Oon siis 14-vuotias ja haluisin poicciksen ku kaikilla muillaki on :( Auttakaa!
Miksen ikinä löydä poikaystävää?
12
240
Vastaukset
Ensinnäkin toi on ihan väärä asenne. Jos haluaa kunnon poikaystävän, sitä ei lähdetä etsimään. Tottakai poikaystävän löytämisessä auttaa se, kun on sosiaalinen ja tutustuu moniin uusiin ihmisiin, mutta tuolla asenteella päädyt luultavasti seurustelemaan jonkun idiootin kanssa. Kyllä se unelmien poika sieltä jossain vaiheessa löytyy!
14-vuotiaana ei juuri kannata käyttää sanaa "ikinä". Kuten ei myöskään sanoja "aina" ja "ikuisesti".
Mitää järkwe...
- Homopoik
Ootko tyttö vai poika?
- kiinostunutpoika
moi oon 14v poika. haluuks tul juttelee jossai...
- Lähtisitsä
Oon 13v poika jolla on rillit. Laita snäppis jos haluut jutskaa / kaukosuhdetta?
- kiimaneXDD
jos sua ...lähtisitsä..? kiinnostaa oon itekki 03 ja mul on brunet hiukset ja vihreet silmät jos sul on ig nii laita mulle viestii dires;) uskon et tunnistan sut...
- kiimaneXDD
siis mun ig on : koistinen.netta
- Onnieboss2003
Mä voin olla sun poikaystävä
- Sebe--
Mua kiinnostas jos asut kuinka lähellä? Ite olen 16v ja kaakkois-suomesta
- desperatelysingle
täältä löytyy pls contact meh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan393482- 1602547
- 1541979
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161629Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.421397Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2681263- 1011224
Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2301205Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on681152- 801143