyllä osui ja upposi."

Aloitus ON täysin aiheeton ja tuulesta temmattu. Tarkoituksellisen epämääräistä ja pyörittelevää, yksinkertaisen ja ilmeisesti aika kaunaisen reppanan kyllästyttävän tuttua pilaantunutta huttua. Rautalangasta väännetään (tavuviivat) ja nyt sitten kirjoitetaan ihan pokkana yllä olevan kaltaista lukijoita pahasti aliarvioivaa moskaa.

Aloitus on kuin homehtunut ja likaantunut leivänreikä.

• kuudenkympinvitutus

Se on tätä kuudenkympin angstia vaan. ;))

• Tämän_

palstan paskapää on aloitusten jälkeen aina kirves käessää. Aionki jättää palstan
      annan sen jäädä tänne.

• Se-on-menoksi-nyt

Palstan pelastaa ainoastaan Joukkopako.

......äääh turha ajatelma kerrassaan.

• rosaliiin
        Se-on-menoksi-nyt kirjoitti:

Palstan pelastaa ainoastaan Joukkopako.

......äääh turha ajatelma kerrassaan.

Mihinköhän sitä tulisi paettua, jos täältä lähtisi. Siperiaan, vai meniskö länteen, etelä tuntuu aika hyvältä suunnalta näin sateisena kesänä.

Aikamoinen ajatus... joukkopako vapaaehtoiselta palstalta...
        Tuutuu sääkin vaan takaisin. Ikävähän täällä tulee jos kaikki pakenee.

• korppikorpinsilmää
        rosaliiin kirjoitti:

Mihinköhän sitä tulisi paettua, jos täältä lähtisi. Siperiaan, vai meniskö länteen, etelä tuntuu aika hyvältä suunnalta näin sateisena kesänä.

Aikamoinen ajatus... joukkopako vapaaehtoiselta palstalta...
        Tuutuu sääkin vaan takaisin. Ikävähän täällä tulee jos kaikki pakenee.

Eikö olisi onnee ellei tänne jäis kun sinä ja hunksi lemmenriimejä vaihtamaan.
        On muuten normaali kesä ei yhtään tavallista sateisempi.

• Hattuilun-mestari

Näin kesäisin eteisen hyllyllä olen huomannut lisääntynyttä hattuilua, jos lippiksiä voi hatuiksi kutsua. Talvella tuo hylly pärjää yhdellä pipolla.

• henrjii

mää en ole huomannut mitään, mutta mä olen ollut töissä

• Essolaiset palstan suola

Me viisaat essolaiset olemme palstan suola, sillä me kirjoitame aina sopuisasti emmekä viljele koskaan alatyylisiä ilmaisuja. Vanha provastimme on pyytänyt meitä käyttämään aina siistiä kieltä, sillä muutoin saattaisimme joutua Helvettiin. Kun käyttäydymme aina kunnolla ja juttelemme reheville neitosille sopuisasti, niin provastimme mukaan pääsemme kuolemamme jällkeen soittamaan harppua sinne yläkertaan. On siellä kuulemma keskariakin tarjolla.

• En määkään ole huomannu mitään, mä olen ollut ettimässä huomiseksi uusia juhlakamppeita ja mönkään meni sekin juttu. Vanhoissa loimissa pitää taas hillua.

Sen minkä jotkut ottaa täällä vittuiluna mä käsitän lähinnä ironiana, komiikkana, toivottavasti ei rupee kiltiksi, vaikka kiltti onkin. Kyllä ihmisen pitää kestää vittuilua, jos tuntuu ikävältä, loikkasee yli, ei noteeraa tai sitten somasti vaan jatkaa juttua takasin vittuillen tai vittuilematta. Kylläpäs tuli monta vittuilusanaa, niin naisellisesti. Parempikin neuvoja tässä kun ei osaa edes keskustella.
      Jokaisella oma kirjoitustyylinsä, sitä mä arvostan.

• korppikorpinsilmää

Kaiķki eivät arvosta toisten kirjoitustyyliä. Eivätkä hyväksy toisten mielipiteitä.

Kaiķki eivät arvosta toisten kirjoitustyyliä. Eivätkä hyväksy toisten mielipiteitä.

Sehän olisi tietty ihanteellista, että kaikki kirjoittaisivat ihan omana itsenään, siitä sen sitten huomaa, että toisille on toisten arvostaminen ja hyväksyminen vaikeampaa toisille helpompaa. Mutta niinhän se on live- elämässäkin, ollaan sitä sielläkin erimielisiä, vittuillaan ja sanotaan suorat sanat.

• kuin.vakka.ja.kansi

Voi kun hunksu sais valita.Olet niin vitun naisellinen.

• hääräähäärääain
        kuin.vakka.ja.kansi kirjoitti:

Ja vitun tyrkky ja nykysin palstan emännöitsijä.

• Ukonmielipide
        kuin.vakka.ja.kansi kirjoitti:

Huoliiks hunks lattiamaton,mun mielest naises on oltava särmää eikä pelkkää mielistelyy.

• korppikorpinsilmää

Kiltti ja oikein koomillinen, just just.
        On elämä varmasti auvoisaa, kun katselee maailmaa ruusunpunaisten rakkauslasien läpi.

• Ukonmielipide kirjoitti:

Huoliiks hunks lattiamaton,mun mielest naises on oltava särmää eikä pelkkää mielistelyy.

Kyllä naisessa voi olla molemmat puolet, mun mies ei pelkkää kynnysmattoa kauan kestäisi.
        Tulta ja tappuraa, hellyyttä ja rakkautta, sopivassa suhteessa :)
        Fiksu nainen osaa..

• Ancelina kirjoitti:

Kyllä naisessa voi olla molemmat puolet, mun mies ei pelkkää kynnysmattoa kauan kestäisi.
        Tulta ja tappuraa, hellyyttä ja rakkautta, sopivassa suhteessa :)
        Fiksu nainen osaa..

Miehelle voi tulla hätä kun kynnysmatto nousee kapinaan.

• siilimuori4 kirjoitti:

Miehelle voi tulla hätä kun kynnysmatto nousee kapinaan.

Hyvin valittu ja koulutettu kynnysmatto ei uskalla kapinoida, pelosta joutua hylätyksi ja vaihtoon laitettavaksi.
        Sovinistit valitsevat naisikseen vain kynnysmattoja ja liian fiksuiksi osoittautuvat erheet heitetään menemään.

• Ancelina kirjoitti:

Hyvin valittu ja koulutettu kynnysmatto ei uskalla kapinoida, pelosta joutua hylätyksi ja vaihtoon laitettavaksi.
        Sovinistit valitsevat naisikseen vain kynnysmattoja ja liian fiksuiksi osoittautuvat erheet heitetään menemään.

Älä aliarvioi kynnysmattoa, sekin voi kehittyä :D.

• siilimuori4 kirjoitti:

Älä aliarvioi kynnysmattoa, sekin voi kehittyä :D.

En usko, että vanha, nukkansa menettänyt kynnysmatto kehittyy mihinkään. Makaa ylitsekävelijän jalkojen juuressa ja nauttii kun tämä pyyhkii kenkänsä häneen.

• Ancelina kirjoitti:

En usko, että vanha, nukkansa menettänyt kynnysmatto kehittyy mihinkään. Makaa ylitsekävelijän jalkojen juuressa ja nauttii kun tämä pyyhkii kenkänsä häneen.

Minun näköalani asian suhteen on valoisampi. Aina pitää olla toivoa ja sitä ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan.

• siilimuori4 kirjoitti:

Minun näköalani asian suhteen on valoisampi. Aina pitää olla toivoa ja sitä ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan.

Niin, sinä olet vielä niin nuori ja uskot unelmiin :)

• Ancelina kirjoitti:

Niin, sinä olet vielä niin nuori ja uskot unelmiin :)

Kuinka nuori :)?

• siilimuori4 kirjoitti:

Kuinka nuori :)?

Kristallipallo ei näytä tarkkaa ikääsi, mutta takuulla olet nuorempi kuin minä.

• Ancelina kirjoitti:

Kristallipallo ei näytä tarkkaa ikääsi, mutta takuulla olet nuorempi kuin minä.

Jaa-a. Minä en tiedä sinun ikääsi joten tuohon on vaikea sanoa mitään.

• siilimuori4 kirjoitti:

Jaa-a. Minä en tiedä sinun ikääsi joten tuohon on vaikea sanoa mitään.

No nyt tiedät, olen 62v. :)

• Ancelina kirjoitti:

No nyt tiedät, olen 62v. :)

No jonkun vuoden olet sitten vanhempi. Minä kuitenkin olen lähempänä kuutta- kuin viittäkymmentä.

• Jokainen kirjoittaa oman ymmärryksensä mukaan, kuinkas muuten?
      Kuitenkin "ei kannata lähteä hullun vasikan kanssa kilpaa juoksemaan"
      Sananlasku 🤔

• pelkohiipikylään

Toinenkin sananlasku:
        Ruokkivaa kättä ei kannata purra.

• Essolaisilla hyvä ymmärrys

Koska meillä essolaisilla on erinomainen ymmärrys, niin siksi me osaammekin kirjoittaa niin siveästi, emmekä koskaan käytä tekstissä v-sanaa. Kyllä meiltä essolaisiltakin joskus v-sana pääsee suusta ulos Esson pikujoulussa ja syksyn hirvipeijaisissa, mutta silloin on ehditty jo nauttia suuria määriä alkoholipitoisia juomia.

Kyllä pahassa kankkusessakin on joku sattunut v-sanan Essolla lausumaan, mutta Einari ei katso sitä oikein suopeasti. Hän haluaa, että baarissa kahvia juovat rehevät neitoset eivät joutuisi kuuntelemaan sopimattomia sanoja, vaikka kaikilla meillä se v-alkuinen asia aina mielessä onkin.

• höpöti-kopoti-cops
        pelkohiipikylään kirjoitti:

Toinenkin sananlasku:
        Ruokkivaa kättä ei kannata purra.

Kolmas kerta sanan sanoo: ralli-auton alle ei kannata jäädä hua-wei puhelin kädessä.

• Vittuilu löytyy monestikin omien orvien vlistä. Eli jos haluaa nähdä niin näkee vaikkei sitä aina olisikaan.

• 1eero

Jos sammakko tulee suusta niin pyydätkö anteeksi.

• korppikorpinsilmää
        1eero kirjoitti:

Siili nielasee sammakon ja se katoaa.

• 1eero kirjoitti:

Jos itse pidän sitä sammakkona, vastaus on kyllä. Mutta jos en näe sitä sellaisena niin silloin en. Olen huomannut et monesti sanomiset ymmärretään eri tavoin kuin kirjoitaja on tarkoittanut.

Siili nielasee sammakon ja se katoaa.

Kylä siili varppina päästää ulos sammakoita joskus, kuten kaikki muutkin. Kukkaan ei ole täydellinen.

• Eipä tästä kauaa ole kulunut, kun, muistaakseni korppiskin ihmetteli, kertoessani suhteitteni kaatuneen, koska naiseni yrittivät olla yhtä fiksuja kuin olen.
      Hellää ja lämpöistä romantikkoa sen olla pitää. :)

H.

• otajaomistajo

Nyt sulla on sellainen tarjolla, mitä sä vielä emmit?

• otajaomistajo kirjoitti:

Nyt sulla on sellainen tarjolla, mitä sä vielä emmit?

"otajaomistajo"

Voih! Enhän minä voi!
        Minä olen niin tasa-arvoinen ja kiltti.
        Sitä-paitsi Korppis ei ole vielä...
        Ei ainakaan rekattuna... :)

H.

• sivusta

Olet kyllä niin homon oloinen papparainen että jos sinulla olisi nainen et tietäisi mitä sen kanssa tekisit.

• sivusta kirjoitti:

Olet kyllä niin homon oloinen papparainen että jos sinulla olisi nainen et tietäisi mitä sen kanssa tekisit.

"sivusta"

Luulet vaan.
        Jokuhan täällä jo kirjoitti että jotkut haluavat väkisin ymmärtää jotkut toiset omalla tavallaan.

End Of Chat

H.

• nähtyjatodettu
        hunksz kirjoitti:

"otajaomistajo"

Voih! Enhän minä voi!
        Minä olen niin tasa-arvoinen ja kiltti.
        Sitä-paitsi Korppis ei ole vielä...
        Ei ainakaan rekattuna... :)

H.

Onhan se nähty ettet osaa muuta ku leukojas louskuttaa. Et taida muuta halutakkaan kunha ämmänläyskät saat lirkullais hurmioon.

• sivusta

Kyllä sinä homo ilmeisesti olet. Heteromiehet eivät homostele kuten sinä.

• Kyllä minun paskamaisista kirjoituksistani saa palautetta antaa, veetuillekin.
      Tosin ikävän palautteen, mikä ei liity muuta kuin henk.koht. keljuiluihin, voisi antaa suoraan.
      Ei tarvitsisi muiden lukea ja kärsiä.
      Pitäisiköhän ilmoittaa prepaid-numero, johon tuollainen v......u annettaisiin.
      Ketä kiinnostaa..

• Veetuillen...anteeksi tarkkaamattomuuteni.

• riittääkö

Pottu,
      hattu,
      kettu,
      rytty,
      reikä

• kesi.vä

Eikös se ollut niin, että kenestäkään palstalaisesta ei saa kirjoittaa. Tässä ketjussa nyt näemmä tuota sääntöä rikotaan.

• eppu2

Vai on Sinulla halvat huvit, etkä sittenkään löydä Roomaan, etkä sylttytehtaalle.
      No, onneksi löysit kuivakäymälän, nehän eivät haise.
      Mitä tuohon v........n tulee, en minä ole sellaista täällä huomannut.

• jkjiotp

palsta naisia seuraavat puppe naiset/joukkoraiskaajat saisivat sen korvauspuolensa pikkuhiljaa läjäyttää tililleni, se kun on suvaitsematonta käyttäytymistä ja myös rikollista seurailla nettikirjoittajia ilman heidän suostumustaan. Vaikka te kemikalistit olette tottuneet muita manipuloimaan, niin ilmatteeksi te ette sitä NYT tehneet, että hopi hopi sen maksupuolen kanssa. On surullista, et mielisairaat naiset tekevät mitä tahansa häiriintynyttä kateudessaan,harhoissaan ja naisvihassaan. Järkyttävintä oli kyllä heidän yksinpuheluketjut joita kopsasivat historiasta, joilla olivat vedätelleet varmaa aiemminkin. Jos joku ei vastannut niihin heidän ,sääntöjensä mukaisesti niin voi itku potkuraivari johan alkoi kaikenmaailman narsisteja löytyyn.

Olisko ne nää vatipääkemistit kun täällä edelleenkin touhuilevat. Toivottavasti pikaisesti pääsevät mielisairaalahoitoon vaikkapa.

• Vastaus.saatu

---ja tämä sitten on aikuisten kuuskymppisten "keskustelu"-palsta. Nälviminen ja toisten halveksiminen on niin suosittu aihe, ettei loppua näy. On ylevää keksiä muista vielä halventavampia heittoja kuin edelliset kirjoittajat, yllättävää vain on, ettei jokaista diagnotisoida mielipuoleksi idiootiksi. Sehän usein on napakka nimitys sellaiselle, joka on eri mieltä kirjoittajan kanssa.
      Ja kysytään siis, miksi palsta kuihtuu.

• ihmeellinensukupolvi

Ja sama virtuaalioksentelu vain jatkuu ja jatkuu.
      Puolustajia ja kehujia näyttää löytyvän tälle palstapellelle.
      Onko tuollainen käytös tosiaan teistä niin hauskaa, että kaikkia sen arvostelijoita pidetään pahempina häiriköinä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4548
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3326
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      182
      3135
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2168
    5. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      157
      1730
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1718
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      25
      1681
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1257
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe