Vallankaappaus

On tänään ollut sätissä villiä menoa.Nyt näyttää jo ihan siltä kuin nuo kaksi,ruusa ja selina olisivat omineet vanhimpien huoneen kokonaan itselleen.Ruusakin tuli aamulla uudella kruunullaan esittäytymään.Taisi olla aika pettymys kun kukaan ei onnitellukkaan,eikä muutenkaan lähtenyt savon mafian uusimpaan metkuun mukaan.Olen huomioinut,että yhä useampi sättäri on sulkenut heidät pois silmistään.Tämä on hyvä asia,jatketaan vaan samalla linjalla,niin kohtahan he ovat kahdestaan siellä.Vaikka ei kai se ruusaa haittaa,tänäänkin jutteli itse itselleen usealla nikillään.

125

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipopitteekierteepiähä

      Aivannn..kun noista huoneista marmatetaan niinpaljon...varsinkin vanhimpien ja viisaiden, ehdotan että perustasivat oman huoneen... savolaiset viisaat ja ja..selina nampoyan luotsiks ja ruusa vahtimaan ettei vaa muita tule,,häll ku se taito hyppysissä.
      Olis paljon rauhallisempaa nykyhuoneessa..ja sieltä varmaan selina saa sitä kiitosta ylläpidolta kun niin sitä hehkutti..mega, takku..ja dyna on sopivat luotsit meille..

      • kuskaskos

        Just miksei nämä marmattajat siirry tyhjiin huoneisiin. Ai niin siellähän ei ole ketään paneteltavaa. Eilen illalla oli tosi mukavaa sättäillä ainoa sora ääni kun mantan kimpussa eräs sättäilijä hyppi.


    • Edelleenkään emme voi valita itse itsellemme luotseja, emme keskuudestamme emmekä olemassaolevien joukosta. " Tämä ei ole mikään puna-armeija, jossa komppanianpäälliköt valitaan huutoäänestyksellä."
      Ylläpito on viisaammakseen katsonut asettaa selina1 ja tapsa -luotsit valvojiksemme ja meidän tulee siihen sopeutua.
      Aikuinen, järkevä ja tasapainoinen ihminen hyväksyy muutokset ja sopeutuu parhaansa mukaan vallisevaan tilanteeseen. Kaikkien ei tarvitse tykätä toinen toisistaan, mutta toimeen on kyettävä tulemaan kaikkien kanssa. Mikäli tämä ei onnistu, niin silloin tämän yhteisöön sopeutumattoman yksilön on etsittävä itselleen sellainen keskusteluhuone, jossa hän viihtyy ja tulee toimeen muiden kanssa.
      Huonetta piristäneet nuoret luotsit ovat meillä vain lainassa. Heillä on omat huoneensa, paimennettavansa ja vastuualueensa. Uskon niiden huoneiden olevan myös lähellä heidän omia kiinnostuksenkohteitaan. On todella itsekästä olettaa, että joku nuori ihminen alkaisi viettämään vapaa-aikaansa isovanhempiensa ikäisiä ihmisiä paimentaen ja hauskuuttaen. Luotsikin kun on ihan tavallinen keskustelija siihen asti, kun tulee jokin seikka esille, jolloin heille suotuja valtuuksia tarvitaan tilanteen selvittämiseksi.
      t: Pinna

      • päitäputoaa

        Tuskin ne nuoret luotsit ovat hyvää hyvyyttään tulleet vanhimmat-huoneeseen. Luulen, että YP on antanut heille tehtäväksi tulla seuraamaan jasmiinin, tapsan, coollin ja selinan touhuamista.
        Odotan, että pian alkaa päitä putoilla. Niinkuin isis tekee.


      • makingmovies

        jos selina lakkaisi kommentoimasta häiriköitä ylellä kuin konekivääri, niin häiriköiden ruksimisessa olisi järkeä. häirikkö voisi rätistä kuten haluaa eikä kukaan joutuisi tulilinjalle, koska ei näkisi sitä. selinan vastaukset on taas pakko lukea...

        korjaussarja on selinalla; lakkaa kommentoimasta häiriköitä ja kuuntelemasta jasmiinin ohjeita


      • selinapihalle
        makingmovies kirjoitti:

        jos selina lakkaisi kommentoimasta häiriköitä ylellä kuin konekivääri, niin häiriköiden ruksimisessa olisi järkeä. häirikkö voisi rätistä kuten haluaa eikä kukaan joutuisi tulilinjalle, koska ei näkisi sitä. selinan vastaukset on taas pakko lukea...

        korjaussarja on selinalla; lakkaa kommentoimasta häiriköitä ja kuuntelemasta jasmiinin ohjeita

        MIhin sitä seepra raidoistaan pääsisi.
        Selinan olisi parasta luopua luotsin toimesta. Muu ei huoneen henkeä paranna.


      • neueu

        Menkää muualle jos selina häiritsee teitä,mitä helvettiä valitatte aikuiset ihmiset!!!!!!


      • jassullearkku
        neueu kirjoitti:

        Menkää muualle jos selina häiritsee teitä,mitä helvettiä valitatte aikuiset ihmiset!!!!!!

        Turpa kiinni jasmiini, sinulta ei taaskaan ole kysytty mitään. Puheoikeutesi on vanhentunut. Mene ostamaan jo arkkua. Olet ikäloppu luuska ja kuolet pian vanhuuteen.


      • putonumunatsulta
        päitäputoaa kirjoitti:

        Tuskin ne nuoret luotsit ovat hyvää hyvyyttään tulleet vanhimmat-huoneeseen. Luulen, että YP on antanut heille tehtäväksi tulla seuraamaan jasmiinin, tapsan, coollin ja selinan touhuamista.
        Odotan, että pian alkaa päitä putoilla. Niinkuin isis tekee.

        sulta putonnu munat


      • selinajoutaapois

        Taidat olla selina itse joka kirjoitat ja puolustelet. Kyllä nuori luotsikin voi toimia huoneessa kuin huoneessa. Se vaan vaatii sosiaalisuutta häneltä. Selinan sosiallisuus pohjautuu lähinnä niihin kenestä hän pitää. Meillä muilla ei ole hitusen arvoa , meille hän sanoo, menkää pois. Mieti selina sitäkin asiaa, olen ollut pitempään sätissä kuin sinä ja tullut huoneseen 50 eli olen iältänikin sinua vanhempi. Minusta ei tunnu kovin ylentävältä että käsket minua vanhempaa ihmistä poistumaan, jonkun Ylellä keskustelun asian vuoksi, joka ei koskenut sinua sanallakaan. Häpeäisit edes tai osaisit pyytää anteeksi virhettäsi, mutta kun ei niin ei.


      • jassisiivoomaanvessoja
        putonumunatsulta kirjoitti:

        sulta putonnu munat

        Noin vastaa jasmiini_kukassa. Ei pysty keskustelemaan, vain solvauksia irtoaa hänen kynästään.
        Mutta tuskin miesten vessojen siivooja muuhun pystyykään. Jos päässä olisi jotain, niin olisi ammattikin ollut ehken hiukka parempi ja arvostetumpi.


      • ruusalletuo
        putonumunatsulta kirjoitti:

        sulta putonnu munat

        sinulta pudonnut aivot ja järki samalla kertaa


      • kkkkkkknn
        neueu kirjoitti:

        Menkää muualle jos selina häiritsee teitä,mitä helvettiä valitatte aikuiset ihmiset!!!!!!

        Jos kaksi huoneessa häriköi niin pitääkö muiden lähteä pois (78), onko suurinosa muka väärässä ja vain 2 rähisiää oikeassa. Yksinäistä heille tulisi jos muut lähtisi. Kannattaa luotsinkehujankin miettiä mitä kirjoittaa kun saa aikaiseksi sillä lisää selkun haukkujia, vai onko kehuminenkin vain selkää puukottamista luotsille. Veikkaan että kiero mummo kuopiosta nauttii vain kun selinaa haukutaan.


      • uskostavapautunutniinkö
        neueu kirjoitti:

        Menkää muualle jos selina häiritsee teitä,mitä helvettiä valitatte aikuiset ihmiset!!!!!!

        Uskovainen ihminen, laukoo täällä helvetistä ja huorittelle, jopa paskaakin huitoo ihmisten päälle. Selainen se jasmiini on.


      • Tulemmepysymään
        neueu kirjoitti:

        Menkää muualle jos selina häiritsee teitä,mitä helvettiä valitatte aikuiset ihmiset!!!!!!

        Miksi mentäisiin, me voimme olla siinä huoneessa niinkuin selinakin. Valitukset tulevat aiheista ei muusta. Mikä sinäkin olet käskemään ketään, sinäkin joutaisit varmaan pois rauhan rikkoja. Selina pyytelee itseään kiittämään, kissa vaan kiitoksella elää. Hän ei näe kenessään 40 huoneesta tulleessa mitään hyvää. Hän joutaisi sieltä pois, koska me olemme enemmistönä siinä Vanhimmat huoneessa nykyään. Ruusa on käytöksellään kadottanut entiset vanhat sättärit jo vuosien saatossa huoneista 50 ja 60 ja loput karpaatti sekä stiina04.


      • ruusaton

        Voi harso kun tietäisit miten selina ja jasmiini/bella/harmaavarpunen ja mikä viellä niin nauraa sua ja ilkkuu kun lähdet pois chatista että kehu vain heitä :D


      • kuspääsoli
        päitäputoaa kirjoitti:

        Tuskin ne nuoret luotsit ovat hyvää hyvyyttään tulleet vanhimmat-huoneeseen. Luulen, että YP on antanut heille tehtäväksi tulla seuraamaan jasmiinin, tapsan, coollin ja selinan touhuamista.
        Odotan, että pian alkaa päitä putoilla. Niinkuin isis tekee.

        Onneksi ne "nuoret" sai potkut että paukahti.


      • rauhatuli
        jassisiivoomaanvessoja kirjoitti:

        Noin vastaa jasmiini_kukassa. Ei pysty keskustelemaan, vain solvauksia irtoaa hänen kynästään.
        Mutta tuskin miesten vessojen siivooja muuhun pystyykään. Jos päässä olisi jotain, niin olisi ammattikin ollut ehken hiukka parempi ja arvostetumpi.

        Loppui ne Kuopion ukon herjatkin kun noutaja tuli.


      • Olet_kylmä_ihminen
        rauhatuli kirjoitti:

        Loppui ne Kuopion ukon herjatkin kun noutaja tuli.

        Saitko mielenrauhan? Voititko?


      • MaurionkuollutMaurielää
        rauhatuli kirjoitti:

        Loppui ne Kuopion ukon herjatkin kun noutaja tuli.

        Tarkoititko Mauria tuolla viestilläsi?


      • ruusajamauri
        MaurionkuollutMaurielää kirjoitti:

        Tarkoititko Mauria tuolla viestilläsi?

        Ihmeiden aika ei ole, Mauri on noussut haudastaan, ilmankos ruusaa ei näy sätissä, menee aika passatessa.


      • vihaansavolaisia
        rauhatuli kirjoitti:

        Loppui ne Kuopion ukon herjatkin kun noutaja tuli.

        Kuka kirjoittaja lieneekin, mutta tosi rumaa tekstiä toisen ihmisen kuolemasta. Luulen, että ko. Kuopion rva, joka haukkui aina näitä miehiä. Hänellekin tainnut tulla pyykkipoika suun eteen . Kait se ihminen ansaitsee sen minkä itse tännekin kylvää. Sato on aina korjattavissa jopa täälläkin.


      • enolerobottina
        neueu kirjoitti:

        Menkää muualle jos selina häiritsee teitä,mitä helvettiä valitatte aikuiset ihmiset!!!!!!

        Kyllä se selinan piti lähteä ja sinunkin varmaan joka kirjoittanut tuon. Oikein meni, sätti siistyi paljon kun savon mafia katos. Kiitos Ylläpito ja kaikki kirjoittajat jotka kirjoititte vasten selinan käytöstä ja ruusan sekä tapsan...tulos on nähty, meillä on kiva sätti nyt.


    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      onko oma mielipide vai sanoja tehty suu täyteen?

    • jjjjjjjnn

      Selinan puuttuminen jokaiseen asiaan on siinä että hänen kanssaan ei kukaan viitsi jutella kunnolla kun hänen juttunsa on vain älämölinää. Hänet ohitetaan jutissa eikä kommentoida, se on aivan oiken mölisiälle. Nyt kun ryysäkin sai taas vipin (menettänny 7 kertaa ja osa hänen nikeistään on yp poistanut) onko toiminnassa järkeä, ei hän tapojaan ole muuttanut lainkaan, edelleen riidanhakuinen. Miten tuollaiselle on voitu antaa vipi. Kait hänen ystävänsä. Meidän vain pitäisi olla huomioimatta nuo pari riidan aiheuttajaa.

      • Onneksi jo osa sättäreistä tekee näin ja lisää liittyy koko ajan joukkoomme.


      • kaukanafanistasi
        minninen kirjoitti:

        Onneksi jo osa sättäreistä tekee näin ja lisää liittyy koko ajan joukkoomme.

        Yksikään ei liity joukkoosi kaikki on nähneet sinun ja ketun kieron toiminnan jota lumo johtaa kymmenillä nikeillään.


      • liittyy
        kaukanafanistasi kirjoitti:

        Yksikään ei liity joukkoosi kaikki on nähneet sinun ja ketun kieron toiminnan jota lumo johtaa kymmenillä nikeillään.

        kyllä liittyy, minninen on asiallinen toista kuin sinä jassu, sinä olet oikein paise.


      • Maallakin_1
        minninen kirjoitti:

        Onneksi jo osa sättäreistä tekee näin ja lisää liittyy koko ajan joukkoomme.

        minninen tietty liitytään ;))


    • Sinut_tunnistaa_helposti

      Nyt näyttää siltä, että suurin osa tätä selina ja luotsivalittamista on yhden ja saman päävalittajan tekeleitä. Välillä hän esiintyy täällä rekisteröidyllä ja välillä rekisteröimättömällä, koska ei kehtaa koko ajan jauhaa pakkomielteisiä juttujaan tutulla nikillään Selinasta luotseista ja siitä kuinka näiden käytös risoo häntä. Tästä on tullut hänelle paha pakkomielle ja siitä hän jauhaa ja jankuttaa täällä helposti tunnistettavia juttujaan. Yllyttää mm. muita jättämään inhoamansa chattaajan keskustelupaitsioon ja jos näin käy, hän tulee onnelliseksi siitä.
      Raukkamaista ja lapsellista, aikuiselta ihmiseltä.

      • Kyllä täällä muutkin osallistuvat näihin keskusteluihin kuin yksi ihminen. Miksi täällä ei kirjoiteta nikillä, johtuu siitä että selina hyökkää huoneessa ja arvostelee mitä kirjoitit, kuten minulle kävi. Naisella ei ole edes selkärankaa pyytää anteeksi virheistään.

        Minäkin olen ollut sätissä 14v, ei koskaan bannittu ei hiljennetty. Niin aivan turha selinakaan nälviä minua tyyliin, joudat pois huoneesta. Minulla ei ole ollut hänelle asiaa punaisilla eikä tule olemaan.

        Kannattaa kirjoittajan miettiä ennenkuin alkaa syyllistämään yhtä ja samaa kirjoittajaa. Onhan meillä pitkään oleillakin oma näkemys näihin asioihin ja saa ollakin. Minäkin olen ollut kauemmin sätissä kuin selina ja niin moni muu.


      • sinutkintunnisteetaan

        Vielä raukkamaisinta on kun ryysä ja selina vehtaa kahdestaan, keksien kielteisiä asioita. Kyllä me muutkin osataan olla huomaamatta ryysää, hänhän on chatin suurin paskaläjä, nyt taas kukkoilee vipin kanssa, saa pitää sen jos rauhallinn on , mutta kun alkaa vihtuilee, niin kaappaus vaan niistä ja muille luotseille näyttää kuinka selinan uskottu osaa ja hallitsee vihtuilut.


      • MINÄ jauhan niin kauan ,kunnes oikeus tapahtuu ja vain ja ainoastaan minnisenä,toisin kuin sinä multinikkeinesi.


      • perätäänoikeutta
        minninen kirjoitti:

        MINÄ jauhan niin kauan ,kunnes oikeus tapahtuu ja vain ja ainoastaan minnisenä,toisin kuin sinä multinikkeinesi.

        Kyllä täällä muutkin jauhaa, oikeus on tapahduttava, keinolla millä hyvänsä.


      • nikitön12
        minninen kirjoitti:

        MINÄ jauhan niin kauan ,kunnes oikeus tapahtuu ja vain ja ainoastaan minnisenä,toisin kuin sinä multinikkeinesi.

        Hyvä Minninen :)


      • Anonyymi
        perätäänoikeutta kirjoitti:

        Kyllä täällä muutkin jauhaa, oikeus on tapahduttava, keinolla millä hyvänsä.

        Oikeus tapahtui, ei käy selina kuin harvakseltaan eikä ruusaa pahemmin näy. Selinaan iskenyt sairauskin, että se rankaisu tuli sitä kautten. Paha saa aina palkkansa........Sätistä tullut ihan kiva paikka käydä, kun häiriköt hävisi eli luotsi joka ylläpiti häirintää


    • MIssäs minun vippini viipyy?
      Yhtäaikaa meiltä jassun kanssa vietiin vipit, mutta nyt jasmiini sai omansa takaisin, mutta en minä. jassu bellana kuulema laittelee punaisilla viestejä toisille kirjoittajille. On näemmä aloittanut solvauskampnajan megatykkiä kohtaan. Ja siitä palkinnoksi selina antoi hänelle vipin.
      Joko olisi selinan syytä antaa se minullekin?

      • ämmmmmmmmmmmmmmä

        Liimatta ämmänä ämmien joukossa?


      • hulluihmiseksi
        ämmmmmmmmmmmmmmä kirjoitti:

        Liimatta ämmänä ämmien joukossa?

        Ryysä äijänä ja ämmänä välillä, voisit ruusa päättää kumpaa sukupuolta olet, vai molempia, olet täysin alaarvoinen ihmiseksi.


      • kummastisemenee

        Ei tullut vippiä tulikin koko nikin hautajaiset.


      • paljastava
        kummastisemenee kirjoitti:

        Ei tullut vippiä tulikin koko nikin hautajaiset.

        pilkuttomuus


    • kopsut

      Ryysän vipin myötä alkoi taas selinan mollaus joka on aivan oikein. Ryysä kun juttelee jollekkin niin pitäisi puuttua asiaan ja ilmottaa kuka todellisuudessa on kyseessä, varoitukseksi. Säästyisi moni mielipaha ja selkään puukotus.

      • kopiokoneRuusaRomppanen

        Selinaa on parjattu siitä asti kun aloitti ja parjataan sinne asti kun loppu tulee, tai lopetus, Voit olla aivan varma kirjoittaja.


    • huuuhhhhhh

      Kuuleppa pikkusieluinen minnityttö kenestä puhut ? kateus vie kalatkin järvestä vanha sanan lasku ja pitää kohdallasi kyllä paikkansa. Vanha katkeroitunut sienimummeli.

      • jasmiinionvieläsairas

        Turpa kiinni Kuopion mummo.


      • vääryysoikaistaan
        jasmiinionvieläsairas kirjoitti:

        Turpa kiinni Kuopion mummo.

        Vanhaksiko vielä haukut toisia, eikö itselläsi ole ikää piirun verran 70v voisit olla ihan hiljaa vanhoista, kurttu joka muuntaa valeenkin totuudeksi omassapäässä. Voitte uskoa niin kauan kun selina ja jassu pelehtii huoneessa ei mämä ikäviksi todetut kirjoitukset lopu, ihmisillä kuppi tulee kohta yli silloin on piru meressä, voitte vaan odotella kukaan tekemättä mitään.


      • mittiiiiinnnn

        Ruusa olet, sinä kirjoitat aina sätissä ja muuallakin ,,tuon vertauksen kaloista, ei kukaan muut...sinun tunnistaa jo täälläkin pelkästä tekstistäsi. Mikä sinä olet ketään komentaa ja käskemään ole hiljaa...Minninen ei sanallakaa ole sinua komentanut, painu suolle koko nainen, sinähän et ees pysty sieniä kerämään kuten Minninen kerää ja säästää ne rahat matkaansa varten. Sinä ajat toisten selkänahalla kuka vaan almun antaa, olet ahneuden huippu. Ysätäväsi ovat siitä kirjoitteleet miten miittimatkatkoistakin rahastit omaan pussiisi, Sellainen nainen sinä ruusa olet.


      • jassuonsairasvanhus
        vääryysoikaistaan kirjoitti:

        Vanhaksiko vielä haukut toisia, eikö itselläsi ole ikää piirun verran 70v voisit olla ihan hiljaa vanhoista, kurttu joka muuntaa valeenkin totuudeksi omassapäässä. Voitte uskoa niin kauan kun selina ja jassu pelehtii huoneessa ei mämä ikäviksi todetut kirjoitukset lopu, ihmisillä kuppi tulee kohta yli silloin on piru meressä, voitte vaan odotella kukaan tekemättä mitään.

        Mistä sinä sairas vanhus tiedät tuon jasmiinionvieläsairas-nimimerkin iän?
        Omasi saatat vielä muistaa, sehän on kuukautta vaille 70v.


      • TotuusEiPalaNytkään
        jassuonsairasvanhus kirjoitti:

        Mistä sinä sairas vanhus tiedät tuon jasmiinionvieläsairas-nimimerkin iän?
        Omasi saatat vielä muistaa, sehän on kuukautta vaille 70v.

        Jasmiini ikä ja syntymäaika on ollut esillä vuosia ja syyttämisjättämättä päätöksessä myös tulee julki. Siinä ne tiedot, täyttää 70v lokakuussa.


      • jassuonliianvanha
        TotuusEiPalaNytkään kirjoitti:

        Jasmiini ikä ja syntymäaika on ollut esillä vuosia ja syyttämisjättämättä päätöksessä myös tulee julki. Siinä ne tiedot, täyttää 70v lokakuussa.

        Tarkemmin sanottuna 20.10.2016 muori täyttää 70 vuotta.


    • noinon

      Vanhalla mummolla kun eiole enää muuta iloa elämässä kuin muiden mollaaminen ja riidan aiheuttaminen. Tuollainen käytös jo osoittaa että lääkitys on pielessä tai ei enää tehoa. Hän yrittää saada uudella vipillään itselleen ystäviä, vaan eipä onnistu kun sana kiertää kuka kyseessä. Se luotsi joka vipin hänelle antoi eiole tehtäviensä ajan tasalla, valitettavaa. Me vain joudutaan kärsimään mois4esta mielivallasta.

    • ihmiseksiliianilkee

      Pitää todella juttu pistää kiertämään kun bella___n nikin takana on, ettei tule lisää julki ihmisten omaa elämää. Jassu taitava manipuloimaan ihmisiä, yrittää ilmeisesti porvoon miestä nyt saada kertomaan nykytilantaasta, kerran jo jassu kertoi ylellä hänen asioita, ilkeys ei katoo hänestä.

      • voiaikojavoitapoja

        Niin kertoi ja paljasti hänen siviilinimessäkin. Minäkin muistan.


    • varmatahotietää

      Mie olen varmalta taholta saanu varman vinkin että varmana kaikki jotka esiintyy sätissä sinisellä nikillä onkin ruusa eli jassu eli myrskytyylitär. ja vinkin mukaan pahimpia veikkejä on luosit jotka itse asiassa onkin ruusa eli jassu eli mursutuuletar. Vieä semmonenkin varma tieto on että liimatainen on hyvin varman aihetotisteen pohjalta melko varmasti ruusu eli jassu eli murkkuhuuletar. ja koko ylläpito onkin tietolähteen mukkaa päinvastoin allapito ja tämäkin asia on 70% totennäkösyytellä tosi kuin vesi. Ihmetystä aihetuttaa kuka on ainoa normaali sattari joka ei ole ruusa eli jassu eli turskuluuleter KUN MIEKIN OLEN RUUSA eli jassu eli kurkkujuuretar.

      • ArvaaKukaMuka

        Kiitos hyvästä naurusta. Tämä oli tervetullut ilopilleri tähän sisällissodan runtelemaan huoneeseen.


      • Arvatkeevuan

        Ihana kevennys .


      • kevennyksiä
        Arvatkeevuan kirjoitti:

        Ihana kevennys .

        Kun vielä saisi kevennettyä nuo jasmiinit ja selinat pihalle suolesta, niin jopa olisi kevyt olo.


      • hauskaaon

        Naurattaa :)


      • Hitsi että oli hauskasti kommentoitu , ääneen nauran. Eihän vaan tarvitse nauramista pyydellä anteeksi, Vanhalle naiselle oli hauskaa lukemista


      • Pahanmielen_Bertta

        Miehä en kyllä uso, että sie oot joku ruusajasmiini, kuitennii oot se heinäkenkä, joka on välistä se, mikälie liimataisen myggirli, sen aina pulisevan alinan, vai oliko se jonkun tapsa-selinan kaveri, joka on se cool luotsi, vai oliko se joku kingi luxusyachdilla, vai missä se oli, emmie muista, mutta ainakin kuvia se kaappas, jotka se lähetti polliisille, supolle ja yhelle sepollekki, jotka sitten pani ne roskiin allapidon kanssa ja käski parempien sättääjien ruosteiset ruunut vinossa ruksia kaikki jasmiinit ja sen likan hellutkin ja ainakin sen galisevan taunon sieltä olulavalta samantien ja etenkin ne naiset, joille mittää ei saa sanua, jotka on kippeitä ja helkutin vanhojaki.Ne on aina sätissä, sillonki kun ne ei oo. Ne siivuaa päissään matujen vessoja ja sättää samaanaikaan siältä vessoistaki, kyl mie tiijän. En oo nähny, mutta luuleen melko varmaan tietäväni.
        Kun oon kuullu yheltä sinipunaiselta, joka muuttaa ihteää koko ajan miehestä naiseksi ja naisesta mieheksi. Mie en kyllä ennää ala sättimää koskaa tuommoisten kanssa, peukalot vihreenä sielä vaa kadehtitaan jotain kalojakin jassulta ja tehhää vaan uusia nikkejä vaikka lehmät söis.


      • Osuva_huumori

        Bertta on huumorinaisia.Kyllä nauroin tätä mehevää juttua pitkän aikaa.


    • ruusyraasanen

      Perustele minninen nuo juttusi tuo on jo todella alhaista vainoamista ihmisiä kohtaan.

      • ryyskäonrähisijä

        Aletaanko kopsaamaan ryyskä sinun juttuja tänne?
        Silloin selviää se päävainoaja. Eli sinä Anja Maija-Liisa Kantola, ent. Oksanen


      • Myrskytuul
        ryyskäonrähisijä kirjoitti:

        Aletaanko kopsaamaan ryyskä sinun juttuja tänne?
        Silloin selviää se päävainoaja. Eli sinä Anja Maija-Liisa Kantola, ent. Oksanen

        Ole hyvä voit kopsia ihan kaiken väärentämättömän. Laita pv ja kellonaika että ylläpito voi ne tarkistaa. Jos teillä olisisi jotain vaikka viimisen kk aikasta materiaalia kaikki olisi jo täällä ;)


      • jassunpaskat
        Myrskytuul kirjoitti:

        Ole hyvä voit kopsia ihan kaiken väärentämättömän. Laita pv ja kellonaika että ylläpito voi ne tarkistaa. Jos teillä olisisi jotain vaikka viimisen kk aikasta materiaalia kaikki olisi jo täällä ;)

        Voi voi ryyskä, kun tietäisitkin kaikki mitä sinulta on kuvakaapattu.
        Odotamme hetkeä, kun laari on täynnä ja kippaamme koko paskan kerralla eteen päin.


    • kopsut

      Luotsi Selina kieltää sätissä keskustelun muunmaalaisten tekemistä rikoksista suomessa, mutta itse vetää keskustelua suomalaisten tekemistä rikoksista (toimii puheenjohtajana asiassa).
      Onko kyseessä rasistinen toiminta?

      • ssssssnn

        Ryysä sitten lisää vettä myllyyn jolloin on riita valmis ja epäsopu sätissä ja selkku pääsee hiljentämään/bannimaan. Yhteispelillä nää saa riidat aikaseksi ja vipeiltä vippeyden pois, vaan selkku ryysää suojelee kaikin mahollisin tavoin.
        Luulisi jo eräiden tajuavan vaan eihän he ymmärrä sairauttaan.


      • omamielipide

        Selina ei sovi luotsiksi, asia on vaan niin, kaikki mitä hän sanoo on oikein, mutta jos he jotka ei nuole selinaa sanoo vain oman mielipiteen alkaa ilkeily, hyvässä lykyssä banni, eikö suomessa on jokaisella mahdollisuus omaan mielipiteeseen, joka ei vahingoita ketään. Kukaan ei hyväksy ilkivaltaa vaikka ei olekaan maahanmuuttajista samaa mieltä selinan kanssa.


    • vainoharhatar

      Olikohan taas ruusa selinan tunnuksilla kommentoimassa "sätin suomalaisen" suvakkijuttuja vai onko selina oikeesti noin tyhmä että joka asiaan vetää jonkun sättiläisen negatiivisessä valossa vaikkei kyseinen henkilö ole edes paikalla,on se todella vainoharhainen hullu jos oli itse taas sormittamassa

      • superlon

        Miksi selina tekisi rikoksen jonkun sätin takia älä ole naurettava luulotauteinesi.


      • pehmustepäälle

        Tehnyt jo monta rikosta, jotka menossa tutkintaa!!!!! Selinan housut voi alkaa tutistas jo!!!!!!!


      • selinaontyhmä

        selina1 on erittäin tyhmä nainen


    • Ymmärtäkää_tosiasiat

      Uskokaa jo te umpimieliset, ettei ylläpito, eikä aina poliisitkaan puutu chattaajien keskinäisiin riitoihin ja erimielisyyksiin. Ei etenkään sellaisten, joiden huomaa riitaantuvan ja riitelevän jatkuvasti samoista aiheista. Tälläisten chattaajien kiistojen selvittelyyn ei vaan ole resursseja.Tälläiset kaikesta ison numeron tekevät henkilöt, teettää ylläpidolle ja poliisille ja oikeuslaitokselle paljon turhaa työtä.Kun chattailusta tehdään elämää suurempi juttu.Omaa sekametelisoppaa hämmentämään halutaan mukaan, ylläopito ja poliisit ja muita chattaajia jne.
      Rauhoittukaa ja ruksikaa toisenne, kokoontukaa muualle chattaamaan, jos jossain tietyssä chathuoneessa on mielestänne huono ilmapiiri, jonkun henkilön, tai luotsin takia.Huomioikaa myös, että se huono ilmapiiri voi johtua ainoastaan teistä itsestänne ja omista asenteistanne. Jos kirjaudutte chattiin vain riitelytarkoituksessa, sen luonnollinen seuraus on ilmapiirin myrkyttyminen.

      Luotseja ei voi ruksia/hiljentää.Eihän luotseilla ja valvojilla olisi mitään tarkoitusta, jos chattajat saisivat päättää heidän toiminnastaan, hiljentämällä, aina silloin jos ei ole samaa mieltä, tai ei satu pitämään kyseisestä luotsista. Koettakaa jo viimein ymmärtää, ettei ylläpito ei ole kanssanne samaa mieltä vainoamistanne luotseista, joista valitatte.Jos ylläpidossa oltaisiin samaa mieltä kanssanne, näiltä luotseilta otettaisiin kyllä oikeudet pois.
      Heidän toimintaansa kyllä seurataan ja palautteetkin tutkitaan. Ylläpito tekee nämä päätökset, eikä aina teidän mieliksi.Hyväksykää viimeinkin jo nämä tosi asiat.Lopettakaa tämä itsepäinen tuulimyllyjä vastaan taistelu, se on täysin turhaa.Lopettakaa tämä jatkuva lapsellinen narinanne, toistenne ja luotsejen haukkuminen palstalla ja chatissa, aikuiset ihmiset! Järki käteen ja chattailemaan.

      • järk.kät

        Hyvä kirjoitus sinulta.


      • Homma_ei_ole_hankassa

        Luotsin homma vaatii ihmissuhdetaitoja. Luotsi ei voi käyttäytyä kuten rivisättäri "sitä saa, mitä tilaa - saat samalla mitalla, millä "ammut".
        Luotsin aseet ovat kovat, bannaus, vipin pois ottaminen, hiljentäminen. Kun tällaiset "aseet" ovat käytössä, niin ne vaativat käyttäjältään ihmissuhdetaitoja.
        Samojen ihmisten loputon "moukaroiminen" ei ole mikään merkki siitä että valvojan hommat olisivat hanskassa. Ne ovat pikemminkin merkki siitä, että nämä taidot ovat pahasti hukassa.
        Hankalien ihmisten kanssa pärjääminen on merkki henkisestä kypsyydestä. Kun ei äly riitä, niin silloin "nyrkit puhuvat" (bannaus, vipin pois ottaminen, hiljentäminen).
        Silloin kun nämä toimenpiteet kohdistuu jatkuvasti samoihin ihmisiin, niin kysymys on todellakin valvojan osalta psykologisten taitojen puuttumisesta.

        Ylläpitokin voisi tahdä johtopäätöksiä, mutta ei ole tehnyt. Eikä näköjään tule tämän asian tiimoilta mitään tekemäänkään, kun ei ole tähänkään asti tehnyt.

        Voisitte kelata näitä keskusteluja vaikka viiden vuoden takaa. Vaikka aina on ollut valvojien kanssa riitoja, niin koskaan ennen ei ole ollut pallo hukassa siinä laajuudessa kuin mitä se nyt on. Eikä asiaan näytä olevan tulossa mitään muutoksia.


      • selinanokkiikuinkana

        Luotsin saa ja voi ruksia, elä levitä valheellista tietoa täällä!!!! Kuopion rva kun lähtee sätistä, niin rauhoittuu jo sillä. Selinan opittava vastamaan kunnioittaen kysyjää, eikä nokkimalla.


      • polittiikkaatänään
        Homma_ei_ole_hankassa kirjoitti:

        Luotsin homma vaatii ihmissuhdetaitoja. Luotsi ei voi käyttäytyä kuten rivisättäri "sitä saa, mitä tilaa - saat samalla mitalla, millä "ammut".
        Luotsin aseet ovat kovat, bannaus, vipin pois ottaminen, hiljentäminen. Kun tällaiset "aseet" ovat käytössä, niin ne vaativat käyttäjältään ihmissuhdetaitoja.
        Samojen ihmisten loputon "moukaroiminen" ei ole mikään merkki siitä että valvojan hommat olisivat hanskassa. Ne ovat pikemminkin merkki siitä, että nämä taidot ovat pahasti hukassa.
        Hankalien ihmisten kanssa pärjääminen on merkki henkisestä kypsyydestä. Kun ei äly riitä, niin silloin "nyrkit puhuvat" (bannaus, vipin pois ottaminen, hiljentäminen).
        Silloin kun nämä toimenpiteet kohdistuu jatkuvasti samoihin ihmisiin, niin kysymys on todellakin valvojan osalta psykologisten taitojen puuttumisesta.

        Ylläpitokin voisi tahdä johtopäätöksiä, mutta ei ole tehnyt. Eikä näköjään tule tämän asian tiimoilta mitään tekemäänkään, kun ei ole tähänkään asti tehnyt.

        Voisitte kelata näitä keskusteluja vaikka viiden vuoden takaa. Vaikka aina on ollut valvojien kanssa riitoja, niin koskaan ennen ei ole ollut pallo hukassa siinä laajuudessa kuin mitä se nyt on. Eikä asiaan näytä olevan tulossa mitään muutoksia.

        Olet täysin oikeassa. Kyllä luotsina tarvitaan psykologista silmää tulla juttuun monenlaisten keskustelijoiden kanssa. Hyvä kirjoitus sinulta ja YP todellakin on kädetön näillä näkymin.

        Risikko sanoi tänään, että rasistiset jutut lähtee tutkintaa koski kumpia tahansa kanta suomalaisia tai muuttajia, Joten kannattaa pitää suuta soukemalla suomalaisistakin eikä heitä haukkua , jopa luotsinkin.


      • 8888-9999

        tunnetko nikin tik.tak.klo?????????????????????


      • tietäjätär
        8888-9999 kirjoitti:

        tunnetko nikin tik.tak.klo?????????????????????

        luotsin siviilinikki


      • mitäteillekuuluukenen
        tietäjätär kirjoitti:

        luotsin siviilinikki

        selinan siviilinikki :D vai ruusanko :D


      • kuutonenko
        mitäteillekuuluukenen kirjoitti:

        selinan siviilinikki :D vai ruusanko :D

        megatykin


      • ostaheti
        kuutonenko kirjoitti:

        megatykin

        selinan kätyrikö sinä olet kun kirjoittelet täällä...onko mega sanonut että hänen nikkinsä...ainut joka oikeudenmukainen luotsi, ja hyvä niin


      • Maallakin_1

        Ei missään lue ettei Luotsia saa torjua tai ruksi,sanoo LUOTSI ! Sellun oma sääntö


      • eioikeudenmukaista

        Totta luotsia ei voi ruksata, mutta miksi olet sitä mieltä meidän on kestettävä luotsin kirjoitukset, vaikka emme pitäis niistä, jos luotsi ei pidä meidän kirjoituksista hän joko hiljentää tai bannaa, ihan vaan sen tähden ettei kirjoittajan juttu mielyttänyt häntä, mutta me emme voi tehdä selinalle niin.


      • luotsinruksiminen
        eioikeudenmukaista kirjoitti:

        Totta luotsia ei voi ruksata, mutta miksi olet sitä mieltä meidän on kestettävä luotsin kirjoitukset, vaikka emme pitäis niistä, jos luotsi ei pidä meidän kirjoituksista hän joko hiljentää tai bannaa, ihan vaan sen tähden ettei kirjoittajan juttu mielyttänyt häntä, mutta me emme voi tehdä selinalle niin.

        Luotsin voi ruksia, missään SÄÄNNÖISSÄ ei ole kieltoa sille. Selinan sääntö tämä ettei voi ruksia.


    • Ymmärtäkää_tosiasiat

      Kopio tekstistäsi.
      Ylläpitokin voisi tahdä johtopäätöksiä, mutta ei ole tehnyt. Eikä näköjään tule tämän asian tiimoilta mitään tekemäänkään, kun ei ole tähänkään asti tehnyt.

      Tässähän sen tosi asian itsekin sanot, vaikka et sitten kuitenkaan sitä tajua.
      Jos ylläpito näkee luotseissa vikaa, heiltä lähtee kyllä luotsinoikeudet heti.
      Tämä nyt ei siis ole sinun päätettävissäsi.Kuten näet, asiaan ei tule muutosta, joten koeta se hyväksyä.
      Lopeta vaikka chattaaminen, jos se ottaa noin koville.

    • Pollyse

      Ylläpito tuskin keskustelee tai ilmaisee kantojaan täällä pikaisesti tekaistuilla nimimerkeillä. Joten: Cut the Crap!

      "Luotsi ei voi käyttäytyä kuten rivisättäri". Totta. Käsitä! Eikä luotsin tulisi siten toimiakaan. Sillä nimenomaisella hetkellä kun on ottanut luotsin toimen vastaan, on samalla luopunut edellisestä chatelämästään, itseasiassa on luopunut chatelämästään. Ei ne poliisitkaan baaritiskillä baaritappelijoiden kanssa länkytä, niinsanoakseni.

      • Homma_ei_ole_hanskassa

        ""Luotsi ei voi käyttäytyä kuten rivisättäri".Käsitä! Eikä luotsin tulisi siten toimiakaan."
        Niinpä niin... Mutta kun luotsi juuri käyttäytyy kuin rivisättäri ja hänellä on tämän lisäksi aseina bannaaminen, hiljentäminen ja vipin pois ottaminen.
        Tulokset näkyy sitten tällä palstalla...

        Jotain on vialla jos "baarissa" on rauhallista koko illan, eikä "poliisi" ole paikalla. Sitten toisena iltana "baarissa" ovat samat ihmiset kuin edellisenä iltana ja poliisi tulee paikalle ja alkaa kärhämät. Ehkä olisi peiliin katsomisen paikka?
        Poliisin on turha vaatia asiakkailtaan ihmissuhdetaitoja, vaan nämä taidot pitää olla juuri poliisilla. Kunnon poliisi pärjää hankalissa tilanteissa ilman pamppua.


      • juuuunn

        Miten mielenterveysongelmallisella voi olla toimia asiallisesti.


      • tukkapystyssäon
        Homma_ei_ole_hanskassa kirjoitti:

        ""Luotsi ei voi käyttäytyä kuten rivisättäri".Käsitä! Eikä luotsin tulisi siten toimiakaan."
        Niinpä niin... Mutta kun luotsi juuri käyttäytyy kuin rivisättäri ja hänellä on tämän lisäksi aseina bannaaminen, hiljentäminen ja vipin pois ottaminen.
        Tulokset näkyy sitten tällä palstalla...

        Jotain on vialla jos "baarissa" on rauhallista koko illan, eikä "poliisi" ole paikalla. Sitten toisena iltana "baarissa" ovat samat ihmiset kuin edellisenä iltana ja poliisi tulee paikalle ja alkaa kärhämät. Ehkä olisi peiliin katsomisen paikka?
        Poliisin on turha vaatia asiakkailtaan ihmissuhdetaitoja, vaan nämä taidot pitää olla juuri poliisilla. Kunnon poliisi pärjää hankalissa tilanteissa ilman pamppua.

        Koko päivän oli rauhallista kun minninen komppanioineen saapui loppui rauha. Hänellä ihan oma seriffi suojana.


      • kyllästynytruusaan
        tukkapystyssäon kirjoitti:

        Koko päivän oli rauhallista kun minninen komppanioineen saapui loppui rauha. Hänellä ihan oma seriffi suojana.

        On se hullua istua koko päivä sätissä ja odottaa koska minninen tulee. Me voidaan sanoa, että sinne asti rauhallista kunnes bella tulee miesnikkeineen vittuilemaan kaappiin ja ylelle.
        Käytätkö miesnikeissäsi omaa nimeäsi kun rekistöröidyt. Sinä rikot Suomen Lakia jos et käytä.
        Bellalla on kolme luotsia jotka suojelevat, selina, cooll ja tapsa. Minnisellä vain yksi, Pidä bella suusi supussa, vielä se kolahtaa ja kolahtaa kunnolla.


      • sekaluotsievil
        kyllästynytruusaan kirjoitti:

        On se hullua istua koko päivä sätissä ja odottaa koska minninen tulee. Me voidaan sanoa, että sinne asti rauhallista kunnes bella tulee miesnikkeineen vittuilemaan kaappiin ja ylelle.
        Käytätkö miesnikeissäsi omaa nimeäsi kun rekistöröidyt. Sinä rikot Suomen Lakia jos et käytä.
        Bellalla on kolme luotsia jotka suojelevat, selina, cooll ja tapsa. Minnisellä vain yksi, Pidä bella suusi supussa, vielä se kolahtaa ja kolahtaa kunnolla.

        bellalla eli jasmiinilla on vielä yksi luotsi, joka häntä suojelee, eli evil.cat.
        Tämä evilhän väitti kivenkovaan, että jasmiini ei huoritellut erästä naisnikkiä, vaikka jassu kohdisti viestinsä suoraan tyttöraukalle. Lisäksi evil väitti, että Liima olisi jassua huoritellut. Teki siis Liimasta syyllisen, vaikka jassu huoritteli. Tunnusti virheensä vasta reilun puolen vuoden päästä. Mutta virhehän oli jo tapahtunut ja Liiman maine oli painettu maan rakoon.
        Lisäksi evil sätti Liimaa kauheasti ennenkuin tarkisti asian ja kertoi olleensa väärässä. Anteeksipyyntö oli muodollinen, ei tullut sydämestä. Taisi olla hyvillään, että sai Liiman mainetta poljettua. Ja jasssu nautti ystävättärensä evilin toimista.


      • ahohuhihöh
        sekaluotsievil kirjoitti:

        bellalla eli jasmiinilla on vielä yksi luotsi, joka häntä suojelee, eli evil.cat.
        Tämä evilhän väitti kivenkovaan, että jasmiini ei huoritellut erästä naisnikkiä, vaikka jassu kohdisti viestinsä suoraan tyttöraukalle. Lisäksi evil väitti, että Liima olisi jassua huoritellut. Teki siis Liimasta syyllisen, vaikka jassu huoritteli. Tunnusti virheensä vasta reilun puolen vuoden päästä. Mutta virhehän oli jo tapahtunut ja Liiman maine oli painettu maan rakoon.
        Lisäksi evil sätti Liimaa kauheasti ennenkuin tarkisti asian ja kertoi olleensa väärässä. Anteeksipyyntö oli muodollinen, ei tullut sydämestä. Taisi olla hyvillään, että sai Liiman mainetta poljettua. Ja jasssu nautti ystävättärensä evilin toimista.

        " Tyttöraukalle joka möi halvalla nettiseksiä"


    • Kuopionrva

      Kyllä taas nillitys käy kun joku uskalsi tulla asiaa tänne kirjoittamaan.

      • jassusiivooManalanvessat

        Kyllä sinä jasmiini olet sitten yksinkertainen ihminen.
        Et kai muuten olisikaan ajautunut miesten vessojen siivoojaksi.
        Hyi kakka


    • torjuja

      Korjaus edellä kirjoitettuun ."Luotseja ei voi ruksia/hiljentää."
      Kyllä voi ja pitääkin !
      Luotsin aiheettomat "läpinät" poistetaan torju komennolla.
      Kun juttua tulee kuin keitetystä lampaanpäästä, on torjuminen
      hyvä ratkaisu esm torju/selina1.

    • Eivät_ymmärrä

      *Pitkä huokaus*Siis tämäntapaisille jahkaajille ei näköjään mene mitkään tosiasiat jakeluun, toivotonta.Sama jankkaaminen ja valitus vaan jatkuu, jopa yltyy vaan.
      Joku älypää myös huomauttaa, ettei kukaan ylläpidosta kommentoisi täällä tekaistulla nimimerkillä pikaisesti.Vaikka kyseinen nimimerkki väitä edes olevansa mistään ylläpidosta, tai kirjoittavansa heidän nimissään. Hän perustaa tuon kommenttinsa vain siihen, miten ylläpito on s.24 sivuilla ilmoittanut toimivansa tälläisissä asioissa. Se pitäisi olla kaikkien tiedossa ja nähtävillä, jotka osaa lukea.

    • Lukekaa_sääntöjä

      Ylläpito ei voi jälkikäteen estää häiriköintiä eikä toimia välikätenä niiden henkilöiden välillä, joilla on erimielisyyksiä. Mikäli kyse on rikoksesta ja viranomainen alkaa tutkia asiaa, luovutamme heille hallussamme olevat tunnistamis- ja lokitiedot.
      Kopioitu s.24 säännöistä.

    • Käsittämätön

      Sekavahko viesti toi ylläoleva.Onkohan nyt kaikki ihan kunnossa siellä korvien välissä?Eihän tuosta viestistä ota selvää erkkikään.Irsemurhakehoitukset keskustelupalstalla on rikos.Joten pistetään eteenpäin.

      • kuulookuuluu

        Jollakin on mennyt tänään hermot vallankaappaus taisi ajaa karille ja nyt pettyneenä uhotaan.


      • kyrpäättikinonseko

        Olehan nyt kyrpäätti hiljaa.


      • buaahhhiieheih

        Kukahan sen tutkii että on rikos, salli minun nauraa...hehehehhbuaahhe..jassu on lukenut kohta vuoden liimataiselle tuomiota täällä, eikä ole loppua näkyvissä. Uhannut vaikka millä, tuossahan vai on teksti, että älyäisi itse.


      • buaahhiieheih
        buaahhhiieheih kirjoitti:

        Kukahan sen tutkii että on rikos, salli minun nauraa...hehehehhbuaahhe..jassu on lukenut kohta vuoden liimataiselle tuomiota täällä, eikä ole loppua näkyvissä. Uhannut vaikka millä, tuossahan vai on teksti, että älyäisi itse.

        Ai tuo "huutaja" oli "liimatainen" hyvä tietää kiitos ilmoituksesta.


      • tituliiina
        buaahhiieheih kirjoitti:

        Ai tuo "huutaja" oli "liimatainen" hyvä tietää kiitos ilmoituksesta.

        No takuulla ei ole Liimatainen, minä kirjoitin vaan esimerkkinä tuon liimataisen...taju mennyt eräiltä sätin kanssa ettei osata lukea edes.


      • ritvakoivunen
        kuulookuuluu kirjoitti:

        Jollakin on mennyt tänään hermot vallankaappaus taisi ajaa karille ja nyt pettyneenä uhotaan.

        Minusta tuossa ei ole uhoa, ainut tuo viimeinen lause olisi saanut jäädä pois. Kaikki asioita jotka tapahtuneet sätissä.


      • karpatairyysä
        buaahhiieheih kirjoitti:

        Ai tuo "huutaja" oli "liimatainen" hyvä tietää kiitos ilmoituksesta.

        ryysä nyt taas Liimataisen näkee, vai karpako se onkin, karpan tuntaa kanssanopeesti kirjoituksista, tuokin hahahahaha niin tyypillistä karpalle, tietenkin ryysä nyt alkaa matkia.


    • yyyyyyyyyyyyyyynn

      Kun nämä multinikit joita on 3-5 kpl. selina niin pitääkö muiden 100;n sättääjän lopetttaa huoneessa oleminen noiden takia. He aiheuttavat häriköintiä ja selina vain antaa tuon jatkua. Vaikka muut olisi asiallista noiden takia syntyy ongelmia kun aina jonkun kimussa ovat. Jos nua muutama poistuisi niin kaikilla olisi mukavaa. Ylläoleva on ilmeisesti itse häirikkö kun haluuaa muuta asialliset pois. Onko niin että häiriköt saa jatkaa ja muiden on poistuttava, olisi noilla muutamalla varmaan kivaa yhdessä. Lyhkäsillä valoilla ajaa noin ajatteleva.

    • perätionhelppoa

      Ihan vapaasti saavat muut poistua jos ovat niin helposti vedettäviä eivätkä osaa ohittaa ja ruksia. Cätissä ihan helppo olla kun omillaan on ja muun jättää huomioimatta.

    • VeNula

      Minninen luotsiksi!

    • naurattaanämäkipeetlipee

      Olet tavallistakin tyhmempi ruusa ei itselleen juttele, mutta kun olet sairastunut pahaan luulotautiin näet hänet jokapaikassa.

    • koppakuoriainenkolossaan

      Mitäs uutta tuo on,sätin häiriköt mielipuuhissaan nälvimässä ja utelemassa toisten asioita jotta voivat alkaa panettelujaan.

      • bellaaaaaah

        Nono bella, katsopas peiliin, sieltä näet sen pahimman utelijan ja panettelijan.


    • Anonyymi

      vieläkö ne on elossa. siis ruusa ja selina ?

    • Anonyymi

      Minninen ilkeyksissään kaivanut vanhan iljettävän viestiketjunsa uudelleen esiin.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2501
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      2002
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1314
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe