eka perintäkirje tulossa

arvoton

Hei vaan. Olen tähän päivään asti pystynyt maksamaan velkojen lyhennykset. Nyt tuli stoppi. Ei riitä rahat enää. Tässä odottelen elämäni ensimmäistä perintäkirjettä ja kohta varmaan jo toisestakin paikasta tulossa. Ahdistaa sairaasti. Olen jopa miettinyt sitä viimeistä tekoa. Onko kokemuksia Lainaston ja Extraluoton perintätoimista? Herjaajat ja haukkujat ei tarvitse vastata tähän. Muutenkin elämä on mustaa niin mustaa.

5

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä-lailla

Luotot kunnossa niin ota pankista uusi ismopi laina ja maksa velkas vittuun ja ala elämään budjetin mukaan jos et halua tai kykene on tämä neuvo aiheeton.

• 9-6
    • EiPelkästäänRahasta

Raha ei ole elämä.
      Itse olen "selvinnyt" ulosotosta ja ihan yksin.
      Elämässä saa olla epäonnistumisiakin, kompuroinnin jälkeen jossainvaiheessa mennään taas.

• Mikä on yksittäisten velkojien määrä? Jos vain muutamia niin perintäfirmojen kanssa kannattaa tehdä maksusuunnitelmat esim minimisummille. Jos taas velkojia useita niin maksusuunnitelmista tulee liian iso potti jotta niitä voisi sovitusti hoitaa. Jos maksusuunnitelma ei pidä niin perintäfirmat eräännyttävät saatavan kokonaisuudessaan. Silloin on maksettava koko velka tai velka siirtyy haasteelle josta tulee heti lisäkuluja. Jos olet töissä, kokonaisvelka alle 34.000e, olet maksellut velkoja säntillisesti ja et ole enää lisävelkaantunut(tiliotteet) voit hakea Takuu-Säätiön takausta järjestelylainalle. Ehkä kannattaisi käydä tiedustelemassa myös omasta pankista lainaa. Nyt kannattaa toimia heti eikä vitkutella koska ilman apua olet pian pahemmassa suossa. Jos tiedät jo nyt että ulosottoon menee niin maksa kaikista pienimmät velat pois jotta lopullinen kokonaisvelka jäisi mahdollisimman pieneksi. Isommat velat sitten perintäfirman kautta ulosottoon, tosin suolaisilla kuluilla lisättynä. Itselläni oli kaikenlaisia luottoja ja velkoja 2012 n. 22.000e. Takuu-Säätiön takauksella sain jlainanjolla maksoin kaikki pois. Maksuhetkellä oli kokonaisvelka noussut 34.000e uo:sta ja käräjäkuluista johtuen. Aikaa meni takauksen hausta velan maksuun 8kk. Luotot meni 2017 alkuun saakka. Nyt jlainaa jäljellä 6.000e. Ainoa asia joka harmittaa oli se että en hakenut apuen aiemmin...

• Lainastoperinnässä

Ekstraluotosta en osaa sanoa, mutta lainaston lainasta saa Gothian kanssa sovittua kyllä hyvän maksusopimuksen. Mutta; perivät sitten korkeampaa korkoa sen 180 vrk mitä saa periä. Eli lainaston 2000€ luotto tulee maksamaan yli tuplasti tuon riippuen kuinka pitkän maksusuunnitelman teet. Korkoa kun on jo kertynyt hurjasti siinä vaiheessa kun siirtyy perintään. Gothian kanssa pystyy neuvottelemaan jos tulee yllättävä tilanne, esim. tarvitset pari kuukautta pienemmän erän. Olen saanut sieltä hyvää asiakaspalvelua ja aina on asiat järjestyneet. Olisi kiva kuulla tuosta ekstraluotosta että minkälaisen maksusopimuksen siitä sitten aikanaan saat tehtyä,siitä kun ei mistään löydy tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      7507
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      52
      5628
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2653
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1618
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      202
      1482
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1097
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1091
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      956
    Aihe