Oletteko matkustaneet vieraan netistä hankitun matkaseuran kanssa?
Miten onnistui?
Olen miettinyt, että hyvästä seurasta voisi olla monenlaista etua, mutta en osaa kuvitella millaisia harmeja voisi aiheutua.
Onko teillä kokemuksia? Kertoisitteko?
Oletteko matkustaneet koti- vai ulkomailla, missä?
Mistä matkaseuraa?
12
86
Vastaukset
- UusiaKokemuksiaKOS
Olen soffasurffaillut pari kertaa, mutta netistä hankittu matkaseura on vielä kokeilematta.
Olen matkustellut yksin. Yksin on hyvä, saa laatia oman ohjelmansa, mennä ja tulla mielensä mukaan.
Matkoilla löytyy seuraa hyvin helposti jos haluaa. Aina on miehiä ja naisia jotka matkustavat yksin, sen kun lyöttäytyy seuraan.
En lähtisi jonkun satunnaisen nettituttavuuden kans matkaan, viikkokin on pitkä aika jos ei viihdykään.- einettituttavuuksia
Sama juttu minulla, matkustan aina jonkun naistutttavan kanssa tai yksin. sanon aina,että miehiä on paikan päällä, ei tarvi ottaa mukaan. Ihanaa tavata uusia tuttavuuksia ,sekä miehiä,että naisia. Seuraa riittää, jos haluaa. En todellakaan lähtisi jonkun nettituttavan kanssa matkalle. Loma olisi täysin pilalla!
Makuuhuoneeseeni olen hakenut, hyvin onnistuneita tapaamisia.
Olen matkustanut, lyhyen matkan. Vain menosuunnan. Hyvin meni, no problems :D.
- Yrjön.veljenpoika.70plus
Nettituttavan kanssa en ole matkustellut. Muuten olen. Yksikseni ja pari kertaa silloisen vaimoni kanssa.
Yksinmatkustajat majoitettiin ennen jonkun toisen yksinmatkustajan kanssa samaan huoneeseen. Valitettavasti samaa sukupuolta olevan, mutta muuten OK...
Viimeksi kaukomatkalla olisi pitänyt maksaa extraa yhden hengen huoneesta. Kun ei matkatoimisto tätä matkaa varatessa ilmoittanut, niin en maksanut.
Ikävä se on yksin matkakohteessa pyöriä. Toista yksinäistä ei löydy. Ja ikävä on kolmanneksi pyöräksi änkeytyä. Siksi en ole nyt kymmeneen vuoteen matkustellutkaan muuten kuin päiväseltään autolla. Eikä edes passi ole enää voimassa. Mitä sitä turhaa? - rantaseura
Olen ollut matkalla netistä saadun matkaeuran kanssa, mujtta välttyäksemme kumpikin 'yllätyksiltä' jotka voivat esiintyä yhteisen hotellihuoneen jakamisesta, otimme molemmat samasta hotellista omat huoneet.
Siinä jäi aikaa yhteiselle sekä omalle ajanvietolle. Toisiinsa tutustuminen viikon aikana sujui niin hyvin, että olemme tehneet reisuja yhdessä senkin jälkeen. - Näin.minulla.meni
En ajatellut aloittajan kysyvän vastakkaisen sukupuolen seurasta vaan yleensä matkaseurasta joten kommentoin siihen. Olen nainen, jonka mies ei perustellusta syystä tässä vaiheessa voi matkustaa.
- Matkustin yksin, ei ollut kiva viettää iltayötä yksin, päivällä tuuppasin parin mukavan naisen seuraan, menihän se jotenkin.
- Toisen kerran lähdin puolitutun kanssa. Kun pääsimme perille, hän ilmoitti: en ollut ajatellutkaan olla kanssasi vaan haluan mennä omia menojani, jaoin vain hytin että tuli halvemmaksi. Siinä ihan itkua pukkasi, niin pahalta tuntui, oltiin maapallon toisella puolelle. Kunpa olisin ymmärtänyt kysyä ennen matkaa, ookko mun kaa.
- Otin netistä matkaseuraa, jota ajattelin ensin testata teatterissa käynnillä. Olisi mieluusti maksattanut minulla liput. Jäi sikseen.
- Otin toisen matkaseuran netistä, kävimme kerran teatterissa, mutta emme tunteneet toisiamme sielunkumppaneiksi edes yhdelle matkalle, joten jäi sekin.
- Nyt on ystävättärellä ystävätär, joka kaipaa matkaseuraa, panostan siihen, mutta emme ole vielä tavanneet. - enää.en.matkusta
Matkaseura löytyy kyllä omasta tuttavapiiristäkin, jos maksaa kaikki kulut.
- MatkalleMenox
Voisin hyvin lähteä ja säästää hotellimajoituksessa jaetussa huoneessa. Sopisin etukäteen, että voimme kulkea yhdessä tai omia polkujamme, miten haluamme.
Tapaisin mielelläni ennen matkaa ja voisimme sopia yhdessä asioista. Ellei synkkaisi yhtään, valitsisin uuden ehdokkaan. - Tavuviiva
Ihme, kun matkailumessut esim. ei ole keksinyt tällaista jutskaa. Jos ei nyt sieltä lentäisikään oitis Timpuktuun tai pippurien maahan, voisi niille, jotka haluavat löytää matkaseuraa, järkätä tilsisuuden siihen. Nettiin lomake, minne haluaidi mennä ja sitten kohteittain ryhmiä keskustelemaan. Sujuisiko. Entäs matkatoimistot?
Tykkään nykyisin matkustaa omissa oloissa. Ja on ihana tunne kun pärjää lentokoneen vaihdoissa, jopa lipun ostamisessa ulkomailta käsin: nettikahvila, toimisto, lentokenttä samoin hotellin nappaaminen.
Tulee kovin itsenäinen olo, peräti voimauttava, että pärjään. Mutta välillä kamujen kanssa taas yhdessä on ihan kivaa. - Johonkin
Kyl aikuisen iässä olevat ventovieraat, tulevat toimeen. Olen ollut 2 eri naishenkilön kera reissussa, puhelimessa vaan juteltu, ja nähty lentokentällä, kaikki sujunut hyvin, ei mitään ongelmia.
Nytkin valmis lähtemään reissuun, maaliskuussa, jos matkakamu löytyisi. Toki sit yksin , jos ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694