Äiti pakottaa parturii

Äitionärsyttävä

Oon 15v poika ja ärsyttää aina kun äiti varaa vaan parturi ajan ja sanoo "joo että kahen päivän päästä on parturi" sitte viell leikataa semmonen vammanen lyhyt pottatukka, yläasteella semmonen ei helvetti. Haluaisin päättää itse millaset hiukset mulla on. Oon sanonut monta kertaa mutta SE EI VAAN USKO!!

Oon varmaa ainut kellä on tämmönen tilanne

16

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xry

      Et oo ainoo. Itekki 15v poika ja mulla on sama "ongelma"

    • ewoij90fj09f23j9f239f23j

      Mulla oli sama ongelma kunnes ostin hiustenleikkuukoneen sillä saa leikattua itse peilin edessä jopa paremmat hiukset kuin parturissa. t:14vpoika

    • Ens kerral toteat äidilles että meet parturiin vain sillä ehdolla että saat itse päätää kampauksesi. Järjetöntä tuhlata rahaa sellaiseen kampaukseen, mistä ei itse pidä.

    • Eijumalauta repesin tolle vammaiselle pottatulaööe :D

      • Montas kukkaa siinä hatussa nyt olikaan?:DD


      • Deadp00l kirjoitti:

        Montas kukkaa siinä hatussa nyt olikaan?:DD

        Kuten jo totesin, opettele kirjoittamaan. Käytän kyllä hattuja, mutta tähän mennessä ei yhdessäkään niistä ole ollut yhtään kukkaa. Toivottavasti löydän tulevaksi kevääksi tai kesäksi hienon kukkahatun, sellaista kantaisin suurella ylpeydellä. Älä yritä olla nokkela kun kapasiteetti ei riitä. Voimia ja jaksamista sinulle, pikku Deadp00l!


      • :DD


    • IlluminatiComfirmed

      Ok kiinostaa paljoooooo

    • patatukka

      Ei muuta kun potta päähän ja leikata sitä myören,eiks se oo muotii nykyää?

    • mekkk

      Aikoinaan kun olin 10v paikkeilla ja silloin 60-70 luvun vaihteessa tuli ettö pojatkin voi kasvattaa pidemmät hiukset ja siitähän tuli kinastelu isäni kanssa mutta pidin pääni ja eikö 15v poika pysty laittamaan äidillee vastaan ja sanoa että meeppä itse sinne parturiin kun en sen varannus ja tuonikäisen pitäsi jo pärjätä äidilleen ja pistää kapuloista rattaisiin.

    • Aito_izuukki

      Parturiin vaan mars mars! Pitkät hiukset pojalla on hirveät.

      Kerran olin mäkkärissä menossa vessaan, sen eteisessä odotteli nuori henkilö, jolla pitkät vaaleat olkapäille asti ulottuvat hiukset ja soikeat silmälasit. Koska naisten wc vapautui eikä kaveri tehnyt elettäkään sinne mennäkseen, kysyin ihmeissäni mikset mene tuonne vessaan, sehän on vapaa. "Mää olen poika" tuli vastaus surkealla äänellä. Meinasin revetä...

      • öasddd

        Turpa kii


    • sdfsdftyjtyutyu

      Marko Vanhasellakin lyhy vammane pottakuontalo näyttää jeessiltä:https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYWd2jsupuu0LijPETzNEjZHnsfOnSnxHh7uNGJUZi8iQ7HMHk

      • fvwserfsdf

        naurava sieni....


    • Ponnari2

      Kyllä 15 vuotias saa itse päättää hiuksistaan. Meillä poika on pari vuotta antanu hiustensa kasvaa ja saa kasvattaa jos haluaa

    • andruka

      joo mä tiedän tunteen mun faija ei ees anna mun tehdä ruokaa joten haluan muutto away from suomi. -_-

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe