Pojille kysymys

yksboi8lta

Ootko nähny kenenkään kaverin stondista livenä sillai ettei ollu boxereita/alkkareita? Ja jos oot nii huomasko se että näit sen ja miten se reagoi siihen? Kyselen siks että ite oon nähny vain puolistondiksen suihkussa muutaman kerran. En tiiä miks mua kiinnostais katella niitä ja vertailla.

15

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suihkussa yleensä keskityn itseni pesemiseen enkä kavereideni kikkeleiden tuijotteluun. Taidat olla vähän homo.

• yxboi8lta

Okei. On se tietysti mahollista.

• yksboi8lta

kertokaas nyt niitä. kiinnostais nyt nää jutut (olen homo)

• yxboi8lta

Hahaha, tää on sit jänskä paikka. :D Ei tarvi ku tehdä joku avaus nii joku kaksoisolento jatkaa juttuu. No ei siin mitää jos oot homo, oo vaa ei se mua haittaa. :D Mä en oo vielä iha varma et oonko homo, mut jostain syystä kyl kaverien stondikset kiinnostais niinku suaki näköjäs. :D

• kylsekiihottaa

Olen nähnyt koulun suihkussa ja uimahallin saunassa monta kertaa. Kieltämättä kaverin stondiksen näkeminen kiihottaa niin että omakin elin alkaa sykkiä ja nousta pystyyn. Luulen että se on normaali reaktio.

• homovaiei

Sama on mullakin. Toisinaan se oma seisokki alkaa vaikka ei näkiskään kaverin munaa. Usein nousee jo siitä että näkee kun kaverit riisuutuu pukarissa.

• vinkvinkvink

Mee vaikka aijaa.com:iin ja pistä hakuun "penis" niin voit ehkä nähdä kuvia stondiksesta jos et oo ennen nähny. Nyt en oo vähään aikaan käyny siellä, mutta viimeksi kun kävin niin siellä oli ainakin muutama kuva.

• yxboi8lta

Kiitti vinkistä :) Aion vlkaista.

• Kauha-Guru_

Olet HINTTI myönnä jo se itsellesi!

• yxboi8lta

Entä sitten? Haittaisko se sua jotenkin?

• yxboi8lta

Thanks! Olihan siellä joitai tosi kuumii kaluja ku kävin kattomas. Huomasin et sinne johonki kansioon vois ladata omankin. Ehkä lataankin. :D

• Kauha-Guru_ kirjoitti:

Olet HINTTI myönnä jo se itsellesi!

Ymmärrän suuren tuskasi. Voimia ja jaksamista!

• 14wee

Olen nähnyt ainakin 10 kaverin stondiksen ja ne on nähnyt mun. Vähän oon yrittäny piilotella ettei kukaan näkis ja samaa oon huomannu muillakin. Osa on punastunut ja nolostunut ja osa on vaan naureskellut ja iskeny silmää. Ei siihen stondikseen ole aina selvää syytä, se vaan tulee jos tulee ja onneksi kaikilla sama juttu. Myönnän että kaverin stondiksen näkeminen kiihottaa jollain tavalla.

• useinvituttaa

Mulla on ihan samat kokemukset ja oon myös 14. Suihkussa ei seisokki yleensä tuu mutta saunassa tulee joka kerta. Tämän takii käyn kotona aina yksin saunassa. Uimahallin sauna on paha paikka kun alkaa jöpöttää eikä voi lähteä poiskaan. Täytyy vain istua kippurassa ja odottaa että seisokki laskee ja samalla toivoa ettei kukaan heittäis enää lisää löylyä.

• veeti13

Juu, monet kerrat ja kyl siitä kiihottuu itsekin ku kattoo. Viimeksi eilen liikan jälkeen suihkus ainaki 2 jäbäl seiso oikeen kunnolla. Ei ne siit välittäny vaa paremminki näyttivät nauttivan ku oli iha hyvän kokoset kalut. Isommat ku mulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      93
      7557
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4017
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3556
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2941
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2692
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2532
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2451
    8. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2424
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2389
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2135
    Aihe