Yks kaverini oli eilen tosi huonolla päällä koska joku sen kaveri oli yrittäny itsaria. Sit mä yritin lohduttaa sitä mut koska mä en oo hyvä lohduttaa, se yritys vaan masensi sitä lisää. Joten nyt jäi huono olo ku en pystyny lohduttaa sitä. Oon siis tosi huono tollasissa tilanteissa ja haluisin tietää mita tein väärin ja miten voisin joskus lohduttaa kavereita ku ne tarvii sitä. Yhtään vinkkejä?
Miten lohduttaa?
3
195
Vastaukset
Tärkeintä on se että osoitat että välität :) Ole hänen kanssaan, juttele vaikka ihan jostain muusta tai olkaa vain hiljaa. Jos hänellä on jokus oikein paha olla, ota vaikka vaan hartoisita kiinni ja sano että kyllä se siitä. Ja lähetä viestejä joissa kysyt hänen vointiaan
- drphilite
Itse yleensä lohdutan vaan pitämällä toisesta kiinni ja kuuntelemalla, jos ootte hyviä kavereita niin silittelykin voi auttaa :) tärkeintä on kuitenkin se ettet liikaa puhu tai sano koko ajan että kaikki järjestyy, koska se ärsyttää siinä tilanteessa. Pienet lahjat esim suklaalevy tms toimii kanssa aika varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2867963Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1754199Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1822490Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302407Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17942097- 471600
- 491575
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s141507Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421284- 1661245