Johan on markkinat,
alotuksia tulee kuin sieniä sateella,
niihin ei ehdi juuri kukaan vastata kun ne jo poistuu meneisyyteen,
hulluksiko joku on tullu tällä palstalla, heh
rauhotu hyvä ihminen
keskity keskustelemaan asiasta perusteelisesti
enenkuin keksi jo uuden alotuksen,
HUOMIO, hermostunu hysteerikko tekee tymiä alot .
14
255
Vastaukset
- harmi-jos-ei-ehdi-ensin
Siispä,, ei ku metsään,,, sienet talteen enekuin pakkanen panee ,
- huomattu-paljon-muutaki
On humattu, joku on hermostunu varsiki jos politiikasta puhutaan tai jostain yhteiskunnalle tärkeistä asioista on pohdintaa,
luulee olevansa nerokas, - UnohtuikoJärkiJonneki
Ja itsekin päätit paiskata tänne uuden aloituksen!!!
Halloota!!!!- katotaan-miten-käy
Niimpä, pistän vielä toisenki jos joku vouhake ei lopeta,
voi tulla kilpalaulantaa, kuten kalevallassa muinoin,
laulan tuon toisen horiskon suohon,
- ItseIlmoittautuvai
HUOMIO, hermostunu hysteerikko tekee tymiä alotuksia!!!!
Oletko niin hysteerinen, ette voinut olla tekemättä ja hirveällä kiireellä, ettet ehtinyt kaikkia kirjaimia kirjoittaa?- suorat-sanat-
Ei ne kaikki kirjaimet ehi mukkaan,
mutta ku käyttää mielikuvitusta löytyy ne sieltä,
tärkeintä on ku saa sanoa suorat sanat mitä aattelee, - Huhhahhei_
suorat-sanat- kirjoitti:
Ei ne kaikki kirjaimet ehi mukkaan,
mutta ku käyttää mielikuvitusta löytyy ne sieltä,
tärkeintä on ku saa sanoa suorat sanat mitä aattelee,Etkä ole laittanut omaan ketjuusi kuin 5 kommenttia 7:stä ;)D
- Huhhahhei_
Siis oli tarkoitettu aloittajalle.
Mielestäni tänne sopii aloituksia. Jos joku ei herätä kiinnostusta niin se jää heti unholaan.
Kai aloitukset ovat tärkeitä kirjoittajalle??- huijarit-kuriin-
Joku vouhake pikkusen tärähtäny täällä on menny sekasi,
suuvaahdossa silmät kiiluen seisoo metrinpäässä päästä,
tekee kokoajan uusia typeriä alotuksia, kuin tuli perseenalla,
ei ihmi ku ihmiset tympääntyy,
pelkää varmaan ,
palkka pienenee,
kun johtajien miljoonat on täysin ansaitsematonta rahaa,
jolla voisi palkat tuhansia työttömiä hyödylliseen työhän,
se on tämän kahelin vouhakkeen tarkotus rustillessaan hysteerisesti uusia alotuksia,
ettei kukaan ehdi keskittyä ajattelemaan suomen yhteiskunnalle tärkeämpiä asioita,
kävisi vielä niin, että päättäjät sittenki alkaa kohtuulistamaan johtajien ansaisemattomia mijoon euron palkkoja,
suomen sisäpolitiikassa on paljon mätää joka haisee tosi pahalle, huijarit-kuriin- kirjoitti:
Joku vouhake pikkusen tärähtäny täällä on menny sekasi,
suuvaahdossa silmät kiiluen seisoo metrinpäässä päästä,
tekee kokoajan uusia typeriä alotuksia, kuin tuli perseenalla,
ei ihmi ku ihmiset tympääntyy,
pelkää varmaan ,
palkka pienenee,
kun johtajien miljoonat on täysin ansaitsematonta rahaa,
jolla voisi palkat tuhansia työttömiä hyödylliseen työhän,
se on tämän kahelin vouhakkeen tarkotus rustillessaan hysteerisesti uusia alotuksia,
ettei kukaan ehdi keskittyä ajattelemaan suomen yhteiskunnalle tärkeämpiä asioita,
kävisi vielä niin, että päättäjät sittenki alkaa kohtuulistamaan johtajien ansaisemattomia mijoon euron palkkoja,
suomen sisäpolitiikassa on paljon mätää joka haisee tosi pahalle,"huijarit-kuriin-"
Älä matki mielikki.mummoa.
Kerrohan noista työ-paikoista.
Missä ne ovat?
H.- ihan_tymää
huijarit-kuriin- kirjoitti:
Joku vouhake pikkusen tärähtäny täällä on menny sekasi,
suuvaahdossa silmät kiiluen seisoo metrinpäässä päästä,
tekee kokoajan uusia typeriä alotuksia, kuin tuli perseenalla,
ei ihmi ku ihmiset tympääntyy,
pelkää varmaan ,
palkka pienenee,
kun johtajien miljoonat on täysin ansaitsematonta rahaa,
jolla voisi palkat tuhansia työttömiä hyödylliseen työhän,
se on tämän kahelin vouhakkeen tarkotus rustillessaan hysteerisesti uusia alotuksia,
ettei kukaan ehdi keskittyä ajattelemaan suomen yhteiskunnalle tärkeämpiä asioita,
kävisi vielä niin, että päättäjät sittenki alkaa kohtuulistamaan johtajien ansaisemattomia mijoon euron palkkoja,
suomen sisäpolitiikassa on paljon mätää joka haisee tosi pahalle,Arvi Lind kertoi parhaasta saamastaan palautteesta.
Kirjeessä oli vain kolma sanaa, "tymät pois telkarista" Oliko sinun lähettämä;) - tiedoksi-
ihan_tymää kirjoitti:
Arvi Lind kertoi parhaasta saamastaan palautteesta.
Kirjeessä oli vain kolma sanaa, "tymät pois telkarista" Oliko sinun lähettämä;)EI OLLU ,,,
Hän kuulemma matkii minua :)
Teen usein kirotusvirheitä. Tykkään Arvi Lindistä joten minä se en ainakaan ole.
Muiden haukkuminen on helppoa, kehuminen on vaikeampaa.
Huonot uutisetkin saavat enemmän lukijoita.
Vettä sataa ja on pysyttävä sisätiloissa. Eilen tulin mökille keräämään puskista viimeiset marjat, oli ihan hyvä keli, vaan yön aikaan pilaantui.
En viitsi lähteä kylille, viikonlopuksi sään pitäisi parantua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419