Työnsin harsinneulan mun kusiputkeen (siis peenikseen) ku mun yks luokkalainen sano et se tuntuis hyvältä. Nyt mun peenikseen sattuu ihan paljon ja en tiä mitä teen kun mua nolottaa sanoo muille tästä. Voisko joku teistä kertoa meille muita vinkkejä mitä mun pitäis tehdä?
Auttakaaa mua
Kertokaaäkkiä
4
101
Vastaukset
Kokeile tiputtaa 20 kg painavi kivi varpaille, niin sen jälkeen et enää keskity kipuun peniksessäsi vaan jalassasi. Jos tämä jalkakipu alkaa tuntua v*ttumaiselta, tunge penikseesi harsineula. Tämän jälkeen et keskity enään kipuun jalassasi vaan peniksessäsi.
- harambe
vitun nerokasta minä sanon :D
Kuka vittu on noin tyhmä et tekee tollasta ku "kaveri sano" xdd
- Wayofi
Kuka vittu on niin tyhmä ettei tajua tämän olevan trolli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896