22+ miitti Hesassa 19.2

neiti-bond

No niin, moni on heittänyt tuota päivää ilmoille eli tempaistaankos asia sitten liikkeelle...
Älkääkä huolestuko, minä en sitä järjestä :)

Ideoita kellonajasta ja paikasta...ja muistakaa, anniskelupaikoissa ilta tulee pirun kalliiksi jos siellä istuu kuusikin tuntia :-/

Ja heinäkuussa voisi sitten olla se seuraava..Suokissa tai Lintsillä, molemmat toimii :)))

/bondiittus

50

10067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vakkari-

      Äh...aina te sitä hesaa tyrkytätte...niinkuin kaikki eivät olisi sitä jo nähneet. Vaihtelu voisi joskus jopa virkistää meidänkin tapaamisissamme. Ellei sitten tämä Helsingin pää ole niin laiskaa ja saamatonta porukkaa että matkustaminen kehä kolmosen ulkopuolelle on mahdotonta...

      • Eli järjestäkää sitä kehä kolmosen ulkopuolelle, kovin on ollut hiljaista!!!

        Tai no joo, Lappiin kyllä, mutta moni varmaan ymmärtää kuinka täältä on matkaa körötellä viikonlopuksi levi/ylläs/tahko linjastolle?!?

        Hihat ylös ja heilumaan, ei se miitti järjesty jos vaan maristaan että miksei siellä ja täällä ja tuolla...

        /bondi


      • -den samma-
        neiti-bond kirjoitti:

        Eli järjestäkää sitä kehä kolmosen ulkopuolelle, kovin on ollut hiljaista!!!

        Tai no joo, Lappiin kyllä, mutta moni varmaan ymmärtää kuinka täältä on matkaa körötellä viikonlopuksi levi/ylläs/tahko linjastolle?!?

        Hihat ylös ja heilumaan, ei se miitti järjesty jos vaan maristaan että miksei siellä ja täällä ja tuolla...

        /bondi

        ai että on niin vaikeaa körötellä sieltä lapiksi viikonloppua varten??? Eikös se ole yhtä vaikeaa körötellä lapista sinne viikonlopuksi...sama kilometrimäärä tietääkseni molemminpäin...

        Ja kun siellä päässä asuvat nuo jotka osaavat tuon miitin järkkäämis-homman, ja kaiken lisäksi siellä päässä asuvat ne joilla sitä auktoriteettia ja suosio-asemaa hommaan on, niin eikö siellä päässä voitaisi suunnitella miittiä jonnekin muualle päin suomea...


      • sapa
        -den samma- kirjoitti:

        ai että on niin vaikeaa körötellä sieltä lapiksi viikonloppua varten??? Eikös se ole yhtä vaikeaa körötellä lapista sinne viikonlopuksi...sama kilometrimäärä tietääkseni molemminpäin...

        Ja kun siellä päässä asuvat nuo jotka osaavat tuon miitin järkkäämis-homman, ja kaiken lisäksi siellä päässä asuvat ne joilla sitä auktoriteettia ja suosio-asemaa hommaan on, niin eikö siellä päässä voitaisi suunnitella miittiä jonnekin muualle päin suomea...

        No mut onhan se nyt aivan eri asia et lähteekö täältä päin 15 ihmistä ku sieltä 1. Kelaa ny majotus mahdollisuuksiakin. Ja sitä paitsi, mä en ees tiedä missä Käipätsalon esso sijaitsee


      • -den samma- kirjoitti:

        ai että on niin vaikeaa körötellä sieltä lapiksi viikonloppua varten??? Eikös se ole yhtä vaikeaa körötellä lapista sinne viikonlopuksi...sama kilometrimäärä tietääkseni molemminpäin...

        Ja kun siellä päässä asuvat nuo jotka osaavat tuon miitin järkkäämis-homman, ja kaiken lisäksi siellä päässä asuvat ne joilla sitä auktoriteettia ja suosio-asemaa hommaan on, niin eikö siellä päässä voitaisi suunnitella miittiä jonnekin muualle päin suomea...

        Ja Sapan sanoja mukaillen, eiköhän se oo paree että ne muut miitit järjestää siellä sellasset jotka tuntee paikatkin....

        Että jottia niinkun, niin kauan kun joku stadilainen miittiä pykää, niin aika varmaan se tasan niin kauan on sillon tässä suunnassa.
        Eli nyt marinat ja pulinat pois ja tyydy kohtaloosi tai tee asialle jotain ts. järjestä miitti jonnei muualle :D


      • Sohvitus
        sapa kirjoitti:

        No mut onhan se nyt aivan eri asia et lähteekö täältä päin 15 ihmistä ku sieltä 1. Kelaa ny majotus mahdollisuuksiakin. Ja sitä paitsi, mä en ees tiedä missä Käipätsalon esso sijaitsee

        mitään Käipätsalon essoo ei sit oo, joten ihan helketin huono miittipaikka, mutta meillä on kyllä Kessa ja oikeen hyvä onkin. NIH!


      • Sohvitus
        neiti-bond kirjoitti:

        Ja Sapan sanoja mukaillen, eiköhän se oo paree että ne muut miitit järjestää siellä sellasset jotka tuntee paikatkin....

        Että jottia niinkun, niin kauan kun joku stadilainen miittiä pykää, niin aika varmaan se tasan niin kauan on sillon tässä suunnassa.
        Eli nyt marinat ja pulinat pois ja tyydy kohtaloosi tai tee asialle jotain ts. järjestä miitti jonnei muualle :D

        Mie epäilen, että jos miitti pidetään jossain muualla ni aika hiljaista pitelis stadilaisten osanoton kanssa tai sitten siellä järkättäis "varjo-miitti" samaan aikaan =P


      • -edelleen minä-
        neiti-bond kirjoitti:

        Ja Sapan sanoja mukaillen, eiköhän se oo paree että ne muut miitit järjestää siellä sellasset jotka tuntee paikatkin....

        Että jottia niinkun, niin kauan kun joku stadilainen miittiä pykää, niin aika varmaan se tasan niin kauan on sillon tässä suunnassa.
        Eli nyt marinat ja pulinat pois ja tyydy kohtaloosi tai tee asialle jotain ts. järjestä miitti jonnei muualle :D

        sä olet arvoisa neiti-bond kyllä juuri sitä mitä susta puhutaankin...


      • Neeritin
        -edelleen minä- kirjoitti:

        sä olet arvoisa neiti-bond kyllä juuri sitä mitä susta puhutaankin...

        Alkaako tämä keskustelu mennä asiattomaksi tässä kohtaa? Nimettömänä purkaudutaan yhtä ihmistä kohtaan, vaikka meitä 'Helsingin miiteissä kävijöitä' on täällä paljon muitakin.

        Te kauempaa tulevat ette varmastikaan järjestä Helsingin miittiä, ja vain siitä syystä että on parempi että paikalliset ihmiset sen järjestävät. Samoin toimii myös toiseen suuntaan.
        *jää odottamaan*


      • Neeritin kirjoitti:

        Alkaako tämä keskustelu mennä asiattomaksi tässä kohtaa? Nimettömänä purkaudutaan yhtä ihmistä kohtaan, vaikka meitä 'Helsingin miiteissä kävijöitä' on täällä paljon muitakin.

        Te kauempaa tulevat ette varmastikaan järjestä Helsingin miittiä, ja vain siitä syystä että on parempi että paikalliset ihmiset sen järjestävät. Samoin toimii myös toiseen suuntaan.
        *jää odottamaan*

        niimpä...
        Tosin onhan Helsinkiin helpompi aina järjestää kun kuitenkin suurin osa sättääjistä on sieltä, mutta turha siitä on aina ruveta kitisemään jos joku moisen haluaa järjestää(inistään vain joka toinen kerta, niinkuin minäkin teen).
        En sitten tiedä onko Helsingin päästä suurta haluukkuutta kellään lähteä edemmäs tapaamaan sättääjiä(Esim. Kuopio, Tampere, Jyväskylä), koska siellä ei suhteessa ole niin paljon tutuja joiden takia voisi vaivaa nähdä. Omasta viitseliäisyydestähän se on kiinni, jos haluaa miitin jonnee muualle, niin kyllä se onnistuu..vaikka ehkä osallistujamäärä ei ole ihan samoissa määrissä, mutta laatu korvaa määrän, vai?
        No joo, meitin mielipide vain..ei niistä kannata välittää sen enempää..


    • Hmm..kah perkuletta..meitillä alkaski siin sit loma, saas nähä jos tämänki ahterin raahais paikalle..ans kattoo ny...

      • meeru

        Siis meidän torppanenko on suostumassa miittinkiin????!!! Härregyyd sanon minä!! :)
        Eniveis...Meeru passaa kun ei ehdi muuttaa aikatauluaan.... Have fun, ja katsotaan sit kenen vierestä sitä herätään!!


      • meeru kirjoitti:

        Siis meidän torppanenko on suostumassa miittinkiin????!!! Härregyyd sanon minä!! :)
        Eniveis...Meeru passaa kun ei ehdi muuttaa aikatauluaan.... Have fun, ja katsotaan sit kenen vierestä sitä herätään!!

        Kyllä se vaan on valitettavasti niin että on olemassa mahdollisuus että näillä muilla sättääjillä on mahdollista nähdä meitin ruma naama ihan livenä..
        kiusa se on pienikin kiusa...
        ja mitä tuohon heräämiseen tulee niin kunhan ei taas herää siihen että joku koirantapainen otus nuolee naamaa


      • meeru
        Torp kirjoitti:

        Kyllä se vaan on valitettavasti niin että on olemassa mahdollisuus että näillä muilla sättääjillä on mahdollista nähdä meitin ruma naama ihan livenä..
        kiusa se on pienikin kiusa...
        ja mitä tuohon heräämiseen tulee niin kunhan ei taas herää siihen että joku koirantapainen otus nuolee naamaa

        kelpaaks toi? :)


      • meeru kirjoitti:

        kelpaaks toi? :)

        ööö...miulla on nyt semmonen käsitys että teitti ei oo koira...
        mutta kyllähän sitä voes herätäkki jos teitti siin sitten ois...tai jotain


      • pitule
        Torp kirjoitti:

        Kyllä se vaan on valitettavasti niin että on olemassa mahdollisuus että näillä muilla sättääjillä on mahdollista nähdä meitin ruma naama ihan livenä..
        kiusa se on pienikin kiusa...
        ja mitä tuohon heräämiseen tulee niin kunhan ei taas herää siihen että joku koirantapainen otus nuolee naamaa

        mitä kuuluu??


    • Sohvitus

      Eikös nuo miitit oo sitä varten, että sättääjät tapaa ja tutustuu toisiinsa, eikä ryyppääminen ja omassa nurkassa oleminen omien kavereitten kaa oo se pääasia. Näin mie oon ainakin ymmärtäny asian laidan.. Mutta mie skippaan nää bileet tällä kertaa, eiköhän noissa oo tullu riekuttua jo ihan tarpeeksi.

    • Sapa

      Heck yeah, kuha mesta keksitään. Mennään lintsille ny ja heinäkuus suokkiin... vois olla kiva jäädyttää skrebat possujunas=)

    • Neeritin

      Tää olis mukana kyseisellä päivämäärällä. Ja ideoitahan ei tunnetusti tällä ilmapäällä ole, mutta lupaan valittaa paikanpäällä jos joku järjestelyissä ei miellytä ;o)

      Sen verran voisin epäillä, että monella (esim. ekakertalaisella) tulokynnys varmasti nousee jos tapaaminen järjestetään jonkun kotona...

      • ei kait siin muuta ku sitten hirmunen vonkaus ja lirkuttelu päälle :D
        kyllä ne tulee ku vähän potkii,
        ei muutaku saatanallinen ralli päälle


    • Avatar78*

      Heissan kaikille =)

      Mä ilmottaudun jo ainakin mukaan.. pidetään hauskaa ja kiva tutustua taas uusiin naamoihin... Kaikki vaan messiin! =o)
      Kiva nähdä mahdollisesti Torppikin taas =)

      • nii-i. kaikki on mahdollista...
        Mut jos aiot taas ottaa lepiä minu olkapäätä vasten niin saat kyllä ekana hieroo ku on niin kipeät hartia 8)


      • Neeritin
        Torp kirjoitti:

        nii-i. kaikki on mahdollista...
        Mut jos aiot taas ottaa lepiä minu olkapäätä vasten niin saat kyllä ekana hieroo ku on niin kipeät hartia 8)

        jännää jo nähä sun uus tukka ;o)


      • Neeritin kirjoitti:

        jännää jo nähä sun uus tukka ;o)

        Pidänki huivia siellä...kukaan ei sit nää uutta lettiä, mutta kaikki kuitenkin tunnistaa 8)


      • Neeritin
        Torp kirjoitti:

        Pidänki huivia siellä...kukaan ei sit nää uutta lettiä, mutta kaikki kuitenkin tunnistaa 8)

        Arvasin että hän niin nokkelana ja älykkäänä keksii jotain tällaista... =oI PAH! Peli on menetetty.


      • Avatar78*
        Neeritin kirjoitti:

        jännää jo nähä sun uus tukka ;o)

        mun uus tukka..mistä sä oot kuullu et kävin kampaajalla..=)))


      • Avatar78*
        Torp kirjoitti:

        nii-i. kaikki on mahdollista...
        Mut jos aiot taas ottaa lepiä minu olkapäätä vasten niin saat kyllä ekana hieroo ku on niin kipeät hartia 8)

        ..mä lupaan Torppi et tällä kertaa en notkuile siinä sun lähettyvillä XD


      • Neeritin
        Avatar78* kirjoitti:

        mun uus tukka..mistä sä oot kuullu et kävin kampaajalla..=)))

        En mä susta tienny edes, Torttusta tarkotin =oD Mut nythän sitä jännättävää on sit kaksinverroin! ;o)


    • juujuu setteii, meitsi tulee vissiin sopivasti laivalta 18. päivä joten x)!!
      torppasella uudet hiukset?eihän niitä enää oo:-/?
      jaa että paikka vai...hmm.....*mietintämyssy päähän*.....*raksraksraks*...ei teijän kone kaadu mä vaa mietin....8)

      • Nii ja sitäpaitsi mä ainakin halaanrutistan torppasta lujaa*nenä uhmakkaasti pystyssä*!!!
        ettekä te muutkaan pääse pienellä "halilla"....=D


      • Neeritin
        smirffi kirjoitti:

        Nii ja sitäpaitsi mä ainakin halaanrutistan torppasta lujaa*nenä uhmakkaasti pystyssä*!!!
        ettekä te muutkaan pääse pienellä "halilla"....=D

        Sulla se onkin sellanen tapa että jos ei halattavaksi suostuta niin istutaan päälle ja otetaan pakolla! Kaikkien onni on, että olet pienikokoinen -mutta sitäkin pelottavampi ja roisimpi maineeltasi. Taitaa tällä mennä sittenkin lämpimäiset pöksyyn, ja jos paikalle sittenkin uskaltaudutaan, täytyy olla kymmenkunta rohkaisua pohjalla. Se siitä alkoholittomasta miitistä sitte!


      • smirffi kirjoitti:

        Nii ja sitäpaitsi mä ainakin halaanrutistan torppasta lujaa*nenä uhmakkaasti pystyssä*!!!
        ettekä te muutkaan pääse pienellä "halilla"....=D

        elä sie rupe minuu ruttaamaan...taikka mie rupeen pussaamaan...ja sitten soi taas gremlins leffan tunnari...nii kerta 8)


      • smirffi kirjoitti:

        Nii ja sitäpaitsi mä ainakin halaanrutistan torppasta lujaa*nenä uhmakkaasti pystyssä*!!!
        ettekä te muutkaan pääse pienellä "halilla"....=D

        Jos mua ei halata, niin oon ikiaikaisesti möks ja bänksbänks kaikkien kanssa :P


      • smiiigeli
        M.Tuukka kirjoitti:

        Jos mua ei halata, niin oon ikiaikaisesti möks ja bänksbänks kaikkien kanssa :P

        no siis nythän on silleen että mä vaa hyökkään joo-o...*nyökkäilee vakava ilme naamallaan*!muttei mitn Gremlins juttuja täll kertaa ai prrrromis xD !
        ja voihan sitä toki vähemmälläkin juomalla selvitä..ja yleensä sit on aika selvää menoa*filosifisointuu* mutta sen kyl aika varmaan tiiä et mull on joko himmee darra taikka sit armoton bilefiilis kerta laivalt saapunu..ja synde juhlinnat todnäk jatkuu silloin viel.. ;)


      • klöä
        M.Tuukka kirjoitti:

        Jos mua ei halata, niin oon ikiaikaisesti möks ja bänksbänks kaikkien kanssa :P

        ei kiinosta pläääh tyhmä


    • +40 vantaalta

      Saako tulla tämmöinen 40 Vantaalta

    • taigatar

      tullakkii.... voan soattaa jättää tulemattakii...tovennäkösesti jääpi tulematta..... vaan ehdotuksia paikoiksi: joku ruokapaikka? (viimeeks joutui itse järkkää sapuskansa) ehkä joku foorumin alakerta? josta voipi sitten jatkaa etiäppäin.. kuka baariin kuka ei.... Ei se ryypiskely ole ideana.. ja varsinkaan tyyliin: mennään välillä jonkun kotiin ryyppääs ja sitten pakosti johonki lihatiskille....... mutta katsotaan...... ;)

      • Forumin alakerta kuulostaa hyvältä. Siellä kun on ruokapaikkoja useampaankin makuun


    • Meetingit sujuu varmaan siistimmin, kun ei oo alkoholisoitunutta sunnuntaisatanistia siellä pyörimässä, eli voipi olla että selviitte ilman ilonpilaajaa tällä kertaa...
      Jos kuitenkin sinne nokkani työnnän, lupaan istua hiljaa nurkassa ja juoda massun täyteen viinaa...Ihan niinkuin viime kerrallakin...=P
      Mitä nyt yhtä eväkästä pitkään halaan...Että sellasta...

    • Miekin ilmoittaudun mukaan x)!!!!!!!!

      • smirffitus

        näkeepähän sit suakin pitkäst aikaa siz =)!!!
        nyt vaa tupareihin........*kiirus,kiirus*


    • hmm...
      nyt kun jo alkaa pahasti näyttää siltä että olisin tuonne miittiin menossa, niin jonkimoinen yöpymispaikka olisi ihan mukava olla..eli ehdotuksia otetaan vastaan...

      • ¿¿¿¿

        ..autossa, teltassa, kadulla, torilla, puistonpenkillä, metrotunnelissa, satamassa, varikolla, putkassa.

        Tarviitko vielä lisää? ;)


      • ¿¿¿¿ kirjoitti:

        ..autossa, teltassa, kadulla, torilla, puistonpenkillä, metrotunnelissa, satamassa, varikolla, putkassa.

        Tarviitko vielä lisää? ;)

        sillan alla, hotellissa, tuun takasi taksilla, murtaudun asuntoon, valvon koko yön...onhan nuita :D


      • meeeruuu
        Torp kirjoitti:

        sillan alla, hotellissa, tuun takasi taksilla, murtaudun asuntoon, valvon koko yön...onhan nuita :D

        ...mut onneks sullon niin pitkä tukka et ei pää palele jos sillan alle joudut menee...sinne voiskin olla viisasta ottaa joku koiran tapanen viekkuun nukkuu ni ois ees vähä lämpimämpi. Tarvittaessa voit jopa nylkee sen :D ....tai syödä krapulassa nälkääs...


      • meeeruuu
        Torp kirjoitti:

        sillan alla, hotellissa, tuun takasi taksilla, murtaudun asuntoon, valvon koko yön...onhan nuita :D

        ja mie lupaan ehdottomasti tulla moikkaa sinuu sinne sillan alle...kerrot vaan tarkan osotteen ni aill bii teör...


    • smirffitin

      nytkö tää jo jumahti 8-/ ?!
      emmä lähekkään laivalle sitten..meni kättöseen:(.
      nyt hei immiset&oliot kivat&ehanat...ideoita missä tälläis.... :)

    • Siis nii oonko tyhmä vai yksinkertainen vaiko molempia, kun ei tota paikkaa / aikaa oo vielä sovittu ????

      T: H

      • smirffi ei jaksa kirjautuu

        ehdotuksia hannusein, ehdotuksia 8)


      • Neeritin

        Olet molempia joka tapauksessa.
        Sitähän sie kysyit, vai ymmärsinkö väärin? ;oD


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2263
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1471
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1315
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe