Olen 12-vuotias tyttö. Älkää valittako mun iästä. Mun luokkalainen noin 2 vuotta sitten sanoi mulle Whatsapissa, että tykkää musta. Ja meillä oli jonkinlainen 'whatsapp suhde'. Pari päivää sitten se sitten kertoi mulle että hän oli esittänyt koko ajan! 2 vuotta! Mun sydän on särkynyt ja tuntuu siltä etten voi luottaa kehenkään. Pahinta on se, että mulla on vieläkin tunteita häntä kohtaan 😭
Hän esitti pitävänsä minusta!
Apuaahhh
4
145
Vastaukset
Mullekkin kävi noin 😭. Tuntuu vieläkin pahalta. Voimii sulle
Huva ime mun kuli pliiiiiiis
- Kysfag
No hui vitun kamala. Tapa ittes jos tommosesta pikku jutusta tulee noin paha mieli vitun säälittävä kakara.
Liian selvä trolli. 0/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002891
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632730Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232082- 691695
- 1431483
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1811430Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1111401Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1391355- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291181