Väleistä

Anonyymi-ap

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?

71

808

Vastaukset 71

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aivan liikaa kilometrejä on!

• Anonyymi00002

Viralliset.

• Anonyymi00010

I see, you wild thing

• Anonyymi00025
        Anonyymi00010 kirjoitti:

I see, you wild thing

Mikä loin patukkamainos tuli heti mieleen :D

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mikä loin patukkamainos tuli heti mieleen :D

Lion.

• Anonyymi00003

Ei ole mitään välejä. En ole edes nähnyt häntä vuosiin.

Jos joku olisi minulle sanonut muutama vuosi sitten, että kaipailen "tyhjää" täällä palstalla vielä syyskesällä 2026, olisin nauranut ja todennut, että ei missään tapauksessa. Olen ihan liian järkevä sellaiseen.

Niinpä.

• Anonyymi00004

Mitä sitten kaipailet?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä sitten kaipailet?

Miestä, johon rakastuin vuosia sitten.

• Anonyymi00015

Mutta kaipailepa vuosia täällä. Vain huomaten hänenkin kirjoittavan täällä, mutta kiusatakseen, koska tietää minun olevan täällä

• Anonyymi00030

Sama tilanne mutta mieheltä naiselle. Ei tällä järjen kanssa mitään tekemistä ole. Alkuunsa kun vielä nähtiin sain jotenkin painettua hänet mielestä ja kiellettyä itseltäni kaikki tunteet. No miten kävi,pomppi takaisin kuin vieteriakka.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mutta kaipailepa vuosia täällä. Vain huomaten hänenkin kirjoittavan täällä, mutta kiusatakseen, koska tietää minun olevan täällä

Ei minun tarvitse tuollaisista huolehtia. Hän on hyvä mies.

Anonyymi00003

• Anonyymi00006

yks hymy ja se o siin

• Anonyymi00007

näinkö on?

• Anonyymi00014

Mitä sitten tapahtuisi?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä sitten tapahtuisi?

hänen kanssa meni jo asiat perciilleen eli ei mitenkään siitä puuttui just se kemia ja hulluus tota ihmistä tuskin löydän mistään

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

hänen kanssa meni jo asiat perciilleen eli ei mitenkään siitä puuttui just se kemia ja hulluus tota ihmistä tuskin löydän mistään

hieman sekavaa kaiken kaikkiaan 🙄

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

hieman sekavaa kaiken kaikkiaan 🙄

Ai palstaäijän ylikarismaattinen kiekaisu? Päivittele jotain tuoreempaa sinäkin välillä. TT

• Anonyymi00008

Ärsyttävät!

• Anonyymi00009

ja puutteelliset!

• Anonyymi00011

Oudot. Yritän suhtautua kuin aikuinen virallisesti ja olla välittämättä meidän historiasta mut huomaa et en pysty. Hän on jotenki luontevampi ja rennompi.

• Anonyymi00023

laukaiset traumani minusta tulee heti häiriintynyt ja pelokas , sivusTA

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

eikä se ole siis sinun syysi. minä en vaan kestä asioita mitkä pilasivat elämäni siltä osin. pidän itseni poissa tietyistä tilanteista

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitähän vttua nyt taas. Kirjoitin että hän on minua kohtaa rennompi jopa ystävällisempi kuin minä. Ja sinä kuvitelet jotenki liittyy sinuun. Meillä oli lyhyt suhde. Joka oli lämmin, intohimoinen ja täynnä tunteita. Eikä erottu edes riidellen. Luulen ettei siitä nyt hirveitä traumoja jäänyt. Mene vaikka terapiaan tai sulje nämä sivut. En usko että kukaan traumasi aiheuttaja sinua kaipailee.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mitähän vttua nyt taas. Kirjoitin että hän on minua kohtaa rennompi jopa ystävällisempi kuin minä. Ja sinä kuvitelet jotenki liittyy sinuun. Meillä oli lyhyt suhde. Joka oli lämmin, intohimoinen ja täynnä tunteita. Eikä erottu edes riidellen. Luulen ettei siitä nyt hirveitä traumoja jäänyt. Mene vaikka terapiaan tai sulje nämä sivut. En usko että kukaan traumasi aiheuttaja sinua kaipailee.

Tarpeettoman tylyä tekstiä.
        Ap

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ap

Juu olkoon. Tämä syylistää täällä muita ihan tarpeettomasti päivästä toiseen sotkee kaiken mukavan. Voisi olla pikkuhiljaa aika hankkia muu kanava pahalle ololleen.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ap

Sain eilen täällä viestin että minua pitäisi heittää tölkillä jos katson jotain. Minua on syytetty vaikka miksi täällä. Ei jotenki enää ymmärrystä riitä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sain eilen täällä viestin että minua pitäisi heittää tölkillä jos katson jotain. Minua on syytetty vaikka miksi täällä. Ei jotenki enää ymmärrystä riitä.

Niin, ajattelit sitten roiskia h*ulikolla varmuuden vuoksi kaikkia 🙄

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Mikäs syyllistäjä sinäkin oot? Ei mun tarvii kenenkään keksittyjä syytöksiä tai kiusaamista sietää. Mene kiillottamaan sitä sädekehääsi muun kustannuksella.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sinä taidat olla hänen trauman aiheuttaja. Kannapa vastuusi ja selvitä välit. Älkää mua siihen sotkeko.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sekä jos nyt ajatellaan tylysti. Tämän firman kannaltahan nämä todelisuudentajunsa menettäneetään ovat loistava rahantuoja. Näytää et täällä käy ihmisiä vaikka oikeasti ihmiset harhoissaa kirjoittelee sivut täyteen. Sen takia niihin ei ottauduta. Siinä sulle moraalia.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onkohan sulla läpikäymättömiä traumoja kun ne tuolleen puhkeaa. Yritä miettiä itseksesi mikä triggeröi. Ja sitten vaan trauman kimppuun. Pilkot sen pikkuosiin. Ja selvitä.
        Sillä tavalla selätät niitä. Ja ole itsellesi armollinen. Katso sitä traumaa hellästi niinkuin lasta, joka tarvitsee lohdutusta. Kokeile.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Onkohan sulla läpikäymättömiä traumoja kun ne tuolleen puhkeaa. Yritä miettiä itseksesi mikä triggeröi. Ja sitten vaan trauman kimppuun. Pilkot sen pikkuosiin. Ja selvitä.
        Sillä tavalla selätät niitä. Ja ole itsellesi armollinen. Katso sitä traumaa hellästi niinkuin lasta, joka tarvitsee lohdutusta. Kokeile.

Sulla ei taida olla mitään kokemusta traumoista saatikka ja kuinka niitä hoidetaan. Ne ei järkeilemällä mihinkään muutu. Nää ihmiset tarvii ammatilaisen apua.

• Anonyymi00012

En todellakaan tiedä. Voi olla että hän haluaa vain ottaa nyt kunnolla etäisyyttä minuun ja lopettaa koko "pelleilyn" tai sitten hän kaipaa minua salaa tai pakenee tunteitaan muihin juttuihin... En kyllä jaksa uskoa että hän minua kaipaisi ainakaan. Ehkä hän saa jopa jotain ihme kiksejä siitä kun en tiedä mitä hän ajattelee ja olen hänelle nyt joku "vitsi".. No periaatteessa asialla ei ole väliä minullekaan, kun omia elämiämmehän me tässä kumpikin eletään. :)

• Anonyymi00017

Kuulosti, tai tuntui M alkuiselle.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei ainakaan ap M
        Ap

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ainakaan ap M
        Ap

No millä kirjaimella nä gallupäijä pelaat palstaa tänään? T naiselta. Me just a partypooper

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No mitä hittua.
        Rakkaudelliset välit on kaivattuun 😜
        M❤️

• Anonyymi00045

Menen tunteista niin pahati ainakin ylikierros tilasn joka kerta että mun sydämen takia yritettävä myöskin sinusta pois päin mies ..
        Eilen vapisin .. heikotti ja pyöritti
        Vain meidän juttujen vuoksi
        Mä en kestä meitä enäää 😭❤️

Naiselta miehelle

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Menen tunteista niin pahati ainakin ylikierros tilasn joka kerta että mun sydämen takia yritettävä myöskin sinusta pois päin mies ..

Naiselta miehelle

Mikä on aiheuttanut tuon teidän välille?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Naiselta miehelle

Ei multa tämä itku.

• Anonyymi00022

Ihan asialliset ymmärtääkseni. Voisimme nyt jopa teoriassa törmätä jossain, mutta todennäköisesti menee vähintään syyskuuhun, että näemme toisiamme. Minulla on monta "virallista" asiaa hänen kanssaan hoidettavana, mutta odotan spontaania kohtaamista. En halua ottaa yhteyttä, etten vaikuta tungettelevalta.
      Nainen

• Anonyymi00029

Ei ole enää kaivattua. Yksi entinen sellainen rikkoi sydämeni ilkeydellään. On pari kivaa miestä, mutta en aio heihin sekaantua sen syvemmin. Yritän olla välittämättä hoivavietistäni. Ovat päihderiippuvaisia. Aivan kuten tämäkin, joka on ilkeä ihminen.
      Parempi olla yksin ja ystävien kanssa. Elää hyvää elämää ilman kivirekeä.
      Mutta vannomatta paras. Eihän sitä tiedä, jos joku kiva ja raitis mies tulee jossain vastaan. Syksyn tullen kyllä välillä tuntuu yksinäiseltä. Etenkin jos vain sataa, sataa ja sataa.

• Anonyymi00035

Rakkaudelliset, mutta olennainen asia puuttuu. Kosketus.

• Anonyymi00037

Puhutte kuitenkin paljon?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Puhutte kuitenkin paljon?

Ei puhuta ja puhutaan.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei puhuta ja puhutaan.

Eli?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Eli?

Joskus puhutaan, mutta viime aikoina on vain enimmäkseen "puhuttu". Okei?

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Joskus puhutaan, mutta viime aikoina on vain enimmäkseen "puhuttu". Okei?

Puhuttiinko eilen ja mistä?

• Anonyymi00039

Noin 11 km välimatka.

• Anonyymi00041

Aivan liian asialliset ja viralliset. Haluaisin hypätä hänen kaulaansa, aina kun näen hänet. Ja hipaista poskeansa.

• Anonyymi00061
        UUSI

Milloin tehdään noin?

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Milloin tehdään noin?

Ei koskaan. En lääpi varattuja miehiä.

• Anonyymi00044

Ei ole ollut koskaan minkäänlaisia.

• Anonyymi00046

Ammatilliset. 🤔

• Anonyymi00051

Heh. Etäiset.

• Anonyymi00053

Semmosta rakkauden roisketta ettei tosikaan.

• Anonyymi00056
      UUSI

En tiedä millaiset välit on. Haluaisin helliä ihanuutta. Koko kesän odotellut että hän tippuu rantakoivusta ja nappaan hänet varovasti hellään syliini. Sopisimme hyvin yhteen tälläisenään ja kummankaan ei tarvitse muuttua.

• Anonyymi00063
        UUSI

🍃😆🍃🪾🪹

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

🍃😆🍃🪾🪹

Ei saa laittaa tämmösiä kun ajatukset lössähtää täysin.

• Anonyymi00057
      UUSI

Tosi hyvät. Hengaillaan joka päivä, viestitellään ja nähdään tai ainakin suunnitellaan että nähdään. En tykkää puhua puhelimessa, älkää ikinä soittako mulle

• Anonyymi00059
      UUSI

Hyvät, ei puhuta mitään.

• Anonyymi00060
      UUSI

Niitä Saniaisia muistuttavia kasveja on välissä. Sanan Jalkoja vai mitä ne olikaan 🤔

• Anonyymi00065
      UUSI

Pari keijoo siinä välissä.

• Anonyymi00068
        UUSI

Mä voin mennä pois!

• Anonyymi00066
      UUSI

Etäiset, mutta asialliset.

• Anonyymi00069
        UUSI

Nuo on aikalailla sama asia.

• Anonyymi00067
      UUSI

Hyvät🤍

• Anonyymi00070
      UUSI

ajattelisin että tosi lämpiviä ja ilosia ajattelemme toisistamme...
      positiivisia vain...

J<3L

• Anonyymi00072
      UUSI

Etäiset

• Anonyymi00073
      UUSI

Näen itseni olleen tässä rakentavasti. Mutta joskus on yhtä tyydyttävää katsoa kaiken murenevankin, varsinkaan jos ei oikeastaan ole mitään menetettävää. Pieni kaaos ei ole koskaan tehnyt kenellekään pahaa kai.

• Anonyymi00074
      UUSI

Kaivattu ihan ok sana miehillekin, niin, kaikkihan me täällä eletään omien värmeidemme lätkyttämisestä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      403
      1557
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      747
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      694
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      54
      669
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      407
      633
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe