San Andreaksessa on muka
-Lumimies
-Isojalka
-Merihirviö
-Ufoja
-Haamuja
-palleja nuoleva koira
-aarrearkku
-ja kaikkea muuta hölynpölyä....
Kuka nyt muka uskois....
Todistakaa kunnolla et on....
Vi*tu noita huhuja...
14
1145
Vastaukset
- gta666
olen samaa vieltä ei mitää lumihirviöit ja tämmösii oo!!!!
muka joku saari on (ei ole todistettu missään),sukellusvene jolla pystyy "ajaa",liberty cityyn pääsee koska vaan ajelee. huhut on pikku penskojen keksimiä kun ne ite ei saa pelata sitä peliä niiden pitää tulla tänne kovistelee että ne on muka pelannut.
- .....
Jos semmoisia olisi niin peli olisi mennyt pilalle... paitsi se sukellusvene voisi olla ihan kiva...
..... kirjoitti:
Jos semmoisia olisi niin peli olisi mennyt pilalle... paitsi se sukellusvene voisi olla ihan kiva...
sillä olis varmaan siisti sukellella ja olis jotain tehtäviä sille toivottavasti seuraavaan gta:han saadaan sellainen
- heka
scuubi kirjoitti:
sillä olis varmaan siisti sukellella ja olis jotain tehtäviä sille toivottavasti seuraavaan gta:han saadaan sellainen
ootko scuubi lukenut/kuullut/tiiät muuten vaan että on tulossa vielä uusi gta peli?
ja oliskohan se sit 2000-luvulle sijoittuva? :D
osama/bush hahmona ja seikkailtas irakissa :D heka kirjoitti:
ootko scuubi lukenut/kuullut/tiiät muuten vaan että on tulossa vielä uusi gta peli?
ja oliskohan se sit 2000-luvulle sijoittuva? :D
osama/bush hahmona ja seikkailtas irakissa :Dtuskin rockstar huvikseen lisensoinut nimiä omaan käyttöön mm. gta 4,gta sin city,gta tokyo nuo ovat niiden mahdollisesti tulevien pelien nimiä tiltin keskustelu palstalla joku oli lukenut jostain että vuonna 2006 tulisi uusi gta (ei vahvistettu tieto)eli irakiin ei mennä ja amerikkalainen yhtiö ei todellakaan ala tekee pilkkaa tuollaisita asioista
- heka
scuubi kirjoitti:
tuskin rockstar huvikseen lisensoinut nimiä omaan käyttöön mm. gta 4,gta sin city,gta tokyo nuo ovat niiden mahdollisesti tulevien pelien nimiä tiltin keskustelu palstalla joku oli lukenut jostain että vuonna 2006 tulisi uusi gta (ei vahvistettu tieto)eli irakiin ei mennä ja amerikkalainen yhtiö ei todellakaan ala tekee pilkkaa tuollaisita asioista
ps3:lle tulee uus? no onhan se hyvä keino saaha kaikki ostamaan uudet pleikat :D toi oli vitsi mitä mä aikasempaan kirjotin :D
tiiätkö millon se ps3 ilmestyy? ja paljonkohan sille tulee hintaa? tiiätkö mitään sivua, missä olis esim esittelyä sitä ym...? heka kirjoitti:
ps3:lle tulee uus? no onhan se hyvä keino saaha kaikki ostamaan uudet pleikat :D toi oli vitsi mitä mä aikasempaan kirjotin :D
tiiätkö millon se ps3 ilmestyy? ja paljonkohan sille tulee hintaa? tiiätkö mitään sivua, missä olis esim esittelyä sitä ym...?se tulee kai 2006 jouluna mutta asiaa ei ole millään lailla vahvistettu eikä koneen ulkonäköä ole annettu julkisuuteen mutta siinä on kuitenkin uusi levyjen luku systeemi (en muista nimeä) punasen laserin sijasta levyt luetaan sinisellä (sony,philipsin ja jonkun muun) yhteis tuotantoa en sitten tiedä eroa sinisen ja punasen laserin välillä
- heka
scuubi kirjoitti:
se tulee kai 2006 jouluna mutta asiaa ei ole millään lailla vahvistettu eikä koneen ulkonäköä ole annettu julkisuuteen mutta siinä on kuitenkin uusi levyjen luku systeemi (en muista nimeä) punasen laserin sijasta levyt luetaan sinisellä (sony,philipsin ja jonkun muun) yhteis tuotantoa en sitten tiedä eroa sinisen ja punasen laserin välillä
joo kiitti tiedosta kuitenkin
- Las Venturasissa oleva
Niin scuubi mutta onkohan huhu Love Fististä ihan totta? Mutta San Fierrossa on sukellusvene mil ei voi ajaa. Se on rannikolla jossain ku lähet satamasta itälaitaa pitkin semmoisen laiturin vieres.
- Las Venturasissa oleva
scuubi kirjoitti:
tuskin rockstar huvikseen lisensoinut nimiä omaan käyttöön mm. gta 4,gta sin city,gta tokyo nuo ovat niiden mahdollisesti tulevien pelien nimiä tiltin keskustelu palstalla joku oli lukenut jostain että vuonna 2006 tulisi uusi gta (ei vahvistettu tieto)eli irakiin ei mennä ja amerikkalainen yhtiö ei todellakaan ala tekee pilkkaa tuollaisita asioista
GTA: Sin City on 70% varmasti seuraava GTA.
Las Venturasissa oleva kirjoitti:
Niin scuubi mutta onkohan huhu Love Fististä ihan totta? Mutta San Fierrossa on sukellusvene mil ei voi ajaa. Se on rannikolla jossain ku lähet satamasta itälaitaa pitkin semmoisen laiturin vieres.
juu sen sukellus veneen tiedän siitähän pitää ottaa kuvakin sit love fisti huhua en tiedä pitääkö paikkaansa ne ruumissäkit voi olla ketä tahansa
- mika 6 vuotta
totta ei ole mitään isojalkaa eikä merihirviötä ja kaikkia niitä joita ..... on luetellu en on peskojen huhuja
- wkhgdw
Joku, ketä väittää nähneensä "merihirviön", on varmaan nähny mereen uponeen helikoptrein
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644