Pitäisi tyhjentää autotalli ja muutama varasto kokonaan. Huonekaluista,astioista,tauluista,polkupyöristä,vanhoista ompelukoneista ym.ym. Löytyykö jostain toimintaa amerikkalaiseen malliin. Eli huutokauppa paikan päällä pystyyn ja voittaja vie kaiken pois. Tottakai pitää olla myyntikuntoista tavaraa. Nyt olisi tarvetta tällaiselle kauppamiehelle-tai naiselle.
Varastojen tyhjennys
lesken
351453
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 35
Vanhimmat
Ammattikirpparit.
Net tyhjentelevät kuolinpesät jne. Käyvät kattomassa, sanovat jonkin hinnan, tyhjäävät paikat. Hinta ei ole kova, osa romuista kaatopaikalle, osa koitetaan jälleenmyydä. Tollasissa tyhjennyksissä erittäin harvoin mitään arvokasta, kyllä ihmiset itse kauppaavat parhat päältä jonnekin.
Voihan sitä kirpparia koittaa pitää itekkin, se vaan osa menee jokatapaukessa kaatikselle. Noit ammattilaiset hoitaa homman kokonaan, ite ei tarvi vaivautua.
=DW=
Soita akille Tervatehtaantielle .
Sitä möhköä nyt ei kannata vaivata. Akihan pudottaa aina ensin ehdotetusta hinnasta puolet pois ja alkaa sitten vasta tinkimään. Sen kanssa jää nuolemaan näppejään.
Varastot eivät ole Taalintehtaalla päinkään. Miksi hänelle soittaisin?
Sen tähren kun akin tervatehtaantie ei ole Taalintaalla päinkään .
Mitä järkeä on säilyttää kaikkea tavaraa jos ei tarvitse?
Heti kiertoon kun oma tarve loppuu.
Ukko/akka laitetaan kiertoon helpommin kun joku vanha tarpeeton pyörä!
Kyllä kolmas pyörä pitää laittaa kiertoon aina.
Itse laitoin kolmannen pyörän menemään. Lahjoitin.
Vielä on kaksi pyörää, niistäkin toinen joutava.
Käsittääkseni puhun polkupyöristä, tai sitten läpiä päähäni.
Ja nyt toinen kippo aamukahvia, että virkistyy. Puhun itsestäni.
Henkilö, kenen varastot on, keräilee tavaroita. On kerännyt vuosikausia.Nyt olisi pakko päästä niistä eroon. Suurin ongelma on keräilijä itse. Hän on haalinut niitä huutokaupoista ja ties mistä. Luopumisentuska on vaikea. Kuolinpesän ilmoittaja tuli katsomaan ja sanoi 50€ ja kaikki pois. Eipä tyydyttänyt alkuunkaan varastojen pitäjää. Kait siinä sitten tulee käymään niin,että vaihtolavalle kaikki. Ei mitään kierrätystä.
Minäkin tunnen monia jotka ovat haalineet turhaa rojua eikä se minulle kuulu.
Sattuu olemaan läheinen,joka tarvii apua.
Niin, se vaan on jännä juttu, kun aina sanotaan, että pitää huolehtia. Sitten, kun otat huolehtiakses, niin sanotaan, että jokaisen oma asia.
Tiedän itsekin monia, jotka ovat tiiviisti naimisissa romujensa kanssa ja ahdistuvat siitä. Jatkuvasti pitää olla kirpputorille kimpassa romua kantamassa ja sitten suututaan siitä, kun "ei kukaan auta", mutta kun siinä samalla voi taas tehdä kirpparilta "edullisia löytöjä" ja kierre on loputon.
On joo jokaisen oma asia!
Oletetaan, että se joku olisi vaikka mummosi, joka olisi kuollut. Perikunnan olisi pakko tyhjentää aunto ja varasto. Mummoilla saattaa olla vielä mökki tai vanha kotitila. Tavaraa on ihan tuhoton määrä. Mutta mitä väliä. Itseä kun ei kiinnosta,antaa muiden hoitaa ja raataa. Helpommalla tietty pääsee,kun ei tee mitään,eikä ota mitään kantaa mihinkään.
Laittakaa pihakirppis pystyyn. Ilmoituksia tolppiin viikkoa ennen, ja sitten tavarat pihalle. Loput myytte sitten klönttäkauppana pois kuolinpesäselvittäjälle. Nehän ei maksa mistään mitään, ja ymmärrettävää sekin on. Mutta pääsee ainakin eroon.
Juuri noin, oikeaoppinen tapa.
EI huono Idea. Tilanne on se, että varastot ovat vuokrattu ulkopuoliselta,eivätkä sijaitse ihan lähellä asutusta. Siksi se amerikkalaistyyppinen huutokauppa tuli mieleen. Ajattelin,että ihmiset saattaisivat bongata yhden tai kaksi kiinnostavaa tavaraa,kun varastonovi avataan. Syntyisi kilpailua. Mutta ehkä tämä ei iske täällä kotoSuomessa. Täytyy esittää näkemyksiä läheiselleni.
Pistä+ilmoitukseen,+että+on+kyse+keräilijän+varastotyhjennyksestä,+niin+taatusti+riittää+kiinnostuneita.
Hankalinta+on+aina+tietää+se+oikea+hinta+jollekin+tavaralle,+mitä+tavarasta+voi+pyytää.+Kun+selvitin+äidin+jäämistöä,+vein+paljon+kamaa+huutokauppaan.+Ne+otti+aika+paljon,+olikohan+jotain+15+%+kaupasta+ja+lisäksi+5+€+jokaisesta+vasaralyönnistä,+eli+myydystä+tavarasta.+Mutta+aikaa+ja+vaivaa+sekin+on,+kun+pähkäilee+sitä+hintaa,+pyytää+liikaa+ja+jää+sen+tavaran+kanssa.
Keräilijhann varastotyhjennys syrjässä -ilmoitus voipi saada liikkeelle muutkin kuin tavaran ostajat,
siis keräilijän.....
Oveen kyltti että kamera on käytössä sisäpuolella.
Joka puolellahan se rosvo-vaara on. Missä ikinä asuukin.
Juu mut riskihän suurenee saada varkaita jos esimerkiksi facessa maniostat että olet lähdössä ulkomaille. Vaikkei kaverisi roistoja olisikaan niin kavereiden kaverit sun muut. Ja kuten tässä tapauksessa mainksessa kerrotaan keräilijän huutoaupasta syrjäisessä osoitteessa, se on realismia ottaa varkaatkin huomioon.
Lopetapa lesken tuo ihmisten asioiden vatvominen täällä! Olet paljastanut kotipaikkakuntasikin, kantsii vähän varoa suurta suuta.
Mukä mun kotipaikka on. Vastaa miimerkki
Ahlainen!
"miimerkki"
Ota kirjoituksensa kevyesti.
Nehän ovat aina päästä keksittyjä, tai Wikistä kopioituja, modifioituja tarinoita.
H.
Mikä on varastojen pitäjän kotipaikka?
Miimerkki:lle Muista ottaa lääkkeesi.
Tämäki joutava ketju viruu ja paukkuu.
Virutanpa minäkin,
tee kaunis houkutteleva kyltti,
KOTIKIRPPIS
ja kuskaa se tienvarteen. Kun joku tulee tupaasi kurkkaamaan ja joku asia häntä kiinnostaa, hän hinnottelee mitä haluaa, viis siitä jos alakanttiin, pääasia että asialas löytää mieleisensä ja sinä pääset tavarasta eroon. Sen kun keräät ne eurot talteen.
Loput peräkärriin ja kaatopaikalle.
Jos kaikki tavara ei käy kaupaksi, lahjoittakaa loput tavarat hyväntekeväisyyteen niin pääsette niistä nopeasti ja helposti eroon. Niin minä tein ja olin tyytyväinen. Otin yhteyttä SPRn ja FIDAn kierrätyskeskuksiin ja sieltä käytiin hakemassa useampiakin kuormia tavaraa. - Luultavasti olimme kaikki tyytyväisiä.
Laita se alfauros myymään :D.
Alfaurokselle annan huomattavasti vaativampia tehtäviä.
Kuten esimerkiksi?
Minä
Eli sinä olet tehtävä ;)), Just just.
Minä voisin ostaa. Tietenkin kamat pitäisi ensin nähdä. Monesti tuollaisilla romuläjillä lyö rahoiksi.