Eli oon 13 vuotias (koht 14) ja oon hieman pullea mutten paljoa jotta voin juosta normaalisti ja ainut juttu mikä ei onnistu on kiipeily. Olen n.152 cm pitkä ja painan 56kg. Minulla on ruskeat hiukset ja hiustyyli on puoliananas. Eli sivuilta melkein siili mutta ei aivan. Minulla on myös maaston vihreät silmät. Äänenmurros on alkanut. Samoin kasvupyrähdys. Ps. Olen rakastunut
Vastaukset 6
Sukupuoli olisi kans kiva tietää.
- Uskomaton_läski
Olet rakastunut? Vastarakkautta ei tuollainen mätisäkki saa!
Oletan pojaksi? En voi väittää että olisit mitenkään komea, mutta hei camoon, jos olet rakastunut ja näin, niin itse en ainakaan haluaisi sellaista pinnallista joka välittää vain ulkonäöstä niin että älä välitä omastasikaan liikaa
- 13vtyttönen
Et ehkä ole mikään parhaimman näköinen mut kuulostat ihan ok:lta
- auliatin
Oon varmaan ite sit ihan saatanan alipainoinen.. 12v 160cm ja 40kg
Oisko se kuva mitään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241553
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031006Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.148639Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.231531- 187499
- 31490
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11444- 182443
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393