Paavikin lopulta hyväksyi kahvin. Lääkkeissä voisi olla myös hajuainetta silloin, lääkkeen otto toisi nautinntoa. sellaista silti että ei tule n.s adiktio siihen tai haju-maku-ainetta voisi eriksieen ostaa.,.
Kahvin aromi on hyvästä. useille.
14
788
Vastaukset
- VVkansandemokraatti
Paavi on katollinen eikä meitä määrää. juomme kahvia muista syistä.
- kattohuopatossut
Tiedän, että paavin autossa on lasit sivuilla, mutta onko se myös katollinen?
kattohuopatossut kirjoitti:
Tiedän, että paavin autossa on lasit sivuilla, mutta onko se myös katollinen?
Minua ilahduttaa, että Pulkkinen tulee TV:stä uusintana (taas). Hyvä kun tulee, saatana.
- JuhaniVirta
nälkäpalkkasoturi kirjoitti:
Minua ilahduttaa, että Pulkkinen tulee TV:stä uusintana (taas). Hyvä kun tulee, saatana.
Minun mielestäni Pulkkinen on todella huono ja suorastaan p..ska jätkä.
Aromeja ilahduttamaan mieltäni
Niitä ovat
Kielo
Koiruoho
Kahvi
Vadelma
Ahomansikka
Pomeranssi
Kreosoottiöljy
En suosittele lääkintäänTarkoitat varmaan, ettei kreosoottiöljyn aromi ole suositeltava lääkintään. Noitten muitten nuuhkiminen ei liene niin haitallista. Pomeranssi: entä korianteri?
paperiarkkipiispa kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, ettei kreosoottiöljyn aromi ole suositeltava lääkintään. Noitten muitten nuuhkiminen ei liene niin haitallista. Pomeranssi: entä korianteri?
korianteri, kyllä
Siementen aromi kuin sitrus tai bergamotte(i?)
Itse kasvin kuin lude (lat. coris)
En ymmärrä tuoreen K:n käyttöä ruoanlaitossa
Makunsa kullakin / Keisarin uudet vaatteet / Uskollaan autuaaksi
Tai sitten on erehdytty kasvista. cf Labrador Tea (ei kannata tehdä Ledum Palustresta)
- Paperiarkkipispa
Minäkin juon kahvini konjakilla terästettynä.
Puoli kuppia kahvia ja puoli kuppia konjakkia, niin on oikein sopiva seos.
Yleensä otan pari tuollaista kupposta, niin sitten olen taas valmis saarnaamaan ihmisille.Tremblement de terre
1/2 osaa konjakkia
1/2 osaa absinttia
tilkka jäävettä
Sekoitetaan ja nautitaan. Mahdollisimman harvoin, toisin kuin Toulouse-Lautrec teki. Ei auta mihinkään vaivaan.
Kreosootti taitaa olla se ratapölkkyjen haju: tosiaan miellyttävä, mutta varmaan epäterveellinen pidemmän päälle. Eräässä kapakassa näyttäisi olevan sisustus tehty vanhoista ratapölkyistä...
Eivät ole ratapölkkyjä: tiedän paikan, kysyin asiasta. Alkoholi on suurin terveysriski k.o. väkijuomalassa.
nälkäpalkkasoturi kirjoitti:
Eivät ole ratapölkkyjä: tiedän paikan, kysyin asiasta. Alkoholi on suurin terveysriski k.o. väkijuomalassa.
Suurin terveysriski kasvojen luiden kunnon kannalta on k.o. paikassa kokoontuvat kvasiurheilulliset juppijuntit, jotka pitävät melutason siellä katossa. Menisin sinne real alea juomaan, muttei niitä tyyppejä kestä.
- Koettakaamme palata asialliseen keskusteluun. Mehän osaamme, mutteivät runoilija, hörhö eikä hihhuli.
- YouWantItDarker
Tällaista se on, kun trollit valtaavat palstat ja saastuttavat ne. Asiallisesta keskustelusta ei näy jälkeäkään.
- voi-elämä
Kertomuksen mukaan kahvi keksittiin, kun paimenet huomasivat lampaiden syöneen kahvipensaan marjoja ja sen jälkeen lampaat paneskelivat yökaudet. Jotain todella elävöittävää kahvissa täytyi siis olla.
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/uskomattomat-faktat-kahvista-naita-et-tiennyt/3297122
Olkoon tunnuslause: Kahvia nassuun ja elämän sekaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579507Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh173921Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313191Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht902506Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3971991Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731148Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101125