Kurittomia tämä nykyajan nuoriso ,mummu sanoin äidille tulee kuriton sukupolvi mitä vielä .Uutisissa sanotaan kuritus lievennetään vieläkin kokonaan pois ,nuoret tottelevat omia vanhempiansa mutta eivät toisten vanhempia vaikka olisivatkin oikeassa .Jos sanoo jostakin asiasta noin ei saa tehdä ,heti nuoren vanhemmat tulevat neuvomaan pidä huoli omista asioista.Uhataa poliiseilla ja muilla keinoilla jos et huolehdi omista asioistasi vain.
vanha kuritus takaisin
8
617
Vastaukset
- bua-ha-haa
Myös ne mummut ovat kuritonta sukupolvea (kuten kaikki sukupolvet ovat olleet kautta historian). Pitäisköhän alkaa kurittamaan heitä ennen kuin on liian myöhäistä.
- ettäsilleen
Jollei naapurin mummu tottele minua, niin minulla pitäisi olla oikeus kurittaa sitä?
- mummun.velvollisuus
Sillä pitäisi olla vanhemman, viisaamman ja vastuullisemman oikeus kurittaa sinua. Otat vitsan mukaasi ja menet kiltìsti mummun puheille, kerrot olleesi tyhmä ja ansaitsevasi kurituksen. Sitten ruusut pyllysi paljaaksi ja ojennat vitsan mummulle. Mummu tietää mitä sillä pitää tehdä. Toivottavasti ropsii kunnolla. Pyydät sitten anteeksi ja ehkä saat pian nostaa housusi.
- ettäsilleen
mummun.velvollisuus kirjoitti:
Sillä pitäisi olla vanhemman, viisaamman ja vastuullisemman oikeus kurittaa sinua. Otat vitsan mukaasi ja menet kiltìsti mummun puheille, kerrot olleesi tyhmä ja ansaitsevasi kurituksen. Sitten ruusut pyllysi paljaaksi ja ojennat vitsan mummulle. Mummu tietää mitä sillä pitää tehdä. Toivottavasti ropsii kunnolla. Pyydät sitten anteeksi ja ehkä saat pian nostaa housusi.
Onhan se tietysti mua vanhempi, muttei missään tapauksessa viisaampi tai vastuullisempi. Ihan edesvastuuton tyhmä on hän.
Kuritus ois tietysti pitänyt tehdä jo vuosikymmeniä sitten, mutta parempi mummun kuritus myöhään kuin ei ollenkaan. - mummun.velvollisuus
ettäsilleen kirjoitti:
Onhan se tietysti mua vanhempi, muttei missään tapauksessa viisaampi tai vastuullisempi. Ihan edesvastuuton tyhmä on hän.
Kuritus ois tietysti pitänyt tehdä jo vuosikymmeniä sitten, mutta parempi mummun kuritus myöhään kuin ei ollenkaan.Mene mummun puheille vitsan kanssa mitä pikimmin. Sinä saatat tietää enemmän tietokoneista, mutta mummu tietää enemmän elämästä. Housut alas, siitä tulee ymmärrystä mummun kädestä
- eiauta
1000kertaa annettu piiskaa itselle 100kpl selkään solkipäällä 2viikkoa verta tuli
- enoleropotti
Mummu (anoppi) sanoi kerran, että piiskaa sietäisit ja otti housunkauluksesta kiinni ja veti housuja alaspäin. Löysäsin vyötä ja kohta oli peppu paljaana ja mummu läpsäytti muutaman kerran oikein kunnolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713144Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823609Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441289Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1141251Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121157- 811051
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923