Pojat ja tytöt kiimanenb kuvanvaihtoo bi-henkinen.
Kuvanvaihtoo
12
416
Vastaukset
- hiljainen.kostaja-
Mulla olisi hyyppärässä otettuja kansallisen esteratsastuskisojen kuvia muistikortilla. Mitä sinulla on tarjota?
- 13v
Missä
- Poikaviistoistavee
Oletko siis poika vai tyttö?
- Annatullavaan
Juu siis oon poika😊
- Ddddddddd
Onks sulla kik
Hei,
nyt kannattaa miettiä kahteen kertaan, minkälaisen julkikuvan haluaa itsestä antaa Internetissä. Lisäksi haluan muistuttaa, että aikuisten ja lasten väliset seksisuhteet ovat kiellettyjä. Kuvanvaihto tuntemattomien kanssa kuvastaa epäkypsyyttä ja harkintakyvyn puutetta.
Toivon, että löydät ikätasoista seuraa ja hyviä ystäviä "normaalissa" livemaailmassa.
Onnea matkaan.- 12vmullekiitos
Tää netti.saapas on hassu tyyppi. Se vastaa tosikkomaisesti kaikkiin trolliviesteihin. Eihän Suomi24:n keskustelupalstalla nykyään olekaan kuin pelkkiä trolleja! :)
- saapashahahaha
siks se onki vähe saapas hahahahahahahiahihaiahia
- TykkiTanassa
16 vuotta on Suomessa suojaikäraja. Eli 16 kesästä saa panna mielin määrin.
No kuhan ei ole homoa käy, mitä tahansa ystävien vuoksi (okei voi olla homoa)
Mä luulen että Fobballa olis syytä katsella tän ylläpidon toimia.Lähes kaikki täällä oleva liittyy seksiin.Noi kuvanvaihto kyselyt,onko ylläpito tarkistanut ip ossan ennen kun noi julkaistaan.Jossain mättää ja helvetin pahasti.
- Moioonparasever
Ei kukaa täysjärkinen anna kuvii täällä tommosille tuhmille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740