Suomessakin samanlaisia miehiä

Essolla juttelimme tänään amerikkalaismiehestä, joka ryösti pankin pästäkseen vankilaan, jotta pääsi hetkeksi eroon liian kipakasta vaimostaan. Vaikka uutinen vaikuttaa huvittavalta, niin samanlainen juttu voisi hyvin tapahtua Suomessakin. Hetken asiasta keskusteltuamme saatoimme löytää omasta kylästämmekin monta potentiaalista miestä, jotka varmasti harkitsevat vastaavaa temppua.

Feminismi-aatetta on niin kauan markkinoitu Suomessa, että osa kipakoista telaketjufeministeistä on jo täydellisesti menettänyt normaalin järkensä. He hokevat kaiket päivät vain feminismin ihanuutta ja yrittävät kaikin mahdollisin keinon halventaa miehiä. Kun naisista on kyse, niin eiväthän ne keinot ole aina reiluja, ja niinpä nämä neitokaiset ovat miehilleen todellisia piruja. Se oikea sarvipää ei ikinä osaa olla niin häijy ja arvaamaton kuin on feminismiin hurahtanut suomalainen ns. vahva nainen.

Jos miehellä on tällainen feministi vaimona,niin elämä on silloin täyttä helvettiä. Useissa tapauksissa kiltit miehet harkitsevatkin vetävänsä itsensä köyden jatkoksi, mutta tämä nokkela amerikkalainen mies keksi oivan keinon säilyttää henkensä. Monen suomalaisen feministinaisen mies voi pian tehdä saman tempun.

Meillä essolaisilla tilanne on lohdullisempi. Vaimomme ymmärtävät sen, että miesten pitää istuskella päivät Essolla, jotta arvostettu asema kyläyhteisössä säilyisi. Kun mies saa olla päivät vapaana ja keskustella muiden miesten kanssa viisaasti, niin vaimollekin on sellaisesta miehestä vällyjen alla paljon iloa. Tälaisten onnellisten miesten ei tarvitse mennä hirteen eikä lähteä vankilaan pakoon kipakkaa feministi-vaimoaan.

http://www.tekniikkatalous.fi/maailmalta/70-vuotias-mies-ryosti-pankin-ettei-hanen-taytyisi-elaa-vaimonsa-kanssa-6580938

3

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syyrakki

Vanhassa raamatussa Syyrakin kirjassa todetaan, että parempi on miehen elää katon harjalla kuin yhdessä toraisan (feministi)vaimon kanssa.

• Essolaisetkin tuntevat Syyrakin

Vanha provastimme juttelee meille joskus Syyrakin kirjoista, joita ei enää ole nykyisessä Raamatussa. Provastimme mukaan jossakin Syyrakin kirjan luvussa sanotaan selvästi: Vettä pitää sinun juoman, mutta välillä viinillä vatsasi huuhteleman.

Me hurskaat essolaiset noudatamme kirjaimellisesti tätä hyvää elämänohjetta. Krapulassa juomme vettä ja sen jälkeen taas huuhtelemme vatsaamme viinillä. Näin ne päivät kuluvat aika rattoisasti Essolla.

• rikos-kannattaa-

--

Sehän on nyt todettu rikos kannataa aina,
      jos haluaa rikastu tee rikos,
      mutta
      tee se niin ovelasti ettei sitä voida todistaa,
      se on se pointti,
      saat puolimiljoonaa kipurahoja, ku olet istunu vankilassa täyshoidossa paapottavana,
      vankilassa pidetään rikollista oikein hyvää huolta ,

onkohan totta että suomen oikeuslaitos todella maksaa puolimijoonaa auerille,
      vaikka rikos on jääny selvittämättä,
      on jääny vain epäilys,

se tuntuu kyllä väärältä, EI OLE OIKEIN,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5756
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2949
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      158
      2647
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2469
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82