Mulla on ikävä sua

Anonyymi-ap

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yrittänyt pyristellä tästä irti, mutta se on hankalaa kun oon niin tunteella elävä.. Hymysi ja sanasi vain pysyy mielessäni. Mutta kaikesta huolimatta annan sun olla.

68

2224

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Kananprseen sulkasato". -sivu

• Anonyymi00024

Vieläkö moni on samassa psy koosissa kanssasi? Se ois ihan hyvä, ettet aivan murene. Oi yksi folie Deuce kansa. T

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vieläkö moni on samassa psy koosissa kanssasi? Se ois ihan hyvä, ettet aivan murene. Oi yksi folie Deuce kansa. T

Folie deux eli massan henkinen tasapainohäiriö. Käykö tämä hienostunut muotoilu😉

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Folie deux eli massan henkinen tasapainohäiriö. Käykö tämä hienostunut muotoilu😉

I love government too

• Anonyymi00041
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mitä se kertoo MINUSTA, että käytin jaetusta psy.. henkisestä epätasapainotilasta kaksoisaspektin sijaan ilmaisua massa? Miettikää sitä eri aivoriihissä. -TT

• Anonyymi00056
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Voisit kuitata viestit koko nimelläsi. Se olisi niin huomaavaistaT. P

• Anonyymi00057
        Anonyymi00030 kirjoitti:

I love government too

Indusoitunut harhaluuloisuus lienee kuvaavinta

• Anonyymi00002

Ihan löysä olet kun myönsit että ikävä on :) aijajajiijai

• Anonyymi00004

kenelläkään muulla ole ikävä ketään tällä palstalla? :D

• Anonyymi00032
        Anonyymi00004 kirjoitti:

kenelläkään muulla ole ikävä ketään tällä palstalla? :D

Joo mulla on ikävä kokoajan ja kaikkia.

• Anonyymi00003

Ite olin niin kännissä pari vuotta etten ees muista milloin mistäkin heräsin :D

• Anonyymi00005

Väärästä sairaalasängystä. Kuulemma.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kenen sänkyyn oli eksynyt? :D

• Anonyymi00028
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Onko tämä kaasuinen kuulutus nyt sitä moniamatillisuutta?

• Anonyymi00007

Onko ve vattu niin vaikeeta laittaa kenelle.

• Anonyymi00008

on! Ei ollut sulle ainakaan, siitä voit olla varma

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No sitä en epäillyt hetkeekään :D

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Verbatimille vaa. -sivu

• Anonyymi00009

Jos on mulle niin älä anna vaan ota yhteyttä tai anna vinkkiä. Oon odottanut sinua.

• Anonyymi00015

Tuskin olet hän, mutta en uskalla enkä ole valmis enkä halua sotkea mitään. Joskus on parempi vaan ikävöidä anonyymina. -ap-

• Anonyymi00038

En ole ottanut kun ilmoitit vuosia sitten, että jätä sut rauhaan, koska olet mennyt naimisiin. Sitänennen viestititit tulevasi mun luo kun palaat lomalta

• Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

En ole ottanut kun ilmoitit vuosia sitten, että jätä sut rauhaan, koska olet mennyt naimisiin. Sitänennen viestititit tulevasi mun luo kun palaat lomalta

Onko tämä aapeeäijä vähä kuin lähti vaippoja ostamaan, ei palannut koskaan tilanne, mutta vähän eri? Naurakaa välillä tälle

• Anonyymi00011

Se sandra sopii sulle. Onnea!

• Anonyymi00013

Miten niin hankala tilanne??

• Anonyymi00062

Varattuja

• Anonyymi00014

Laita sukupuoli, niin loppuu lyhyeen inttämiset. Täällä näet enimmäkseen naiset etsii miehiä.

• Anonyymi00060

Ap ja gubbe ovat miehiä,jatkuvasti valehtelevať olevansa muka naisia!

• Anonyymi00016

Tunne ei ole molemminpuolinen.

• Anonyymi00023

No etten sanois emojiäijälle mumisija

• Anonyymi00017

Itse ainakin haluan sellaisen ihmisen elämääni ja vierelle joka haluaa olla osa elämää ja on kiinnostunut tosissaan. Silloin en enää taakseni katso, ja hän saa jäädä kokonaan unholaan.

• Anonyymi00018

Mitkä sanani on jäänyt sinun mieleesi? Onko jotain tunnistettavia?

• Anonyymi00035

Kaikenlaisia ns.lemmen lurituksia, vähän kuin pelimiehen puheita kun miettii... Niinpä niin. Siitäkin me puhuttiin. -ap-

• Anonyymi00045

Mun nimi + ämmä, halusit provosoida. Mieti sitä mitä taas halusit halventaa,ei kunnioitusta koskaan minua vastaan alusta alkaen. Perättömiä minuun kohdistuvia syyllistämisiä. Syyllistä vaan itsesi.Miten voi luottaa sanomaasi. Näytön paikka todellisuudessa, eikä naamion takaa.Mieti sitä.

• Anonyymi00065

Luulin ettei sinunlaista...

• Anonyymi00019

Mulla on Maarit sua kans kova ikävä.
      Vaikka tuskin täällä kirjoittelet.

-M _ _ _ _

• Anonyymi00020

sulla ole ikävä älä hölise

• Anonyymi00021

Näin sinusta Teija K ihanaa unta, unessa tavattiin sattumalta ja siitä sitten lähdettiin kahdestaan yksityisempään paikkaan halailemaan ja suukottelemaan. Harmi kun kello soi ja lopetti ihanan unen. Tavattaisp irl ja tapahtuisi unen kaltaiset asiat, ikävä sua.

• Anonyymi00022

Hänen merkkinsä on taipuvainen pitkävihaisuuteen ja siinä missä itse olen spontaani ja nopeasti adaptoituva, eli todennäköisesti olen jo unohtanut riidat ym. aikaa sitten. Se on sinänsä harmi jos se toinen osapuoli saattaa velloa niissä vuosikaudet.

• Anonyymi00026

Se on aina helpompaa sille, joka "riidan" on aiheuttanut 😉

• Anonyymi00034
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Se on aina helpompaa sille, joka "riidan" on aiheuttanut 😉

Ei vaan on helppoa kun on tehnyt omalta puoleltaan kaiken mitä on tehtävissä myös asian sovittelun kannalta, silloin asian jatko ei lopulta enää ole omalla kontolla.

• Anonyymi00029

Minä myönnän, vaikka olen päättänyt tästä lähin harrastaa vain ja ainoastaan...

• Anonyymi00039

Hyvä on että on joku purkautumis keino. Salainenkin. Mitä jos puolisosi aistiii tai tietää sen mitä teet. Ja se aiheuttaa kaikki riidat. Tuo hetken helpotuksen ja hyvän olon. Mutta samaa aikaan tuhoaa kaiken. Aivan kuin viina ja alkoholismi. Käytätkö jotain muutakin kuin Ässää olosi helpottamiSeksi? Moni turvautuu tiettyihin luonnon ”rohtoihin”. Uskon että ÄssäKeksit ei ole sulle riittäneet..

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hyvä on että on joku purkautumis keino. Salainenkin. Mitä jos puolisosi aistiii tai tietää sen mitä teet. Ja se aiheuttaa kaikki riidat. Tuo hetken helpotuksen ja hyvän olon. Mutta samaa aikaan tuhoaa kaiken. Aivan kuin viina ja alkoholismi. Käytätkö jotain muutakin kuin Ässää olosi helpottamiSeksi? Moni turvautuu tiettyihin luonnon ”rohtoihin”. Uskon että ÄssäKeksit ei ole sulle riittäneet..

Ohi. Ei ole puolisoa.

• Anonyymi00031

Älä valita, tee jotain.

• Anonyymi00046

Älä matador mäeltä aloita tätä diabolista messua taas. Eiköhän ne hipit sulle jonku exit-pajan järjestä kysyt vaan. Kovia huseeraamaan muiden asioita muutenkin

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Älä matador mäeltä aloita tätä diabolista messua taas. Eiköhän ne hipit sulle jonku exit-pajan järjestä kysyt vaan. Kovia huseeraamaan muiden asioita muutenkin

Tukikeikan kautta, aina hyvä motivaattori

• Anonyymi00033

Aloittajan tilanne on kamala . Itselläni sama kun rakastuin kaunokaiseen . Toisaalta toivoo ettei olisi häntä tavannut . Mutta sekin olisi ollut suuri menetys ! Pelkonani on että kuolen ikävääni .

• Anonyymi00043

No vedä nyt aapeeäijä käteen ensin ja katso tilannetta uusin silmin

• Anonyymi00036

Aivan.

• Anonyymi00042

Älä killi viisastele tyhjää skaa, sinä ossaa sitäkähän. T keski-ikäinen nainen

• Anonyymi00037

Miksi annat olla? Miksi torjut tunteesi?

• Ihmisestä täytyy tykätä aika paljonkin, että sitä tulee ikävä. En vissiin tykkää kovinkaan ihmisistä, kun en ikävöi oikein ketään.

• Tai en tiiä mitä sillä ikävällä saavuttaisi, paskan olon? No sellanen on muutenkin melkein päivittäin, niin ehkä pitää valikoida.

• Anonyymi00048

Kenellä ketä

• Anonyymi00049

Koska tilanteesi on hankala.Olet varmasti aiheutanut hankalan tilantee ihan itse!
      Nämä on näitä yleensä eläkeläisten pahansuopia ilmaisuja,äkkipikaisuuksissa sanottuja,joilla voi hyvinkin pahoitaa rakkainpansa suhteet.Paranus keino on mennä jatkoille Eläkeläis-Raveihin.! "AJATTELE IHAN ITE.!" Orit ja Tammat odottaa,seuraasi.

• Anonyymi00050

AP!! Älä anna tilanteen olla. Elämme vain kerran joten tee jotakin ettet myöhemmin kadu.

• Anonyymi00051

Kertaelämänkin aikana ehtii nolata itsensä lukemattomia kertoja, jos ei kerrasta ota opikseen.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kertaelämänkin aikana ehtii nolata itsensä lukemattomia kertoja, jos ei kerrasta ota opikseen.

No niimpä tietenkin, kettuuntunut gubbeketjun kosahtamisen seuraaja

• Anonyymi00054

On aika elää omaa elämää. Opettele päästämään irti. Jäät roikkumaan liian heppaisin perustein. Se vaikeuttaa elämääsibtw. Mitä lapsillesi kuuluu?

• Anonyymi00061

Olen päästänyt irti jo aikoja sitten oman lapseni ikäisestä, enkä ole koskaan pystynyt näkemään häntä samasa tilassa kanssani! Täällä kirjoittaminen on ollut ajatusten purkua!

• Anonyymi00067

Mitä on liian heppaiset perusteet? 🐎🐎

• Anonyymi00055

TIINA, ryhdistäydy. Minulla on ikävä tuulaa, sitä vanhaa kaunotarta. Istun länsiterassillamme ja juon kaljaa. Tulit mieleen, kun ajettiin tänään sauniksen ohi. Mietin lauriaa ja ajattelin,että hänen on aika herätä kannabishuuruisesta unestaan ja lähteä matinkylään piriostoksille ja alkoon. Noilla elintavoilla umpikuja on edessä pikapuoliin. Lauri on ihan kiva kännissä. Amfetamiinilaskuissa siitä tulee piikikäs.

• Anonyymi00058

Parempi päästää irti ja keskittyä itseen. T. Pasi

• Anonyymi00059

Suosittelen sitä muutamille muillekin! Olen kokenut olevani selvästi onnellisempi ilman parisuhdetta ja ilman uutta ystävääkään! Saa elää ja olla juuri niín kuin itse haluaa, enkä halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni pilaamaan!

• Niin vain on

• Anonyymi00063

menee ohi

• Anonyymi00064

Mut minulla ei ole ikävä.

• Anonyymi00066

Sinulla nuo sidonaisuutesi ja minulla nämä tekemiseni, vetovoimaa olisi kai vaadittu kaksinverroin tämän todentumiseksi yhtään enemmäksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      98
      906
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      150
      839
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      63
      708
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      682
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      674
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      644
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      597
    8. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      29
      552
    9. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      533
    10. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      516
    12. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      425
      497
    13. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      486
    14. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      479
    15. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      461
    16. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      29
      451
    17. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      446
    18. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      432
    19. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      41
      431
    20. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      414
    Aihe