Onks meistä parei?

Juttelemaan0

Aattelin ny perustaa tällässeen keskustelun, jossa vois kertoo ittestään kaikkee ja jos joku poika vaikka lukis sen ja se kuulostais sille kivalta nii sit ne vois vaikka yhessä alkaa juttelee jossai? Mulla sama juttu, eli tunnen ettemmä saa ketään ihastumaan muhun, mut ehkä jos niille eka juttelis näin netin kautta nii ehkä sitten valo syytyis nopeempaa?
Eli siis poikia vaa kuuntelee ja kertomaan!!💛

11

63

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorry, en luota netti suhteisiin..

• 15poika

No vaikutat iha mukavalta, mikä sun kik on

• Juttelusta

Ja Dinnae, ei oo kyse mistää deittailusta vaa ylipäätäänsä vaa juttelusta ja sit sen juttelun kautta selvittämällä jos haluiski tapaa tän henkilön joskus. Ja varsinkin mun tapauksessa se ois kivaa ku en oo ihastunu kehenkää meijän koulusta kun kaikki seukkaa jo..

• 15poika

Ja Instagram on Ilona Santala😊

• Kuka enää käyttää kikkii?

• Tyty-00

Hyi vittu oot ruma ku kävin instat kattoo

• 13vpoikka

hei olen 13v poika ja olen kotoisin nokialta. olen urheilullinen, luetettava ja huumorintajuinen.

• 14vBlondi

oon 14v blondi, aika hyvännäköne poika turun lähelt ;) oon hyvä koulus ja harrastan urheiluu 4x viikos :) addaas mut kikis, nimi 02ssgiewnk . ni voin sit vaik kertoo ig ja snäppi ja wappi kunhan tuut eka kikkii

• Olen herkkä, kiltti ja hellä queerseksuaali, tosin välillä demiseksuaali interseksuaali Helsingistä.

Olen feministi, terveellisesti ylipainoinen ja hiustenvärini on punainen.

Jos sinäkin olet feministi eli vihaat miehiä, ota rohkeasti yhteyttä!

• Anton.S

Olen 13v poika pääkaupunkiseudulta perus suht hoikka ja urheilullinenyt ja huolehdin hygieniasta hyvin ja etin 12-14v tyttöä seurustelu mielessä . Ennen hae mitään nettisuhdetta vaan mulle voi tulla laittaa myös viestiä kaveri-mielessä. KIK-nimi on Anton.jos.s

• Anton.S

Nimi onkin Anton.j.s

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3227
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2455
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1618
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe