Oon 15v poika ja ärsyttää aina kun äiti varaa vaan parturi ajan ja sanoo "joo että kahen päivän päästä on parturi" sitte viell leikataa semmonen vammanen lyhyt pottatukka, yläasteella semmonen ei helvetti. Haluaisin päättää itse millaset hiukset mulla on. Oon sanonut monta kertaa mutta SE EI VAAN USKO!!
Oon varmaa ainut kellä on tämmönen tilanne
Äiti pakottaa parturii
16
564
Vastaukset
- Xry
Et oo ainoo. Itekki 15v poika ja mulla on sama "ongelma"
- ewoij90fj09f23j9f239f23j
Mulla oli sama ongelma kunnes ostin hiustenleikkuukoneen sillä saa leikattua itse peilin edessä jopa paremmat hiukset kuin parturissa. t:14vpoika
Ens kerral toteat äidilles että meet parturiin vain sillä ehdolla että saat itse päätää kampauksesi. Järjetöntä tuhlata rahaa sellaiseen kampaukseen, mistä ei itse pidä.
Eijumalauta repesin tolle vammaiselle pottatulaööe :D
Deadp00l kirjoitti:
Montas kukkaa siinä hatussa nyt olikaan?:DD
Kuten jo totesin, opettele kirjoittamaan. Käytän kyllä hattuja, mutta tähän mennessä ei yhdessäkään niistä ole ollut yhtään kukkaa. Toivottavasti löydän tulevaksi kevääksi tai kesäksi hienon kukkahatun, sellaista kantaisin suurella ylpeydellä. Älä yritä olla nokkela kun kapasiteetti ei riitä. Voimia ja jaksamista sinulle, pikku Deadp00l!
- IlluminatiComfirmed
Ok kiinostaa paljoooooo
- patatukka
Ei muuta kun potta päähän ja leikata sitä myören,eiks se oo muotii nykyää?
- mekkk
Aikoinaan kun olin 10v paikkeilla ja silloin 60-70 luvun vaihteessa tuli ettö pojatkin voi kasvattaa pidemmät hiukset ja siitähän tuli kinastelu isäni kanssa mutta pidin pääni ja eikö 15v poika pysty laittamaan äidillee vastaan ja sanoa että meeppä itse sinne parturiin kun en sen varannus ja tuonikäisen pitäsi jo pärjätä äidilleen ja pistää kapuloista rattaisiin.
- Aito_izuukki
Parturiin vaan mars mars! Pitkät hiukset pojalla on hirveät.
Kerran olin mäkkärissä menossa vessaan, sen eteisessä odotteli nuori henkilö, jolla pitkät vaaleat olkapäille asti ulottuvat hiukset ja soikeat silmälasit. Koska naisten wc vapautui eikä kaveri tehnyt elettäkään sinne mennäkseen, kysyin ihmeissäni mikset mene tuonne vessaan, sehän on vapaa. "Mää olen poika" tuli vastaus surkealla äänellä. Meinasin revetä...- öasddd
Turpa kii
- sdfsdftyjtyutyu
Marko Vanhasellakin lyhy vammane pottakuontalo näyttää jeessiltä:https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYWd2jsupuu0LijPETzNEjZHnsfOnSnxHh7uNGJUZi8iQ7HMHk
- fvwserfsdf
naurava sieni....
- Ponnari2
Kyllä 15 vuotias saa itse päättää hiuksistaan. Meillä poika on pari vuotta antanu hiustensa kasvaa ja saa kasvattaa jos haluaa
- andruka
joo mä tiedän tunteen mun faija ei ees anna mun tehdä ruokaa joten haluan muutto away from suomi. -_-
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487