Miltä pojasta tuntuu, jos...

marcusjamartinusfangirl

Se on jonkun tytön kaa ja se poika saa tietää jostain muualta kun siltä tytöltä, että se tyttö on kiinnostunu sen pojan kaverista ja se tyttö on kusettanu tätä poikaa että se muka tykkäis siitä.

Niinku mä oon tos toi tyttö😶 Ja joo mä tiiän et tää on väärin enkä tiiä miks teen tätä mut haluun vaan tietää😉 Ja btw mä en ees tiiä millanen tää poika on kavereitten kaa ku se asuu reilu 200km pääst täält😔

5

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitat varmaan 20 kilsaa. Koska miten edes tapaatte jos hän asuu 200 kilsan päässä. Ja voin sanoa että se tuntuu aivan hirveältä, minullekkin on tehty noin

• mmmmmmnnn

Ei, tarkotan 200😔 Ja se on just huono ku en tykkää siit ku en tii millane se on😌

• Udkdlakdn

Ootpa paska

• vköbd

Kuule sukupuoli ei ole tärkeä tekijä tässä asiassa. Voit ihan itse miettiä miltä se tuntuu.
      Riippuu varmaan tyypistä mutta ei se hyvältä tunnu se on varma.

• mätaas

Hah, asia on nyt muuttunu😂 Oon rakastunu mua vuotta nuorempaan jätkää😍 Däm ku on vaikeeta tykätä vaan yhestä😔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      276
      17703
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      192
      12582
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6284
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5348
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      85
      5104
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      59
      4233
    7. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4082
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      61
      3842
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      105
      3732
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3209
    Aihe