Onks meistä parei?

Juttelemaan0

Aattelin ny perustaa tällässeen keskustelun, jossa vois kertoo ittestään kaikkee ja jos joku poika vaikka lukis sen ja se kuulostais sille kivalta nii sit ne vois vaikka yhessä alkaa juttelee jossai? Mulla sama juttu, eli tunnen ettemmä saa ketään ihastumaan muhun, mut ehkä jos niille eka juttelis näin netin kautta nii ehkä sitten valo syytyis nopeempaa?
Eli siis poikia vaa kuuntelee ja kertomaan!!💛

11

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorry, en luota netti suhteisiin..

• 15poika

No vaikutat iha mukavalta, mikä sun kik on

• Juttelusta

Ja Dinnae, ei oo kyse mistää deittailusta vaa ylipäätäänsä vaa juttelusta ja sit sen juttelun kautta selvittämällä jos haluiski tapaa tän henkilön joskus. Ja varsinkin mun tapauksessa se ois kivaa ku en oo ihastunu kehenkää meijän koulusta kun kaikki seukkaa jo..

• 15poika

Ja Instagram on Ilona Santala😊

• Kuka enää käyttää kikkii?

• Tyty-00

Hyi vittu oot ruma ku kävin instat kattoo

• 13vpoikka

hei olen 13v poika ja olen kotoisin nokialta. olen urheilullinen, luetettava ja huumorintajuinen.

• 14vBlondi

oon 14v blondi, aika hyvännäköne poika turun lähelt ;) oon hyvä koulus ja harrastan urheiluu 4x viikos :) addaas mut kikis, nimi 02ssgiewnk . ni voin sit vaik kertoo ig ja snäppi ja wappi kunhan tuut eka kikkii

• Olen herkkä, kiltti ja hellä queerseksuaali, tosin välillä demiseksuaali interseksuaali Helsingistä.

Olen feministi, terveellisesti ylipainoinen ja hiustenvärini on punainen.

Jos sinäkin olet feministi eli vihaat miehiä, ota rohkeasti yhteyttä!

• Anton.S

Olen 13v poika pääkaupunkiseudulta perus suht hoikka ja urheilullinenyt ja huolehdin hygieniasta hyvin ja etin 12-14v tyttöä seurustelu mielessä . Ennen hae mitään nettisuhdetta vaan mulle voi tulla laittaa myös viestiä kaveri-mielessä. KIK-nimi on Anton.jos.s

• Anton.S

Nimi onkin Anton.j.s

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2937
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      46
      2844
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2629
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1694
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      722
    Aihe