HUOMIO, hermostunu hysteerikko tekee tymiä alot .

johan-on-markkinat

Johan on markkinat,
alotuksia tulee kuin sieniä sateella,
niihin ei ehdi juuri kukaan vastata kun ne jo poistuu meneisyyteen,
hulluksiko joku on tullu tällä palstalla, heh
rauhotu hyvä ihminen
keskity keskustelemaan asiasta perusteelisesti
enenkuin keksi jo uuden alotuksen,

14

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmi-jos-ei-ehdi-ensin

      Siispä,, ei ku metsään,,, sienet talteen enekuin pakkanen panee ,

    • huomattu-paljon-muutaki

      On humattu, joku on hermostunu varsiki jos politiikasta puhutaan tai jostain yhteiskunnalle tärkeistä asioista on pohdintaa,
      luulee olevansa nerokas,

    • UnohtuikoJärkiJonneki

      Ja itsekin päätit paiskata tänne uuden aloituksen!!!
      Halloota!!!!

      • katotaan-miten-käy

        Niimpä, pistän vielä toisenki jos joku vouhake ei lopeta,
        voi tulla kilpalaulantaa, kuten kalevallassa muinoin,
        laulan tuon toisen horiskon suohon,


    • ItseIlmoittautuvai

      HUOMIO, hermostunu hysteerikko tekee tymiä alotuksia!!!!

      Oletko niin hysteerinen, ette voinut olla tekemättä ja hirveällä kiireellä, ettet ehtinyt kaikkia kirjaimia kirjoittaa?

      • suorat-sanat-

        Ei ne kaikki kirjaimet ehi mukkaan,
        mutta ku käyttää mielikuvitusta löytyy ne sieltä,
        tärkeintä on ku saa sanoa suorat sanat mitä aattelee,


      • Huhhahhei_
        suorat-sanat- kirjoitti:

        Ei ne kaikki kirjaimet ehi mukkaan,
        mutta ku käyttää mielikuvitusta löytyy ne sieltä,
        tärkeintä on ku saa sanoa suorat sanat mitä aattelee,

        Etkä ole laittanut omaan ketjuusi kuin 5 kommenttia 7:stä ;)D


      • Huhhahhei_

        Siis oli tarkoitettu aloittajalle.


    • Mielestäni tänne sopii aloituksia. Jos joku ei herätä kiinnostusta niin se jää heti unholaan.
      Kai aloitukset ovat tärkeitä kirjoittajalle??

      • huijarit-kuriin-

        Joku vouhake pikkusen tärähtäny täällä on menny sekasi,
        suuvaahdossa silmät kiiluen seisoo metrinpäässä päästä,
        tekee kokoajan uusia typeriä alotuksia, kuin tuli perseenalla,
        ei ihmi ku ihmiset tympääntyy,

        pelkää varmaan ,
        palkka pienenee,
        kun johtajien miljoonat on täysin ansaitsematonta rahaa,
        jolla voisi palkat tuhansia työttömiä hyödylliseen työhän,

        se on tämän kahelin vouhakkeen tarkotus rustillessaan hysteerisesti uusia alotuksia,
        ettei kukaan ehdi keskittyä ajattelemaan suomen yhteiskunnalle tärkeämpiä asioita,
        kävisi vielä niin, että päättäjät sittenki alkaa kohtuulistamaan johtajien ansaisemattomia mijoon euron palkkoja,

        suomen sisäpolitiikassa on paljon mätää joka haisee tosi pahalle,


      • huijarit-kuriin- kirjoitti:

        Joku vouhake pikkusen tärähtäny täällä on menny sekasi,
        suuvaahdossa silmät kiiluen seisoo metrinpäässä päästä,
        tekee kokoajan uusia typeriä alotuksia, kuin tuli perseenalla,
        ei ihmi ku ihmiset tympääntyy,

        pelkää varmaan ,
        palkka pienenee,
        kun johtajien miljoonat on täysin ansaitsematonta rahaa,
        jolla voisi palkat tuhansia työttömiä hyödylliseen työhän,

        se on tämän kahelin vouhakkeen tarkotus rustillessaan hysteerisesti uusia alotuksia,
        ettei kukaan ehdi keskittyä ajattelemaan suomen yhteiskunnalle tärkeämpiä asioita,
        kävisi vielä niin, että päättäjät sittenki alkaa kohtuulistamaan johtajien ansaisemattomia mijoon euron palkkoja,

        suomen sisäpolitiikassa on paljon mätää joka haisee tosi pahalle,

        "huijarit-kuriin-"

        Älä matki mielikki.mummoa.

        Kerrohan noista työ-paikoista.
        Missä ne ovat?

        H.


      • ihan_tymää
        huijarit-kuriin- kirjoitti:

        Joku vouhake pikkusen tärähtäny täällä on menny sekasi,
        suuvaahdossa silmät kiiluen seisoo metrinpäässä päästä,
        tekee kokoajan uusia typeriä alotuksia, kuin tuli perseenalla,
        ei ihmi ku ihmiset tympääntyy,

        pelkää varmaan ,
        palkka pienenee,
        kun johtajien miljoonat on täysin ansaitsematonta rahaa,
        jolla voisi palkat tuhansia työttömiä hyödylliseen työhän,

        se on tämän kahelin vouhakkeen tarkotus rustillessaan hysteerisesti uusia alotuksia,
        ettei kukaan ehdi keskittyä ajattelemaan suomen yhteiskunnalle tärkeämpiä asioita,
        kävisi vielä niin, että päättäjät sittenki alkaa kohtuulistamaan johtajien ansaisemattomia mijoon euron palkkoja,

        suomen sisäpolitiikassa on paljon mätää joka haisee tosi pahalle,

        Arvi Lind kertoi parhaasta saamastaan palautteesta.
        Kirjeessä oli vain kolma sanaa, "tymät pois telkarista" Oliko sinun lähettämä;)


      • tiedoksi-
        ihan_tymää kirjoitti:

        Arvi Lind kertoi parhaasta saamastaan palautteesta.
        Kirjeessä oli vain kolma sanaa, "tymät pois telkarista" Oliko sinun lähettämä;)

        EI OLLU ,,,


    • Hän kuulemma matkii minua :)
      Teen usein kirotusvirheitä. Tykkään Arvi Lindistä joten minä se en ainakaan ole.
      Muiden haukkuminen on helppoa, kehuminen on vaikeampaa.
      Huonot uutisetkin saavat enemmän lukijoita.
      Vettä sataa ja on pysyttävä sisätiloissa. Eilen tulin mökille keräämään puskista viimeiset marjat, oli ihan hyvä keli, vaan yön aikaan pilaantui.
      En viitsi lähteä kylille, viikonlopuksi sään pitäisi parantua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe