Ihastunut?

Joo mun luokal on yks tyttö kuka kattoo muo koko ajan, välitunneillaki nään ku se kattoo muo vähän hymyillessä. tarkottaako tää jotai?
864
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Ja se on myös aika ujo

Äänestä

Mene juttelemaan sen tytön kanssa välkällä matemaattisista ongelmista sekä juna-aikatauluista niin saat asiat selville.

Äänestä

Oliskose liian tungettelevaa jos välitunnilla heiluttelisin sille munaani?

1Äänestä
  • Ei toki tämä on aivan normaali käytäntö ja naaraat innostuvat tästä erittäin paljon

Äänestä

• :D XD

Äänestä

Mene vaan jutteleen joskus tai addaa snäpis nii kyl siitä reaktiosta huomaa onko vai ei

Äänestä

jos sää tykkäät siit nii kanttii ainaki alottaa juttelu koska mä oon tyttö ja käyttäydyn just noin ku oon ihastunu ja siis jooo toi tarkottaa sitä et se on suhu pihkas. Oo rohkeee ja tee alote, se ihastuttaa varsinki meitä tyttöi lots ;)

Äänestä

Mene juttelemaan hänelle. Kaikki tytöt tekee justiinsa että tuijottelee ihastusta ja hymyilee :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Poika-14v kirjoitti:

Joo mun luokal on yks tyttö kuka kattoo muo koko ajan, välitunneillaki nään ku se kattoo muo vähän hymyillessä. tarkottaako tää jotai?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu