Voisiko olla totta

Annikki

Clomifeenikuuri takana ja nyt on kierron 33 päivä. Normaalisti säännöllinen 29päivää Terolutien ansiosta.
Viime syksynä inseminaatio joka epäonnistui ja silloin menkat alkoivat kiertopäivänä 32 ja sitä ennen tuli viikon tuhrua. Nyt ei ole tuota tuhrua tullut, väsyttää todella paljon ja rinnat olleet arat jo pitkän aikaa. Testiä en ole vielä uskaltanut tehdä.
Minulla on myös pco. Kuinka pitkiä kiertoja teillä on clomifeenin kanssa ja jos teillä on onnistanut niin minkälaisia ensioireita teillä on ollut. Raskautta toivottu jo melkein 3 vuotta. Itse epäilen et en ole raskaana kun kohtua nipistelee ja on ihan menkkaoireet.

14

3308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksy

Menkkaoireet kuuluu raskauden alkuun, rintojen aristus, kohdun nipistely, selkäkipu mahdollisesti ja mitä oireita itse kullakin on. Menkkaoireet eivät siis välttämättä kerro sitä että et olisi raskaana. Joillakin menkkaoireet tulevat raskauden alussa vielä voimaakkaampina. Onnea yritykselle!

• Annikki

Teen sen testin illalla. Mul on aina ennen menkkoja tullu sitä tuhrua pari päivää mut nyt ei sitten kertakaikkiaan mitään.
        Todellakin toivoisin et haaveista tulisi totta ja lapsi olisi meille tulossa.
        Aina sitä innostuu ja sitten saa taas tuntea karvaan pettymyksen.
        Tulen sitten kertomaan tuloksista kävi hyvin tai huonosti.

• Annikki

Tuo plussajono varmaan kertoi kaiken. Olen onnesta sekaisin. Silti mielessä jyllää epävarmuus. Keskenmeno, kohdunulkoinen ja tuulimuna pelottaa.

• Se jolla meni kesken salilla

Paljon onnea sinulle! Ota iisisti ettei mene kesken.

• Annikki
        Se jolla meni kesken salilla kirjoitti:

Paljon onnea sinulle! Ota iisisti ettei mene kesken.

Kiitos. Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti ensikerranlla menis paremmin.
        Tämä raskaus clomifeenilla aikaan saatu ja kaikki pelottaa. Tein vielä uuden testin aamulla ja plussaa näytti :) Olo on epätodellinen. Nyt otan yhteyttä lääkäriini ja odotan aikaista ultraa.

• Olen niin iloinen puolestasi.... Plussaa odottelen kanssa kovasti... Kyllä se joskus tärppää meilläkin...

• Terolut

ONNEA; ONNEA; ONNEA!

Ihanaa, et on näitä! Itse juoksen tällä hetkellä vessassa, odotan että punaista purskahtaisi näkyviin. Samoja oireita ku Annikilla... Kierto Terolutilla 26, ainakin viimeksi... Nyt ois se 29. pv... En tiedä, mutta ihanaa lukea positiivisia juttuja.

• Annikki

Mä söin kans Teroluteja toista vuotta. Ilman niitä menkat ei ois tullu ollenkaan.
        Nyt särkee ristiselkä ja kohtua nipistelee. Helpottaa kun istuu selkä kippurassa.
        En osaa vielä iloita. Ultraan pääsen viikolla 6 et onneks se on sentään jo noin aikaisin.
        En ois kyllä tätä päivää odottanut tapahtuvaksi.

• katti
        Annikki kirjoitti:

Mä söin kans Teroluteja toista vuotta. Ilman niitä menkat ei ois tullu ollenkaan.
        Nyt särkee ristiselkä ja kohtua nipistelee. Helpottaa kun istuu selkä kippurassa.
        En osaa vielä iloita. Ultraan pääsen viikolla 6 et onneks se on sentään jo noin aikaisin.
        En ois kyllä tätä päivää odottanut tapahtuvaksi.

Onnittelut! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Itselläni on takana kaksi clomifem raskautta jotka kummatkin päätyi keskenmenoon ja toisella oli downin syndrooma. Viimeisin keskenmeno oli marraskuussa

• Annikki

Mites kävi?
        Aamulla tein ensimmäisen kerran tuttavuutta vessanpöntön kanssa.Oli kauhea olo. Päivällä ja nyt illalla hyvä olo.
        Selkää ei enää särje. Kohtua jomottaa koko ajan.
        Toivottavasti sen on vaan "kasvukipuja". Huomaan kyllä et töissä muutaman tunnin päästä alkaa jomottaa ja rauhottuu vasta illemmalla ja aamulla ei mitään. Toivottavasti kuitenkin pystyisin töissä olemaan mahdollisimman pitkään. Työ on aika raskasta seisomatyötä ja juosta saa pää viidentenä jalkana.

• Terolut
        Annikki kirjoitti:

Mites kävi?
        Aamulla tein ensimmäisen kerran tuttavuutta vessanpöntön kanssa.Oli kauhea olo. Päivällä ja nyt illalla hyvä olo.
        Selkää ei enää särje. Kohtua jomottaa koko ajan.
        Toivottavasti sen on vaan "kasvukipuja". Huomaan kyllä et töissä muutaman tunnin päästä alkaa jomottaa ja rauhottuu vasta illemmalla ja aamulla ei mitään. Toivottavasti kuitenkin pystyisin töissä olemaan mahdollisimman pitkään. Työ on aika raskasta seisomatyötä ja juosta saa pää viidentenä jalkana.

Ei vieläkään kuulu mitään... En uskalla vielä luottaa, en uskalla testiä ostaa. Miehellä on sunnuntaina synttärit, ehdotti että silloin testattaisiin. Hirvittää. Toisaalta nyt tuntuu rinnoissa, mutta kuvitteluako? Pitää jaksaa vielä odottaa.

• Terolut
        Terolut kirjoitti:

Ei vieläkään kuulu mitään... En uskalla vielä luottaa, en uskalla testiä ostaa. Miehellä on sunnuntaina synttärit, ehdotti että silloin testattaisiin. Hirvittää. Toisaalta nyt tuntuu rinnoissa, mutta kuvitteluako? Pitää jaksaa vielä odottaa.

eli eiköhän tuo otsikko kerro tarpeellisen...

• ilonen
        Terolut kirjoitti:

kyllä on ihana vaihteeksi lukea onnellisia uutisia! itse kävin juuri munatorvien aukiolotutkimuksessa, röörit auki ja uusi toivo hiipii mieleen.. ehkä se tästä vielä. tsemppiä ja onnea teille!

• Annikki
        Terolut kirjoitti:

Todella paljon onnea.
        Täällä odotellaan ultraan pääsyä. Alkuviikosta pitäis lääkärin ottaa yhteyttä.
        Pahoinvointi on alkanut. Toihin lähtiessä piti ottaa ämpäri autoon et jos reissulla alkaa oksettaa. Töissä itkin perjantaina kun yks työkaveri sanoi vähän pahasti. Tunteet on pinnalla. Mulla on nyt sitten viikkoja 6 4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe