Kike ja Kimmo Elomaan avioliitto?

Olenko.väärässä

Ovat olleet 38 vuotta naimisissa. Olenko ihan hakoteillä kun mulla on ollut sellainen käsitys että eivät ole enää aikoihin olleet muuta kuin muodollisesti naimisissa ja Kikellä on ollut omat kuvionsa?
Kuitenkin kirjoituksessa mainostetaan että heidän pitkän liittonsa salaisuus on toistensa kunnioittaminen....??
Kertokaa jos olen väärässä Kiken vähemmän kunnioittavista tempauksista avioliitossaan.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016082822139554_vi.shtml

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenko.väärässä
    • OnpaTärkeitäUutisia

Ja mitä merkitystä asialla on kirjoittajille tai muille palstalaisille?

• vbcbcb

Niitä tempauksia on ollut Kimmolla, vankilatuomioista lähtien.

• Oh_well

Joo mietin samaa, mitä aloittaja. Mutta jos/en tiedä/eikä kuulu minulle(sanon kuitenkin), avoinsuhde toimii heillä, olkoon niin. Kaipa niinkin vuosia saa kerrytetty avioliittoon. Yhdessäolo sitten tietysti eri juttu.

• Ettekö-muka-tiennyt

Siiiiis Kimmon ruotsi -ja myöhemmin suomitörttöilyjen vuoksi heidän avioliittonsa on ollut pelkkää kulissia jo 15 - 20 vuotta ainakin, salasuhteineen.

• Oh_well
        Ettekö-muka-tiennyt kirjoitti:

Siiiiis Kimmon ruotsi -ja myöhemmin suomitörttöilyjen vuoksi heidän avioliittonsa on ollut pelkkää kulissia jo 15 - 20 vuotta ainakin, salasuhteineen.

Yritin olla mahd korrekti. Kunhan eivät minun lähelle tule, tehkööt mitä lystäävät. Mutta olihan tuo lehden juttu aika hupaisa, vähän niinkuin Ruoholahden leijona..

• Joka vanhoja... sitä tikulla.. menikö se jotenkin noin. Mutta tietenkin kivempi kaivella toisten tekemiä virheitä, kuin muistella niitä omia.

• Ennenaikainen.unen.kato

Heissan.
        Usko tai, eli et kuitenkaan, mutta esimerkiksi minä, min' olen virheetön mies.
        Siksipä onkin mukavampi muistella muuta, kuten...vaikkapa erästä entistä naapuria joka rakensi autotallia ja perustus romahti "joka itselleen kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa" Ja onhan noita hauskuuksia mahtunut maailmani kirjoon.
        Toki silloinkin muutin pois, ajattelin jos on noin pöhkö autotallin rakentaja, se on vaaraksi ympäristölleen.
        Nyt muistinkin, että aamukahvi on valmis. Mikähän meikänkin herätti? Varmaan nuo Kike ja Kimmo vaikka kello on soimassa jo 9.30 koska täytyy lähteä liikkeelle.

• Ennenaikainen.unen.kato kirjoitti:

Heissan.
        Usko tai, eli et kuitenkaan, mutta esimerkiksi minä, min' olen virheetön mies.
        Siksipä onkin mukavampi muistella muuta, kuten...vaikkapa erästä entistä naapuria joka rakensi autotallia ja perustus romahti "joka itselleen kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa" Ja onhan noita hauskuuksia mahtunut maailmani kirjoon.
        Toki silloinkin muutin pois, ajattelin jos on noin pöhkö autotallin rakentaja, se on vaaraksi ympäristölleen.
        Nyt muistinkin, että aamukahvi on valmis. Mikähän meikänkin herätti? Varmaan nuo Kike ja Kimmo vaikka kello on soimassa jo 9.30 koska täytyy lähteä liikkeelle.

Hejssvejs. Haluatko nauraa mullekin? Mulla on pitkä tukka vain viihdyttääkseni muita. Se jää joka paikkaan kiinni, kainaloon kun nukun, niin että kun vaihdan kylkeä, tukistan itteäni. Auton kattoon kun se pitää laittaa kiinni, ja tukistan itteäni. Kun irrotan turvavyön autossa, se rullautuu vyön mukana seinään, ja tuk.... Lauantaina koin viimeisen nöyryytyksen, tuuli niin pahasti että meni hampaiden väliin, kun on etuhampaissa pieni rakonen. Ei lähtenyt kuin hammaslangalla.

Kerta vielä ja se lähtee. Mä lupaan.

• sakset.esiin

Jessus iivari kun nauratti toi sun sekoilu tukkasi kanssa. leikkaa nyt ihmeessä se pehko lyhyemmäksi. Ei ole kiva jos vaikka vielä se tarttuu läppäriin noin pysyvämmin kiinni. Sanovat sitten, että kyllä toi Humppi on tietokoneen orja kun ei voi siitä hetkeksikään irrottaa itteensä.

• Miessanojensaedessä

Usko tai älä humppisumppi menee samaan lankaan kuin 50 - 70 naiset menee: ensin kynitytään hiuksen lyhyeksi kuin ´kanan pyrstö´ ja sitten se värjätään punaruskeaksi ellei peräti lähes punaiseksi, ja se ei ole seksikästä pätkääkään.
        Kyllä nainen jolla on metrin hiukset on NAINEN. Sexykin.

• sakset.esiin kirjoitti:

Jessus iivari kun nauratti toi sun sekoilu tukkasi kanssa. leikkaa nyt ihmeessä se pehko lyhyemmäksi. Ei ole kiva jos vaikka vielä se tarttuu läppäriin noin pysyvämmin kiinni. Sanovat sitten, että kyllä toi Humppi on tietokoneen orja kun ei voi siitä hetkeksikään irrottaa itteensä.

Tietokoneen orja se humppi on nyt jo, että ei muutosta sillä saralla. On tuo live vaan niin yliarvostettua.

• Miessanojensaedessä kirjoitti:

Usko tai älä humppisumppi menee samaan lankaan kuin 50 - 70 naiset menee: ensin kynitytään hiuksen lyhyeksi kuin ´kanan pyrstö´ ja sitten se värjätään punaruskeaksi ellei peräti lähes punaiseksi, ja se ei ole seksikästä pätkääkään.
        Kyllä nainen jolla on metrin hiukset on NAINEN. Sexykin.

No nyt sä tiedät miksi kynitään :) punainen on varmaan varoitusväri, here comes trouble.

• pykälät

Eikö ole kumma että Kimmo olisi vielä valmis tulemaan kansaedustajaksikin, näin joku lehti kirjoitti. Suomen eduskunta on nyt jo ryvettynyt rikollisiten vuoksi että hirvittää. Media voisikin rikolliskerman esitellä kuinka laaja kirjo heitä istuu eduskunnassa,rattijuoppoja , kavaltajia ym. petostelijoita!

• Sopii.se.tavallaan

Kimmo. Kansanedustajaksi? Mies jonka rikosrekisteri pitkä kuin herran kravatti. Myönnettäköön, että se on menneisyyttä ja tekonsa sovittanut, mutta sotki vaimonsakin Kiken autovero sotkuihin ja pimittelyihin; kaikki omaisuus Kiken nimissä kun herralla ulosotossa oliko peräti 100 miljoonaa markka-aikana vai ylikin. Toisin sanoen Kimmo asunut Kiken hyyryläisenä koko historian ajan.
        Onko hän tänään niin puhdas-omatuntoinen ja isänmaallinen, että sopisi kansanedustajan tehtävään?

• Kimmo oli syyllistynyt rikoksiin, niin muistelen. Kike väitti että ei tiedä asioista mitään, uskokoon ken haluaa.
      Minua on aina ihmetyttänyt miksi suomalaiset äänestävät urheilijoita ja julkkiksia päättäjiksi. Se kostautuu sitten vaikka missä. Pätevyyttä ei arvosteta tarpeeksi. Turhan puhujia ja turhia julkkiksia riittää päättäjissämme.

• suvenkorento12

Sama ajatus, törttöilkööt mitä haluavat, ei voi vähemmän kiinnostaa. En ole lukenut heistä kertovia juttuja, joskus kaupan jonossa lööpit iskevät silmään.

Enemmän minua kiinnostaa, mitä liikkuu niitten ihmisten päässä, jotka äänestävät tällaisia eduskuntaan, vaan liikkuuko yhtään mitään.

• EI_KIINOSTA

alotukseen,,,,

HÖPÖN HÖPÖ MITÄ NIITTEN ASIAT MEILLE KUULUU,,,,,,

• Monta.tietä.on

Niin kellä toimii kellä ei. He ovat päässet jotenkin yhdessäolon jatkuvuuteen, että voivat vielä kirjoittaa kunnioituksesta. Hyvä jos vanhat ikävyydet haalistuneet muistoista että voi kaunista kertoa.
      Itse kompastuttiin parinkymmenen vuoden jälkeen eka-vastoinkäymisiin, rähinällä ja kohinalla kaikki jakoon ja sormukset kierrätykseen. Olis kiva jutella Kiken kanssa, että pääsisi jonkinlaiseen käsitykseen kumpi ois parei.

• Ikuisti.onnellinen

Kyllähän naimisiinmeno kaunista on, mutta onnellisin hetki on se eron kaunis hetki. Kuin tuhat taakkaa putoaisi selkärepusta.
        Luulen ja melkein arvaan noin.
        Itse en ole ollut aviossa koskaan, koska olen viisas. Mutta eroja ne ovat olleet avoerotkin, tietty.

• mitään.sanomaton

Mikä julkkisten tekemisissä kiinostaa Kiken loppuhuipennus persuissa, muissa puolueissa ei häntä olisi noteerattu ja bodaajaksi liian vanha.

• Olkootihanrauhassa

" Joka vanhoja... sitä tikulla.. menikö se jotenkin noin. Mutta tietenkin kivempi kaivella toisten tekemiä virheitä, kuin muistella niitä omia. " - hmp.f -

Kiitos tästä kommentista. Se menee juuri noin. Ko. pariskunnasta sanoisin, että ketä ihmettä jaksaa kiinnostaa ja miksi ...

• Ihan sama. Se on Kike ja Kimmo Elomaan avioliitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      270
      2282
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      979
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      960
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      921
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe