Joo mun luokal on yks tyttö kuka kattoo muo koko ajan, välitunneillaki nään ku se kattoo muo vähän hymyillessä. tarkottaako tää jotai?
Ihastunut?
8
<50
Vastaukset
- Poika-14v
Ja se on myös aika ujo
- Neuvojaaha
Mene juttelemaan sen tytön kanssa välkällä matemaattisista ongelmista sekä juna-aikatauluista niin saat asiat selville.
- Poika-14v
Oliskose liian tungettelevaa jos välitunnilla heiluttelisin sille munaani?
- kyllätoimiikebu
Ei toki tämä on aivan normaali käytäntö ja naaraat innostuvat tästä erittäin paljon
Mene vaan jutteleen joskus tai addaa snäpis nii kyl siitä reaktiosta huomaa onko vai ei
- netta01jee
jos sää tykkäät siit nii kanttii ainaki alottaa juttelu koska mä oon tyttö ja käyttäydyn just noin ku oon ihastunu ja siis jooo toi tarkottaa sitä et se on suhu pihkas. Oo rohkeee ja tee alote, se ihastuttaa varsinki meitä tyttöi lots ;)
- GL-muuten
Mene juttelemaan hänelle. Kaikki tytöt tekee justiinsa että tuijottelee ihastusta ja hymyilee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830