Eli oon 13 vuotias (koht 14) ja oon hieman pullea mutten paljoa jotta voin juosta normaalisti ja ainut juttu mikä ei onnistu on kiipeily. Olen n.152 cm pitkä ja painan 56kg. Minulla on ruskeat hiukset ja hiustyyli on puoliananas. Eli sivuilta melkein siili mutta ei aivan. Minulla on myös maaston vihreät silmät. Äänenmurros on alkanut. Samoin kasvupyrähdys. Ps. Olen rakastunut
Oonko hyvän näköinen?
Rakastunut
6
70
Vastaukset
Sukupuoli olisi kans kiva tietää.
- Uskomaton_läski
Olet rakastunut? Vastarakkautta ei tuollainen mätisäkki saa!
Oletan pojaksi? En voi väittää että olisit mitenkään komea, mutta hei camoon, jos olet rakastunut ja näin, niin itse en ainakaan haluaisi sellaista pinnallista joka välittää vain ulkonäöstä niin että älä välitä omastasikaan liikaa
- 13vtyttönen
Et ehkä ole mikään parhaimman näköinen mut kuulostat ihan ok:lta
- auliatin
Oon varmaan ite sit ihan saatanan alipainoinen.. 12v 160cm ja 40kg
Oisko se kuva mitään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233