Olen 12-vuotias tyttö. Älkää valittako mun iästä. Mun luokkalainen noin 2 vuotta sitten sanoi mulle Whatsapissa, että tykkää musta. Ja meillä oli jonkinlainen 'whatsapp suhde'. Pari päivää sitten se sitten kertoi mulle että hän oli esittänyt koko ajan! 2 vuotta! Mun sydän on särkynyt ja tuntuu siltä etten voi luottaa kehenkään. Pahinta on se, että mulla on vieläkin tunteita häntä kohtaan 😭
Hän esitti pitävänsä minusta!
Apuaahhh
4
155
Vastaukset
Mullekkin kävi noin 😭. Tuntuu vieläkin pahalta. Voimii sulle
Huva ime mun kuli pliiiiiiis
- Kysfag
No hui vitun kamala. Tapa ittes jos tommosesta pikku jutusta tulee noin paha mieli vitun säälittävä kakara.
Liian selvä trolli. 0/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317846
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455420- 594842
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1503086Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322031- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441727- 381682