yritin ottaa yhtä meidänluokkalaista tyttöä reppuselkään mut en jaksanu pitää sitä selässä, sit sen kaveri(tyttö) otti sen selkään ja se liikku tosi helposti ja nopeeasti sen kaa! oonko mä oikeesti heikompi ku tytöt vai onko se joku tekniikka laji??
oonko oikeesti tyttöjä heikompi??!
7
52
Vastaukset
- erherhreher
Tytöt on yleensä murrosiässä poikia puolet painavampia joten siitä syystä.
- hiljainen.kostaja-
Valitse sellainen höyhenen kevyt tyttö.
Ei se kyl mikään tekniikkalaji oo joten oot vaan heikompi ku tytöt. Ja on kyllä vahvoja tyttojäkin että ei oo edes paha jos joku superurheilija tyttö on sua vahvempi
- 244544
Ehkä sinulla ei ollut kovin hyvä päivä, tai se tyttö käy pumppaamassa rautaa :)
- saligymääjä
joo, tytöt on vahvempia siihen asti kunnes poikien testosteronituotanto käynnistyy ("pallit kasvaa") eli 13 ikävuoden jälkeen. lisäksi moni tyttö harrastaa jotain telinevoimistelua tai tanssia, mitkä vahvistavat tosi paljon kroppaa. suosittelen kyllä jokaiselle pojalle salillakäyntiä jo nuoresta alkaen, myöhemmässä iässä ei enää kehity niin paljon kun alle kakskymppisenä hormoonitoiminta on vilkkaimmillaan
Tytöt on tuossa iässä usein vahvempia
- yxkatsoja
meijän koulussa tuli välkällä riitaa yhelle pojalle ja tytölle, niin ei se poika mahtanut mitään sille tytölle kun se paino sen maahan ja istu päälle. poika oli aika nolo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634