asioida, siis kansankielellä kusta eikä paskoa talojen kivijalkoihin, ei aitoihin eikä muihinkaan rakenteisiin. Ajan kuluessa bakteerikasvusto alkaa tuhota niin kerrostalojen kuin omakotitalojenkin rakenteita. Ei suurelta alalta, mutta pienikin tuho on aina tuho ja joku sen sitten maksaa.
Kuten tiedetään, niin koira asioihin aina samoihin paikkoihin ja samoihin kivijalkakohtiin. Mikäli tällaista on havaittavissa, tulee taloyhtiön kiinnittää kielto-kyltti.
Koirien ei saa antaa
2
<50
Vastaukset
Hei
Oikein !! Eikä myöskään saa antaa koiran jätöksiä jättää keskelle kulkuväy -lää, koska siinähän ihmiset kävelee, pyöräilee yms, ja ei oo kivaa, kun sit- ten joku vahingossa huomaamattaan astuu ulosteen päälle, sitä sitten hai -see sen jälkeen.......ne pitää JOKAISEN koiranulkoiluttajan HUOM MYÖS opaskoirat !!! on siis jokaisen ulkoiluttajan siivottava pois ITSE ! Ei siihen mene, kuin muutama sekuntti.......lapsikin sen osaa ja pystyy tekemään ! Ne jokainen on 100 % velvollinen iästä yms täysin riippumatta korjaa- maan pois välittömästi ! Tämä asia on suuri ongelma, sen tekeminen siis, tai sen tekemättömyys. Jos ei osaa, niin aina voi pyytää apua siihen ! Niin yksinkertaista se on ! Tämä pitäisi säätää laissa, että jos sen jättää teke- mättä, uloste pitää analysoida dna:n saamiseksi ja siten todistaa, että se ja se koira on tehnyt sen ja sen ulosteen, ja sitä sitten lähetetään suuri lasku omistajalle maksettavaksi. Se olisi täysin oikein !- MisterFinland_1970-2016
Pitäisiköhän sinun mennä takaisin sinne apukouluun? Ei näämmä tuo kirjoitustaito sisäistynyt ensimmäisellä kerralla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634