vanha kuritus takaisin

tuppivyö

Kurittomia tämä nykyajan nuoriso ,mummu sanoin äidille tulee kuriton sukupolvi mitä vielä .Uutisissa sanotaan kuritus lievennetään vieläkin kokonaan pois ,nuoret tottelevat omia vanhempiansa mutta eivät toisten vanhempia vaikka olisivatkin oikeassa .Jos sanoo jostakin asiasta noin ei saa tehdä ,heti nuoren vanhemmat tulevat neuvomaan pidä huoli omista asioista.Uhataa poliiseilla ja muilla keinoilla jos et huolehdi omista asioistasi vain.

8

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bua-ha-haa

      Myös ne mummut ovat kuritonta sukupolvea (kuten kaikki sukupolvet ovat olleet kautta historian). Pitäisköhän alkaa kurittamaan heitä ennen kuin on liian myöhäistä.

    • ettäsilleen

      Jollei naapurin mummu tottele minua, niin minulla pitäisi olla oikeus kurittaa sitä?

      • mummun.velvollisuus

        Sillä pitäisi olla vanhemman, viisaamman ja vastuullisemman oikeus kurittaa sinua. Otat vitsan mukaasi ja menet kiltìsti mummun puheille, kerrot olleesi tyhmä ja ansaitsevasi kurituksen. Sitten ruusut pyllysi paljaaksi ja ojennat vitsan mummulle. Mummu tietää mitä sillä pitää tehdä. Toivottavasti ropsii kunnolla. Pyydät sitten anteeksi ja ehkä saat pian nostaa housusi.


      • ettäsilleen
        mummun.velvollisuus kirjoitti:

        Sillä pitäisi olla vanhemman, viisaamman ja vastuullisemman oikeus kurittaa sinua. Otat vitsan mukaasi ja menet kiltìsti mummun puheille, kerrot olleesi tyhmä ja ansaitsevasi kurituksen. Sitten ruusut pyllysi paljaaksi ja ojennat vitsan mummulle. Mummu tietää mitä sillä pitää tehdä. Toivottavasti ropsii kunnolla. Pyydät sitten anteeksi ja ehkä saat pian nostaa housusi.

        Onhan se tietysti mua vanhempi, muttei missään tapauksessa viisaampi tai vastuullisempi. Ihan edesvastuuton tyhmä on hän.

        Kuritus ois tietysti pitänyt tehdä jo vuosikymmeniä sitten, mutta parempi mummun kuritus myöhään kuin ei ollenkaan.


      • mummun.velvollisuus
        ettäsilleen kirjoitti:

        Onhan se tietysti mua vanhempi, muttei missään tapauksessa viisaampi tai vastuullisempi. Ihan edesvastuuton tyhmä on hän.

        Kuritus ois tietysti pitänyt tehdä jo vuosikymmeniä sitten, mutta parempi mummun kuritus myöhään kuin ei ollenkaan.

        Mene mummun puheille vitsan kanssa mitä pikimmin. Sinä saatat tietää enemmän tietokoneista, mutta mummu tietää enemmän elämästä. Housut alas, siitä tulee ymmärrystä mummun kädestä


    • eiauta

      1000kertaa annettu piiskaa itselle 100kpl selkään solkipäällä 2viikkoa verta tuli

      • Annatko sinä itse piiskaa?Niin teke minuakin!Ehkä me voimme leikkiä yhdessä?


    • enoleropotti

      Mummu (anoppi) sanoi kerran, että piiskaa sietäisit ja otti housunkauluksesta kiinni ja veti housuja alaspäin. Löysäsin vyötä ja kohta oli peppu paljaana ja mummu läpsäytti muutaman kerran oikein kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe