Piti asentaa ubuntu läppäriin

HaluunUbuntun

Mutta ei se ollutkaan niin simppeliä. käynistysvalikon jälkeen musta ruutu?
Moniko on joutunut turvautuun ubuntu asenuksessa osaajien apuun?

27

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läppärin merkki ja malli?

      • Tässämalli

        HP Paviloin 13-b221no
        Käyttis w 8.1


      • tumpelo_kämmää
        Tässämalli kirjoitti:

        HP Paviloin 13-b221no
        Käyttis w 8.1

        Asentuu heittämällä...


      • SaastunutWindows
        tumpelo_kämmää kirjoitti:

        Asentuu heittämällä...

        Niin mullakin on moisessa ubuntu, Ei ollut ongelmia.
        Kysyjän koneessa voi olla haittaava Malware!


      • Heittopussi
        tumpelo_kämmää kirjoitti:

        Asentuu heittämällä...

        Miten käyttöjärjestelmän voi heittää tietokoneeseen?


      • HeittämälläSanonta
        Heittopussi kirjoitti:

        Miten käyttöjärjestelmän voi heittää tietokoneeseen?

        Sanonta, kyn asentuu ilman ongelmia


    • Winmiäs

      Apuun ei ole tarvinnut turvautua mutta jos ja kun ei Ubuntu toimi niin silloin kannattaa pitää Windows, se ainakin toimii.

      • Eihän Windows toimi aina.


      • Ihanpaskawindows

        Windows ei toimi, ei anna tehdä edes palautuslevyjä


      • Jaatoimiii

        Kysyjänkin windows saastunut!
        Muuten asentuisi heittämällä!


      • Heittopussi

        Miksi käyttöjärjestelmiä pitää heitellä? Mene heittämään tikkaa.


      • MikäonToimivuutta

        99.9% kaikista windowseista saastuu elinkaaressaan.


      • LinuxLelux
        MikäonToimivuutta kirjoitti:

        99.9% kaikista windowseista saastuu elinkaaressaan.

        99.9% ihmisistä ei koskaan koskekaan linux jakeluihin koska niihin ei saa 99.9% oikeista ohjelmista ja lisälaitteista toimimaan.


      • Useinjopaosuu
        Heittopussi kirjoitti:

        Miksi käyttöjärjestelmiä pitää heitellä? Mene heittämään tikkaa.

        Windows on heittelemällä haitakkeita!


    • Redmont

      Kuvittelitko että tuommoinen linkkura olisi tehty ihmiselle? Joku hikinen nyrkkipaja Kanonikal suoltaa moista oksennusta. Se on tarkoitettu autistisille vajakeille jotka saavat jonkunlaista tyydytystä hinkatessaan ja loputtomasti säätäessään tuota kuraa.

      Jos haluat että asiat hoituu, hanki Windows.

      • sorryvaan

        Olen ihan täynnä 8-10 windowsin sekoiluja


      • windows-pilipalipoika

        Lukutaidoton taas osoittaa tyhmyyttään.


      • Revisiittälukuataitoa

        Lukutaito ihan ok, HP käyttöohje listaa win8.1, ubuntu ja freedos 2.0 käyttöjärjestelmiksi.


      • windows-pilipalipoika
        Revisiittälukuataitoa kirjoitti:

        Lukutaito ihan ok, HP käyttöohje listaa win8.1, ubuntu ja freedos 2.0 käyttöjärjestelmiksi.

        Tässä oksassa onkin vastauksia @Redmont :lle


    • MalwareAddict

      Kone saastunut!
      Tyhjää levy tai aja NPE

    • Eimikäänihme

      Kaista windowskoneista jopa 94% on saastuneita

      • Buahhahahhahaha

        100% jos MS vakoilu on sastuneisuutta ;D


    • Syytätodellakinvaihtaa

      16.04 asentuu uefina, 14 ja vanhemman lekacyna..
      Jos ilmenee moisia onkelmia on syytä epäillä pahemmanlaatuista haittaohjelmaa.
      Poliisivakoilija tai malware mm.

    • PITIasentaa

      Nämä liinuksi nörtit jakaa neuv.... eiku mielipiteitä vaikka kirjoitustaito on kuin mamulla.
      Miksi se PITI asentaa.

      • pidä-pääsi-kiinni

        Ehkä sinäkin opit tulevaisuudessa ymmärtämään suomen kielen monimuotoisuutta.


    • Jahvetti2

      http://forum.ubuntu-fi.org/

      Tuolta ehkä voi saadakin asiallisia vastauksia, eikä kiljuskinien ja muiden luiskaotsaisten Windows-fanipoikien rääkymisiä.

    • mikä_puuttuu

      Ubuntuun vaaditaan kolme asiaa, kädet ja aivot. Jos tulee edelleen ongelmia, kysytään viisaammalta kaverilta apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe