Suojatiet TARKKAILUUN...

KA-Kuski

Aivan uskomatonta että rautatienkadulla kun pysähdyt suojatien eteen niin siitä vaan toista kaistaa ohi pysähtymättä!!!
Meinasi jäädä tyttöparka yliajetuksi rautatieaseman edessä.
KORTTI POIS,ei alkeellisimpiakaan liikennesääntöjen tuntemusta.
Lähellä oli,ettei tullut syyte taposta....

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokkolanTOSIrealisti

      Hah hah!. Ei olemassa mitään suojateitä, vaan jalankulkuväyliä. Joten jalankulkija ja pyöräilijä väistää aina tasa-arvoisessa risteyksessä muuta liikennettä, etenkin kaksikaistaisilla osuuksilla. Kaikki muka "suojatie"- merkinnät on poistettava kaupungin taajama-alueen ulkopuolelta. Esimerkiksi Kaanaanmaantieltä, Vanha Veistämöntieltä, Isoväylältä jne, hah!...

      • reijo_on_poistettava

        Onko halkokari taajama-alueen ulkopuolella? Vai ei oo olemassa? Lääkitys kohallaan?


      • TosirealistinenKokkola

        Mitä se Realisti valehtelee. Mene kuule sanomaan niille autoilijoille, että teillä on etuajo-oikeus, jotka pysähtyy, kun minä polkupyöräilijänä selvästi olen pysähtynyt odottamaan suojatien eteen, että etuajo-oikeutetulla tiellä ajavat autot saavat ajaa ensin ja sen jälkeen minä vasta ylitän kadun, kun autoja ei tule.
        Nyt osa näistä talipää autolilijoista pysähtyy 60km/h nopeudesta ja alkaa heiluttamaan kättä, onko niillä päässä vinksahtanut, kun hehän ovat etuajo-oikeutettuja, kun samalle tielle tulevat autotkin ovat väistämis velvollisia näitä etuajo-oikeutetulla tiellä liikkuvia kohtaan.
        Yksi tohelo puutavara rekkakin yritti pysähtyä kyseisessä risteyksessä ja sain huitoa, että mene nyt siitä, äläkä pysähdy.


    • TOSITyhmäPerholainen

      Oliko taas Ressu asialla? Se ei tunnu tuntevan liikennesääntöjä, edes pysäköintialueilla.

    • KokkolanTOSIrealisti

      "Heikompi väistää aina", etenkin jos ja kun ei tunne/tiedä liikennesääntöjä, hah!...
      Suojateitä ja pyörätien jatkeita ei ole olemassa. On vain liikennemerkein osoitettuja jalankulkuväyliä. Jos ei ole valomerkittyä, tai muuten liikennemerkein osoitettua katua, niin jalankulkija (pyöräilijä) väistää aina suoraan ajettaessa...

      • Taas ressu kommentoimassa asiaa josta ei ymmärrä mitään.


    • TOSISääli

      Pyörätuolipotilaita taas tiedossa suojateillä.. ainakin Ressun kommenttien perusteella. Varokaa hopean harmaata Opelia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe