eka perintäkirje tulossa

arvoton

Hei vaan. Olen tähän päivään asti pystynyt maksamaan velkojen lyhennykset. Nyt tuli stoppi. Ei riitä rahat enää. Tässä odottelen elämäni ensimmäistä perintäkirjettä ja kohta varmaan jo toisestakin paikasta tulossa. Ahdistaa sairaasti. Olen jopa miettinyt sitä viimeistä tekoa. Onko kokemuksia Lainaston ja Extraluoton perintätoimista? Herjaajat ja haukkujat ei tarvitse vastata tähän. Muutenkin elämä on mustaa niin mustaa.

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä-lailla

Luotot kunnossa niin ota pankista uusi ismopi laina ja maksa velkas vittuun ja ala elämään budjetin mukaan jos et halua tai kykene on tämä neuvo aiheeton.

• 9-6
    • EiPelkästäänRahasta

Raha ei ole elämä.
      Itse olen "selvinnyt" ulosotosta ja ihan yksin.
      Elämässä saa olla epäonnistumisiakin, kompuroinnin jälkeen jossainvaiheessa mennään taas.

• Mikä on yksittäisten velkojien määrä? Jos vain muutamia niin perintäfirmojen kanssa kannattaa tehdä maksusuunnitelmat esim minimisummille. Jos taas velkojia useita niin maksusuunnitelmista tulee liian iso potti jotta niitä voisi sovitusti hoitaa. Jos maksusuunnitelma ei pidä niin perintäfirmat eräännyttävät saatavan kokonaisuudessaan. Silloin on maksettava koko velka tai velka siirtyy haasteelle josta tulee heti lisäkuluja. Jos olet töissä, kokonaisvelka alle 34.000e, olet maksellut velkoja säntillisesti ja et ole enää lisävelkaantunut(tiliotteet) voit hakea Takuu-Säätiön takausta järjestelylainalle. Ehkä kannattaisi käydä tiedustelemassa myös omasta pankista lainaa. Nyt kannattaa toimia heti eikä vitkutella koska ilman apua olet pian pahemmassa suossa. Jos tiedät jo nyt että ulosottoon menee niin maksa kaikista pienimmät velat pois jotta lopullinen kokonaisvelka jäisi mahdollisimman pieneksi. Isommat velat sitten perintäfirman kautta ulosottoon, tosin suolaisilla kuluilla lisättynä. Itselläni oli kaikenlaisia luottoja ja velkoja 2012 n. 22.000e. Takuu-Säätiön takauksella sain jlainanjolla maksoin kaikki pois. Maksuhetkellä oli kokonaisvelka noussut 34.000e uo:sta ja käräjäkuluista johtuen. Aikaa meni takauksen hausta velan maksuun 8kk. Luotot meni 2017 alkuun saakka. Nyt jlainaa jäljellä 6.000e. Ainoa asia joka harmittaa oli se että en hakenut apuen aiemmin...

• Lainastoperinnässä

Ekstraluotosta en osaa sanoa, mutta lainaston lainasta saa Gothian kanssa sovittua kyllä hyvän maksusopimuksen. Mutta; perivät sitten korkeampaa korkoa sen 180 vrk mitä saa periä. Eli lainaston 2000€ luotto tulee maksamaan yli tuplasti tuon riippuen kuinka pitkän maksusuunnitelman teet. Korkoa kun on jo kertynyt hurjasti siinä vaiheessa kun siirtyy perintään. Gothian kanssa pystyy neuvottelemaan jos tulee yllättävä tilanne, esim. tarvitset pari kuukautta pienemmän erän. Olen saanut sieltä hyvää asiakaspalvelua ja aina on asiat järjestyneet. Olisi kiva kuulla tuosta ekstraluotosta että minkälaisen maksusopimuksen siitä sitten aikanaan saat tehtyä,siitä kun ei mistään löydy tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe