eli facebook, voi ällöä miten tympii lukea tiettyjen päivityksiä kaikkinensa!
Missä maailmassa elättekään? Ruoka sitä ja tätä,lapset tässä ja tuossa ja nyt on lenssu ja nyt kuume ja voi voi, kynsi katkesi ja työ sitä ja tuota, nukun/en nuku/valvon ja voi voi.
Töihin ja jaksuja ja harrastetta ja kuumetta ja vaivaa ja kotihommia, ei jaksais kun töissä, mutta tsemppiä ja mukavuutta ja muksu sitä ja tätä ja voi voi.
Veissipuukki
12
86
Vastaukset
moi' eikö sinun koneessa sitä pientä punaista näppylää jolla saa virrat pois niin ei tarvi lukea mitä ei halua.
- hyihittolainen
Minun koneessa se on musta näppylä, ehehheh
- kfkkro
Vittuako luet.....onkomtuollaisella pökiöllä muka kavereita? Ite kyttäät muiden tekemisiä luuseri. Vedä itsesi hirteen niin ei tartte muiden kärsiä seurastasi. Vitunlehmä.
- huhuijaaaa
Hyi mitä sinä sanot,kauheata.Onko sulla kaikki kamat kaapissa vai oletko mielenterveyspotilas?
- teuro
Homojen hommaa koko vasepuukki.Ei muuta kuin kulli anukseen ja hyvää yötä.
- Valivalivali
Erään naisen valitukset on juuri tuota luokkaa!!!! Voi että, elämä voikin olla hankalaa. Mitähän mahtaa töissä miettiä kun niinkin vaivainen tyttö tämä on.
Ja tiedoksi minua ei kiinnosta mitä pentusi syö, sanoo ja tekee. Lisäksi lapsen jatkuva sairastelu kertoo jostakin................- rulaanalasjaheti
Niin totta, ei kehtaa edes lukea niitä jokapäiväisiä valituksia sekä päivityksiä elämän ihan tavallisista asioista koskien nukkumaanmenoa,heräämistä,työssäkäyntiä,syömistä,ruuanlaittoa, ulkoilua,harrastetta,...jne
Toisilla on joku tarve jakaa elämänsä muille ja saada säälipisteitä kun ollaan tavallisessa jokavuotisessa lenssussa, tai oli rankka päivä töissä...snif, miten rankkaa! - Hjjkll
Ja oman naaman kuva joka väliin. Jos lapsista kuva ni oma pärstä työnnetty johonkin kulmaan.
- pizzapeku
En ole koskaan kuulunut veisuupuukkiin, enkä tule koskaan kuulumaankaan! Miksi te kuulutte sinne? Pääseehän sieltä pois!
- FBhevonkuuseen
Kaikkein hölmöintä on kun muutamat firmat antavat vain facebook-sivuilla esim. aikatauluja tai hintoja ja muuta tietoa eri tuotteistaan.
Eivät kaikki ole 15v ja käytä jotain tuollaista vakoilu- ja humpuukisivustoa jos tarvitsisi asiallista tietoa jostakin.
Sellanen yritys, joka tarjoaa jotain ainoastaan facebookin kautta, saa suksia huitsinnevadaan. Minä käytän ainoastaan selkeästi infoa antavia yrityksiä asiointiini. - notFB
Se on tuo ihmisen elämä silloin liian helppoa, jos pitää pienistä asioista valittaa.
- geyry
Imekää mulkkua kajaanilaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565