Aattelin ny perustaa tällässeen keskustelun, jossa vois kertoo ittestään kaikkee ja jos joku poika vaikka lukis sen ja se kuulostais sille kivalta nii sit ne vois vaikka yhessä alkaa juttelee jossai? Mulla sama juttu, eli tunnen ettemmä saa ketään ihastumaan muhun, mut ehkä jos niille eka juttelis näin netin kautta nii ehkä sitten valo syytyis nopeempaa?
Eli siis poikia vaa kuuntelee ja kertomaan!!💛
Onks meistä parei?
11
57
Vastaukset
Sorry, en luota netti suhteisiin..
- 15poika
No vaikutat iha mukavalta, mikä sun kik on
- Juttelusta
Ja Dinnae, ei oo kyse mistää deittailusta vaa ylipäätäänsä vaa juttelusta ja sit sen juttelun kautta selvittämällä jos haluiski tapaa tän henkilön joskus. Ja varsinkin mun tapauksessa se ois kivaa ku en oo ihastunu kehenkää meijän koulusta kun kaikki seukkaa jo..
- 15poika
Ja Instagram on Ilona Santala😊
- Tyty-00
Hyi vittu oot ruma ku kävin instat kattoo
- 13vpoikka
hei olen 13v poika ja olen kotoisin nokialta. olen urheilullinen, luetettava ja huumorintajuinen.
- 14vBlondi
oon 14v blondi, aika hyvännäköne poika turun lähelt ;) oon hyvä koulus ja harrastan urheiluu 4x viikos :) addaas mut kikis, nimi 02ssgiewnk . ni voin sit vaik kertoo ig ja snäppi ja wappi kunhan tuut eka kikkii
Olen herkkä, kiltti ja hellä queerseksuaali, tosin välillä demiseksuaali interseksuaali Helsingistä.
Olen feministi, terveellisesti ylipainoinen ja hiustenvärini on punainen.
Jos sinäkin olet feministi eli vihaat miehiä, ota rohkeasti yhteyttä!- Anton.S
Olen 13v poika pääkaupunkiseudulta perus suht hoikka ja urheilullinenyt ja huolehdin hygieniasta hyvin ja etin 12-14v tyttöä seurustelu mielessä . Ennen hae mitään nettisuhdetta vaan mulle voi tulla laittaa myös viestiä kaveri-mielessä. KIK-nimi on Anton.jos.s
- Anton.S
Nimi onkin Anton.j.s
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722