Pojille kysymys

yksboi8lta

Ootko nähny kenenkään kaverin stondista livenä sillai ettei ollu boxereita/alkkareita? Ja jos oot nii huomasko se että näit sen ja miten se reagoi siihen? Kyselen siks että ite oon nähny vain puolistondiksen suihkussa muutaman kerran. En tiiä miks mua kiinnostais katella niitä ja vertailla.

15

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suihkussa yleensä keskityn itseni pesemiseen enkä kavereideni kikkeleiden tuijotteluun. Taidat olla vähän homo.

• yxboi8lta

Okei. On se tietysti mahollista.

• yksboi8lta

kertokaas nyt niitä. kiinnostais nyt nää jutut (olen homo)

• yxboi8lta

Hahaha, tää on sit jänskä paikka. :D Ei tarvi ku tehdä joku avaus nii joku kaksoisolento jatkaa juttuu. No ei siin mitää jos oot homo, oo vaa ei se mua haittaa. :D Mä en oo vielä iha varma et oonko homo, mut jostain syystä kyl kaverien stondikset kiinnostais niinku suaki näköjäs. :D

• kylsekiihottaa

Olen nähnyt koulun suihkussa ja uimahallin saunassa monta kertaa. Kieltämättä kaverin stondiksen näkeminen kiihottaa niin että omakin elin alkaa sykkiä ja nousta pystyyn. Luulen että se on normaali reaktio.

• homovaiei

Sama on mullakin. Toisinaan se oma seisokki alkaa vaikka ei näkiskään kaverin munaa. Usein nousee jo siitä että näkee kun kaverit riisuutuu pukarissa.

• vinkvinkvink

Mee vaikka aijaa.com:iin ja pistä hakuun "penis" niin voit ehkä nähdä kuvia stondiksesta jos et oo ennen nähny. Nyt en oo vähään aikaan käyny siellä, mutta viimeksi kun kävin niin siellä oli ainakin muutama kuva.

• yxboi8lta

Kiitti vinkistä :) Aion vlkaista.

• Kauha-Guru_

Olet HINTTI myönnä jo se itsellesi!

• yxboi8lta

Entä sitten? Haittaisko se sua jotenkin?

• yxboi8lta

Thanks! Olihan siellä joitai tosi kuumii kaluja ku kävin kattomas. Huomasin et sinne johonki kansioon vois ladata omankin. Ehkä lataankin. :D

• Kauha-Guru_ kirjoitti:

Olet HINTTI myönnä jo se itsellesi!

Ymmärrän suuren tuskasi. Voimia ja jaksamista!

• 14wee

Olen nähnyt ainakin 10 kaverin stondiksen ja ne on nähnyt mun. Vähän oon yrittäny piilotella ettei kukaan näkis ja samaa oon huomannu muillakin. Osa on punastunut ja nolostunut ja osa on vaan naureskellut ja iskeny silmää. Ei siihen stondikseen ole aina selvää syytä, se vaan tulee jos tulee ja onneksi kaikilla sama juttu. Myönnän että kaverin stondiksen näkeminen kiihottaa jollain tavalla.

• useinvituttaa

Mulla on ihan samat kokemukset ja oon myös 14. Suihkussa ei seisokki yleensä tuu mutta saunassa tulee joka kerta. Tämän takii käyn kotona aina yksin saunassa. Uimahallin sauna on paha paikka kun alkaa jöpöttää eikä voi lähteä poiskaan. Täytyy vain istua kippurassa ja odottaa että seisokki laskee ja samalla toivoa ettei kukaan heittäis enää lisää löylyä.

• veeti13

Juu, monet kerrat ja kyl siitä kiihottuu itsekin ku kattoo. Viimeksi eilen liikan jälkeen suihkus ainaki 2 jäbäl seiso oikeen kunnolla. Ei ne siit välittäny vaa paremminki näyttivät nauttivan ku oli iha hyvän kokoset kalut. Isommat ku mulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe