KETÄ MAINEMIEHIÄ ASUU KIRKONUMMELA

TENHOVAAN

ONKO KIRKONUMMELA ENÄÄ MAINEMIEHIÄ,,,,VAI LAITOKO PETSKOT NIPPUU,,,,
NAURAAAA,,,,

24

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauraaaaaaaa

      Kirkkonummen vaaleekaalee Ossi on tunnettu mannemies knummelt ja Timi mut timi taitaa olla taas linnas nauraa.

      • ex-gestisläinen

        Vieläköhän Timin äiti, Ulla on hengissä ?


    • Sivustakatsonut

      No vaikkapa Arska. Koko ikänsä on perhettään rehellisellä työllä elättänyt.

    • RIEPULAINEN

      KUKA ON KIRKONUMEN PARAS RINSALLA JOLKKAAJA JEENO?ENTÄ KUKA JEENO OTAA PARAITEN MUI TOISELTA JEENOLTA?KERTOKAA RAKKAAT KIRKONUMEN KAALEET NIIN MIE TIIÄN KENE LUAKSE MEEN KYLÄÄ

      • kasakoluopetaja

        Näin reippaasti kirjoittelee Kyösti 32 v.


    • KEURUUNTIMI

      ASUUKO BERGIT VIELÄ KIRKKONUMMEL,,PALMIT ASUUKO,,,ENNE OLI VALTA SAKIT,,,KENELTÄ PITÄÄ KYSYY JOS HALUU MUUTAA SINNE

      • nauraaaaaa

        Lindeman .. Nauraaa


      • 318

        Minulta voi kysyä.
        Älä helvetissä muutä tänne!


      • KEURUUNTIMI
        318 kirjoitti:

        Minulta voi kysyä.
        Älä helvetissä muutä tänne!

        KENE SAKEISTA OOT JAKAMAA KÄSKYÄ,,,ENNE SANO BERGIT SANASA,,,NYT EN TIIÄ SEN PUOLEN SAKKEJA,,,KERRO SAKKISI MITÄ TURHAA SALAILA


      • 318
        KEURUUNTIMI kirjoitti:

        KENE SAKEISTA OOT JAKAMAA KÄSKYÄ,,,ENNE SANO BERGIT SANASA,,,NYT EN TIIÄ SEN PUOLEN SAKKEJA,,,KERRO SAKKISI MITÄ TURHAA SALAILA

        Olen tavallinen suomalainen veronmaksaja. Olen vaan sitä mieltä että sulla ei ole mitään asiaa täällä. Pysy vaan kotipaikallasi. En minäkään muuta ympäri suomea kuin tuuliviiri.


      • KEURUUNTIMI
        318 kirjoitti:

        Olen tavallinen suomalainen veronmaksaja. Olen vaan sitä mieltä että sulla ei ole mitään asiaa täällä. Pysy vaan kotipaikallasi. En minäkään muuta ympäri suomea kuin tuuliviiri.

        ÄLÄ ALA KAAVO REPIÄÄ TURPAAS KAALOJE ASIOST,,,TOLLASEN EMÄSKOININ PUHEET ON PELKÄÄ SONTAA,,,LAPIO VAIHOKAS NE SONNAT MÄKKYLÄN TALLEILE ELÄKÄ TÄNNE,,,KAIKKI MITÄ KAALEISTA JEERO PUHUT NIIN PUHUT SUVUSTAS


      • 318

        Sullapas tuo ulosanti on hienoa. Tallissakos opit vai kasvattiko sinut joku Asrit? Vähän samaan tyyliin kuin Alberttiinan vai mikä de nyt oli.


      • KEURUUNTIMI
        318 kirjoitti:

        Sullapas tuo ulosanti on hienoa. Tallissakos opit vai kasvattiko sinut joku Asrit? Vähän samaan tyyliin kuin Alberttiinan vai mikä de nyt oli.

        MITÄ PUHEITA PIÄT,,,JA KUULUKO SULLE ASRITIN ASIAT TUSKIN,,,TAIAT OLLAKI OIKIA RÄKLI JOKA REPII RIIAT SAKKIEN VÄLII,,,SANNILAISTE SUOLI OLET EMÄSKOINI,,,ETKÖ ITTEES HÄPEE VAIKKA SUKUS PÄÄLLE PUHUT SAMAT MITÄ MUISTA SANOT,,,MUISTA SE ETTÄ SANAT TIETÄÄ JOKANE MUTTA ERI MIEHET NE JÄRESTYKSEE LAITTAA


      • 318

        Minulle kuuluu vain omat asiat. Tallissa kasvaneen asiat ei minulle kuulu. En vaan halua lisää tuollaisia sinunlaisia tänne Kirkkonummelle.
        Sun suu pitäis pestä oikein kunnolla mäntysoopalla ja vessaharjalla, niin paljon sontaa siitä tulee.


      • KEURUUNTIMI
        318 kirjoitti:

        Minulle kuuluu vain omat asiat. Tallissa kasvaneen asiat ei minulle kuulu. En vaan halua lisää tuollaisia sinunlaisia tänne Kirkkonummelle.
        Sun suu pitäis pestä oikein kunnolla mäntysoopalla ja vessaharjalla, niin paljon sontaa siitä tulee.

        SANNILAISE SUOLI HAISOO TÄNNE ASTI,,,PIÄ TINALO TURPASI VISUSTI UMMESA VAIKKA RAHNUT TYHMEPÄÄSÄ YLLYTTÄÄ REPIMÄÄ KITA PURJEITA,,,LUULEKKO ETTÄ OOT TURVASSA SANNILAISTEN ÄMMIEN HAMEITTE ALLA MINHUA IMEMÄSSÄ,,,TULEE AIKA KU TARJOTAA TULET JA TUPAKAT SAMAA AIKAA,,,EIKÄ SILLO AUTA HAMEE ALTA HUUELLA VAIKKA KÄÄJEJÄ NII YLHÄÄLE NOSTAT JA LUULET OLEVAS JOTAI,,,SUOLI OOT PELKKÄ RAHNU SUOLI


      • 318

        Sä tunnet tietävän noista sun asioista paljon. Onko tullut paljon harjoiteltua?
        Siitä puhe mistä puut sanotaan.
        Nyt täytyy mennä nukkumaan ja huomenna töihin että valtiolla on varaa maksaa sulle "ELÄKETTÄ".


      • KEURUUNTIMI
        318 kirjoitti:

        Sä tunnet tietävän noista sun asioista paljon. Onko tullut paljon harjoiteltua?
        Siitä puhe mistä puut sanotaan.
        Nyt täytyy mennä nukkumaan ja huomenna töihin että valtiolla on varaa maksaa sulle "ELÄKETTÄ".

        VIELÄ LÖYTYY SANNILAISILE KENKITTÄJÄ JA SUITSET SAATAAN SUUHU MYÖS SUOLILLE,,,JOS EI KIRKKONUMELTA LÖYDY KUI JEEROJA JA SUOLIA NIIN HUONOSTI ON SIELÄ ASIAT,,,JOS TIETÄÄ JOKU ONKO PALMIT VAI BERGIT ASEMASSA NII KERTOKOL ETTÄ TIETÄÄ KELTÄ KYSYY,,,EI OLLA PAHOISA AIKEISA MUUTAMASA EIKÄ KUKAA PERÄSÄ,,,EIKÄ OO VANHOJA SELVITÄMÄTTÄ VAA PUHTAALTA PÖYÄLTÄ HALUTTAIS MUUTTAA,,,KERTOKOOT KENEE OTETAA YHTEYTÄ,,,EIKÄ KULJETA VARJOSA PENGIN PURISTAMA VAA KRISTUKSEN KIRKKAUESSA


    • T-Saari

      Ai meinemiehet tarkoittaa manneja. No niitä asuu Kirkkonummella ihan riesaksi asti.

    • jokuheittilefaakanal

      hai siee! tuukko mersuul vai eskortiiil? hoiiiii

      • Haisieusotsie

        Miekka taksilla mie kulen!!


    • Kuulaatulee

      Kuuleppas keuruun timi selvitä asiasi tulemalla kirkkonummelle....jos saat jäädä ni jäät mut jos et ni lähdet jalat edellä.

      • KEURUUNTIMI

        LAITA TIETOS KENE SAKEISTA OOT,,,ONKO EES VALTA JA VÄET TAKANASI JA SANOILA PUNNITU PAINO,,,VAI SAMAA SANNILAISTE SAKKIAKO OOT JOKA TÄÄLÄ TURPAASA REPII,,,SINNE TULLAAN JOS TULLAA MUTTA PÄIVÄLÄ,,,EI KULETA VARJOISA EIKÄ KETÄÄ PELÄTÄ


    • mannetonkierojarosvoja

      kukaan ei halua mannea naapuriksi.ovat on pahempia pummeja ja rosvoja kuin somalit,jokainen manne pitäis karkoittaa pois maasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe