käyttäytyminen

pimsalajim

mikä kumma siinä on kun miehet ei ikinä opi kahta asiaa eli käyttäydy hyvin ja auttavaisesti äläkä viljele härskejä vitsejä kypsien naisten seurassa ja kyllä naisen kanssa voi olla hyvä ystävä ilman seksiäkin itsellä on 20 v vanhempi ystävä nainen jonka kanssa on saunottukin halattu alasti ja ei siinä sen kummempaa mutta hän on parhaita ystäviä mitä minulla on koskaan ollut 50v elämäni aikana.

31

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mielestäni vastakkaista sukupuolta olevat ystävät eivät halaile toisiaan alasti. Tai se ei ole sopivaa.

• faktaaon

Sinä et osaakkaan käyttäytyä .

• En halaile alastomia ystäviäni, mutta jos olisi pakko niin ehdottomasti mielummin vastakkaista sukupuolta.

• faktaaon kirjoitti:

Sinä et osaakkaan käyttäytyä .

Nii, sitäKään :).
        Miksi pitäisi halailla alasti? Halata voi ystävällisesti vaatteet päällä.

• expimot kirjoitti:

En halaile alastomia ystäviäni, mutta jos olisi pakko niin ehdottomasti mielummin vastakkaista sukupuolta.

No onhan se tuokin näkökulma. Minä en tuota pakkoa ottanut lainkaan huomioon.

• Asti-asti-kuti-kutti

Minulla on aina ollut enemmän miehiä kuin naisia ystävinä. En ole koskaan itse tehnyt asiasta numeroa. Joidenkin miesten vaimot ovat olleet ainakin aluksi mustasukkaisia, mutta ovat hyväksyneet vahvojen miestensä ystävyyden kanssani.

Kaverina minua saa halata reippaasti ja saatan halata itsekin. Hipelöinti tai pepulle taputtelu ei todellakaan tule minun kanssani kyseeseen. - Yksi nuorimies kokeili joskus aikoinaan kesätyöpaikallani, mutta varmasti katui sitä, kun joutui työtovereitten pilkan kohteeksi suututtuani ja annettuani hänelle sekä henkistä että vähän fyysistäkin satikutia.

• Tässä aloituksessa pääpaino taisi ollakin sanassa alastomuus.

• EstäJosTahot

Jokainen kirjoittaja voi viedä keskustelua haluamaansa suuntaan, jos onnistuu, eivätkä muut keskustelijat estä. :) ;D :D

• IhanatAuttavatYstävällis

Sinun tuttavasi ovat sinun tuttaviasi, ja minun tuttavani ovat ihan toisenlaisia.

• nuormieli

Mitä pahaa on halaamisessa?, minä halaan sukulaisiani, ystäviä ja tuttavia sukupuoleen katsomatta, varsinkin jos on aikaa kulunut viimetapaamisesta.

Olenpa kerran halannut ihan tuntematontakin henkilöä, istuin ratisakka ja hän tuli viereeni istumaan pyyhkien kyyneleitään, hetken istuttuaan hän purskahti ihan oikeasti itkemään, kosketin häntä varovasti ja kysyin mikä hätänä voinko auttaa, hän kertoi surun kohdanneen hänen läheisensä perhettä, hän oli menossa tämän kyseisen perheen luokse ja kertoi miten vaikeaa se tulee olemaan ja miten hän voisi lohduttaa ja auttaa tätä perhettä, postuessani ratikasta halasin häntä ja toivotin voimia, jälkeenpäin ajattelin miten halaaminen hymy tai muu ele on kuin yhteinen kieli siinä ei paljon sanoja tarvita, teot puhuvat enemmän kuin sata sanaa.

• Olitko alasti?

• Minä-luenkin-tätä-alasti

Kyllä, ratikkapysäkillä he riisuuntuivat, ennen kuin halasivat, alaston halaus on maan tapa.

• Minä-luenkin-tätä-alasti kirjoitti:

Kyllä, ratikkapysäkillä he riisuuntuivat, ennen kuin halasivat, alaston halaus on maan tapa.

Jokunäkee sinut web-kameralla.

• nuormieli
        siilimuori4 kirjoitti:

Olitko alasti?

Yleensä pukeudun jos tiedän saavani vieraita, kun lähden ulos ja varsinkin kaupungille lähtiessäni pukeudun vielä paremmin.

• nuormieli kirjoitti:

Yleensä pukeudun jos tiedän saavani vieraita, kun lähden ulos ja varsinkin kaupungille lähtiessäni pukeudun vielä paremmin.

Aivan. Saahan sitä jokainen kotonaan olla vaikka kuten meillä sanotaan, palijain persein, siis alasti. Mut että halailemaan siinä vaatettamatomuudessa toisia ja varsinkin tuntemattomia. en menis.

• VaatettaMatoMuu

Minä aina halaan matomuudessa kaikkia.

• "Olenpa kerran halannut ihan tuntematontakin henkilöä..."

Joskus aikoinaan tanssiravintolassa pöytäämme lähestyi nuori (itseni ikäinen) nainen ja kumartui ylleni antaen pitkän ja hellän halauksen. Ei sanonut mitään, halasi vain poski poskessa. Hänen irrottauduttuaan sanoin että "taisit erehtyä henkilöstä". "En erehtynyt" sanoi tyttö hymyillen ja jatkoi matkaansa.

Outo mutta miellyttävä tapahtuma ja muisto.

Monesti on mieleni tehnyt laittaa hyvä kiertämään, mutta en ole tähän päivään saakka uskaltanut.

• eppu2

Niin se on, että menepä tänä päivänä tuntematonta halaamaan, saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta.
        Niin kummaksi on maailma mennyt, eikös taannoin joku saanut sakkoa, kun kulki alasti omassa kodissaan ja joku niuho näki.

• suvenkorento12

Mukava muisto, olipas ihana ja rohkea tyttö!
        TV.ssä yksi mainos saa minut aina hymyilemään. Asemalaiturilla nuori tyttö suutelee miestä, nuorempi mies katsoo taustalla. mainos jatkaa: " Olisit sinäkin käynyt S........llä.

• Niin.se.taitaa.olla

Halaaminen on uusi muualtapäin maailmaa tullut juttu. Mielestäni ihan kiva uutuus Suomeennkin. Halaus ei sinänsä tarkoita muuta kuin ystävyyttä. Pervojen/tuhmien juttujen kertominen on lähinnä vanhojen ukkojen juttu. Itsekin olen joskus ihmetellyt, kun lapsuudenystäväni isä kertoo juttuja, joita en kuvittelisi hänen puhuvan tyttärensä (lapsuudenystäväni) kanssa. Jotkut vanhat ukot ovat pervoja

• Tuo, mitä sanoit, on aivan totta. "Siitä puhe, mistä puute."

Halaus hyvien ystävien ja lähisukulaisten kanssa on ihan ok, mutta selkää hiplaava käsi on vastenmielinen kokemus.

Tuolla maailmalla on tavanomaista kättely, ja sitten poskisuudelmat, eikä se ole mikään moiskaus poskelle.

• MikäSittenOn
        suvenkorento1 kirjoitti:

Tuo, mitä sanoit, on aivan totta. "Siitä puhe, mistä puute."

Halaus hyvien ystävien ja lähisukulaisten kanssa on ihan ok, mutta selkää hiplaava käsi on vastenmielinen kokemus.

Tuolla maailmalla on tavanomaista kättely, ja sitten poskisuudelmat, eikä se ole mikään moiskaus poskelle.

No mikäs sitten?

• Se on vain hipaisu...

• Ei halaus Suomessa ole enää mikään uusi jutt. - Tietyillä alueilla ihmiset ovat aina halanneet, ainakin harvemmin tavattaessa ja kauempaa tulleita sukulaisia. Mummoni halasi minun mielestäni aina kaikkia. Helsingissä ei juurikaan halailtu kuin juuri noiden sukulaisten kanssa.

Teini-iässä tuttujen kanssa tervehtiessä halaus yleistyi myös nuorten kesken. Halattiin, ellei joka päivä tavattu. Euroopassakin on paljon erilaisia tervehtimistapoja, halataan, annetaan yksi, kaksi tai kolme poskisuukkoa, kätellään, kumarretaan, katsotaan silmiin ja nyökätään keveästi. Euroopassa ei kai kuitenkaan hierota neniä vastakkain. ;)

• eppu2
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Ei halaus Suomessa ole enää mikään uusi jutt. - Tietyillä alueilla ihmiset ovat aina halanneet, ainakin harvemmin tavattaessa ja kauempaa tulleita sukulaisia. Mummoni halasi minun mielestäni aina kaikkia. Helsingissä ei juurikaan halailtu kuin juuri noiden sukulaisten kanssa.

Teini-iässä tuttujen kanssa tervehtiessä halaus yleistyi myös nuorten kesken. Halattiin, ellei joka päivä tavattu. Euroopassakin on paljon erilaisia tervehtimistapoja, halataan, annetaan yksi, kaksi tai kolme poskisuukkoa, kätellään, kumarretaan, katsotaan silmiin ja nyökätään keveästi. Euroopassa ei kai kuitenkaan hierota neniä vastakkain. ;)

Katselin joskus n. 50 vuotta vanhoja valokuvia, kun isä oli NL:ssa käymässä.
        Niissä halattiin niin miehiä kuin naisiakin. Taisi olla maan tapa.

• Niin.Se.taitaa.olla

Joo venäläisille halaus ystävien kesken on ihan tavallista. Olin 80-luvulla töissä eräässä suunnittelutoimistossa. Äijät ottivat paineita neukkulan töistä, kun pelkäsivät joutuvansa harjannostajaisiin ja venäläismiehet alkavat jossain vaiheessa iltaa halailemaan ja jopa pussailemaan. Yks Pohjanmaalta kotoisin oleva nainen meni työntekijöiden synttäri- ym. onnittelujen ajaksi vessaan, kun pelkäsi esim. eläkkeelle siirtyvän miestyökaverin halaamista, joka oli juhliin etuoikeus. Minä käytin tilaisuutta hyväkseni, ja halasin oikein kunnolla.

• Ruotsissa halataan tansseissa, tuttavissa nainen-mies, miehet minun piirissä kättelevät.

Tietenkin tanseissa voi tavallinen tapa olla lähellä polvi naisen jalkojen väliin.

• 60 ehkä kaikkialla?

• Halipula_hei

Yksi tuttavanainen halaa minua kun tavataan. Ukkonsa nähdenkin. Harvoin nähdään. Sitten hoviparturini halaa minua melkein joka kerta, mutta niin halaa muitakin asiakkaita. Eilen sain halit wanhan tuttavapariskunnan rouvalta. Ja on minua vuosia sitten nuori rakastunut (ei minuun!) sukulaistyttökin halannut.
      Joskus on saattanut senssituttavakin halata, en ole varma. Siitä viimeisestäkin kun on jo niin kauan, etten oikein muista. Siitäkään en ole varma olenko jonkun kanssa alasti halinut.

• Taidan mieluummin ottaa sen härskin vitsin kuin alastoman halauksen. Ystävältä ainakin.

• dfrtgyhuji

kummallista porukkaa hun hallaamisesta itelleen vihollisen hommoovat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      39
      4394
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      203
      4278
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      19
      3957
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      87
      3316
    5. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      134
      2856
    6. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      66
      2741
    7. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      216
      2730
    8. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      101
      2389
    9. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      108
      2221
    10. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      371
      1856
    Aihe