Oon 15v poika ja ärsyttää aina kun äiti varaa vaan parturi ajan ja sanoo "joo että kahen päivän päästä on parturi" sitte viell leikataa semmonen vammanen lyhyt pottatukka, yläasteella semmonen ei helvetti. Haluaisin päättää itse millaset hiukset mulla on. Oon sanonut monta kertaa mutta SE EI VAAN USKO!!
Oon varmaa ainut kellä on tämmönen tilanne
Äiti pakottaa parturii
16
405
Vastaukset
- Xry
Et oo ainoo. Itekki 15v poika ja mulla on sama "ongelma"
- ewoij90fj09f23j9f239f23j
Mulla oli sama ongelma kunnes ostin hiustenleikkuukoneen sillä saa leikattua itse peilin edessä jopa paremmat hiukset kuin parturissa. t:14vpoika
Ens kerral toteat äidilles että meet parturiin vain sillä ehdolla että saat itse päätää kampauksesi. Järjetöntä tuhlata rahaa sellaiseen kampaukseen, mistä ei itse pidä.
Eijumalauta repesin tolle vammaiselle pottatulaööe :D
Deadp00l kirjoitti:
Montas kukkaa siinä hatussa nyt olikaan?:DD
Kuten jo totesin, opettele kirjoittamaan. Käytän kyllä hattuja, mutta tähän mennessä ei yhdessäkään niistä ole ollut yhtään kukkaa. Toivottavasti löydän tulevaksi kevääksi tai kesäksi hienon kukkahatun, sellaista kantaisin suurella ylpeydellä. Älä yritä olla nokkela kun kapasiteetti ei riitä. Voimia ja jaksamista sinulle, pikku Deadp00l!
- IlluminatiComfirmed
Ok kiinostaa paljoooooo
- patatukka
Ei muuta kun potta päähän ja leikata sitä myören,eiks se oo muotii nykyää?
- mekkk
Aikoinaan kun olin 10v paikkeilla ja silloin 60-70 luvun vaihteessa tuli ettö pojatkin voi kasvattaa pidemmät hiukset ja siitähän tuli kinastelu isäni kanssa mutta pidin pääni ja eikö 15v poika pysty laittamaan äidillee vastaan ja sanoa että meeppä itse sinne parturiin kun en sen varannus ja tuonikäisen pitäsi jo pärjätä äidilleen ja pistää kapuloista rattaisiin.
- Aito_izuukki
Parturiin vaan mars mars! Pitkät hiukset pojalla on hirveät.
Kerran olin mäkkärissä menossa vessaan, sen eteisessä odotteli nuori henkilö, jolla pitkät vaaleat olkapäille asti ulottuvat hiukset ja soikeat silmälasit. Koska naisten wc vapautui eikä kaveri tehnyt elettäkään sinne mennäkseen, kysyin ihmeissäni mikset mene tuonne vessaan, sehän on vapaa. "Mää olen poika" tuli vastaus surkealla äänellä. Meinasin revetä...- öasddd
Turpa kii
- sdfsdftyjtyutyu
Marko Vanhasellakin lyhy vammane pottakuontalo näyttää jeessiltä:https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYWd2jsupuu0LijPETzNEjZHnsfOnSnxHh7uNGJUZi8iQ7HMHk
- fvwserfsdf
naurava sieni....
- Ponnari2
Kyllä 15 vuotias saa itse päättää hiuksistaan. Meillä poika on pari vuotta antanu hiustensa kasvaa ja saa kasvattaa jos haluaa
- andruka
joo mä tiedän tunteen mun faija ei ees anna mun tehdä ruokaa joten haluan muutto away from suomi. -_-
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845