Oon siis 14-vuotias ja haluisin poicciksen ku kaikilla muillaki on :( Auttakaa!
Miksen ikinä löydä poikaystävää?
12
263
Vastaukset
Ensinnäkin toi on ihan väärä asenne. Jos haluaa kunnon poikaystävän, sitä ei lähdetä etsimään. Tottakai poikaystävän löytämisessä auttaa se, kun on sosiaalinen ja tutustuu moniin uusiin ihmisiin, mutta tuolla asenteella päädyt luultavasti seurustelemaan jonkun idiootin kanssa. Kyllä se unelmien poika sieltä jossain vaiheessa löytyy!
14-vuotiaana ei juuri kannata käyttää sanaa "ikinä". Kuten ei myöskään sanoja "aina" ja "ikuisesti".
Mitää järkwe...
- Homopoik
Ootko tyttö vai poika?
- kiinostunutpoika
moi oon 14v poika. haluuks tul juttelee jossai...
- Lähtisitsä
Oon 13v poika jolla on rillit. Laita snäppis jos haluut jutskaa / kaukosuhdetta?
- kiimaneXDD
jos sua ...lähtisitsä..? kiinnostaa oon itekki 03 ja mul on brunet hiukset ja vihreet silmät jos sul on ig nii laita mulle viestii dires;) uskon et tunnistan sut...
- kiimaneXDD
siis mun ig on : koistinen.netta
- Onnieboss2003
Mä voin olla sun poikaystävä
- Sebe--
Mua kiinnostas jos asut kuinka lähellä? Ite olen 16v ja kaakkois-suomesta
- desperatelysingle
täältä löytyy pls contact meh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀874372BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983594- 2022971
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome702803Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 801289
- 601236
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381062- 60968
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120963