Kysymys tytöille

Jos joku poika löis sun kanssa vetoa että et saa häntä maahan potkaisemalla munille, niin ottaisitko vedon vastaan ja miten luulet että kävisi? :)
24284
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

En tiiä ottaisinko, riippuu vähän. Mut jos ottaisin nii oisit kyl maassa melko nopeeta ;)

Äänestä

Ottaisin ja lopputulos ois että sää makaisit maassa kädet haaravälissä XD

Äänestä

En todellakaan.

Äänestä

Miks joku haluais potkun munille?

2Äänestä

Olisi maassa aika nopeasti jos joku potkaisi!

Äänestä

Ottasin vastaan, oon aina halunnut tietää mikä olisi Oikeesti reaktio.

Äänestä

No en kyllä ottaisi, mutta kokemuksesta tiedän että poika tippuu aika hentosestakin iskusta..

Äänestä

Todellaki ottaisin ;)

Äänestä

Oon niin usein tiputtanu miehen että enköhän voittais vedon xD

Äänestä

Mua ei kyllä tyttö puottaisi!

Äänestä
  • Kyllä muutes putoisit, kokeilaanko vaikka? XD

Äänestä

Mikä ihmeen sadistinen munille potkimis fetissä nyt kaikilla tenitytöillä on?

1Äänestä
  • No oha se hauskannäköstä ku mies tippuu xD

Äänestä

• N14 kirjoitti:

No oha se hauskannäköstä ku mies tippuu xD

tuu tiputtaa mut :)

Äänestä

• Toivottavasti joku potkasee sua täysillä vaginaan ja tekee lapsettomaksi

1Äänestä

Mä oon nähny kun tyttö selätti paljo isomman pojan kun poika kiusas sitä piti niin kauan puristuksessa et poika pyysi anteeks ja armoo

Äänestä
  • olix se poika plösö ja mitense puristi ja mistä, munistako

1Äänestä

• se oli semiplösö ja se tyttö otti pihtiotteen sen korvanlehdestä!

Äänestä

Mitä hauskaa on palleille potkimisessa? hahahahhahahahahahahhahah, vittu että melkein kuolen taas nauruun. HIHIHI, pallit hihihi

Äänestä

Ai saatana en ois maassa vaa ambulanssis matkal Jorviin

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Uteliasoon kirjoitti:

Jos joku poika löis sun kanssa vetoa että et saa häntä maahan potkaisemalla munille, niin ottaisitko vedon vastaan ja miten luulet että kävisi? :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu