Etsin tyttöystävää
Kuvailen minua:
-159 cm pitkä
-13 v
-painan n 40 kg
-pelaan sählyä ja käyn joskus salilla vanhempien kanssa
En halua seksiä tän ikäsenä,mutta muuten voitaisiin olla kahestaan ja pussailla ja sillee
Tytön olisi hyvä olla 11-15 v
Laita jotain millä voisit ottaa yhteyttä jos kiinnostuit
Etsin tyttöystävää
19
120
Vastaukset
- Tyttö13v
Oot tosi tosi lyhyt... mikä ei oo hyvä. Ei mitää luonteest. Lol mite säälittävää ettii sitä paitsi tälläsest paikast
- Älyho1
Nyt viddu 159 ei todellakaan ole lyhyt 13v :D.
- 13vtyty
et kertonu missä asut
- 13vtyty
ja Instagramist mul on siel uusi päivä käyttäjä tai facebookista
- SuomiBall
Ookoo, oon tosi lyhyt mutta näkisitte minun pippelin. Se vasta lyhyt on.
- 13vtyty
okei, onks sul ig?
- SuomiBall
Joo, se on antti_tuisku
- loloonkylaikWOOU
mikä sun OIKEE ig onXDD
et voin käydä tsekkaa..;) - SuomiBall
Olen oikeasti muuten homoseksuaali.
- 15tyttykkä
Mua kiinnostaa mistä päin ja ig.
- valmiss
Kik: sporttine03 oon valmis💋
- Suomiball
Toi ei ollu mä tää on oikee
- 13vtyty
onks sul siis ig
- SuomiBall
Siis ei mut onko.snpchätti
- loloonkylaikWOOOU
mä oon 03 tyttö ja pelaan myös sählyä:3
oon ettiny itekki silleen "enemmän kun ystäviä" suhdetta ;)
mul on snäppi jos haluut tsekkaa;)
ja ois tosi kiva tietää missä joukkueessa pelaat säbää??
(oon brune ja mulla on vihreet silmät.
oon ihan semi nätti.
hyvä persre.... no läppä XDD on se ihan ookoo jos sitä silleen kattoo O.o ehkä..??
ja asun espoossa - SuomiBall
Mikä.snäppi
- SuomiBall
Ja huomen.aamulla herään ni tuutko aamul laittaa sen snäppi nimen ni laitan kuvii musta
- 13tyty
Mul ei löydy snäppii😭 no ihs
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822