Paavikin lopulta hyväksyi kahvin. Lääkkeissä voisi olla myös hajuainetta silloin, lääkkeen otto toisi nautinntoa. sellaista silti että ei tule n.s adiktio siihen tai haju-maku-ainetta voisi eriksieen ostaa.,.
Kahvin aromi on hyvästä. useille.
14
775
Vastaukset
- VVkansandemokraatti
Paavi on katollinen eikä meitä määrää. juomme kahvia muista syistä.
- kattohuopatossut
Tiedän, että paavin autossa on lasit sivuilla, mutta onko se myös katollinen?
kattohuopatossut kirjoitti:
Tiedän, että paavin autossa on lasit sivuilla, mutta onko se myös katollinen?
Minua ilahduttaa, että Pulkkinen tulee TV:stä uusintana (taas). Hyvä kun tulee, saatana.
- JuhaniVirta
nälkäpalkkasoturi kirjoitti:
Minua ilahduttaa, että Pulkkinen tulee TV:stä uusintana (taas). Hyvä kun tulee, saatana.
Minun mielestäni Pulkkinen on todella huono ja suorastaan p..ska jätkä.
Aromeja ilahduttamaan mieltäni
Niitä ovat
Kielo
Koiruoho
Kahvi
Vadelma
Ahomansikka
Pomeranssi
Kreosoottiöljy
En suosittele lääkintäänTarkoitat varmaan, ettei kreosoottiöljyn aromi ole suositeltava lääkintään. Noitten muitten nuuhkiminen ei liene niin haitallista. Pomeranssi: entä korianteri?
paperiarkkipiispa kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, ettei kreosoottiöljyn aromi ole suositeltava lääkintään. Noitten muitten nuuhkiminen ei liene niin haitallista. Pomeranssi: entä korianteri?
korianteri, kyllä
Siementen aromi kuin sitrus tai bergamotte(i?)
Itse kasvin kuin lude (lat. coris)
En ymmärrä tuoreen K:n käyttöä ruoanlaitossa
Makunsa kullakin / Keisarin uudet vaatteet / Uskollaan autuaaksi
Tai sitten on erehdytty kasvista. cf Labrador Tea (ei kannata tehdä Ledum Palustresta)
- Paperiarkkipispa
Minäkin juon kahvini konjakilla terästettynä.
Puoli kuppia kahvia ja puoli kuppia konjakkia, niin on oikein sopiva seos.
Yleensä otan pari tuollaista kupposta, niin sitten olen taas valmis saarnaamaan ihmisille.Tremblement de terre
1/2 osaa konjakkia
1/2 osaa absinttia
tilkka jäävettä
Sekoitetaan ja nautitaan. Mahdollisimman harvoin, toisin kuin Toulouse-Lautrec teki. Ei auta mihinkään vaivaan.
Kreosootti taitaa olla se ratapölkkyjen haju: tosiaan miellyttävä, mutta varmaan epäterveellinen pidemmän päälle. Eräässä kapakassa näyttäisi olevan sisustus tehty vanhoista ratapölkyistä...
Eivät ole ratapölkkyjä: tiedän paikan, kysyin asiasta. Alkoholi on suurin terveysriski k.o. väkijuomalassa.
nälkäpalkkasoturi kirjoitti:
Eivät ole ratapölkkyjä: tiedän paikan, kysyin asiasta. Alkoholi on suurin terveysriski k.o. väkijuomalassa.
Suurin terveysriski kasvojen luiden kunnon kannalta on k.o. paikassa kokoontuvat kvasiurheilulliset juppijuntit, jotka pitävät melutason siellä katossa. Menisin sinne real alea juomaan, muttei niitä tyyppejä kestä.
- Koettakaamme palata asialliseen keskusteluun. Mehän osaamme, mutteivät runoilija, hörhö eikä hihhuli.
- YouWantItDarker
Tällaista se on, kun trollit valtaavat palstat ja saastuttavat ne. Asiallisesta keskustelusta ei näy jälkeäkään.
- voi-elämä
Kertomuksen mukaan kahvi keksittiin, kun paimenet huomasivat lampaiden syöneen kahvipensaan marjoja ja sen jälkeen lampaat paneskelivat yökaudet. Jotain todella elävöittävää kahvissa täytyi siis olla.
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/uskomattomat-faktat-kahvista-naita-et-tiennyt/3297122
Olkoon tunnuslause: Kahvia nassuun ja elämän sekaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2271983Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794