jakelun valinta uuteen läppäriin

Ihanaloittelija

Mitä pitäisi huomioida, jos on siirtymässä linuxin ihanaan mailmaan?

14

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evpm

      Ei liinuxsia uuteen läppäriin vanhaan voi laittaa.

      • Wintrollille

        Ubuntu toimii moitteetta, Hyvä valinta uuteen koneeseen.


    • ostasopivakone

      Kannattaa ennen koneen ostoa otaa selvää, toimiiko Ubuntu tai muu jakelu siinä. Minun uudessa läppärissäni ei ole tähän mennessä toiminut Ubuntu eikä mikään muukaan Linux-jakelu moitteetta.

    • Noensinvaihka

      Kokeile Ubuntua!

    • LinksLeluks

      No ainakin sellainen kannattaa huomioida että Linux tubuttimiin ei saa oikeita ohjelmia, marginaalinen kun on ja lisälaitteet potää sudottaa toimimaan, hallinta pitää tehdä käyttämällä windowsia etäkäytöllä koska Ubuntu tai muut tubuttimet ei toimi.

      • windows-tumpula

        Taas idiootti ripuloi.


      • LinuksLeluks
        windows-tumpula kirjoitti:

        Taas idiootti ripuloi.

        hei tumpula, hommaa vaipat jos on sinappikone ongelmia vielä.
        Tottahan minä puhun.


      • windows-tumpula
        LinuksLeluks kirjoitti:

        hei tumpula, hommaa vaipat jos on sinappikone ongelmia vielä.
        Tottahan minä puhun.

        Sinä olet siellä ja totuus on tuolla jossakin.


      • LinuksLeluks
        windows-tumpula kirjoitti:

        Sinä olet siellä ja totuus on tuolla jossakin.

        Hei windows tumpula, mitä tarkoitat?
        Osuva nimimerkki sinulla, tumpula, heh heh.


      • LinuksLeluks kirjoitti:

        Hei windows tumpula, mitä tarkoitat?
        Osuva nimimerkki sinulla, tumpula, heh heh.

        Jallulla on ollut taas tylsää ja yksinäinen olo, kun täytyy tulla palstalle jokeltelulla huomiota kerjäämään.


      • windows-tumpula
        LinuksLeluks kirjoitti:

        Hei windows tumpula, mitä tarkoitat?
        Osuva nimimerkki sinulla, tumpula, heh heh.

        Sitä että sinä ja totuus olette hyvin kaukana toisistaan.

        Täytyykö sinulle kaikki selittää ennekuin menee jakeluun?


      • LinuksLeluks
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Jallulla on ollut taas tylsää ja yksinäinen olo, kun täytyy tulla palstalle jokeltelulla huomiota kerjäämään.

        Siltä tuo tosiaan taas vaikuttaa.


      • LinuksLeluks
        windows-tumpula kirjoitti:

        Sitä että sinä ja totuus olette hyvin kaukana toisistaan.

        Täytyykö sinulle kaikki selittää ennekuin menee jakeluun?

        Sinulle ilmeisesti pitää selittää jopa mitä tarkoitin, eli laitahan sitten sitä faktaa pöytään mikä ei pidä paikkaansa.
        Kerrohan yksityiskohtaiset ohjeet jättämättä mitään kertomatta, luinka asennetaan ja laitetaan käyttökuntaan sekä käytetään esimerkiksi Hauppaugen hdpvr2 kaappauslaitetta ja millä ohjelmalla kaapataan videot?


    • mint.rosa.sarahh

      "...Mitä pitäisi huomioida, jos on siirtymässä linuxin ihanaan mailmaan?..."

      Minttua jos halut, niin kannattaa käydä suihkussa, ja laittaa dödöä kainaloon. Mintut on kaikki naisia, eikä ne tykkää jos käyttäjä haisee pahalle.

      Ubuntua voi käyttää vaikka paskasissa haalareissa, ... on se sen verran karsee jakelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe